HANNAH MONTANA

jokdsadsadsadsadsadsad

224

17184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • plaplaa

      Ei se oikee nimi oomiley se on oikesti Hannah Montana se on iahn oikeasti laulaja . Siitä se idea siihen on tullutkin. Minä näin Seventeen lehdessä eri ulkomaalaisia levyjä ja yksi oli Hannan Montanan. Eli ei ole mikään Miley vaan Hannah. IIIIhaaaannn oikeasti. Tyhmää Disney ei näy kunnolla kun tuuee kok ajan ja se on just sillä seinällä minne tuulee niinku vaarmaan monilla muillaki..

      • HALOO!

        On se oikesti Miley Cyrus.Mileyn oikea nimi on Destiny Hope mutta häntä kutsutaan Mileyksi.Miley on laulaja ja näyttelijä.Hänen omassa sarjassaan hän esittää Hannah Montanaa teinipoptähteä.Oikeassa elämässäkin hän tekee keikkoja ja esiintyy Hannahina.Miley ja Hannah ovat sama ihminen.Mileyllä on ruskeat hiukset ja aina kun kuvataan sarjan jaksoja tai hän on keikalla hän laittaa blondin peruukin päähänsä.Wikipendiasta saatte hurjasti tietoa englannin kielellä.Kannattaa vähän pereytyä faniinsa enemmän kuin tuleee tänne kirjoittelemaan vastauksia! Sorry kun tälleen kieltävästi vastailen mutta se on totta!!Itse olen Miley aito fani ja tiedän hänestä kaiken!!Minulta voi kysyä jos on kysyttävää hjäneen liittyen :)


      • Riina---
        HALOO! kirjoitti:

        On se oikesti Miley Cyrus.Mileyn oikea nimi on Destiny Hope mutta häntä kutsutaan Mileyksi.Miley on laulaja ja näyttelijä.Hänen omassa sarjassaan hän esittää Hannah Montanaa teinipoptähteä.Oikeassa elämässäkin hän tekee keikkoja ja esiintyy Hannahina.Miley ja Hannah ovat sama ihminen.Mileyllä on ruskeat hiukset ja aina kun kuvataan sarjan jaksoja tai hän on keikalla hän laittaa blondin peruukin päähänsä.Wikipendiasta saatte hurjasti tietoa englannin kielellä.Kannattaa vähän pereytyä faniinsa enemmän kuin tuleee tänne kirjoittelemaan vastauksia! Sorry kun tälleen kieltävästi vastailen mutta se on totta!!Itse olen Miley aito fani ja tiedän hänestä kaiken!!Minulta voi kysyä jos on kysyttävää hjäneen liittyen :)

        Jep,oikeasti on siis Destiny Hope,lempinimi Miley tullut siitä,kun hymyili pienenä niin paljon. Aluksi häntä kutsuttiin Smileyksi ja se muotoutui Mileyksi. Destiny Hope on muuten Mileyn mummon keksimä nimi Mileylle :) Itekkin olen jättimäinen Miley fani


      • Soina^^

        plaplaa:
        Hänen oikea nimensä on Miley Cyrus, mutta esittää Hannah Montanaa. Ohjelmassa neidissä on tullut niin suosittu, että on voinut mennä konsertoimaan ohjelman ulkopuolellakin suurella suosiolla.

        Ei kannata väittää häntä Hannahiksi, koska se on hänen taiteilijanimensä.


      • yks vaan
        HALOO! kirjoitti:

        On se oikesti Miley Cyrus.Mileyn oikea nimi on Destiny Hope mutta häntä kutsutaan Mileyksi.Miley on laulaja ja näyttelijä.Hänen omassa sarjassaan hän esittää Hannah Montanaa teinipoptähteä.Oikeassa elämässäkin hän tekee keikkoja ja esiintyy Hannahina.Miley ja Hannah ovat sama ihminen.Mileyllä on ruskeat hiukset ja aina kun kuvataan sarjan jaksoja tai hän on keikalla hän laittaa blondin peruukin päähänsä.Wikipendiasta saatte hurjasti tietoa englannin kielellä.Kannattaa vähän pereytyä faniinsa enemmän kuin tuleee tänne kirjoittelemaan vastauksia! Sorry kun tälleen kieltävästi vastailen mutta se on totta!!Itse olen Miley aito fani ja tiedän hänestä kaiken!!Minulta voi kysyä jos on kysyttävää hjäneen liittyen :)

        Se on oikeasti siis Destiny Hope Cyrus syntymänimeltään. Häntä kutsutaan Mileyksi koska hän hymyili pienenä paljon. Hannah Montana on Mileyn taiteilija nimi!! Miley on näyttelijä ja laulaja.


      • joku
        HALOO! kirjoitti:

        On se oikesti Miley Cyrus.Mileyn oikea nimi on Destiny Hope mutta häntä kutsutaan Mileyksi.Miley on laulaja ja näyttelijä.Hänen omassa sarjassaan hän esittää Hannah Montanaa teinipoptähteä.Oikeassa elämässäkin hän tekee keikkoja ja esiintyy Hannahina.Miley ja Hannah ovat sama ihminen.Mileyllä on ruskeat hiukset ja aina kun kuvataan sarjan jaksoja tai hän on keikalla hän laittaa blondin peruukin päähänsä.Wikipendiasta saatte hurjasti tietoa englannin kielellä.Kannattaa vähän pereytyä faniinsa enemmän kuin tuleee tänne kirjoittelemaan vastauksia! Sorry kun tälleen kieltävästi vastailen mutta se on totta!!Itse olen Miley aito fani ja tiedän hänestä kaiken!!Minulta voi kysyä jos on kysyttävää hjäneen liittyen :)

        mä rakastan hannahmontanaa mutta hannah on aito


      • hannah fani
        Riina--- kirjoitti:

        Jep,oikeasti on siis Destiny Hope,lempinimi Miley tullut siitä,kun hymyili pienenä niin paljon. Aluksi häntä kutsuttiin Smileyksi ja se muotoutui Mileyksi. Destiny Hope on muuten Mileyn mummon keksimä nimi Mileylle :) Itekkin olen jättimäinen Miley fani

        milloo hannah montanan levy tulee suomee


      • joku<33
        joku kirjoitti:

        mä rakastan hannahmontanaa mutta hannah on aito

        Hän on Miley, älkää kutsuku häntä Hannahiksi, koska se on hänen laulajanimensä ja sarjansa nimi!!!


      • HANNAHFANI
        HALOO! kirjoitti:

        On se oikesti Miley Cyrus.Mileyn oikea nimi on Destiny Hope mutta häntä kutsutaan Mileyksi.Miley on laulaja ja näyttelijä.Hänen omassa sarjassaan hän esittää Hannah Montanaa teinipoptähteä.Oikeassa elämässäkin hän tekee keikkoja ja esiintyy Hannahina.Miley ja Hannah ovat sama ihminen.Mileyllä on ruskeat hiukset ja aina kun kuvataan sarjan jaksoja tai hän on keikalla hän laittaa blondin peruukin päähänsä.Wikipendiasta saatte hurjasti tietoa englannin kielellä.Kannattaa vähän pereytyä faniinsa enemmän kuin tuleee tänne kirjoittelemaan vastauksia! Sorry kun tälleen kieltävästi vastailen mutta se on totta!!Itse olen Miley aito fani ja tiedän hänestä kaiken!!Minulta voi kysyä jos on kysyttävää hjäneen liittyen :)

        hei sää oot ite aika huono fani ku sanot toisille et ootte huonoja faneja.


      • j-l
        HALOO! kirjoitti:

        On se oikesti Miley Cyrus.Mileyn oikea nimi on Destiny Hope mutta häntä kutsutaan Mileyksi.Miley on laulaja ja näyttelijä.Hänen omassa sarjassaan hän esittää Hannah Montanaa teinipoptähteä.Oikeassa elämässäkin hän tekee keikkoja ja esiintyy Hannahina.Miley ja Hannah ovat sama ihminen.Mileyllä on ruskeat hiukset ja aina kun kuvataan sarjan jaksoja tai hän on keikalla hän laittaa blondin peruukin päähänsä.Wikipendiasta saatte hurjasti tietoa englannin kielellä.Kannattaa vähän pereytyä faniinsa enemmän kuin tuleee tänne kirjoittelemaan vastauksia! Sorry kun tälleen kieltävästi vastailen mutta se on totta!!Itse olen Miley aito fani ja tiedän hänestä kaiken!!Minulta voi kysyä jos on kysyttävää hjäneen liittyen :)

        missä pidetään hannah montanan keikat mistä saa lippuja ja paljonko maksaa? vastatkaa pian!!!!!


      • hieppalismoi
        j-l kirjoitti:

        missä pidetään hannah montanan keikat mistä saa lippuja ja paljonko maksaa? vastatkaa pian!!!!!

        Keikat pidetään amerikassa paitsi vuode aluissa kävi lontoossa, ei ole suomeen tulossa. Katso mileyofficalsite.com niin voit katsoa missä ne ovat ja paljon maksaa saat varmaan tietää kun kirjoitat googleen hannah montana concert tickets, oletko vai menossa Hannahin keikalle? Onko sinulla hänen levynsä?Mulla on molemmat!


      • yks vaan
        yks vaan kirjoitti:

        Se on oikeasti siis Destiny Hope Cyrus syntymänimeltään. Häntä kutsutaan Mileyksi koska hän hymyili pienenä paljon. Hannah Montana on Mileyn taiteilija nimi!! Miley on näyttelijä ja laulaja.

        hannah on PARAS!!!!


      • j-l
        hieppalismoi kirjoitti:

        Keikat pidetään amerikassa paitsi vuode aluissa kävi lontoossa, ei ole suomeen tulossa. Katso mileyofficalsite.com niin voit katsoa missä ne ovat ja paljon maksaa saat varmaan tietää kun kirjoitat googleen hannah montana concert tickets, oletko vai menossa Hannahin keikalle? Onko sinulla hänen levynsä?Mulla on molemmat!

        ei oo laitatko mulle sähkö postiin ne mp3 muodos?


      • mmmmmiileeeeeyyyyyyyyy

        Miley Cyrus on sen oikee nimi, Hannah Montana on vaan sen roolihahmo. Se on tehny levyjä sillä nimellä, mut myös omallaan. Se on tehny kaks Hannah Montana levyy joista toisella on 2 CD:tä ja se toinen on Miley Cyrus ja toinen Hannah Montana. Siinä ohjelmassa sen tavallinen nimi on Miley Steward ja Popstara nimi Hannah Montana, ne on vaan sen roolihahmoja. SEN OIKEA NIMI ON MILEY CYRUS. Ja sen isä on counrty laulaja Billy Ray Cyrus.


      • minäkin tiedän
        HALOO! kirjoitti:

        On se oikesti Miley Cyrus.Mileyn oikea nimi on Destiny Hope mutta häntä kutsutaan Mileyksi.Miley on laulaja ja näyttelijä.Hänen omassa sarjassaan hän esittää Hannah Montanaa teinipoptähteä.Oikeassa elämässäkin hän tekee keikkoja ja esiintyy Hannahina.Miley ja Hannah ovat sama ihminen.Mileyllä on ruskeat hiukset ja aina kun kuvataan sarjan jaksoja tai hän on keikalla hän laittaa blondin peruukin päähänsä.Wikipendiasta saatte hurjasti tietoa englannin kielellä.Kannattaa vähän pereytyä faniinsa enemmän kuin tuleee tänne kirjoittelemaan vastauksia! Sorry kun tälleen kieltävästi vastailen mutta se on totta!!Itse olen Miley aito fani ja tiedän hänestä kaiken!!Minulta voi kysyä jos on kysyttävää hjäneen liittyen :)

        se ei ole totta


      • Delfiini
        HALOO! kirjoitti:

        On se oikesti Miley Cyrus.Mileyn oikea nimi on Destiny Hope mutta häntä kutsutaan Mileyksi.Miley on laulaja ja näyttelijä.Hänen omassa sarjassaan hän esittää Hannah Montanaa teinipoptähteä.Oikeassa elämässäkin hän tekee keikkoja ja esiintyy Hannahina.Miley ja Hannah ovat sama ihminen.Mileyllä on ruskeat hiukset ja aina kun kuvataan sarjan jaksoja tai hän on keikalla hän laittaa blondin peruukin päähänsä.Wikipendiasta saatte hurjasti tietoa englannin kielellä.Kannattaa vähän pereytyä faniinsa enemmän kuin tuleee tänne kirjoittelemaan vastauksia! Sorry kun tälleen kieltävästi vastailen mutta se on totta!!Itse olen Miley aito fani ja tiedän hänestä kaiken!!Minulta voi kysyä jos on kysyttävää hjäneen liittyen :)

        Onko täällä muitakin Hannahin faneja? Olen yrittänyt etsiä hirveästi ihmisiä, joiden mielestä Miley on paras! Heitä on vaikeaa etsiä. Olen saanut hänen CD:nkin joka oli tosi vaikea löytää!


      • Delfiini
        hannah fani kirjoitti:

        milloo hannah montanan levy tulee suomee

        Mistä Hannahin levyistä puhut? Kummatkin Hannah Montanan levyistä saa Suomesta, tilaamalla jostakin levykaupasta. Minä ainakin tilasin.


      • God's girl
        mmmmmiileeeeeyyyyyyyyy kirjoitti:

        Miley Cyrus on sen oikee nimi, Hannah Montana on vaan sen roolihahmo. Se on tehny levyjä sillä nimellä, mut myös omallaan. Se on tehny kaks Hannah Montana levyy joista toisella on 2 CD:tä ja se toinen on Miley Cyrus ja toinen Hannah Montana. Siinä ohjelmassa sen tavallinen nimi on Miley Steward ja Popstara nimi Hannah Montana, ne on vaan sen roolihahmoja. SEN OIKEA NIMI ON MILEY CYRUS. Ja sen isä on counrty laulaja Billy Ray Cyrus.

        noni, tässä vähän oikeaa tietoa. En oo mikää mileyn suurin fani, mut katon sen ohjelman usein ja mul on sen levy. Mutta Miley Cyruksen oikee nimi EI ole Miley. Vaan sen oikee nimi on DESTINY HOPE! Se vaan näyttelee olevansa Miley! Ja se myös esiintyy lavalla Hannah Montana - nimellä. Ja joka kerta kun se menee lavalle, se laittaa peruukin päähänsä. Sitten se tulee pois lavalta ja ottaa peruukin pois. Sillä on oikeesti ruskeat hiukset jossa vähän vaaleita raitoja. Mutta ku se menee lavalle sen peruukki on vaalea jossa tummia raitoja! Sen isän nimi on Billy Ray Cyrus ja Mileyn/Hannahn oikee nimi on Destiny Hope Cyrus. Jackson ei oo oikeesti sen veli vaan sillä on pikkusisko.
        Ainii ja tietääkö kukaan mistä saa Hannah Montanan pianonuotteja (ei tabeja) ilman että lataa kaikenlaisia ohjelmia..?


      • God's girl
        God's girl kirjoitti:

        noni, tässä vähän oikeaa tietoa. En oo mikää mileyn suurin fani, mut katon sen ohjelman usein ja mul on sen levy. Mutta Miley Cyruksen oikee nimi EI ole Miley. Vaan sen oikee nimi on DESTINY HOPE! Se vaan näyttelee olevansa Miley! Ja se myös esiintyy lavalla Hannah Montana - nimellä. Ja joka kerta kun se menee lavalle, se laittaa peruukin päähänsä. Sitten se tulee pois lavalta ja ottaa peruukin pois. Sillä on oikeesti ruskeat hiukset jossa vähän vaaleita raitoja. Mutta ku se menee lavalle sen peruukki on vaalea jossa tummia raitoja! Sen isän nimi on Billy Ray Cyrus ja Mileyn/Hannahn oikee nimi on Destiny Hope Cyrus. Jackson ei oo oikeesti sen veli vaan sillä on pikkusisko.
        Ainii ja tietääkö kukaan mistä saa Hannah Montanan pianonuotteja (ei tabeja) ilman että lataa kaikenlaisia ohjelmia..?

        ainii ja Hannah Montanan nimeä ei kirjoiteta näin:

        Hannahin levyjä saa suomesta...
        vaan näin:
        Hannahn levyjä saa suomesta...

        Koettakaa hyvät ihmiset ymmärtää tämä helppo kielioppi asia! : D


      • God's girl
        God's girl kirjoitti:

        ainii ja Hannah Montanan nimeä ei kirjoiteta näin:

        Hannahin levyjä saa suomesta...
        vaan näin:
        Hannahn levyjä saa suomesta...

        Koettakaa hyvät ihmiset ymmärtää tämä helppo kielioppi asia! : D

        vielä asiaa (vastailkaa jos ootte samaa mieltä)

        a)ottaa päähän ku kaikki luulee olevansa jotain mileyn/destinyn/hannahn suurimpia faneja vaikka jossain täällä maailmassa on sellassia ihmisiä jotka kuolee sen vuoks tms.

        b)mua ärsyttää myös se että monet sanoo häntä ohjelmassa Miley Stewardiksi vaikaa se on Miley StewarT! hyvänen aika...

        c)tietoa löytyy oikeasti vaikka mistä joten ne jotka väittävät kiven kovaa oman päänsä mukaan että Destinyn oikea nimi on Miley tai Hannah niin hellitäkää vähän ja tarkistakaa asia : >

        Kiitos, vastailkaa : D


      • Delfiini
        God's girl kirjoitti:

        ainii ja Hannah Montanan nimeä ei kirjoiteta näin:

        Hannahin levyjä saa suomesta...
        vaan näin:
        Hannahn levyjä saa suomesta...

        Koettakaa hyvät ihmiset ymmärtää tämä helppo kielioppi asia! : D

        Ei sillä mun mielestä nyt oo niin kauheasti väliä, miten sen kirjottaa! Oletko varma? Ette vain syötä muille väärää tietoa? Hannahin kuulostaa ainakin mun mielestä paremmalta kun Hannahn. Kummiskin, kumpikin tarkoittaa samaa asiaa. Joten onko sillä väliä niin hirveästi? Kaikkihan me ymmärretää kuitenkin, mitä toinen yrittää kirjoittaa. Sitäpaitsi kaikille nyt esim.kirjoitusvirheitä sattuu, mut kyl me ymmärretään mitä toinen tarkottaa. Pääasiahan on ett ymmärretään mitä toinen tarkottaa kirjotuksellaan, vai mitä?


      • Delfiini
        Delfiini kirjoitti:

        Ei sillä mun mielestä nyt oo niin kauheasti väliä, miten sen kirjottaa! Oletko varma? Ette vain syötä muille väärää tietoa? Hannahin kuulostaa ainakin mun mielestä paremmalta kun Hannahn. Kummiskin, kumpikin tarkoittaa samaa asiaa. Joten onko sillä väliä niin hirveästi? Kaikkihan me ymmärretää kuitenkin, mitä toinen yrittää kirjoittaa. Sitäpaitsi kaikille nyt esim.kirjoitusvirheitä sattuu, mut kyl me ymmärretään mitä toinen tarkottaa. Pääasiahan on ett ymmärretään mitä toinen tarkottaa kirjotuksellaan, vai mitä?

        Varmistin asian. Se on Hannahin ei Hannahn. Hannahn on huonoa suomea, ja taivutuksen nimissä, se on Hannahin ei Hannahn. Ei millään pahalla, mutta on aika törkeää ja ärsyttävää, että toiset tulevat tänne ja väittävät/levittävät väärää tietoa. Älkää tulko tänne valehtelemaan, vaan ottakaa selvää ensin, ennekuin väitätte jotain perätöntä. Sama koskee kaikkia. Muistakaa, tässä kirjoituksessa en hauku, vaan koetan ehdottaa, että ottaisitte asioista selvää, ennen kuin tulette väittämään tänne jotain potaskaa.


      • Nimetön
        Delfiini kirjoitti:

        Mistä Hannahin levyistä puhut? Kummatkin Hannah Montanan levyistä saa Suomesta, tilaamalla jostakin levykaupasta. Minä ainakin tilasin.

        Delfiini on aivan oikeassa. Sillä kaverini on sanonut että levyjä saa levykaupoista. Tuo oli hyvä huomio Delfiini.


      • candra
        Nimetön kirjoitti:

        Delfiini on aivan oikeassa. Sillä kaverini on sanonut että levyjä saa levykaupoista. Tuo oli hyvä huomio Delfiini.

        siis oikeasti mistä levykaupasta.


      • Delfiini
        candra kirjoitti:

        siis oikeasti mistä levykaupasta.

        Jos vain osaa mennä oikeaan levykauppaan. Riippuu missä asut. Itse hankin Oulusta, ja sieltä ainakin tiedän, mistä niitä löytyy. Yleensä sellaisista, jotka ovat perehtyneet levyihin, eli ei esim. Anttilasta. Tai sellaisista, josta pystyy tilata levyjä. Itse tilasin ja toimitus oli 3 viikkoo. Sitte vaan hain sen sieltä.


      • Delfiini
        candra kirjoitti:

        siis oikeasti mistä levykaupasta.

        Jos vain osaa mennä oikeaan levykauppaan. Riippuu missä asut. Itse hankin Oulusta, ja sieltä ainakin tiedän, mistä niitä löytyy. Yleensä sellaisista, jotka ovat perehtyneet levyihin, eli ei esim. Anttilasta. Tai sellaisista, josta pystyy tilata levyjä. Itse tilasin ja toimitus oli 3 viikkoo. Sitte vaan hain sen sieltä.


      • Delfiini
        Delfiini kirjoitti:

        Jos vain osaa mennä oikeaan levykauppaan. Riippuu missä asut. Itse hankin Oulusta, ja sieltä ainakin tiedän, mistä niitä löytyy. Yleensä sellaisista, jotka ovat perehtyneet levyihin, eli ei esim. Anttilasta. Tai sellaisista, josta pystyy tilata levyjä. Itse tilasin ja toimitus oli 3 viikkoo. Sitte vaan hain sen sieltä.

        Sori kaikki, ett toi äskeinen juttu tuli kahdesti! Kone temppuili, tilttaili ja jurttuili, ett oon oikeesti pahoillani. Sori everyone!


      • God's girl
        Delfiini kirjoitti:

        Varmistin asian. Se on Hannahin ei Hannahn. Hannahn on huonoa suomea, ja taivutuksen nimissä, se on Hannahin ei Hannahn. Ei millään pahalla, mutta on aika törkeää ja ärsyttävää, että toiset tulevat tänne ja väittävät/levittävät väärää tietoa. Älkää tulko tänne valehtelemaan, vaan ottakaa selvää ensin, ennekuin väitätte jotain perätöntä. Sama koskee kaikkia. Muistakaa, tässä kirjoituksessa en hauku, vaan koetan ehdottaa, että ottaisitte asioista selvää, ennen kuin tulette väittämään tänne jotain potaskaa.

        Anteeksi nyt vaan mutta olen itse asunut Englannissa ja tiedän ihan hyvin että se on Hannah'n! Joko Hannah'n tai Hannahn. Tämä ei ole mitään 'perätöntä' tietoa, mitä itse nyt väität tämän olevan... Tietty joo, tulee kirjoitus virheitä mutta selvempää tekstiä on kun tarkistetaan oma kirjoitus ennen lähetystä! Olit kirjoittanut: "Ei millään pahalla, mutta on aika törkeää ja ärsyttävää, että toiset tulevat tänne ja väittävät/levittävät väärää tietoa." Niin se onkin! Joten voisitko vielä tarkistaa tietolähteesi, mistä vedit sen Hannahin?


      • Delfiini
        God's girl kirjoitti:

        Anteeksi nyt vaan mutta olen itse asunut Englannissa ja tiedän ihan hyvin että se on Hannah'n! Joko Hannah'n tai Hannahn. Tämä ei ole mitään 'perätöntä' tietoa, mitä itse nyt väität tämän olevan... Tietty joo, tulee kirjoitus virheitä mutta selvempää tekstiä on kun tarkistetaan oma kirjoitus ennen lähetystä! Olit kirjoittanut: "Ei millään pahalla, mutta on aika törkeää ja ärsyttävää, että toiset tulevat tänne ja väittävät/levittävät väärää tietoa." Niin se onkin! Joten voisitko vielä tarkistaa tietolähteesi, mistä vedit sen Hannahin?

        Huomautus; Englannissa asuminen ei auta, miten Suomen kieliopissa sanotaan tai kirjoitetaan. Se muunnetaan vain helpommaksi lausua. Englannin kielisiin sanoihin liitetään vain sopiva perä. Peter: Peterin, Jasmin: Jasminen, Hannah: Hannahin, Daniel: Danielin ja vaikkapa Nikolas: Nikolasin. Mieti, voisitko olla mitenkään väärässä tämän asian suhteen? Oikeasti, AJATTELE, VOISIKO SE OLLA NÄINKIN. Minun mielestäni se on, sinun mielestäsi se ei ole. En jaksa enää kiistellä tästä. Hyvät ihmiset, lopetetaan tämä. Ajattele nyt toisin päin: Peter: Petern, Jasmin: Jasminn, Hannah; Hannahn, Daniel: Danieln JA se Nikolas: Nikolasn. Minusta se ei toimi noin. Entä sinusta? Annetaan KUITENKIN niiden jotka haluaa sanoa Hannahin tai Hannahn olla rauhassa. Minusta se on Hannahin, sinusta Hannahn. Siihen piste. Ei jakseta enää jauhaa tätä.


      • God's girl
        Delfiini kirjoitti:

        Huomautus; Englannissa asuminen ei auta, miten Suomen kieliopissa sanotaan tai kirjoitetaan. Se muunnetaan vain helpommaksi lausua. Englannin kielisiin sanoihin liitetään vain sopiva perä. Peter: Peterin, Jasmin: Jasminen, Hannah: Hannahin, Daniel: Danielin ja vaikkapa Nikolas: Nikolasin. Mieti, voisitko olla mitenkään väärässä tämän asian suhteen? Oikeasti, AJATTELE, VOISIKO SE OLLA NÄINKIN. Minun mielestäni se on, sinun mielestäsi se ei ole. En jaksa enää kiistellä tästä. Hyvät ihmiset, lopetetaan tämä. Ajattele nyt toisin päin: Peter: Petern, Jasmin: Jasminn, Hannah; Hannahn, Daniel: Danieln JA se Nikolas: Nikolasn. Minusta se ei toimi noin. Entä sinusta? Annetaan KUITENKIN niiden jotka haluaa sanoa Hannahin tai Hannahn olla rauhassa. Minusta se on Hannahin, sinusta Hannahn. Siihen piste. Ei jakseta enää jauhaa tätä.

        lopetetaan vain mutta vain viimeisenä että en ole sanonut Peteristä, Nikolaksesta tai muista laatimistasi nimistä mitään, vaan koko juttu on ollut nimestä Hannah.


      • googlemeister
        God's girl kirjoitti:

        ainii ja Hannah Montanan nimeä ei kirjoiteta näin:

        Hannahin levyjä saa suomesta...
        vaan näin:
        Hannahn levyjä saa suomesta...

        Koettakaa hyvät ihmiset ymmärtää tämä helppo kielioppi asia! : D

        Suomessa on sitten mitä ilmeisimmin vain 3 ihmistä jotka osaavat kirjoittaa sen oikein, koska hakusanalla hannah'n tuli 3 vastausta ja hakusanalla hannahin 1080. Samoin useimmat ihmiset - mielestäsi ilmeisesti erheellisesti - pitävät kielioppiasiaa yhdyssanana


      • Delfiini
        God's girl kirjoitti:

        lopetetaan vain mutta vain viimeisenä että en ole sanonut Peteristä, Nikolaksesta tai muista laatimistasi nimistä mitään, vaan koko juttu on ollut nimestä Hannah.

        Huom. Ne Peter ja muut oli vaan esimerkkejä. Annetaan nyt ihmisten sanoa kummin haluaa, eikä puututa asiaan, right? Mietin vain tässä että miten Sinä taivuttaisit sanan Hannah? Hannah, Hannahin, Hannahista, Hannahissa, Hannahille? Varmaan Hannahn, Hannahsta, Hannahssa, Hannahlle? Minulta tuo ei sointuisi. Miten vaan. Kiva, että tuli sopu aikaan.


      • Delfiini
        God's girl kirjoitti:

        lopetetaan vain mutta vain viimeisenä että en ole sanonut Peteristä, Nikolaksesta tai muista laatimistasi nimistä mitään, vaan koko juttu on ollut nimestä Hannah.

        Huom. Ne Peter ja muut oli vaan esimerkkejä. Annetaan nyt ihmisten sanoa kummin haluaa, eikä puututa asiaan, right? Mietin vain tässä että miten Sinä taivuttaisit sanan Hannah? Hannah, Hannahin, Hannahista, Hannahissa, Hannahille? Varmaan Hannahn, Hannahsta, Hannahssa, Hannahlle? Minulta tuo ei sointuisi. Miten vaan. Kiva, että tuli sopu aikaan.


      • Delfiini
        Delfiini kirjoitti:

        Huom. Ne Peter ja muut oli vaan esimerkkejä. Annetaan nyt ihmisten sanoa kummin haluaa, eikä puututa asiaan, right? Mietin vain tässä että miten Sinä taivuttaisit sanan Hannah? Hannah, Hannahin, Hannahista, Hannahissa, Hannahille? Varmaan Hannahn, Hannahsta, Hannahssa, Hannahlle? Minulta tuo ei sointuisi. Miten vaan. Kiva, että tuli sopu aikaan.

        Suomi 24 on jo 2 kertaa toistanut viestini! Mikähän mättää?


      • God's girl
        Delfiini kirjoitti:

        Suomi 24 on jo 2 kertaa toistanut viestini! Mikähän mättää?

        itse taivuttaisin sen näin:
        Hannah'n, Hannah'lle jne. mutta juu makuasioita ; > ja anteeksi jos on tullut loukattua jotenkin :/ Mikä on sun mielestä hannah montanan paras laulu? : >


      • Delfiini
        God's girl kirjoitti:

        itse taivuttaisin sen näin:
        Hannah'n, Hannah'lle jne. mutta juu makuasioita ; > ja anteeksi jos on tullut loukattua jotenkin :/ Mikä on sun mielestä hannah montanan paras laulu? : >

        Et oo ainakaan mua loukannu. Aluksi kyllä otti pannuun, kun joku tuli mua vastaan "haastamaan riitaa". Yritithän vain kertoa, miten asia sinun mielestäsi menee. Ne laulut vaihtelee... Aluksi tykkäsin hirveesti Nobody's Perfectistä, Sen jälkeen True Friendistä ja One In A Millionista, nyt Bigger Than Usista. Paitsi ihan, ihan alussa, kun en ollu kuullu noita uusia biisejä, tykkäsin niistä Hannah'n (panin noin sun mieliksi) ekan levyn biiseistä. Paitsi niistä, mitkä ei oo Hannahin oikeita biisejä. Tietääkö joku muuten mistä ne oudot laulut on tullu Hannahin ekalle levylle? Mistä biisistä sinä God's Girl pidät?


      • God's girl
        Delfiini kirjoitti:

        Et oo ainakaan mua loukannu. Aluksi kyllä otti pannuun, kun joku tuli mua vastaan "haastamaan riitaa". Yritithän vain kertoa, miten asia sinun mielestäsi menee. Ne laulut vaihtelee... Aluksi tykkäsin hirveesti Nobody's Perfectistä, Sen jälkeen True Friendistä ja One In A Millionista, nyt Bigger Than Usista. Paitsi ihan, ihan alussa, kun en ollu kuullu noita uusia biisejä, tykkäsin niistä Hannah'n (panin noin sun mieliksi) ekan levyn biiseistä. Paitsi niistä, mitkä ei oo Hannahin oikeita biisejä. Tietääkö joku muuten mistä ne oudot laulut on tullu Hannahin ekalle levylle? Mistä biisistä sinä God's Girl pidät?

        no hyvä : > mun lempibiisi on varmaan joko If We Were A Movie tai Nobody's Perfect. Mäkään en tiie mistä ne oudot biisit on tullu, mut nyt vaan joululahjaks hirveesti toivon Hannahin (ihan vaan sun mieliks :'D) uutta levyä


      • Delfiini
        God's girl kirjoitti:

        no hyvä : > mun lempibiisi on varmaan joko If We Were A Movie tai Nobody's Perfect. Mäkään en tiie mistä ne oudot biisit on tullu, mut nyt vaan joululahjaks hirveesti toivon Hannahin (ihan vaan sun mieliks :'D) uutta levyä

        Meinaat Hannah Montanasta ohjelmana? Ehdottomasti Miley ja Lilly. Lilly eli Emily on tosi hyvä näyttelee. Miley on mun mielestä vähän parempi lavalla laulamassa kun näyttelemässä. Huom. vähän. Pidin myös Jakesta, kun hän oli mukana. Odotan innolla Jaken/Leslien viimeistä esiintymistä ohjelmassa. Se missä Miley ja Jake erosivat, ei ollut viimeinen jakso missä hän on mukana. . Ketkä ovat sinun mielestäsi parhaita Hannah Montanassa? Ja mikä on lempijaksosi a.uudesta kaudesta, b.vanhasta (ykkös) kaudesta ja c.kummastakin, eli kaikkein paras Hannah Montanan jakso?


      • joku vaan.
        God's girl kirjoitti:

        noni, tässä vähän oikeaa tietoa. En oo mikää mileyn suurin fani, mut katon sen ohjelman usein ja mul on sen levy. Mutta Miley Cyruksen oikee nimi EI ole Miley. Vaan sen oikee nimi on DESTINY HOPE! Se vaan näyttelee olevansa Miley! Ja se myös esiintyy lavalla Hannah Montana - nimellä. Ja joka kerta kun se menee lavalle, se laittaa peruukin päähänsä. Sitten se tulee pois lavalta ja ottaa peruukin pois. Sillä on oikeesti ruskeat hiukset jossa vähän vaaleita raitoja. Mutta ku se menee lavalle sen peruukki on vaalea jossa tummia raitoja! Sen isän nimi on Billy Ray Cyrus ja Mileyn/Hannahn oikee nimi on Destiny Hope Cyrus. Jackson ei oo oikeesti sen veli vaan sillä on pikkusisko.
        Ainii ja tietääkö kukaan mistä saa Hannah Montanan pianonuotteja (ei tabeja) ilman että lataa kaikenlaisia ohjelmia..?

        ku tuola oli joku joka oli pistäny vähä tietoo mileystä nii tässä on lisää:mileyn oikee nimi on miley vaikka jotkut väittää et se on destiny hope tutkin asiaa ja wikipwdia oli väärässä sen oikee nimi on MILEY CYRUS!!!!!!!!!MILEYN hiukset on tosi tummanruskeet,melki mustat ja peruukin se on vaihtanu semmoseen misä ei oo tummia raitoja vaan vaaleita.MILEYLLÄ on muitakin sisaruksia ja yks niistä soittaa rumpuja hannahin/mileyn keikoilla.MILEY esiintyy lavalla sekä hannahina että MILEYNÄ


      • Delfiini
        joku vaan. kirjoitti:

        ku tuola oli joku joka oli pistäny vähä tietoo mileystä nii tässä on lisää:mileyn oikee nimi on miley vaikka jotkut väittää et se on destiny hope tutkin asiaa ja wikipwdia oli väärässä sen oikee nimi on MILEY CYRUS!!!!!!!!!MILEYN hiukset on tosi tummanruskeet,melki mustat ja peruukin se on vaihtanu semmoseen misä ei oo tummia raitoja vaan vaaleita.MILEYLLÄ on muitakin sisaruksia ja yks niistä soittaa rumpuja hannahin/mileyn keikoilla.MILEY esiintyy lavalla sekä hannahina että MILEYNÄ

        Hänellä on kolme nimeä:
        Hannah Montana, Miley Cyrus ja Destiny Hope Cyrus. Mileyn/Destiny Hopen nimi vaihettiin, kun se hymyili niin usein Smileen, ja siitä muodostui Miley, nyt hän käyttää kokonaan nimeä Miley ja Hannah, koettakaa jo ymmärtää. Miley on syntyessään ristitty Destiny Hopeksi, mutta ei ole sitä enää. Uskokaa se jo, älkääkä väittäkö vastaan! Tiivistelmä: Oikea nimi Destiny Hope, kutsutaan nykyään Mileyksi. Lisäys/Korjaus: Wikipedia ei tee väärää tietoa. Mitä Wikipediassa sanotaan, on totta.


      • God's girl
        Delfiini kirjoitti:

        Meinaat Hannah Montanasta ohjelmana? Ehdottomasti Miley ja Lilly. Lilly eli Emily on tosi hyvä näyttelee. Miley on mun mielestä vähän parempi lavalla laulamassa kun näyttelemässä. Huom. vähän. Pidin myös Jakesta, kun hän oli mukana. Odotan innolla Jaken/Leslien viimeistä esiintymistä ohjelmassa. Se missä Miley ja Jake erosivat, ei ollut viimeinen jakso missä hän on mukana. . Ketkä ovat sinun mielestäsi parhaita Hannah Montanassa? Ja mikä on lempijaksosi a.uudesta kaudesta, b.vanhasta (ykkös) kaudesta ja c.kummastakin, eli kaikkein paras Hannah Montanan jakso?

        Mun lempihahmo on varmaan Lilly : D se on tosi nätti. No mun lempi jakso on a. se kun Miley haluaa mennä Floridaan laulamaan eikä hänen isänsä päästä ja hän menee silti (itkin siinä lopussa kun Robbie-Ray lauloi Mileylle :> )ja b. se jakso kun miley kertoo lillylle olevansa Hannah Montana. ja c. kaikkein paras jakso on varmaan se kun Miley joutuu vahtimaan naapurinsa pojantytärtä. Ja he menevät Make a Moose kauppaan : D se oli paras kaikista! : > Haluisin hirveästi Hannah Montanan 2 levyn. Onko sulla se?


      • Delfiini
        God's girl kirjoitti:

        Mun lempihahmo on varmaan Lilly : D se on tosi nätti. No mun lempi jakso on a. se kun Miley haluaa mennä Floridaan laulamaan eikä hänen isänsä päästä ja hän menee silti (itkin siinä lopussa kun Robbie-Ray lauloi Mileylle :> )ja b. se jakso kun miley kertoo lillylle olevansa Hannah Montana. ja c. kaikkein paras jakso on varmaan se kun Miley joutuu vahtimaan naapurinsa pojantytärtä. Ja he menevät Make a Moose kauppaan : D se oli paras kaikista! : > Haluisin hirveästi Hannah Montanan 2 levyn. Onko sulla se?

        Ei vielä, mut saan sen vissiin joululahjaks... Jos en niin hankin ite... tiedän yhen kaupan meillä päin josta sais tilaamalla sen levyn... Uskon kyll et saan, oon toitottanut sitä äiskälle niin kauan! Lilly on kyllä mahtava! Kuuntelen kaakoslevyn biisejä netistä... Ne on mahtavia! Saatko sää sen levyn?


      • Fan number ONE!
        HALOO! kirjoitti:

        On se oikesti Miley Cyrus.Mileyn oikea nimi on Destiny Hope mutta häntä kutsutaan Mileyksi.Miley on laulaja ja näyttelijä.Hänen omassa sarjassaan hän esittää Hannah Montanaa teinipoptähteä.Oikeassa elämässäkin hän tekee keikkoja ja esiintyy Hannahina.Miley ja Hannah ovat sama ihminen.Mileyllä on ruskeat hiukset ja aina kun kuvataan sarjan jaksoja tai hän on keikalla hän laittaa blondin peruukin päähänsä.Wikipendiasta saatte hurjasti tietoa englannin kielellä.Kannattaa vähän pereytyä faniinsa enemmän kuin tuleee tänne kirjoittelemaan vastauksia! Sorry kun tälleen kieltävästi vastailen mutta se on totta!!Itse olen Miley aito fani ja tiedän hänestä kaiken!!Minulta voi kysyä jos on kysyttävää hjäneen liittyen :)

        Joo niinku kirjotitkin et ette oo oikeita faneja ku ette tiiä siitä mitään. Ite oon ollu jo fani kauan ja tiiän Mileyst kaiken (rakastan myös Hannah montanaa


      • Delfiini
        Fan number ONE! kirjoitti:

        Joo niinku kirjotitkin et ette oo oikeita faneja ku ette tiiä siitä mitään. Ite oon ollu jo fani kauan ja tiiän Mileyst kaiken (rakastan myös Hannah montanaa

        Mileyn lempinimi EI OLE Destiny Hope Cyrus. Miley on itse sanonut vihaavansa oikeaa nimeään, jonka hänen isoäitinsä hänelle valitsi. Hänen oikea NIMENSÄ on Destiny Hope Cyrus. Jos ette usko käykää Wikipediassa toteamassa, että olen täysin oikeassa. Miley on Destinyn lempinimi, eikä toisinpäin. Miley tulee sanasta Smiley, koska hän hymyili lapsena niin usein. Miley lempinimi, Destiny Hope oikea, yksinkertaista vai?


      • MileyCyrus<33
        HALOO! kirjoitti:

        On se oikesti Miley Cyrus.Mileyn oikea nimi on Destiny Hope mutta häntä kutsutaan Mileyksi.Miley on laulaja ja näyttelijä.Hänen omassa sarjassaan hän esittää Hannah Montanaa teinipoptähteä.Oikeassa elämässäkin hän tekee keikkoja ja esiintyy Hannahina.Miley ja Hannah ovat sama ihminen.Mileyllä on ruskeat hiukset ja aina kun kuvataan sarjan jaksoja tai hän on keikalla hän laittaa blondin peruukin päähänsä.Wikipendiasta saatte hurjasti tietoa englannin kielellä.Kannattaa vähän pereytyä faniinsa enemmän kuin tuleee tänne kirjoittelemaan vastauksia! Sorry kun tälleen kieltävästi vastailen mutta se on totta!!Itse olen Miley aito fani ja tiedän hänestä kaiken!!Minulta voi kysyä jos on kysyttävää hjäneen liittyen :)

        Mileylle on jo suomenkielinen fanisivu! Miley Cyrus Online! Löysin vasta! Kannattaa käydä, varsinki jos on fani!

        http://mileycyrus.vuodatus.net


      • Delfiini
        Delfiini kirjoitti:

        Ei vielä, mut saan sen vissiin joululahjaks... Jos en niin hankin ite... tiedän yhen kaupan meillä päin josta sais tilaamalla sen levyn... Uskon kyll et saan, oon toitottanut sitä äiskälle niin kauan! Lilly on kyllä mahtava! Kuuntelen kaakoslevyn biisejä netistä... Ne on mahtavia! Saatko sää sen levyn?

        Sain täämmösen vastauksen kyselyihini eripuolilta, mut luotettavista lähteistä:

        "Jos taivutetaan sanaa Hannah vaikkapa genetiivissä, sanavartalo on tässä tapauksessa Hannah ja sijapääte joko -in tai -'n. Koska sana loppuu kirjoitettaessa konsonanttiin, täytyy ääneen sanomalla testata, loppuuko se myös lausuttaessa konsonanttiin. Kyllä meikäläisen korva ainakin sanoisi, että Hannah-sanassa viimeinen kirjain on h ja näin ollen konsonantti. Tällöin sanavartalon jälkeen ei tule heittomerkkiä, vaan sijapääte on -in."


      • God's girl
        joku vaan. kirjoitti:

        ku tuola oli joku joka oli pistäny vähä tietoo mileystä nii tässä on lisää:mileyn oikee nimi on miley vaikka jotkut väittää et se on destiny hope tutkin asiaa ja wikipwdia oli väärässä sen oikee nimi on MILEY CYRUS!!!!!!!!!MILEYN hiukset on tosi tummanruskeet,melki mustat ja peruukin se on vaihtanu semmoseen misä ei oo tummia raitoja vaan vaaleita.MILEYLLÄ on muitakin sisaruksia ja yks niistä soittaa rumpuja hannahin/mileyn keikoilla.MILEY esiintyy lavalla sekä hannahina että MILEYNÄ

        Mileyn hiukset on puna-tummanruskeet tiedokses... muuten oot oikeessa :)


      • Delfiini
        Delfiini kirjoitti:

        Hänellä on kolme nimeä:
        Hannah Montana, Miley Cyrus ja Destiny Hope Cyrus. Mileyn/Destiny Hopen nimi vaihettiin, kun se hymyili niin usein Smileen, ja siitä muodostui Miley, nyt hän käyttää kokonaan nimeä Miley ja Hannah, koettakaa jo ymmärtää. Miley on syntyessään ristitty Destiny Hopeksi, mutta ei ole sitä enää. Uskokaa se jo, älkääkä väittäkö vastaan! Tiivistelmä: Oikea nimi Destiny Hope, kutsutaan nykyään Mileyksi. Lisäys/Korjaus: Wikipedia ei tee väärää tietoa. Mitä Wikipediassa sanotaan, on totta.

        Miley vaihtoi syntymänimensä Destiny Hope Cyruksen Miley Ray Cyrukseksi. Hänen virallinen nimensä on nyt siis Miley Ray Cyrus. Miley tuli lapsuuden lempinimestä, ja Ray taas hänen isältään, Billy Ray Cyrukselta.


      • yks vaan
        Delfiini kirjoitti:

        Miley vaihtoi syntymänimensä Destiny Hope Cyruksen Miley Ray Cyrukseksi. Hänen virallinen nimensä on nyt siis Miley Ray Cyrus. Miley tuli lapsuuden lempinimestä, ja Ray taas hänen isältään, Billy Ray Cyrukselta.

        Miley Ray Cyrus on syntymänimeltään Destiny Hope Cyrus ja kuten joku jo mainitsikin, Mileyn isä Billy Ray Cyrus kutsui tytärtään lapsena nimellä Smiley, koska tämä oli yleensä iloinen ja hymyili usein. Näin nimestä muotoutui pian Miley, joka on siis käytössä vieläkin. Miley on itse sanonut vihaavansa oikeaa nimeään. Nyt 15 vuoden jälkeen, Miley on virallisesti vaihtanut nimekseen Miley Ray Cyrus.


      • Delfiini
        yks vaan kirjoitti:

        Miley Ray Cyrus on syntymänimeltään Destiny Hope Cyrus ja kuten joku jo mainitsikin, Mileyn isä Billy Ray Cyrus kutsui tytärtään lapsena nimellä Smiley, koska tämä oli yleensä iloinen ja hymyili usein. Näin nimestä muotoutui pian Miley, joka on siis käytössä vieläkin. Miley on itse sanonut vihaavansa oikeaa nimeään. Nyt 15 vuoden jälkeen, Miley on virallisesti vaihtanut nimekseen Miley Ray Cyrus.

        Niinhän se menee, ja sitä tässä ollaan kokoajan toitotettukkin. No kaikki nyt varmasti tietää sen, eikä se oo niin iso juttu, et ei varmaan enää tarvi jankuttaa sitä 'yks vaan'.


      • yks vaan
        mmmmmiileeeeeyyyyyyyyy kirjoitti:

        Miley Cyrus on sen oikee nimi, Hannah Montana on vaan sen roolihahmo. Se on tehny levyjä sillä nimellä, mut myös omallaan. Se on tehny kaks Hannah Montana levyy joista toisella on 2 CD:tä ja se toinen on Miley Cyrus ja toinen Hannah Montana. Siinä ohjelmassa sen tavallinen nimi on Miley Steward ja Popstara nimi Hannah Montana, ne on vaan sen roolihahmoja. SEN OIKEA NIMI ON MILEY CYRUS. Ja sen isä on counrty laulaja Billy Ray Cyrus.

        Mileyn isä Billy Ray Cyrus kutsui tytärtään lapsena nimellä Smiley, koska tämä oli yleensä iloinen ja hymyili usein. Näin nimestä muotoutui pian Miley, joka on siis käytössä vieläkin. Miley on virallisesti vaihtanut nimekseen Miley Ray Cyrus.


      • Nopsu
        HALOO! kirjoitti:

        On se oikesti Miley Cyrus.Mileyn oikea nimi on Destiny Hope mutta häntä kutsutaan Mileyksi.Miley on laulaja ja näyttelijä.Hänen omassa sarjassaan hän esittää Hannah Montanaa teinipoptähteä.Oikeassa elämässäkin hän tekee keikkoja ja esiintyy Hannahina.Miley ja Hannah ovat sama ihminen.Mileyllä on ruskeat hiukset ja aina kun kuvataan sarjan jaksoja tai hän on keikalla hän laittaa blondin peruukin päähänsä.Wikipendiasta saatte hurjasti tietoa englannin kielellä.Kannattaa vähän pereytyä faniinsa enemmän kuin tuleee tänne kirjoittelemaan vastauksia! Sorry kun tälleen kieltävästi vastailen mutta se on totta!!Itse olen Miley aito fani ja tiedän hänestä kaiken!!Minulta voi kysyä jos on kysyttävää hjäneen liittyen :)

        Ooon ihan samaa miletä! Itse oon myös tosi iso fani. Näin kun jotkut oli tullu tänne ja sanonu että se ei oo oikeesti miley! Se on kaikille tiedoks.


      • hannah m0ntana
        HALOO! kirjoitti:

        On se oikesti Miley Cyrus.Mileyn oikea nimi on Destiny Hope mutta häntä kutsutaan Mileyksi.Miley on laulaja ja näyttelijä.Hänen omassa sarjassaan hän esittää Hannah Montanaa teinipoptähteä.Oikeassa elämässäkin hän tekee keikkoja ja esiintyy Hannahina.Miley ja Hannah ovat sama ihminen.Mileyllä on ruskeat hiukset ja aina kun kuvataan sarjan jaksoja tai hän on keikalla hän laittaa blondin peruukin päähänsä.Wikipendiasta saatte hurjasti tietoa englannin kielellä.Kannattaa vähän pereytyä faniinsa enemmän kuin tuleee tänne kirjoittelemaan vastauksia! Sorry kun tälleen kieltävästi vastailen mutta se on totta!!Itse olen Miley aito fani ja tiedän hänestä kaiken!!Minulta voi kysyä jos on kysyttävää hjäneen liittyen :)

        itse olen lukenut jokaisen sivun/wikin mikä eteen tulee ja tiedän kaiken olen ollut 3-keikallakin ja päässyt takahuoneeseen


      • Delfiini

        Repesin tolle viestille. Niinku nyt joku uskois oikeesti että oot joku Montana tai ties mikä. Minäkin olen muutes Milen sisko Brandy Cyrus. Tuli vaan mieleen ilmottaa. Jos ette vielä tienny. Herranjestas teidän kanssa! Täällähän pistetään todella paksuja valheita ilmaan koko ajan!


      • Delfiini
        Delfiini kirjoitti:

        Repesin tolle viestille. Niinku nyt joku uskois oikeesti että oot joku Montana tai ties mikä. Minäkin olen muutes Milen sisko Brandy Cyrus. Tuli vaan mieleen ilmottaa. Jos ette vielä tienny. Herranjestas teidän kanssa! Täällähän pistetään todella paksuja valheita ilmaan koko ajan!

        Tuutteko tänne fanittaa Milea vai valehtelemaan? Tää oli ihan kiva keskustelu enne ku tänne ilmaantuu "Miley Cyruksia" ja "Marco Monthaneita" ja ties mitä feikkejä. Herätkää jo! Kuka tänne enää haluaa tulla lukemaan mää oon se ja se-juttuja. Eihän ne kummiskaan ole totta. Päättäkää nyt et haluutteko puhuu asiaa vai ilmottaa muka "henkilöllisyyksiänne"


      • nimellinen nimetön
        HANNAHFANI kirjoitti:

        hei sää oot ite aika huono fani ku sanot toisille et ootte huonoja faneja.

        eikö tullu mieleen että on vähän tyhmää fanittaa jotain jos ei tiiä es kuka se on!
        Hannah montana on miley cyrus!se tosi asia ei muuksi muutu!
        ei hän sille voi mtään jos on liian......


      • edl
        God's girl kirjoitti:

        noni, tässä vähän oikeaa tietoa. En oo mikää mileyn suurin fani, mut katon sen ohjelman usein ja mul on sen levy. Mutta Miley Cyruksen oikee nimi EI ole Miley. Vaan sen oikee nimi on DESTINY HOPE! Se vaan näyttelee olevansa Miley! Ja se myös esiintyy lavalla Hannah Montana - nimellä. Ja joka kerta kun se menee lavalle, se laittaa peruukin päähänsä. Sitten se tulee pois lavalta ja ottaa peruukin pois. Sillä on oikeesti ruskeat hiukset jossa vähän vaaleita raitoja. Mutta ku se menee lavalle sen peruukki on vaalea jossa tummia raitoja! Sen isän nimi on Billy Ray Cyrus ja Mileyn/Hannahn oikee nimi on Destiny Hope Cyrus. Jackson ei oo oikeesti sen veli vaan sillä on pikkusisko.
        Ainii ja tietääkö kukaan mistä saa Hannah Montanan pianonuotteja (ei tabeja) ilman että lataa kaikenlaisia ohjelmia..?

        muuten totta mutta Miley cyrukse nimi on Miley Ray Cyrus.Mileyn entinen nimi on Destiny Hope mutta hän vaihtoi sen...kaikki luultavasti kin kyllä tiesivät tämän mutta kirjoitinpahan silti...=)


      • ofowoevrv
        God's girl kirjoitti:

        Anteeksi nyt vaan mutta olen itse asunut Englannissa ja tiedän ihan hyvin että se on Hannah'n! Joko Hannah'n tai Hannahn. Tämä ei ole mitään 'perätöntä' tietoa, mitä itse nyt väität tämän olevan... Tietty joo, tulee kirjoitus virheitä mutta selvempää tekstiä on kun tarkistetaan oma kirjoitus ennen lähetystä! Olit kirjoittanut: "Ei millään pahalla, mutta on aika törkeää ja ärsyttävää, että toiset tulevat tänne ja väittävät/levittävät väärää tietoa." Niin se onkin! Joten voisitko vielä tarkistaa tietolähteesi, mistä vedit sen Hannahin?

        toi on perätöntä gods girl!!
        Mitä englannissa asuminen vaikuttaa siihen että hannah olis muka hannahn?!!?!?!


      • Hannahfani
        nimellinen nimetön kirjoitti:

        eikö tullu mieleen että on vähän tyhmää fanittaa jotain jos ei tiiä es kuka se on!
        Hannah montana on miley cyrus!se tosi asia ei muuksi muutu!
        ei hän sille voi mtään jos on liian......

        En ymmärtän mitä oikee tarkotit nii viititkö selittää uuestaan?


      • Delfiini
        ofowoevrv kirjoitti:

        toi on perätöntä gods girl!!
        Mitä englannissa asuminen vaikuttaa siihen että hannah olis muka hannahn?!!?!?!

        Niinpä, miten Englannissa asuminen vaikuttaa Hannah taivutukseen Suomessa? Ois kiva tietää. Englannissa puhutaan kuules, jos et tienny englantia, kas kummaa! Miten siellä voi oppia Suomen taivutusmuodoista yhtään mitään? Kysyn vaan! Ja sehän tarkottaa, et JOS MUKA OIKEESTI OLISIT ASUNUT SIELLÄ, SULLA OLISI JÄÄNYT SUOMEN KOULUN LUOKKA-ASTEITA KÄYMÄTTÄ, mikä tarkottaa, että et oo ehkä ollu Suomen äidinkielen tunnilla missä ne on opetettu, kun oot ollu siellä Englannissa! Sit tuut Suomeen ja alat väittää tollasia. Ei mee sulla hyvin. Yhdyin vaan edelliseen, älä mua hauku... :/


      • yhet vaan
        Hannahfani kirjoitti:

        En ymmärtän mitä oikee tarkotit nii viititkö selittää uuestaan?

        No päätin kirjottaa ton kun eräät väitti ettei Miley Cyrusta oo ees olemassa!ne sano et Hannah montana on hhannah montana...tajusiks?


      • mileyn mese ossa on

        hei haloooooo se on miley mut sen taiteilija nimi on hannah montana mut sen oikee kaste nimi on destiny!!!!lol ota ensin selkoo kun


      • miley_fani_98
        hannah m0ntana kirjoitti:

        itse olen lukenut jokaisen sivun/wikin mikä eteen tulee ja tiedän kaiken olen ollut 3-keikallakin ja päässyt takahuoneeseen

        Siis tajutkaajo ,että voi olla yhtä aito fani kun tekin vaikka ei olis käyny jossain yhdyssvallois mileyn keikalla tai vaikka päässy sen taka huoneesee!!!!Koska kaikilla ei oo vaan varaa mennä eikä sille voi mitään mut voi silti olla aito fani!on mullakin sen mese ossa,nimmari ja puhelin numero(joka toimii vaan amerikass)niin silti voi muutkin olla sen aitoi fanei.!Ja jos kerran kirjottaa sen Curukseks niin ei sekään mailmaa kaada kun mulle ollaan siit tultu valittaa mut silti voi olla kuinka aito fani vaikka ei oliskaan ees käyny sen keikall.

        ps:määkään en oo käyny sen keikall mut mee sit kun se tulee pian suomee!(jos tulee)(se sano mulle et se tulee ehkä kun on kiertueella):);)


      • Minikossu
        HALOO! kirjoitti:

        On se oikesti Miley Cyrus.Mileyn oikea nimi on Destiny Hope mutta häntä kutsutaan Mileyksi.Miley on laulaja ja näyttelijä.Hänen omassa sarjassaan hän esittää Hannah Montanaa teinipoptähteä.Oikeassa elämässäkin hän tekee keikkoja ja esiintyy Hannahina.Miley ja Hannah ovat sama ihminen.Mileyllä on ruskeat hiukset ja aina kun kuvataan sarjan jaksoja tai hän on keikalla hän laittaa blondin peruukin päähänsä.Wikipendiasta saatte hurjasti tietoa englannin kielellä.Kannattaa vähän pereytyä faniinsa enemmän kuin tuleee tänne kirjoittelemaan vastauksia! Sorry kun tälleen kieltävästi vastailen mutta se on totta!!Itse olen Miley aito fani ja tiedän hänestä kaiken!!Minulta voi kysyä jos on kysyttävää hjäneen liittyen :)

        kaikki tiesi ton jutun. mun bestis on todellinen Hannah Montana- Fani se tietää siitä joka seikan eikä tommotteita saa laittaa tänne.


      • God's girl
        Delfiini kirjoitti:

        Tuutteko tänne fanittaa Milea vai valehtelemaan? Tää oli ihan kiva keskustelu enne ku tänne ilmaantuu "Miley Cyruksia" ja "Marco Monthaneita" ja ties mitä feikkejä. Herätkää jo! Kuka tänne enää haluaa tulla lukemaan mää oon se ja se-juttuja. Eihän ne kummiskaan ole totta. Päättäkää nyt et haluutteko puhuu asiaa vai ilmottaa muka "henkilöllisyyksiänne"

        ja anyways, mileyn sukunimi on MONTANA. Ei mikää monthan. joten ihan vitun sama oot joku normaali tyyppi. ihan niinku mäki vaan laittaisin nimeni tänne. 8)


      • God's girl
        God's girl kirjoitti:

        ja anyways, mileyn sukunimi on MONTANA. Ei mikää monthan. joten ihan vitun sama oot joku normaali tyyppi. ihan niinku mäki vaan laittaisin nimeni tänne. 8)

        hei , sori kirjotin vahingos mileyn ku tarkotin hannah'n. ja muutenki ole hyvä ja ole marco monthan, ei hannah montanaa oo olemassa. on olemassa destiny hope cyrus. et joo ihan rauhassa8)


      • dorka
        HALOO! kirjoitti:

        On se oikesti Miley Cyrus.Mileyn oikea nimi on Destiny Hope mutta häntä kutsutaan Mileyksi.Miley on laulaja ja näyttelijä.Hänen omassa sarjassaan hän esittää Hannah Montanaa teinipoptähteä.Oikeassa elämässäkin hän tekee keikkoja ja esiintyy Hannahina.Miley ja Hannah ovat sama ihminen.Mileyllä on ruskeat hiukset ja aina kun kuvataan sarjan jaksoja tai hän on keikalla hän laittaa blondin peruukin päähänsä.Wikipendiasta saatte hurjasti tietoa englannin kielellä.Kannattaa vähän pereytyä faniinsa enemmän kuin tuleee tänne kirjoittelemaan vastauksia! Sorry kun tälleen kieltävästi vastailen mutta se on totta!!Itse olen Miley aito fani ja tiedän hänestä kaiken!!Minulta voi kysyä jos on kysyttävää hjäneen liittyen :)

        Siis ok... Eli onks Mileyn oikee nimi Destiny Hope Cyrus? Ku yks mun kamun naapuri väittää, että se on VAAN sen syntymänimi, ja että se vaihdettiin Miley Cyrus'seks. Mun mielestä taas Miley tuli siitä, kun sitä sanottiin Smiley-Mileyks joka taas johtu siitä, että se hymyili/nauro aina niin paljon. Kumpi meistä siis on oikeessa? 3 vuotta jo ollut mileyn fani vai mä??


      • Nimetön

        jos oot oikea fani et puhuis tollasta koska toi on valetta. Koska Miley tekee molemmilla nimillä levyjä .


      • Nimetön
        Delfiini kirjoitti:

        Mileyn lempinimi EI OLE Destiny Hope Cyrus. Miley on itse sanonut vihaavansa oikeaa nimeään, jonka hänen isoäitinsä hänelle valitsi. Hänen oikea NIMENSÄ on Destiny Hope Cyrus. Jos ette usko käykää Wikipediassa toteamassa, että olen täysin oikeassa. Miley on Destinyn lempinimi, eikä toisinpäin. Miley tulee sanasta Smiley, koska hän hymyili lapsena niin usein. Miley lempinimi, Destiny Hope oikea, yksinkertaista vai?

        Miley vaihtoi nimensä ja on nyt VIRALLISESTI Miley Hope Cyrus.


      • Nimetön
        miley_fani_98 kirjoitti:

        Siis tajutkaajo ,että voi olla yhtä aito fani kun tekin vaikka ei olis käyny jossain yhdyssvallois mileyn keikalla tai vaikka päässy sen taka huoneesee!!!!Koska kaikilla ei oo vaan varaa mennä eikä sille voi mitään mut voi silti olla aito fani!on mullakin sen mese ossa,nimmari ja puhelin numero(joka toimii vaan amerikass)niin silti voi muutkin olla sen aitoi fanei.!Ja jos kerran kirjottaa sen Curukseks niin ei sekään mailmaa kaada kun mulle ollaan siit tultu valittaa mut silti voi olla kuinka aito fani vaikka ei oliskaan ees käyny sen keikall.

        ps:määkään en oo käyny sen keikall mut mee sit kun se tulee pian suomee!(jos tulee)(se sano mulle et se tulee ehkä kun on kiertueella):);)

        Olen ihan samaa mieltä. Ei mullaka oo ku yks sen levy ja juliste, mut oon silti sen fani. P.S. mullaki on sen mese


      • Nimetön
        dorka kirjoitti:

        Siis ok... Eli onks Mileyn oikee nimi Destiny Hope Cyrus? Ku yks mun kamun naapuri väittää, että se on VAAN sen syntymänimi, ja että se vaihdettiin Miley Cyrus'seks. Mun mielestä taas Miley tuli siitä, kun sitä sanottiin Smiley-Mileyks joka taas johtu siitä, että se hymyili/nauro aina niin paljon. Kumpi meistä siis on oikeessa? 3 vuotta jo ollut mileyn fani vai mä??

        oot ihan oikeessa hän OLI Desinty Hope Cyrus mutta ei enään. Nykyään hän on : Miley Hope Cyrus.


      • Nimetön
        God's girl kirjoitti:

        noni, tässä vähän oikeaa tietoa. En oo mikää mileyn suurin fani, mut katon sen ohjelman usein ja mul on sen levy. Mutta Miley Cyruksen oikee nimi EI ole Miley. Vaan sen oikee nimi on DESTINY HOPE! Se vaan näyttelee olevansa Miley! Ja se myös esiintyy lavalla Hannah Montana - nimellä. Ja joka kerta kun se menee lavalle, se laittaa peruukin päähänsä. Sitten se tulee pois lavalta ja ottaa peruukin pois. Sillä on oikeesti ruskeat hiukset jossa vähän vaaleita raitoja. Mutta ku se menee lavalle sen peruukki on vaalea jossa tummia raitoja! Sen isän nimi on Billy Ray Cyrus ja Mileyn/Hannahn oikee nimi on Destiny Hope Cyrus. Jackson ei oo oikeesti sen veli vaan sillä on pikkusisko.
        Ainii ja tietääkö kukaan mistä saa Hannah Montanan pianonuotteja (ei tabeja) ilman että lataa kaikenlaisia ohjelmia..?

        Mileyllä on muitakin sisaruksia jota ovat otto-lapsia hänellä on oikea sisko (jonka nimeä en nyt satu muistamaan) ja en muista oliko vielä velikin (siis oikea)


      • Nimetön
        God's girl kirjoitti:

        vielä asiaa (vastailkaa jos ootte samaa mieltä)

        a)ottaa päähän ku kaikki luulee olevansa jotain mileyn/destinyn/hannahn suurimpia faneja vaikka jossain täällä maailmassa on sellassia ihmisiä jotka kuolee sen vuoks tms.

        b)mua ärsyttää myös se että monet sanoo häntä ohjelmassa Miley Stewardiksi vaikaa se on Miley StewarT! hyvänen aika...

        c)tietoa löytyy oikeasti vaikka mistä joten ne jotka väittävät kiven kovaa oman päänsä mukaan että Destinyn oikea nimi on Miley tai Hannah niin hellitäkää vähän ja tarkistakaa asia : >

        Kiitos, vastailkaa : D

        oon ihan samaa mieltä


      • MileyHannahMiley...

        Elikkä;
        Miley Cyrus on Miley oikea nimi.
        Hannah Montana on laulaja/näyttelijä nimi.
        Oikea nimi (Kun kastettiin) on Destiny Hope Cyrus,
        ÄLKÄÄ KIRJOITTAKO, JOS ETTE OO VARMOJA!
        Ooon HM 4ever!
        UUET HM JAKSOT TÄNÄÄN DC:LLÄ!


      • miley_93
        HALOO! kirjoitti:

        On se oikesti Miley Cyrus.Mileyn oikea nimi on Destiny Hope mutta häntä kutsutaan Mileyksi.Miley on laulaja ja näyttelijä.Hänen omassa sarjassaan hän esittää Hannah Montanaa teinipoptähteä.Oikeassa elämässäkin hän tekee keikkoja ja esiintyy Hannahina.Miley ja Hannah ovat sama ihminen.Mileyllä on ruskeat hiukset ja aina kun kuvataan sarjan jaksoja tai hän on keikalla hän laittaa blondin peruukin päähänsä.Wikipendiasta saatte hurjasti tietoa englannin kielellä.Kannattaa vähän pereytyä faniinsa enemmän kuin tuleee tänne kirjoittelemaan vastauksia! Sorry kun tälleen kieltävästi vastailen mutta se on totta!!Itse olen Miley aito fani ja tiedän hänestä kaiken!!Minulta voi kysyä jos on kysyttävää hjäneen liittyen :)

        kuuleppas nimi-merkki HALOO! mileyn syntymä nimi on destiny Hope cyrus MUTTA miley on muuttanut sen virallisesti mileyksi eli hän ei ole perjaatteessa enää destiny hope cyrus, vaan nykyään hän on MILEY RAY CYRUS!!!!!!!! tiiän mileyst selvästi enemmän ku te pikku ipanat! oonhan mäki mileyn aito fani ja miley on mun esikuva mut en kehu itteeni ku PISSIS tyylil: minulta voi kysyy kaikkee häneen liittyvää" ähä ähä ää. oot vrmaa joku 7-9v! en haluu olla tyly mutta lue viel lisää tietoo mileystä.


      • Tosi Fani
        hieppalismoi kirjoitti:

        Keikat pidetään amerikassa paitsi vuode aluissa kävi lontoossa, ei ole suomeen tulossa. Katso mileyofficalsite.com niin voit katsoa missä ne ovat ja paljon maksaa saat varmaan tietää kun kirjoitat googleen hannah montana concert tickets, oletko vai menossa Hannahin keikalle? Onko sinulla hänen levynsä?Mulla on molemmat!

        miks iley ei tuu suomeen?


      • Tosi fani
        Tosi Fani kirjoitti:

        miks iley ei tuu suomeen?

        miks miley ei tuu suomeen?


      • Tosi Fani
        Delfiini kirjoitti:

        Onko täällä muitakin Hannahin faneja? Olen yrittänyt etsiä hirveästi ihmisiä, joiden mielestä Miley on paras! Heitä on vaikeaa etsiä. Olen saanut hänen CD:nkin joka oli tosi vaikea löytää!

        Hnnah Montana on niiiiiiiiiiiiiiiiiin paras! =D


      • Tosi fani
        Nimetön kirjoitti:

        Miley vaihtoi nimensä ja on nyt VIRALLISESTI Miley Hope Cyrus.

        Se on totta et Miley vaihto nimenä Destinystä Mileyksi!


      • I love Miley
        yks vaan kirjoitti:

        hannah on PARAS!!!!

        Hei! Voisiko joku kertoa , että onko Mileyn jonkinlainen fani messenger tai jokin osoite [email protected] ? KIIITUS JO ETUKÄTEEN!


      • sassasass destiny hope
        miley_fani_98 kirjoitti:

        Siis tajutkaajo ,että voi olla yhtä aito fani kun tekin vaikka ei olis käyny jossain yhdyssvallois mileyn keikalla tai vaikka päässy sen taka huoneesee!!!!Koska kaikilla ei oo vaan varaa mennä eikä sille voi mitään mut voi silti olla aito fani!on mullakin sen mese ossa,nimmari ja puhelin numero(joka toimii vaan amerikass)niin silti voi muutkin olla sen aitoi fanei.!Ja jos kerran kirjottaa sen Curukseks niin ei sekään mailmaa kaada kun mulle ollaan siit tultu valittaa mut silti voi olla kuinka aito fani vaikka ei oliskaan ees käyny sen keikall.

        ps:määkään en oo käyny sen keikall mut mee sit kun se tulee pian suomee!(jos tulee)(se sano mulle et se tulee ehkä kun on kiertueella):);)

        OK .. mäkin toivon että se tulis suomeen ja mistä tiiät että se tulee suomeen ooko soittanu sille? niin mutta totta jostakinhan sen fanituksen pitää alkaa ja se alkaa tietoa keräämällä ja onne fanitukseen!


      • oikeesti hei
        God's girl kirjoitti:

        ja anyways, mileyn sukunimi on MONTANA. Ei mikää monthan. joten ihan vitun sama oot joku normaali tyyppi. ihan niinku mäki vaan laittaisin nimeni tänne. 8)

        sinä God`´s girl joku ihan sama mulle niin miley sukunimi ei ole montana vaan cyrus et tiedoks vaan niin muutkin titää "haloo"


      • ihan oikeesti
        God's girl kirjoitti:

        hei , sori kirjotin vahingos mileyn ku tarkotin hannah'n. ja muutenki ole hyvä ja ole marco monthan, ei hannah montanaa oo olemassa. on olemassa destiny hope cyrus. et joo ihan rauhassa8)

        oikeesti sori mä vastasin kun luulin että miley ja niis edes päin ANTEEKS


      • sukujutti elä välitä tosta suku jutusta
        Delfiini kirjoitti:

        Ei sillä mun mielestä nyt oo niin kauheasti väliä, miten sen kirjottaa! Oletko varma? Ette vain syötä muille väärää tietoa? Hannahin kuulostaa ainakin mun mielestä paremmalta kun Hannahn. Kummiskin, kumpikin tarkoittaa samaa asiaa. Joten onko sillä väliä niin hirveästi? Kaikkihan me ymmärretää kuitenkin, mitä toinen yrittää kirjoittaa. Sitäpaitsi kaikille nyt esim.kirjoitusvirheitä sattuu, mut kyl me ymmärretään mitä toinen tarkottaa. Pääasiahan on ett ymmärretään mitä toinen tarkottaa kirjotuksellaan, vai mitä?

        TOTTA jopa mulla tulee kirjotus virheitä ja tällä suurella fani aiheelamme on monta nimeä!joten aivansama mitä niistä kayttää


      • 12345678910
        minäkin tiedän kirjoitti:

        se ei ole totta

        mä oon tosi iso miley cyrus fani mulla on hannah montanan nimmari


      • hfhj,fyf
        hannah m0ntana kirjoitti:

        itse olen lukenut jokaisen sivun/wikin mikä eteen tulee ja tiedän kaiken olen ollut 3-keikallakin ja päässyt takahuoneeseen

        mulla on hannah montanan nimmari ja miley cyruksen nimmari ja mun serkku asuu sen melkein naapurissa


      • hgfjsjfbgjtfujkwqhtr
        12345678910 kirjoitti:

        mä oon tosi iso miley cyrus fani mulla on hannah montanan nimmari

        mulla on hannah montanan ja miley cyruksen nimmarit


      • klrsfgh
        Nimetön kirjoitti:

        Olen ihan samaa mieltä. Ei mullaka oo ku yks sen levy ja juliste, mut oon silti sen fani. P.S. mullaki on sen mese

        ei oo kivaa ku tänne tullaan valehtelee. siin ei ees oo järkee joo mullakin on sen nimmari, puhelin-numero, osote, sen koira.


      • v
        hannah m0ntana kirjoitti:

        itse olen lukenut jokaisen sivun/wikin mikä eteen tulee ja tiedän kaiken olen ollut 3-keikallakin ja päässyt takahuoneeseen

        älä lesoo


      • khj
        Delfiini kirjoitti:

        Onko täällä muitakin Hannahin faneja? Olen yrittänyt etsiä hirveästi ihmisiä, joiden mielestä Miley on paras! Heitä on vaikeaa etsiä. Olen saanut hänen CD:nkin joka oli tosi vaikea löytää!

        mä oon myös mileyn paras fani


      • b
        v kirjoitti:

        älä lesoo

        ÄLÄ ITTE LESOO


      • miley cyrus
        Tosi Fani kirjoitti:

        Hnnah Montana on niiiiiiiiiiiiiiiiiin paras! =D

        kuka on hnnah montana


      • hannah isoin fani
        hannah m0ntana kirjoitti:

        itse olen lukenut jokaisen sivun/wikin mikä eteen tulee ja tiedän kaiken olen ollut 3-keikallakin ja päässyt takahuoneeseen

        ootko oikeesti päässy takahuoneeseen ja miten ?


      • Elämänkevät!

        Ei Hannah Montana ole oikea henkilö! Hannah Montana on TV:sarja! Hannahilta ilmestyy myös levyjä kuten Mileyltä,joten Hannah Montana ei ole oikea henkilö!Miley laulaa kaikki Hannahin viisut.xxx


      • MeiZixD=)
        j-l kirjoitti:

        missä pidetään hannah montanan keikat mistä saa lippuja ja paljonko maksaa? vastatkaa pian!!!!!

        Et voi sanoo et noi on huonoi fanei! Sitä paitsi:Kuka ny ei tietäis mikä Mileyn oikee Nimi xD (lol)


      • on päässyt
        hannah isoin fani kirjoitti:

        ootko oikeesti päässy takahuoneeseen ja miten ?

        on pääsyt. me oltiin amerikassa meiän serkun luona ja sillon se kutsu meiät sinne...


      • MILEY CYRUS :::::::
        God's girl kirjoitti:

        vielä asiaa (vastailkaa jos ootte samaa mieltä)

        a)ottaa päähän ku kaikki luulee olevansa jotain mileyn/destinyn/hannahn suurimpia faneja vaikka jossain täällä maailmassa on sellassia ihmisiä jotka kuolee sen vuoks tms.

        b)mua ärsyttää myös se että monet sanoo häntä ohjelmassa Miley Stewardiksi vaikaa se on Miley StewarT! hyvänen aika...

        c)tietoa löytyy oikeasti vaikka mistä joten ne jotka väittävät kiven kovaa oman päänsä mukaan että Destinyn oikea nimi on Miley tai Hannah niin hellitäkää vähän ja tarkistakaa asia : >

        Kiitos, vastailkaa : D

        mä oon ainakin samaa mieltä. ps.mileyn oikea nimi on miley cyrus ja se elää kaksoiselämää jonka kaikki tietää mutta ei tiedä sarjassa


      • miley112112112
        klrsfgh kirjoitti:

        ei oo kivaa ku tänne tullaan valehtelee. siin ei ees oo järkee joo mullakin on sen nimmari, puhelin-numero, osote, sen koira.

        blaa,blaa tääl saa kyllä puhua mitä huvitaa. sitäpaitsi sä oot idiootti, vaikk en sua tunnekkaan mut sen kyl tajuu ihan vaan muutenkin. kuka on samaa mieltä niin vastatkaa.


      • mileyn paras fani
        on päässyt kirjoitti:

        on pääsyt. me oltiin amerikassa meiän serkun luona ja sillon se kutsu meiät sinne...

        wau sä oot pian julkkis


      • n
        mileyn paras fani kirjoitti:

        wau sä oot pian julkkis

        mä oon pahoillani mut mä oon jo julkkis.


      • o
        n kirjoitti:

        mä oon pahoillani mut mä oon jo julkkis.

        jaa. (miten, 1.miten sä oot julkku. 2.tuleeks susta ikinä mitään lehteen. 3.onko ikinä paparatsit tullu nappaamaan kuvia)


      • hannah m0ntana879896
        hannah m0ntana kirjoitti:

        itse olen lukenut jokaisen sivun/wikin mikä eteen tulee ja tiedän kaiken olen ollut 3-keikallakin ja päässyt takahuoneeseen

        en kuule usko. tänne tulee kaikki valehtelemaan koska luulee että ei jää kiinni. se on ihan tyhmää.


      • julkkis
        o kirjoitti:

        jaa. (miten, 1.miten sä oot julkku. 2.tuleeks susta ikinä mitään lehteen. 3.onko ikinä paparatsit tullu nappaamaan kuvia)

        1.oon ollut varjot elokuvassa ja reetessa ja ronjassa. 2.ja lehteen tulee kyllä juttuu. 3.on........ mutta eikä nyt voida puhua vaan miley curusista\hannah montanasta


      • ::::
        Nimetön kirjoitti:

        Olen ihan samaa mieltä. Ei mullaka oo ku yks sen levy ja juliste, mut oon silti sen fani. P.S. mullaki on sen mese

        Mikä se mese sit on?


      • avast tietoikkuna
        julkkis kirjoitti:

        1.oon ollut varjot elokuvassa ja reetessa ja ronjassa. 2.ja lehteen tulee kyllä juttuu. 3.on........ mutta eikä nyt voida puhua vaan miley curusista\hannah montanasta

        sä oot julkkis.


      • M

        sen oikee nimi on miley, oon sen fani ja jessica simpsan mut, onks sillä koira???¨ mut se on nii hyvä ei aika hyvä laulaja mut haluun sen puhelin numeron mut jos tiiet nii vastaa jos tiiet????.


      • vastatkaa
        Delfiini kirjoitti:

        Sain täämmösen vastauksen kyselyihini eripuolilta, mut luotettavista lähteistä:

        "Jos taivutetaan sanaa Hannah vaikkapa genetiivissä, sanavartalo on tässä tapauksessa Hannah ja sijapääte joko -in tai -'n. Koska sana loppuu kirjoitettaessa konsonanttiin, täytyy ääneen sanomalla testata, loppuuko se myös lausuttaessa konsonanttiin. Kyllä meikäläisen korva ainakin sanoisi, että Hannah-sanassa viimeinen kirjain on h ja näin ollen konsonantti. Tällöin sanavartalon jälkeen ei tule heittomerkkiä, vaan sijapääte on -in."

        oks täällä joku äikän tunti, on aivan sama miten kirjottaa kunhan muut ymmärtää. jos ootte samaa mieltä niin vastatkaa.


      • Muuhhhllaa
        Nimetön kirjoitti:

        oot ihan oikeessa hän OLI Desinty Hope Cyrus mutta ei enään. Nykyään hän on : Miley Hope Cyrus.

        Hän on kylläkin Miley Ray Cyrus. Ei Miley Hope Cyrus ;---D


    • jjkasjjs

      kuulkaahan neidit. ei sillä ettettekö muka tietäisi tästä hannah montanasta MITÄÄN, mutta hannahin oikea nimihän on miley curus. Hannah Montana ohjelma tulee disney channelilta, jossa roolin nimi on miley (miley on oikeastikin hänen nimensä) miley curus. käykää vaikka katsomassa: www.paperdollheaven.com

      • ndhsfaaid

        Kaikki tietää nyt että Miley Cyrus ei ole oikeasti Hannah Montana. Kuten joku täällä jo kertoi että Mileysta saa tietoa Wikipediasta ihan kiitettävästi.
        Suomeksikin. Miley ei ole tulossa suomeen, mutta kiertelee Amerikassa. Olen yhdellä Hannah keikalla käynyt. Hannah:han on hän laulaja nimensä, että älkääpäs alkako väittämään vastaan. Hannah Montana ohjelmaa on tehty kaksi kautta ja Miley on esittänyt
        molemmissa Miley Stewardia ja Hannah Montanaa. Kuten varmaan tiedättekin, että Billy Ray Cyrus (näyttelee Mileyn isää Hannah Montanassa) on oikeastikin Mileyn isä. Youtubessa on monia videoita Miley/Hannahin esiintymisistä.Dolly Parton on oikeastikkin Mileyn kummitäti. Joten Hannah Montana ohjelma liittyy hitusen Mileyn oikeaan elämään.. Ja sinulle jjkasjjs Miley on Miley Cyrus eikä Miley Curus


      • Mie<3
        ndhsfaaid kirjoitti:

        Kaikki tietää nyt että Miley Cyrus ei ole oikeasti Hannah Montana. Kuten joku täällä jo kertoi että Mileysta saa tietoa Wikipediasta ihan kiitettävästi.
        Suomeksikin. Miley ei ole tulossa suomeen, mutta kiertelee Amerikassa. Olen yhdellä Hannah keikalla käynyt. Hannah:han on hän laulaja nimensä, että älkääpäs alkako väittämään vastaan. Hannah Montana ohjelmaa on tehty kaksi kautta ja Miley on esittänyt
        molemmissa Miley Stewardia ja Hannah Montanaa. Kuten varmaan tiedättekin, että Billy Ray Cyrus (näyttelee Mileyn isää Hannah Montanassa) on oikeastikin Mileyn isä. Youtubessa on monia videoita Miley/Hannahin esiintymisistä.Dolly Parton on oikeastikkin Mileyn kummitäti. Joten Hannah Montana ohjelma liittyy hitusen Mileyn oikeaan elämään.. Ja sinulle jjkasjjs Miley on Miley Cyrus eikä Miley Curus

        Sori vaan mut mä tiedän teitä kaikkia enemmän Miley Cyruksesta. Olen tykänny siitä jo siitä asti kun se haki paikkaa Hannah Montana sarjaan. Hänen oikea nimensä on Destiny Hope Cyrus, mutta nykyään kutsutaan Mileyksi koska pienenä hymyili niin paljon, mulla on Amerikassa kaveri ni se lähettää mulle kaikkia videoita ja semmosia kuvia mitä ei mistään muualta saa :D Täl hetkel ainakaan Miley ei ole tulos Eurooppaan keikalle kun sillä on Amerikassa keikkoja jo 52 merkitty kalenteriin hän keikkailee The Jonas Brothersin kanssa tämän kiertueen,.. kannattaa lukea netissä Mileyn omia netti sivuja mileycyrus.com MILEY ITSEKIN OSALLISTUU SIVUJEN TEKOON AINUT SIVU MILEYWORLDIN LISÄKSI JOTA HÄN ITSE TEKEE NETISSÄ ON HUIJAREITA JOTKA SANOO ESIM ETTÄ JONKUN FANISIVUILLE JOTKA OVAT MILEYSTÄ NIIN MILEY MUKA TEKISI NIITÄ!VÄÄRIN.AINUAT SIVUT JOILLE MILEY KIRJOITTELEE OVAT MILEYCYRUS.COM JA MILEYWORLD!MUISTAKAA TÄMÄ!JOS HALUATTE LISÄ TIETOA NIIN KIRJOITELKAA TÄNNE PALSTALLE.ITSE OLEN MENOSSA MILEYN KONSERTILLE! :D


      • Delfiini
        Mie<3 kirjoitti:

        Sori vaan mut mä tiedän teitä kaikkia enemmän Miley Cyruksesta. Olen tykänny siitä jo siitä asti kun se haki paikkaa Hannah Montana sarjaan. Hänen oikea nimensä on Destiny Hope Cyrus, mutta nykyään kutsutaan Mileyksi koska pienenä hymyili niin paljon, mulla on Amerikassa kaveri ni se lähettää mulle kaikkia videoita ja semmosia kuvia mitä ei mistään muualta saa :D Täl hetkel ainakaan Miley ei ole tulos Eurooppaan keikalle kun sillä on Amerikassa keikkoja jo 52 merkitty kalenteriin hän keikkailee The Jonas Brothersin kanssa tämän kiertueen,.. kannattaa lukea netissä Mileyn omia netti sivuja mileycyrus.com MILEY ITSEKIN OSALLISTUU SIVUJEN TEKOON AINUT SIVU MILEYWORLDIN LISÄKSI JOTA HÄN ITSE TEKEE NETISSÄ ON HUIJAREITA JOTKA SANOO ESIM ETTÄ JONKUN FANISIVUILLE JOTKA OVAT MILEYSTÄ NIIN MILEY MUKA TEKISI NIITÄ!VÄÄRIN.AINUAT SIVUT JOILLE MILEY KIRJOITTELEE OVAT MILEYCYRUS.COM JA MILEYWORLD!MUISTAKAA TÄMÄ!JOS HALUATTE LISÄ TIETOA NIIN KIRJOITELKAA TÄNNE PALSTALLE.ITSE OLEN MENOSSA MILEYN KONSERTILLE! :D

        Olisi hienoa päästä Mileyn konserttiin! Olette tosi onnekkaita, jos olette saaneet järjestettyä itsenne hannahin keikoille! On vaikeaa olla fani Suomesta käsin. Oletteko huomanneet Hannah Montana sarjan suomennettuja jaksoja? Ne ovat syvältä. Ainakin meillä ne olivat suomeksi puhuttuja Plääh!


      • jennu
        Delfiini kirjoitti:

        Olisi hienoa päästä Mileyn konserttiin! Olette tosi onnekkaita, jos olette saaneet järjestettyä itsenne hannahin keikoille! On vaikeaa olla fani Suomesta käsin. Oletteko huomanneet Hannah Montana sarjan suomennettuja jaksoja? Ne ovat syvältä. Ainakin meillä ne olivat suomeksi puhuttuja Plääh!

        Hei kaikille! Olen mäkin nähny niitä suomennettuja jaksoja ne on in kauheita ne ääni näyttelijät on sillein kauheita mut ei sillein ku alkuperäoisellä Mileyn äänellä se on paras! :D Miley voittaa kaikki suomalaiset täysin!!!Ootteko samaa mieltä?? ILOVEMIL


      • Delfiini
        jennu kirjoitti:

        Hei kaikille! Olen mäkin nähny niitä suomennettuja jaksoja ne on in kauheita ne ääni näyttelijät on sillein kauheita mut ei sillein ku alkuperäoisellä Mileyn äänellä se on paras! :D Miley voittaa kaikki suomalaiset täysin!!!Ootteko samaa mieltä?? ILOVEMIL

        Oletteko kuulleet siitä, että Hannah laulaisi live-konserteissa nauhalta, eikä oikeasti? En tiedä onko se totta, mutta olen kuullut huhuja siitä. Tiedättekö te?


      • Delfiini
        Delfiini kirjoitti:

        Oletteko kuulleet siitä, että Hannah laulaisi live-konserteissa nauhalta, eikä oikeasti? En tiedä onko se totta, mutta olen kuullut huhuja siitä. Tiedättekö te?

        Nyt Hannah Montanan lisäksi myös High school musical 2 on dubattu eli suomennettu. Ärsyttävää! Hyvistä elokuvista ja tv-sarjoista yritetään tehdä lukutaidottomien, alle 7-vuotiaiden ohjelmia. Inhottavaa, eikö teistäkin? Tarvisiko niin pienten katsoa edes Hannah Montanaa, kun siinä on kaikkia seurustelu juttuja ja meikkausta, ja tällasta. Oletteko samaa mieltä? Hannah Montana ohjelmana ja tietty laulajanakin on paras! Ja olisi kiva, jos se ohjelma pysyisikin sellaisena.


      • m cy
        Delfiini kirjoitti:

        Nyt Hannah Montanan lisäksi myös High school musical 2 on dubattu eli suomennettu. Ärsyttävää! Hyvistä elokuvista ja tv-sarjoista yritetään tehdä lukutaidottomien, alle 7-vuotiaiden ohjelmia. Inhottavaa, eikö teistäkin? Tarvisiko niin pienten katsoa edes Hannah Montanaa, kun siinä on kaikkia seurustelu juttuja ja meikkausta, ja tällasta. Oletteko samaa mieltä? Hannah Montana ohjelmana ja tietty laulajanakin on paras! Ja olisi kiva, jos se ohjelma pysyisikin sellaisena.

        olet oikeassa ei niiden pienten tarvitse katsoa.
        suomi on mun mielestä ihan tylsä maa suomalaiset pitää meitä pieninä suomessa ei ole mitään teinien sarjoja eikä mitään komedia elokuvia.


      • jennuiiip
        Delfiini kirjoitti:

        Oletteko kuulleet siitä, että Hannah laulaisi live-konserteissa nauhalta, eikä oikeasti? En tiedä onko se totta, mutta olen kuullut huhuja siitä. Tiedättekö te?

        Miley laulaa livenä eikä nauhalta, mun kaveri oli just sen ensimmäisellä keikalla sen uudelta kiertueelta se oli kuulemma tosi mahtava keikka :D mäkin aion mennä Mileyn keikalla. Livenä se laulaa onhan se nyt nähty sen lähimmistä konserteista!! Se tyttö kyl o paras. Missä on High School Musical 2 suomennettu versio?? Onks sellanenkin muka?? Mun mielestä Hannahin suomennos jaksot o ihan jees ku mun pikku siskotkin voi nyt kattoo sitä ku tajuu siitä jotain :D mut muuten kyl syvältä!!!


      • Delfiini
        jennuiiip kirjoitti:

        Miley laulaa livenä eikä nauhalta, mun kaveri oli just sen ensimmäisellä keikalla sen uudelta kiertueelta se oli kuulemma tosi mahtava keikka :D mäkin aion mennä Mileyn keikalla. Livenä se laulaa onhan se nyt nähty sen lähimmistä konserteista!! Se tyttö kyl o paras. Missä on High School Musical 2 suomennettu versio?? Onks sellanenkin muka?? Mun mielestä Hannahin suomennos jaksot o ihan jees ku mun pikku siskotkin voi nyt kattoo sitä ku tajuu siitä jotain :D mut muuten kyl syvältä!!!

        No hyvä, ettei se oo totta. Sinä kai sen tiiät. Olis mälsää mennä johonkin konserttiin kuuntelemaan nauhalta tulevaa laulua.... Mää luin sen nauha-jutun joltain nettisivulta. En tiennyt oliko se totta, mutta en kyllä väittänytkään että se olisi. Minnepäin olette menossa Mileyn konsertteihin?


      • Nimetön
        Delfiini kirjoitti:

        No hyvä, ettei se oo totta. Sinä kai sen tiiät. Olis mälsää mennä johonkin konserttiin kuuntelemaan nauhalta tulevaa laulua.... Mää luin sen nauha-jutun joltain nettisivulta. En tiennyt oliko se totta, mutta en kyllä väittänytkään että se olisi. Minnepäin olette menossa Mileyn konsertteihin?

        Mistä konserteista te puhutte? Tekeekö Miley myös jonnekkin suomen lähelle keikkoja? Toi oli tyhmä kysymys, mut silti. Ja mistä nauhasta puhutte? Putosin kärryiltä.Sanokaa avuttomalle.


      • Nimetön
        Delfiini kirjoitti:

        Olisi hienoa päästä Mileyn konserttiin! Olette tosi onnekkaita, jos olette saaneet järjestettyä itsenne hannahin keikoille! On vaikeaa olla fani Suomesta käsin. Oletteko huomanneet Hannah Montana sarjan suomennettuja jaksoja? Ne ovat syvältä. Ainakin meillä ne olivat suomeksi puhuttuja Plääh!

        Ne jaksot jotka ovat suomeksi on aivan kauhean kuulosia. Jos ne on suomeksi ne ei tunnu yhtään Hannah Montana jaksoilta.Ja mäki haluaisin kyl mennä Hannah Montanan keikalle ystäväni kanssa. Mutta on vaikeaa olla fani suomesta käsin, kuten Delfiini jo sanokin.


      • Delfiini
        Nimetön kirjoitti:

        Mistä konserteista te puhutte? Tekeekö Miley myös jonnekkin suomen lähelle keikkoja? Toi oli tyhmä kysymys, mut silti. Ja mistä nauhasta puhutte? Putosin kärryiltä.Sanokaa avuttomalle.

        Miley järjestää konsertteja tonne Amerikkaan, eihän se nyt tänne oo tulossa, eikä varmaan vuosiin löydäkkään Suomea kiertue karttoihinsa. Luulisin. Tuskinpa edes Eurooppaan lähiaikoina. Ja muutes, puhun yhestä jutusta, jonka luin joltain sivuilta. Että Hannah ei laulaisi oikeasti, vaan nauhalta. Siis konserteissa. Ääni vain tulisi jostain muualta, kun hänen suustaan. Muttei se kuulemma pidä paikkaansa. Muuten, jos Hannah tulisi Suomeen, ja kaikki me Miley fanit olisimme onnellisia, se menis varmasti Helsinkiin. Itse kun asun Oulun läänissä ei se paljon mieltä hetkauttaisi.


      • juntta
        Delfiini kirjoitti:

        Miley järjestää konsertteja tonne Amerikkaan, eihän se nyt tänne oo tulossa, eikä varmaan vuosiin löydäkkään Suomea kiertue karttoihinsa. Luulisin. Tuskinpa edes Eurooppaan lähiaikoina. Ja muutes, puhun yhestä jutusta, jonka luin joltain sivuilta. Että Hannah ei laulaisi oikeasti, vaan nauhalta. Siis konserteissa. Ääni vain tulisi jostain muualta, kun hänen suustaan. Muttei se kuulemma pidä paikkaansa. Muuten, jos Hannah tulisi Suomeen, ja kaikki me Miley fanit olisimme onnellisia, se menis varmasti Helsinkiin. Itse kun asun Oulun läänissä ei se paljon mieltä hetkauttaisi.

        Niimpä. Mäki tykkään Hannah Montanasta ja asun itekkä täs Oulun lähellä, Ylikiimingissä. Ois tosi kiva päästä sinne sen konserttiin... ( jos se siis tulis Suomeen ) mutku se kävis varmaan vaan Helsingissä. Ni eipä täältä näin kaukaa sinne oikein pääsiskään.


      • Delfiini
        juntta kirjoitti:

        Niimpä. Mäki tykkään Hannah Montanasta ja asun itekkä täs Oulun lähellä, Ylikiimingissä. Ois tosi kiva päästä sinne sen konserttiin... ( jos se siis tulis Suomeen ) mutku se kävis varmaan vaan Helsingissä. Ni eipä täältä näin kaukaa sinne oikein pääsiskään.

        Jos se tulis Suomeen, edes Helsinkiin, en oo varma menisinkö kattoon. Tän videon nähtyäni, en varmaakaan. http://www.youtube.com/watch?v=CMGOlJBexAA&feature=related jos tuo ei toimi, kuten arvelen, laittakaa vain Youtubeen The Fake Hannah Montana. Videossa tpahtuu näin; Hannah laulaa We got the party (with usia), kertosäkeen jälkeen, kun alkaa se "Live is for dreamers and I am believer..." sen lopussa Hannah MENEE VIHREÄPAITAISEN POJAN SAATTELEMANA LAVAN ALLE, JA LIUKUOVESTA tulee "fake Hannah Montana" eli huijari jonka nimi on joku Ashlee. Vaihdoksen huomaa, jos katsoo tarkasti. Uudelle Hannah Montanalle ilmestyy valkoiset sydän aurinkolasit. Järkytin katsoessani videon. Miksi Miley Cyrus tekee semmosta? November,12,2007. Oli se konsertti, milloin tämä huijaus tapahtui, ja milloin Miley jäi kiinni.


      • Delfiini
        Delfiini kirjoitti:

        Jos se tulis Suomeen, edes Helsinkiin, en oo varma menisinkö kattoon. Tän videon nähtyäni, en varmaakaan. http://www.youtube.com/watch?v=CMGOlJBexAA&feature=related jos tuo ei toimi, kuten arvelen, laittakaa vain Youtubeen The Fake Hannah Montana. Videossa tpahtuu näin; Hannah laulaa We got the party (with usia), kertosäkeen jälkeen, kun alkaa se "Live is for dreamers and I am believer..." sen lopussa Hannah MENEE VIHREÄPAITAISEN POJAN SAATTELEMANA LAVAN ALLE, JA LIUKUOVESTA tulee "fake Hannah Montana" eli huijari jonka nimi on joku Ashlee. Vaihdoksen huomaa, jos katsoo tarkasti. Uudelle Hannah Montanalle ilmestyy valkoiset sydän aurinkolasit. Järkytin katsoessani videon. Miksi Miley Cyrus tekee semmosta? November,12,2007. Oli se konsertti, milloin tämä huijaus tapahtui, ja milloin Miley jäi kiinni.

        http://www.youtube.com/watch?v=4Q6Kj1NT-E0&feature=related

        Siitä mitä tapahtui Hannah Montana konsertissa, jossa Hannah vaihtui kesken We got the party (with usin). Ajattelin, että teidän on syytä, kuten minunkin tuntea idolinne. En tiedä enää, mitä ajattelen Hannah Montanasta tämän jälkeen.


      • juntta
        Delfiini kirjoitti:

        Jos se tulis Suomeen, edes Helsinkiin, en oo varma menisinkö kattoon. Tän videon nähtyäni, en varmaakaan. http://www.youtube.com/watch?v=CMGOlJBexAA&feature=related jos tuo ei toimi, kuten arvelen, laittakaa vain Youtubeen The Fake Hannah Montana. Videossa tpahtuu näin; Hannah laulaa We got the party (with usia), kertosäkeen jälkeen, kun alkaa se "Live is for dreamers and I am believer..." sen lopussa Hannah MENEE VIHREÄPAITAISEN POJAN SAATTELEMANA LAVAN ALLE, JA LIUKUOVESTA tulee "fake Hannah Montana" eli huijari jonka nimi on joku Ashlee. Vaihdoksen huomaa, jos katsoo tarkasti. Uudelle Hannah Montanalle ilmestyy valkoiset sydän aurinkolasit. Järkytin katsoessani videon. Miksi Miley Cyrus tekee semmosta? November,12,2007. Oli se konsertti, milloin tämä huijaus tapahtui, ja milloin Miley jäi kiinni.

        Toi on kauheeta huijausta! Ja tosiaan, aika huonosti toi vaihto tos meni, toi yks heittää oikeen Hanahin päälle mustan kankaan, laittaa oven kiinni ja avaa toisen! sieltä sitte tulee toi feikki Hannah!


      • Delfiini
        juntta kirjoitti:

        Toi on kauheeta huijausta! Ja tosiaan, aika huonosti toi vaihto tos meni, toi yks heittää oikeen Hanahin päälle mustan kankaan, laittaa oven kiinni ja avaa toisen! sieltä sitte tulee toi feikki Hannah!

        En olis ikinä uskonut Hannah Montanan, lempilaulajani tekevän mitään tollasta. Pahinta oli, et se jäi kiinni! En olis halunnut ikinä ees kuulla rtästä, mut se on totuus. Laulu tuli nauhalta, sillä ei se toinen vissiin mun tietojen mukaan "Ashlee" ois osannut laulaa noin hyvin. Mun molemmat "pelot" kävi toteen - Hannah laulaa (ainakin joissain) konserteissa nauhalta. Kuka tietää... Ehkä äänikin on miksattu jostain kaameasta rääynnästä... en kyllä usko.. Mut on ollut, ja tulee olemaan sellasia huijareita, joiden oikea ääni on todella hirveä, mut se on miksattu hienoksi ja keikoilla laitettu soimaan nauhalta. Ja ne on sit tietysti paljastunut, kun nauhalle on tapahtunut jotain, ja kuullaan kaverin oikea ääni.


      • juntta
        Delfiini kirjoitti:

        En olis ikinä uskonut Hannah Montanan, lempilaulajani tekevän mitään tollasta. Pahinta oli, et se jäi kiinni! En olis halunnut ikinä ees kuulla rtästä, mut se on totuus. Laulu tuli nauhalta, sillä ei se toinen vissiin mun tietojen mukaan "Ashlee" ois osannut laulaa noin hyvin. Mun molemmat "pelot" kävi toteen - Hannah laulaa (ainakin joissain) konserteissa nauhalta. Kuka tietää... Ehkä äänikin on miksattu jostain kaameasta rääynnästä... en kyllä usko.. Mut on ollut, ja tulee olemaan sellasia huijareita, joiden oikea ääni on todella hirveä, mut se on miksattu hienoksi ja keikoilla laitettu soimaan nauhalta. Ja ne on sit tietysti paljastunut, kun nauhalle on tapahtunut jotain, ja kuullaan kaverin oikea ääni.

        Niimpä! ja noissa mikeissäki saattaa olla joku juttu et niistä kuuluu se ääni... tuolla jossain kuulemma luki: "feikki hanna tuurasi hannaa että hän saisi aikaa viahtaa vaatteet. tätä on hollywoodin taika" oishan se voinu olla niissä samoissaki vaatteissa!


      • Delfiini
        juntta kirjoitti:

        Niimpä! ja noissa mikeissäki saattaa olla joku juttu et niistä kuuluu se ääni... tuolla jossain kuulemma luki: "feikki hanna tuurasi hannaa että hän saisi aikaa viahtaa vaatteet. tätä on hollywoodin taika" oishan se voinu olla niissä samoissaki vaatteissa!

        Luulen että se laulu ainakin tuli nauhalta. Se on muutenkin tosi nopea laulu ja vaikea laulaa. Ja en oikein usko tohon teoriaan jonka joku oli sanonut youtubessa. Se saattaa olla vaan tekosyy. Tai kuka tietää, voihan se vaatteiden vaihto olla oikeakin syy, mut aika tyhmä ja epätodennäköinen juttu tulla kesken laulun vaihtamaan vaatteet. Ja kuten juntta sanoit, oishan se voinut olla samoissaki vaatteissa! En tiedä, mutta mua toi ainakin hätkähdytti koko homma. En olisi uskonut Hannah Montanasta mitään tommosta. Hänethän Kalevankin mukaan valittiin USA:n tai Amerikan oliko se 7-13 vuotiaiden mielestä jouluna kilteimmäksi supertähdeksi. Siinä se sitten nähtiin! Se lavahuijauskin tuli marraskuussa, että olikohan ne tienneet siitä (meinaan ne äänestäjät) Toivon ettei samanlaisia huijauksia Hannah'lta tule (god's girlin mieliksi Hannah-taivutus noin laitettuna) Hannah'lla on kuitenkin niin hyvä ääni (ellei se ole miksattu, miten tämän jutun takia voisi epäillä) et en lopeta fanittamista tähän. Mutta pitäkööt varansa! Ja kyllä ehkä sittenkin taitaisin mennä sinne Hannah'n Suomen keikalle jos sellanen 5 vuoden päästä tulisi. Uskon että sen keikat ei ennätä tänne kuin viiden vuoden päästä. < I love Miley Cyrus >


      • Miley Cyrus
        Delfiini kirjoitti:

        Miley järjestää konsertteja tonne Amerikkaan, eihän se nyt tänne oo tulossa, eikä varmaan vuosiin löydäkkään Suomea kiertue karttoihinsa. Luulisin. Tuskinpa edes Eurooppaan lähiaikoina. Ja muutes, puhun yhestä jutusta, jonka luin joltain sivuilta. Että Hannah ei laulaisi oikeasti, vaan nauhalta. Siis konserteissa. Ääni vain tulisi jostain muualta, kun hänen suustaan. Muttei se kuulemma pidä paikkaansa. Muuten, jos Hannah tulisi Suomeen, ja kaikki me Miley fanit olisimme onnellisia, se menis varmasti Helsinkiin. Itse kun asun Oulun läänissä ei se paljon mieltä hetkauttaisi.

        Hi everybody! I'm Hannah Montana and I'm Miley Cyrus!
        I go to the Finland.


      • juntta
        Delfiini kirjoitti:

        Luulen että se laulu ainakin tuli nauhalta. Se on muutenkin tosi nopea laulu ja vaikea laulaa. Ja en oikein usko tohon teoriaan jonka joku oli sanonut youtubessa. Se saattaa olla vaan tekosyy. Tai kuka tietää, voihan se vaatteiden vaihto olla oikeakin syy, mut aika tyhmä ja epätodennäköinen juttu tulla kesken laulun vaihtamaan vaatteet. Ja kuten juntta sanoit, oishan se voinut olla samoissaki vaatteissa! En tiedä, mutta mua toi ainakin hätkähdytti koko homma. En olisi uskonut Hannah Montanasta mitään tommosta. Hänethän Kalevankin mukaan valittiin USA:n tai Amerikan oliko se 7-13 vuotiaiden mielestä jouluna kilteimmäksi supertähdeksi. Siinä se sitten nähtiin! Se lavahuijauskin tuli marraskuussa, että olikohan ne tienneet siitä (meinaan ne äänestäjät) Toivon ettei samanlaisia huijauksia Hannah'lta tule (god's girlin mieliksi Hannah-taivutus noin laitettuna) Hannah'lla on kuitenkin niin hyvä ääni (ellei se ole miksattu, miten tämän jutun takia voisi epäillä) et en lopeta fanittamista tähän. Mutta pitäkööt varansa! Ja kyllä ehkä sittenkin taitaisin mennä sinne Hannah'n Suomen keikalle jos sellanen 5 vuoden päästä tulisi. Uskon että sen keikat ei ennätä tänne kuin viiden vuoden päästä. < I love Miley Cyrus >

        niimpä. kullä mäkin varmaan menisin sitte sinne sen konserttiin, mut ensinnäkään mua ei lähetä täältä asti kuskaamaan ja sitte maksaski aika paljo koko juttu. sitte ne liput varmaan myytäs heti käsistä joillekki rikkaille... voiko muuten Hannahin levyjä ostaa jostain? esim. anttilasta tai levykaupoista? vai pittääkö ne tilata?


      • Delfiini
        juntta kirjoitti:

        niimpä. kullä mäkin varmaan menisin sitte sinne sen konserttiin, mut ensinnäkään mua ei lähetä täältä asti kuskaamaan ja sitte maksaski aika paljo koko juttu. sitte ne liput varmaan myytäs heti käsistä joillekki rikkaille... voiko muuten Hannahin levyjä ostaa jostain? esim. anttilasta tai levykaupoista? vai pittääkö ne tilata?

        Oot varmaan aika uus fani, juntta. Tuskinpa Hannah Montanan liput täällä Suomessa kävis kuin "kuumille kiville". Eihän täällä tiedä Hannahia paljon kukaan! Vian ne joilla on Disney Channel ja ehkä heidän tuttavansa. Ja vieläkin, voi sinua hupsua! Ei Hannah Montanan levyjä saa noin vaan Anttilasta! Pitää mennä erityisiin levykauppoihin. Sanoit jossakin viestissäsi asuvasi Oulussa tai jossain siinä lähellä mut kummiskin Oulusta ite oon löytänyt Musiikki-kullaksesta. Se on siinä paikalla missä oli ennen Levykauppa X ja se siirrettiin muuten se Levykauppa X sille samalle kadulle mut eri "kulmaan" tai risteykseen... Musiikki-Kullas on siinä risteyksessä, Torikadulla visiinkin. Enempää en osaa opastaa. Mut ite tilasin sieltä ja ne toi muutamia "varakappaleita" et niitä levyjä saa sieltä suoraan. Ainakin Hannah Montana 2/Meet Miley Cyruseja tilattiin kaks toinen mulle ja toinen jäi kauppaan odottamaan asiakasta. Vissiin ne tilas niitä Hannah Montana-soundtrackejakin ylimääräsiä, ei ku joo, ainakin ne tilas yhen ylimääräsen, ellei enempää. Toinen vaihtoehto on, että tilaat netistä, mut sillä on omat riskinsä.


      • Delfiini
        Miley Cyrus kirjoitti:

        Hi everybody! I'm Hannah Montana and I'm Miley Cyrus!
        I go to the Finland.

        Are you sure that you're the real Hannah Montana? And if you are, when you go to the Finland? I don't believe that. I can believe little that you're Hannah, but I don't trust that you come Finland. It's impossible. I think that you don't even know where is Finland... And how do you know that we here are from Finland. You don't know our language. I'm so confuse. I don't know what to say, if that is true, that you're really Mley Cyrus, my favourite singer. But if you're a lier that not laughing me at all.


      • Hannah - fani
        Mie&lt;3 kirjoitti:

        Sori vaan mut mä tiedän teitä kaikkia enemmän Miley Cyruksesta. Olen tykänny siitä jo siitä asti kun se haki paikkaa Hannah Montana sarjaan. Hänen oikea nimensä on Destiny Hope Cyrus, mutta nykyään kutsutaan Mileyksi koska pienenä hymyili niin paljon, mulla on Amerikassa kaveri ni se lähettää mulle kaikkia videoita ja semmosia kuvia mitä ei mistään muualta saa :D Täl hetkel ainakaan Miley ei ole tulos Eurooppaan keikalle kun sillä on Amerikassa keikkoja jo 52 merkitty kalenteriin hän keikkailee The Jonas Brothersin kanssa tämän kiertueen,.. kannattaa lukea netissä Mileyn omia netti sivuja mileycyrus.com MILEY ITSEKIN OSALLISTUU SIVUJEN TEKOON AINUT SIVU MILEYWORLDIN LISÄKSI JOTA HÄN ITSE TEKEE NETISSÄ ON HUIJAREITA JOTKA SANOO ESIM ETTÄ JONKUN FANISIVUILLE JOTKA OVAT MILEYSTÄ NIIN MILEY MUKA TEKISI NIITÄ!VÄÄRIN.AINUAT SIVUT JOILLE MILEY KIRJOITTELEE OVAT MILEYCYRUS.COM JA MILEYWORLD!MUISTAKAA TÄMÄ!JOS HALUATTE LISÄ TIETOA NIIN KIRJOITELKAA TÄNNE PALSTALLE.ITSE OLEN MENOSSA MILEYN KONSERTILLE! :D

        Oikeestiko? Missä se keikka on ja milloin?


      • God's girl
        Miley Cyrus kirjoitti:

        Hi everybody! I'm Hannah Montana and I'm Miley Cyrus!
        I go to the Finland.

        FOR CRYING OUT LOUD, whats wrong with you! You need a life my friend. 'I go to the Finland' correct way to write is: 'I'm going to Finland.' Learn a bit of English before you do it again, honey! Okay?


      • Delfiini
        God's girl kirjoitti:

        FOR CRYING OUT LOUD, whats wrong with you! You need a life my friend. 'I go to the Finland' correct way to write is: 'I'm going to Finland.' Learn a bit of English before you do it again, honey! Okay?

        You're absolutely right! What was I thinking? That real Hannah show up and write this website to Finland! She's not real! I hate cheaters.


      • Ouhj
        Delfiini kirjoitti:

        Olisi hienoa päästä Mileyn konserttiin! Olette tosi onnekkaita, jos olette saaneet järjestettyä itsenne hannahin keikoille! On vaikeaa olla fani Suomesta käsin. Oletteko huomanneet Hannah Montana sarjan suomennettuja jaksoja? Ne ovat syvältä. Ainakin meillä ne olivat suomeksi puhuttuja Plääh!

        Olette oikeita faneja tai ette, mutta kuitenkin tervetuloa suomenkieliselle Miley Cyrus foorumille.
        -> http://p4.foorumi.info/mileycyrus/index.php
        Kokoontukaa sinne, siellä on varmaankin mukavampi keskustella.


      • noemppu-
        Delfiini kirjoitti:

        Jos se tulis Suomeen, edes Helsinkiin, en oo varma menisinkö kattoon. Tän videon nähtyäni, en varmaakaan. http://www.youtube.com/watch?v=CMGOlJBexAA&feature=related jos tuo ei toimi, kuten arvelen, laittakaa vain Youtubeen The Fake Hannah Montana. Videossa tpahtuu näin; Hannah laulaa We got the party (with usia), kertosäkeen jälkeen, kun alkaa se "Live is for dreamers and I am believer..." sen lopussa Hannah MENEE VIHREÄPAITAISEN POJAN SAATTELEMANA LAVAN ALLE, JA LIUKUOVESTA tulee "fake Hannah Montana" eli huijari jonka nimi on joku Ashlee. Vaihdoksen huomaa, jos katsoo tarkasti. Uudelle Hannah Montanalle ilmestyy valkoiset sydän aurinkolasit. Järkytin katsoessani videon. Miksi Miley Cyrus tekee semmosta? November,12,2007. Oli se konsertti, milloin tämä huijaus tapahtui, ja milloin Miley jäi kiinni.

        kyllä mä varmaan menisin koska se on vaan yhen kappaleen aikana .


    • God's girl

      uudet jaksot hannah montanaa ovat IHAN VÄÄRIN! en voinut uskoa kun hyppäsin iloisesti sohvalle katsomaan päivän hannah montanaa ja sitten... SE OLI SUoMEKSI! en tiedä ketään joka tykkää siitä enemmän suomeksi kuin enkuksi :

      • Delfiini

        Ne jaksot kuulostavat naurettavilta! Kamalat kimitys äänet Mileyllä ja Lillyllä! Kas kun eivät lauluja suomentaneet, se olisi ollut kaiken huippu! Tietääkö joku mistä saisi Hannah Montanan soittoäänen moniäänisenä jostain suomalaisesta osoitteesta netistä?


    • -,.

      ooot ihana paras sä näyttelet loistavasti! voitko lähettää mulle sun nimmarinja sun oma paita pliis? mun oisoite on tahmelanviertotie69b3 posti numero:33250 paikkakunta:tampere pliis lähetä sun nimmari ja sun oma paita pliis oot PARAS pliis oot ihana ihanampi kun kukaan muu sä laulat oikeesti mahtavasti oot mielettömän kaunis.

      • Delfiini

        Onko järkeä laittaa omaa osotetta nettiin???? Ei tää oo mikään fanipalvelu! Ei täältä saa mitään paitoja ja nimmareita! Tää on Hannah Montana fanien keskustelu! Ja jos täällä ois oikea Hannah luulisikko tosiaan, että se osais suomea? Mikä ihmeen tyyppi sää oikein oot? Tuut tänne puhuun ihan sekoja! Outoo...


    • juntta

      en tiiä nyt et mihin tää viesti menee, ku tohon tuli joku et hierarkia liian täynnä juttu... no kuitenki, joo, oon aika uus fani ( Delfiinille ) ja asun tosiaan ylikiimingissä, just tässä oulun lähellä. pittääpäs yrittää ettii niitä levyjä, se on nimittäin tosi hyvä laulaja! onko sillä muuten enempää dvd:tä ku se yks? tai kirjoja? mul on 2 siitä tv. sarjasta kertovaa kirjaa... tuli sisters clubista. ne oli ihan hyviä.

      • Delfiini

        Joltain amerikkalaiselta sivulta kävin kattoon... ja löyty tosi paljon DVD:eitä, kirjoja ja sit semmonen Hannah-laulupeli ja kai siellä oli joku karaokekin. En kylläkään muista sivuja mut googleen kun paat enkuksi jotain Hannah Montana books tai jtn, niin luulis löytyvän.


    • lapa

      määä rakkkastan suaaa mutt kunn sääääää ettt maukkana suuun mukkaa
      määä räkistan muaaa ittteniiiii suuuuunnnn hjhdngnfgh

    • Hannah - fani

      Kyllä se on oikea Miley Cyrus!

      • Delfiini

        Se voi olla ihan 99% joku muu kuin Hannah. Tuskinpa. Hei, ajatelkaa tätä; Oikea Hannah Montana sattuu yhtäkkiä tulemaan suomalaisille sivuille, suomalaisten fanien keskusteluun ja tajuaa että me olemme suomalaisia. Kaikki muu on mahollista, paitsi tuo viimenen. EI SE VOI TIETÄÄ ET ME OLLAAN SUOMALAISIA KOSKA SE EI OSAA SUOMEA! Täällä missään ei lue et hello! This is Finlands talking place, hello Hannah! Tai jotain vastaavaa. Varmasti jokuu pilailija josta on hauskaa pilailla fanien kustannuksella. Maailmassa on hirveesti ihmisii jotka huijaa. Ja tännekki pääsee kuka vaan kirjottelee mitä vaan. Ei ole mitään taetta, että täällä suomalaisten fanien keskustelussa olisi oikea Hannah. Sitä paitsi hän sanoi vain 2 lausetta. Kuka tahansa pystyy kirjottamaan noi helpot lauseet Hannah Montana nimellä. Think people!


      • Hannah-fani
        Delfiini kirjoitti:

        Se voi olla ihan 99% joku muu kuin Hannah. Tuskinpa. Hei, ajatelkaa tätä; Oikea Hannah Montana sattuu yhtäkkiä tulemaan suomalaisille sivuille, suomalaisten fanien keskusteluun ja tajuaa että me olemme suomalaisia. Kaikki muu on mahollista, paitsi tuo viimenen. EI SE VOI TIETÄÄ ET ME OLLAAN SUOMALAISIA KOSKA SE EI OSAA SUOMEA! Täällä missään ei lue et hello! This is Finlands talking place, hello Hannah! Tai jotain vastaavaa. Varmasti jokuu pilailija josta on hauskaa pilailla fanien kustannuksella. Maailmassa on hirveesti ihmisii jotka huijaa. Ja tännekki pääsee kuka vaan kirjottelee mitä vaan. Ei ole mitään taetta, että täällä suomalaisten fanien keskustelussa olisi oikea Hannah. Sitä paitsi hän sanoi vain 2 lausetta. Kuka tahansa pystyy kirjottamaan noi helpot lauseet Hannah Montana nimellä. Think people!

        Tarkotin aivan eri asiaa... Kun joku kysyi että onko tuo oikea Miley Cyrus hänen kuvistaan vastasin että kyllä on.


      • Delfiini
        Hannah-fani kirjoitti:

        Tarkotin aivan eri asiaa... Kun joku kysyi että onko tuo oikea Miley Cyrus hänen kuvistaan vastasin että kyllä on.

        Mää ymmärsin ihan väärin. On ne kuvat ihan oikeita Miley Cyruksen kuvia joo... mut täällä on kattos valitettu, et nää vastaukset menee vääriin paikkoihin ja luulin, et sunkin vastaus meni, et sorry.


    • Miley&lt;3
      • neaaaaaaaaa

        mä löysin kans yhen Miley fanisivun,suomenkielisen.

        www.freewebs.com/meetmiley-


    • Mileyy

      Hello. I am really Miley Cyrus. I found this page but the annoyance When not understand that Language. And I would chat here willingly if you could talk English with me.

      • Delfiini (Dolphin)

        We both know, that in website is so much cheaters, so don't be sad, even we don't trust you. I have to say, that you're best singer ever! I love you so much! When you go to Finland? I want to know that. Here is much you're fans! But people doesn't know you, cuz they people, who know about Hannah Montana, have Disney Channel, and is lots of people, who doesn't have that... I don't speak of write english good, so... Anyway, you're my rolemodel and I love you... And please, don't chance even you are famous! We love you!


      • Mileyy
        Delfiini (Dolphin) kirjoitti:

        We both know, that in website is so much cheaters, so don't be sad, even we don't trust you. I have to say, that you're best singer ever! I love you so much! When you go to Finland? I want to know that. Here is much you're fans! But people doesn't know you, cuz they people, who know about Hannah Montana, have Disney Channel, and is lots of people, who doesn't have that... I don't speak of write english good, so... Anyway, you're my rolemodel and I love you... And please, don't chance even you are famous! We love you!

        I do not know when I will come to Finnish, also surely, then when I have time. What is my best song, in your opinion? Have you watched programme ' The Miley and Mandy show 'at all?


      • God's girl
        Mileyy kirjoitti:

        I do not know when I will come to Finnish, also surely, then when I have time. What is my best song, in your opinion? Have you watched programme ' The Miley and Mandy show 'at all?

        LOL. Seriosly do you think that's the real miley? Because it's not. THE REAL MILEY COULD PROBABLY WRITE ENGLISH. 'I don't know when i'm coming to Finnish.' Helloo? You jerks really believe this is Miley? No way. It's written 'I don't know when i'm coming to FINLAND' FINLAND not FINNISH! It's just a fraud. Finnish is the language not the country. Mileyy, learn to write and get a life you idiot. I would think this 'Mileyy' Is just really finnish and hasn't got a life. Not all the people, who really thought that was Miley, SORRY, it's not. Just as good as I could go and write on this thing and say: "Hi! I'm Robby Ray! I'm coming to FINNISH!" Caugh, you people need a brain and english lessons. Thanx ya'll n' see ya!


      • Delfiini
        Mileyy kirjoitti:

        I do not know when I will come to Finnish, also surely, then when I have time. What is my best song, in your opinion? Have you watched programme ' The Miley and Mandy show 'at all?

        I don't really know, who you really are, but I've been watching The Miley and Mandy show.
        It's good, but really weird. The best song is... I don't really know. Every song are damn good. Well, I love the most maybe Miley's songs. Like 'Right here' and 'Let's dance'.


      • stella12

        Hi Miley, i want you photocraph. You are so good singer!:) My name is Eerika and i leave Pietarsaari. Come to pietarsaari. i leave telkkätie5


      • stella12

        Hi Miley. You are so good singer. When you come to Finland? Iwant your cd and the photocraph. And you cant sing my birthday party the summer. I leave to town Pietarsaari and the street: Telkkätie 5 my phone number is: 0451345094 call me :) hi: Eerika


      • Delfiini
        stella12 kirjoitti:

        Hi Miley. You are so good singer. When you come to Finland? Iwant your cd and the photocraph. And you cant sing my birthday party the summer. I leave to town Pietarsaari and the street: Telkkätie 5 my phone number is: 0451345094 call me :) hi: Eerika

        Jos ette menkää youtubeen ja laittaakkaa sinne se hakusanaksi. Ja Eerika, oli typerin tekosi ikinä laittaa omay tiedot nettiin. Paljonkohan täytät kesällä? 7-vuottako? Siis tää ei oo pahalla, mut omien tietojen antaminen nettiin on todella huono juttu. Nettiin ei saa luottaa. Nyt kuka tahansa voi käyttää tietojasi mihin vain. Älyäkkö? Kannattas miettii omaa nettikäyttäytymistä. En ittekkään huutele että Hei mun nimi on Noora! Asun Järvenpäässä ja olen kymmenen vuotta! Hei Miley tuuppas mun synttäreille jokka on tollon... (Esimerkit EI omilla tiedoilla)Sitäpaitsi tuo "Miley" voi olla kuka tahansa maapallolta. Voin ittekkin vaan yhtäkkiä sanoo et täällähän muutes kirjottelee Britney Spears! Hello! Here is Britney! SANON VAAN, ETTÄ JÄRKI KÄTEEN NUORISO! KUN kerran laitatte tänne jotain, ette saa sitä välttämättä KOSKAAN POIS NETISTÄ! Ajatelkaa että netissä on tuhansia väärinkäyttäjiä ja huijareita.


      • joksdaa
        stella12 kirjoitti:

        Hi Miley. You are so good singer. When you come to Finland? Iwant your cd and the photocraph. And you cant sing my birthday party the summer. I leave to town Pietarsaari and the street: Telkkätie 5 my phone number is: 0451345094 call me :) hi: Eerika

        Okei oliks toi vitsi??


      • God's girl
        Delfiini kirjoitti:

        I don't really know, who you really are, but I've been watching The Miley and Mandy show.
        It's good, but really weird. The best song is... I don't really know. Every song are damn good. Well, I love the most maybe Miley's songs. Like 'Right here' and 'Let's dance'.

        Nice that you've like erm, found a friend. But you seriously don't think that's the real miley? ;o Cos if you do then I can only say good luck. That ain't miley.


    • God's girl

      Sori oli pakko alottaa uus ku toi ei enää antanu kirjottaa vanhaann... Mutta siis vähän päivityksiä.

      -En saanu levyä :/ mutta mulla on se eka levy! se on hyvä mut haluisin uudenkin.
      -En ihan tajunnut sun viestia sitä kielioppi viestiä... Mutta oikein on, että kirjoitetaan Hannah'n. Tai Matthew'n. Koska nimi ei ole Hannahi. Jos olisi, silloin se kirjoitettaisi Hannahin! Mutta kun nimi on Hannah, se kirjoitetaan Hannah'n. LUOTETTAVISTA LÄHTEISTÄ SAATU! Sanonpa nyt vaan ettei kukaan saa väärää tietoa...

      • Delfiini

        Eli sanomasi mukaan, et ymmärtänyt tota tekstiä.
        Genetiivi: jonkun, omistusmuoto, minun, sinun Jerryn, Maisan...
        Sijapääte: Sanan taivutusmuotojen pääte: koira(nominatiivi), koiran(genetiivi), koiraa(partitiivi)...

        "Jos taivutetaan sanaa Hannah vaikkapa genetiivissä (omistusmuoto), sanavartalo on tässä tapauksessa Hannah ja sijapääte (taivutusmuoto genetiivissä) on joko -in tai -'n. Koska sana loppuu kirjoitettaessa konsonanttiin (HannaH eli h:hon), täytyy ääneen sanomalla testata, loppuuko se myös lausuttaessa konsonanttiin. Lausuttaessa Hannah-sanassa viimeinen kirjain oli h ja näin ollen konsonantti. Tällöin sanavartalon jälkeen EI tule heittomerkkiä, vaan sijapääte on -in." ELI HANNAHIN. Vaikka Hannah'n kuulostaa paljon paremmalta, tämä on Suomen KIELIOPISSA AIVAN OIKEIN JA MUITA VAIHTOEHTOJA NÄINOLLEN EI OLE. En silti vaadi teitä kirjoittamaan HannahIN mutta se on kieliopillisesti oikein, valittelen vastaansanojille, että näin on. Ja itsekkin saatan sanoa joskus että Hannah'n, koska se kuulostaa paremmalta, mutta Hannahin, Hannahia, Hannahissa, Hannahiksi, Hannahiin... ovat kaikki oikein. I'm sorry, that's the truth.


      • God's girl
        Delfiini kirjoitti:

        Eli sanomasi mukaan, et ymmärtänyt tota tekstiä.
        Genetiivi: jonkun, omistusmuoto, minun, sinun Jerryn, Maisan...
        Sijapääte: Sanan taivutusmuotojen pääte: koira(nominatiivi), koiran(genetiivi), koiraa(partitiivi)...

        "Jos taivutetaan sanaa Hannah vaikkapa genetiivissä (omistusmuoto), sanavartalo on tässä tapauksessa Hannah ja sijapääte (taivutusmuoto genetiivissä) on joko -in tai -'n. Koska sana loppuu kirjoitettaessa konsonanttiin (HannaH eli h:hon), täytyy ääneen sanomalla testata, loppuuko se myös lausuttaessa konsonanttiin. Lausuttaessa Hannah-sanassa viimeinen kirjain oli h ja näin ollen konsonantti. Tällöin sanavartalon jälkeen EI tule heittomerkkiä, vaan sijapääte on -in." ELI HANNAHIN. Vaikka Hannah'n kuulostaa paljon paremmalta, tämä on Suomen KIELIOPISSA AIVAN OIKEIN JA MUITA VAIHTOEHTOJA NÄINOLLEN EI OLE. En silti vaadi teitä kirjoittamaan HannahIN mutta se on kieliopillisesti oikein, valittelen vastaansanojille, että näin on. Ja itsekkin saatan sanoa joskus että Hannah'n, koska se kuulostaa paremmalta, mutta Hannahin, Hannahia, Hannahissa, Hannahiksi, Hannahiin... ovat kaikki oikein. I'm sorry, that's the truth.

        Joku hikettää . Joku on ottanu liian vakavasti. Mun kaveria sanoo ainaki niinku suurin osa koko koulusta Hannah'ks. Mulle on iha sama noist sun hiketyslausunnoist. Mut:

        Heittomerkki osoittaa suomalaisissa yhdistämättömissä sanoissa tavurajan, kun kaksi vokaalia joutuu eri tavuissa vierekkäin tai tavuraja muuten hämärtyy. Vaaka, vaa'an; haku, ha'uissa (vrt. hauki, hauissa). Heittomerkillä ilmaistaan myös loppuheittoa (sananloppuisen vokaalin poisjäämistä): jok'ainut. Myös vieraskielisten sanojen taivutusmuodoissa tarvitaan heittomerkki, jos sana päättyy ns. mykkään konsonanttiin (so. sana kirjoitetaan konsonantti- mutta äännetään vokaaliloppuisena) tai jos sanan perusmuodosta voi syntyä epäselvyyttä: "Ludvig XIV kruunattiin Versailles'ssa". (HUOM! Jos nimi päättyy ääntymättömään vokaaliin, käytetään sitä sidevokaalina taivutusmuotoja muovattaessa: Voltaire (lausutaan Voltair), Voltairella.)
        LÄHDE: http://vinksu.pp.fi/index.html

        ja kulta, kirjottaisitko sun tietojes lähteen, koska en oo varma uskonko niihi:)
        ja ei tarvii olla pahoillas, ko oot vääräs


      • Delfiini
        God's girl kirjoitti:

        Joku hikettää . Joku on ottanu liian vakavasti. Mun kaveria sanoo ainaki niinku suurin osa koko koulusta Hannah'ks. Mulle on iha sama noist sun hiketyslausunnoist. Mut:

        Heittomerkki osoittaa suomalaisissa yhdistämättömissä sanoissa tavurajan, kun kaksi vokaalia joutuu eri tavuissa vierekkäin tai tavuraja muuten hämärtyy. Vaaka, vaa'an; haku, ha'uissa (vrt. hauki, hauissa). Heittomerkillä ilmaistaan myös loppuheittoa (sananloppuisen vokaalin poisjäämistä): jok'ainut. Myös vieraskielisten sanojen taivutusmuodoissa tarvitaan heittomerkki, jos sana päättyy ns. mykkään konsonanttiin (so. sana kirjoitetaan konsonantti- mutta äännetään vokaaliloppuisena) tai jos sanan perusmuodosta voi syntyä epäselvyyttä: "Ludvig XIV kruunattiin Versailles'ssa". (HUOM! Jos nimi päättyy ääntymättömään vokaaliin, käytetään sitä sidevokaalina taivutusmuotoja muovattaessa: Voltaire (lausutaan Voltair), Voltairella.)
        LÄHDE: http://vinksu.pp.fi/index.html

        ja kulta, kirjottaisitko sun tietojes lähteen, koska en oo varma uskonko niihi:)
        ja ei tarvii olla pahoillas, ko oot vääräs

        Voitaisko jo lopettaa? Mulle on aivan se ja sama, miten kukakin sen sanoo, lausuu yms. Kuules Miss heittomerkki, me asutaan semmosessa paikassa nimeltä Suomi, ja täällä ei käytetä heittomerkkiä kun vaan hankalissa sanoissa, mitä ei muuten pysty kirjottamaan oikein. Ja mulle on, kuten ehkä muillekkin aivan sama, miten kukakin kirjottaa. Tää ei oo elämää suurempi asia, joten miksi vaivautua enään tahkoamaan tätä? Ja muuten, on tosi jännä että suurin osa sun koko koulusta tietää Hannah Montanan! Mulla on omat lähteeni, varmat ja luotettavat. Myönnän, että Hannah'n kuulostaa paljon paremmalta, mutta minkäs teet suomenkielelle? Itseasiassa kaikkia englanninkieleisä nimiä on oikeasti hankalaa taivuttaa suomeksi että se olisi täysin oikein kirjoitettu, joten muru, lopetetaan jo tää tyhjän päiväinen jauhaminen, jookos?


      • Delfiini
        Delfiini kirjoitti:

        Voitaisko jo lopettaa? Mulle on aivan se ja sama, miten kukakin sen sanoo, lausuu yms. Kuules Miss heittomerkki, me asutaan semmosessa paikassa nimeltä Suomi, ja täällä ei käytetä heittomerkkiä kun vaan hankalissa sanoissa, mitä ei muuten pysty kirjottamaan oikein. Ja mulle on, kuten ehkä muillekkin aivan sama, miten kukakin kirjottaa. Tää ei oo elämää suurempi asia, joten miksi vaivautua enään tahkoamaan tätä? Ja muuten, on tosi jännä että suurin osa sun koko koulusta tietää Hannah Montanan! Mulla on omat lähteeni, varmat ja luotettavat. Myönnän, että Hannah'n kuulostaa paljon paremmalta, mutta minkäs teet suomenkielelle? Itseasiassa kaikkia englanninkieleisä nimiä on oikeasti hankalaa taivuttaa suomeksi että se olisi täysin oikein kirjoitettu, joten muru, lopetetaan jo tää tyhjän päiväinen jauhaminen, jookos?

        Tiedoksesi vaan, että Hannah sana lausuttaessa päättyy konsonanttiin, h:hon! Ei a:han, silloin päätteeksi tulee -in, ei -'n. Ainakin minun korvaan kuulostaa, että sanaa lausuttaessa, loppuun tulee h. En tiedä sitten, mitä sinä kuulet. Muuten viestisi oli aivan oikeassa, vaikkei se liittynyt Hannah sanaan lainkaan, sorge.

        Mut please, eikö tää juttu oo jo niin monta kertaa käyty läpi, että vois jo lopettaa?


      • God's girl
        Delfiini kirjoitti:

        Tiedoksesi vaan, että Hannah sana lausuttaessa päättyy konsonanttiin, h:hon! Ei a:han, silloin päätteeksi tulee -in, ei -'n. Ainakin minun korvaan kuulostaa, että sanaa lausuttaessa, loppuun tulee h. En tiedä sitten, mitä sinä kuulet. Muuten viestisi oli aivan oikeassa, vaikkei se liittynyt Hannah sanaan lainkaan, sorge.

        Mut please, eikö tää juttu oo jo niin monta kertaa käyty läpi, että vois jo lopettaa?

        Miss heittomerkki? ::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D: lol. luuleksä et toisten nimittäminen niiden uskomisien perusteella on niinku tosi 'kovaa'? tieks, mua alko pelottaa. sä oot aika kovis.
        jos sä haluut lopettaa tän jauhamisen, ni kultapupu sunki pitäs olla siinä mukana eikä niinku olla koko aika et: lisäks... ja vielä vähä... ja kerran vielä... kyl sä osaat lopettaa jos haluut mut et vaan haluu.
        ai et koko koulu tietää? koko koulu? mistä sä tiedät mitää et oonko mä ees koulussa. mitäs vaikka olisinki kotiopetuksessa. tai lukiossa. mistä sä tiät?;oo
        anteeks hani, sä et tie dataaksmä suomesta vai miamista. "Me ollaan suomessa" oo sä vaa iha omasta puolestas suomessa.
        haluisiksä lopettaa ton jutun et sä vedät vaa johtopäätöksii et mä oon koulussa, ja suomessa. sä et vaan voi tietää. mistä sä tiiet etten mä oo 70 äijä joka asuu madagaskarissa, joka sun kans tääl väittelee. sitä ei voi vaan tietää babies.
        "Muuten viestisi oli aivan oikeassa, vaikkei se liittynyt Hannah sanaan lainkaan, sorge." ahaa. sorge. joo, just nii joo mm aha. joo kiva juttu et opit uusii sanoi. sorge. joo. kiva.
        hey, älä ala mulle mitää noit sun 'miss heittomerkki'- juttujas, vaan sille jota niit kiinnostaa, koska mua ei ihan oikeesti kiinnosta. ihan oikeesti babies.
        "Ainakin minun korvaan kuulostaa, että sanaa lausuttaessa, loppuun tulee h." erm. lausuttaessa? LAUSUTTAESSA? siis mitä? kun sä äännät/lausut sanan Hannah, englanniksi, ni tuleeko siihen sun mielestä h perään?
        suomeks kun sen ääntää, ni kyl on aika vaikee se h sinne loppuun tunkee, sanos ny viel kerran oikeen ääneen et han-nah. hannah. nii. ei mustakaa tuu h:ta perää. hanna kelpaa aika hyvin, eiks näi?;)

        mut mun puolest , joo lopetetaa vaa. paitsi et nyt sä mietit: "sanonpa sille pari valittua sanaa" mut babies, sä sanoit ne jo tos äskösessä, eiks nyt ois jo aika lopettaa?


      • God's girl
        Delfiini kirjoitti:

        Voitaisko jo lopettaa? Mulle on aivan se ja sama, miten kukakin sen sanoo, lausuu yms. Kuules Miss heittomerkki, me asutaan semmosessa paikassa nimeltä Suomi, ja täällä ei käytetä heittomerkkiä kun vaan hankalissa sanoissa, mitä ei muuten pysty kirjottamaan oikein. Ja mulle on, kuten ehkä muillekkin aivan sama, miten kukakin kirjottaa. Tää ei oo elämää suurempi asia, joten miksi vaivautua enään tahkoamaan tätä? Ja muuten, on tosi jännä että suurin osa sun koko koulusta tietää Hannah Montanan! Mulla on omat lähteeni, varmat ja luotettavat. Myönnän, että Hannah'n kuulostaa paljon paremmalta, mutta minkäs teet suomenkielelle? Itseasiassa kaikkia englanninkieleisä nimiä on oikeasti hankalaa taivuttaa suomeksi että se olisi täysin oikein kirjoitettu, joten muru, lopetetaan jo tää tyhjän päiväinen jauhaminen, jookos?

        Hei oikeesti. KIRJOITA NE LÄHTEET VIESTIISI. KIR-JOI-TA LÄH-TEET VIES-TII-SI. Se ei oo niin vaikeeta. Ko mä en iha usko niihi;< joten vielä kerran selvällä
        suomenkielellä
        KIRJOITA LÄHTEET VIESTIIISI
        englanninkielellä
        WRITE THE SOURCES TO YOUR MESSAGE
        ranskankielellä
        ÉCRIRE LES SOURCES DE VOTRE MESSAGE
        italiankielellä
        SCRIVERE LE FONTI PER IL TUO MESSAGGIO
        espanjankielellä
        ESCRIBIR LAS FUENTES A SU MENSAJE

        tuliko selväks kulta?


      • Delfiini
        God's girl kirjoitti:

        Hei oikeesti. KIRJOITA NE LÄHTEET VIESTIISI. KIR-JOI-TA LÄH-TEET VIES-TII-SI. Se ei oo niin vaikeeta. Ko mä en iha usko niihi;< joten vielä kerran selvällä
        suomenkielellä
        KIRJOITA LÄHTEET VIESTIIISI
        englanninkielellä
        WRITE THE SOURCES TO YOUR MESSAGE
        ranskankielellä
        ÉCRIRE LES SOURCES DE VOTRE MESSAGE
        italiankielellä
        SCRIVERE LE FONTI PER IL TUO MESSAGGIO
        espanjankielellä
        ESCRIBIR LAS FUENTES A SU MENSAJE

        tuliko selväks kulta?

        Kuule, mua ei hetkauta mikään, mitä sanot. En leiki kovaa, kuten sinä. Oot ottanut tän aivan turhan vakavasti. Ja kukas se alunperin alotti tän? En viitti välittää sellasista kommenteista jotka tulee ihmisiltä, joilla ei ole kunnon asennetta elämään. Siis mitä koko asialla on väliä? Sulle se on näköjään maailmanloppu. Puutuit aluksi omaan kirjoitukseeni, ja kun yritin oikasta asiaa niin ei! Heti vastaan! Mää oon oikeessa - periaatteella. Myönnän, että asia voi olla niin, et oisit ehkäpä jopa oikeassa. Mut yhtä hyvin, saatan mäkin olla. Hei camoon, what is wrong with you? Mää en ois halunnu tästä tällasta sanasotaa, mikä tästä tuli. Etkö vois jo antaa olla? Olisin muutes ilmaissu lähteeni, mut kun kysyin sitä netissä sähköpostilla yheltä henkilöltä, niin en oikein voi... Ja sorge on muuten käytössä ainakin siellä, missä minä asun. Joten olisit vähän vanhempi, ja lopettaisit nyt. Miettisit vähän mitä kirjotat, äläkä ota noin tosissaan kaikkea. Ei maailma siihen kaadu. Vai kaatuko omasi? Lopetetatko? Tää on menny jo niin lapselliseksi. Mie lopetan tän tähän. Osoittaisit sinäkin jo vähän kypsyyttä.


      • Tiger &lt;3
        Delfiini kirjoitti:

        Kuule, mua ei hetkauta mikään, mitä sanot. En leiki kovaa, kuten sinä. Oot ottanut tän aivan turhan vakavasti. Ja kukas se alunperin alotti tän? En viitti välittää sellasista kommenteista jotka tulee ihmisiltä, joilla ei ole kunnon asennetta elämään. Siis mitä koko asialla on väliä? Sulle se on näköjään maailmanloppu. Puutuit aluksi omaan kirjoitukseeni, ja kun yritin oikasta asiaa niin ei! Heti vastaan! Mää oon oikeessa - periaatteella. Myönnän, että asia voi olla niin, et oisit ehkäpä jopa oikeassa. Mut yhtä hyvin, saatan mäkin olla. Hei camoon, what is wrong with you? Mää en ois halunnu tästä tällasta sanasotaa, mikä tästä tuli. Etkö vois jo antaa olla? Olisin muutes ilmaissu lähteeni, mut kun kysyin sitä netissä sähköpostilla yheltä henkilöltä, niin en oikein voi... Ja sorge on muuten käytössä ainakin siellä, missä minä asun. Joten olisit vähän vanhempi, ja lopettaisit nyt. Miettisit vähän mitä kirjotat, äläkä ota noin tosissaan kaikkea. Ei maailma siihen kaadu. Vai kaatuko omasi? Lopetetatko? Tää on menny jo niin lapselliseksi. Mie lopetan tän tähän. Osoittaisit sinäkin jo vähän kypsyyttä.

        Löysin Wikipediasta tällasen:

        Heittomerkkiä (sama merkki kuin puolilainausmerkki, siis yläpilkku) käytetään

        1 osoittamaan, että sanasta puuttuu osa (usein runoissa: ”Olemme kaikk’ samass’ pulass’”); nykyään ei enää sanojen sisällä: ei yht’äkkiä, vaan yhtäkkiä
        2 kahden saman vokaalin välissä tavurajalla (vaa’alla, ruo’oissa mutta ruoka : ruoissa)
        3 taivutettaessa vieraskielisiä sanoja, jos sana kirjoitettaessa päättyy konsonanttiin mutta lausuttaessa vokaaliin (Versailles’ssa [versaissa])
        Musta Hannah kyllä päättyy H:hon ei A:han jos se päättys A:han se ois Hannah'n, mut kun se päättyy H:hon, se on kyllä ainakin mun mielestä Hannahin. Sillä Hannah lausuttaessa päättyy h:hon, ei se ole Hanna! Toivottavasti autoin teitä...


      • God's girl
        Delfiini kirjoitti:

        Kuule, mua ei hetkauta mikään, mitä sanot. En leiki kovaa, kuten sinä. Oot ottanut tän aivan turhan vakavasti. Ja kukas se alunperin alotti tän? En viitti välittää sellasista kommenteista jotka tulee ihmisiltä, joilla ei ole kunnon asennetta elämään. Siis mitä koko asialla on väliä? Sulle se on näköjään maailmanloppu. Puutuit aluksi omaan kirjoitukseeni, ja kun yritin oikasta asiaa niin ei! Heti vastaan! Mää oon oikeessa - periaatteella. Myönnän, että asia voi olla niin, et oisit ehkäpä jopa oikeassa. Mut yhtä hyvin, saatan mäkin olla. Hei camoon, what is wrong with you? Mää en ois halunnu tästä tällasta sanasotaa, mikä tästä tuli. Etkö vois jo antaa olla? Olisin muutes ilmaissu lähteeni, mut kun kysyin sitä netissä sähköpostilla yheltä henkilöltä, niin en oikein voi... Ja sorge on muuten käytössä ainakin siellä, missä minä asun. Joten olisit vähän vanhempi, ja lopettaisit nyt. Miettisit vähän mitä kirjotat, äläkä ota noin tosissaan kaikkea. Ei maailma siihen kaadu. Vai kaatuko omasi? Lopetetatko? Tää on menny jo niin lapselliseksi. Mie lopetan tän tähän. Osoittaisit sinäkin jo vähän kypsyyttä.

        Hei te !
        Taas täälä8)
        vaihteeks paremmilla tuulilla kun luin ton Delfiinin kommentin8)
        Mulla on nimittäin ollu nii paska päivä, et toi oli nii säälittävyyden huippu et aloin vaa nauraa ääneen, eli kiitos siitä et sait mut nauraa sun säälittävyydellä.
        Okei peips,
        ymmärräksä, et mä en LEIKI kovaa. mä oon, honey. ja tää on joku saatanan palsta ei mikää ELÄMÄNLOPPU niinku sä oot kirjotellu tähän(lainaus omasta tekstistäsi):

        'En viitti välittää sellasista kommenteista jotka tulee ihmisiltä, joilla ei ole kunnon asennetta elämään.'

        kunnon vitun asennetta elämään ?! hei peipe mulla se vasta asennetta elämään on! ja sä et ees hei tunne mua! ja no joo vittu ilmaissu lähtees ku kysyin sähköpostissa. sähköposti my ass. mistö tiien et se on luotettava. jos se onki joku sun 7 vuotiaista kamuistas. hei, onks mutsis opettanu sulle ton 'järkevämmät lopettaa'- asenteen. ja vitut, mikää järkevämpi. wikipedia on ainoo oikee tieto lähde, ja niinku toi yks ainoo aivollinen sano, (en muista nimimerkkiä) ni se on Hannah'lla. Se on Hannah'n. YMMÄRRÄ JO ! En meinaa päästää irti ennenku sä honeybunny tajuut. Eli siis tässä vielä sulle todisteita, lähteitä(koita jaksaa lueskella;)):

        http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/kielenopas/4.8.html#puolilainausmerkki-vaarin


        Heittomerkki saattaa vieraassa kielessä olla osa genetiivin päätettä, mutta suomen kielen kannalta se kuuluu itse nimeen. Se on säilytettävä myös nimeä taivutettaessa. Valitettavasti se saattaa tällöin aiheuttaa taivutetun muodon hahmottumisen väärin, koska vieraiden nimien taivutuksessa heittomerkki yleensä erottaa nimen suomenkielisestä taivutus­päätteestä.

        McDonald’s
        Hän on töissä McDonald’sissa.
        St. Mary’s
        St. Mary’sin

        -lisää tältä sivulta-

        taivutettaessa vieraita sanoja, joiden kirjoitusasu päättyy konsonanttiin mutta ääntämys vokaaliin; w-kirjainta pidetään tällöin konsonanttina
        Bardot’n [bardoon]
        Bordeaux’hon [bordoohon]
        show’ssa [šoussa]
        Kaj’lla [kailla]

        ~

        http://yle.fi/abitreenit/suomi/virkkeenrakentuminen/kielioppi_virkkeen_aihe9.shtml


        Vieraskielisten sanojen, varsinkin nimien, taivutusmuodoissa käytetään heittomerkkiä, jos ääntöasu päättyy vokaaliin mutta kirjoitettaessa viimeinen kirjain on konsonantti (Versailles'ssa [versáissa]).

        ~

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Lainausmerkki

        Heittomerkkiä (sama merkki kuin puolilainausmerkki, siis yläpilkku) käytetään

        1.osoittamaan, että sanasta puuttuu osa (usein runoissa: ”Olemme kaikk’ samass’ pulass’”); nykyään ei enää sanojen sisällä: ei yht’äkkiä, vaan yhtäkkiä
        2. kahden saman vokaalin välissä tavurajalla (vaa’alla, ruo’oissa mutta ruoka : ruoissa)
        3. taivutettaessa vieraskielisiä sanoja, jos sana kirjoitettaessa päättyy konsonanttiin mutta lausuttaessa vokaaliin (Versailles’ssa [versaissa])



        noin eli lueskele noita, ja eti hei mulle kans jotain tommosii koska pitäis sulki olla lähteitä. vaikkei sua 'hetkauta mikään, mitä sanon'.

        Peipi it's the truht. Honey you gotta find sources, or otherwise I'm right and you're wrong.

        AINIIN ja
        onse kiva olla oikeessa.

        ♥: you know who!


    • Miley-fan

      HI!
      I'm just an english girl and I found this site! I just LOVE Miley/Hannah :) I hope that even some of you would talk english with me! I've been to millions of her gigs! I love her:)
      BRB if u write 2 me!

      • Delfiini (Dolphin)

        It great that I can speak english wit somebody. Where do you live? America? Or England? I'm too Hannah Montana fan. I just love her. She's my rolemodel. And what gigs means? And wht means BRB?


      • Miley-fan
        Delfiini (Dolphin) kirjoitti:

        It great that I can speak english wit somebody. Where do you live? America? Or England? I'm too Hannah Montana fan. I just love her. She's my rolemodel. And what gigs means? And wht means BRB?

        Yeah, it totally is. I live in America, actually very close to hollywood:) oh i love hannah/miley too


      • Delfiini
        Miley-fan kirjoitti:

        Yeah, it totally is. I live in America, actually very close to hollywood:) oh i love hannah/miley too

        Hi! What you like Mileys new album Breakout? I think is the best CD what she had ever made! I'm sorry my bad english... You live close to Hollywood? Wow! What kind of place it is? Miley is so fantastic singer and actor, i think. I love also Jonas Brothers. Do you? A Few days ago I heard they song on radio. It's not very original here. I mean it is unusual, you know? :) I think it too. God's girl is pretty annoying. Bye!


      • Miley-fan
        Delfiini kirjoitti:

        Hi! What you like Mileys new album Breakout? I think is the best CD what she had ever made! I'm sorry my bad english... You live close to Hollywood? Wow! What kind of place it is? Miley is so fantastic singer and actor, i think. I love also Jonas Brothers. Do you? A Few days ago I heard they song on radio. It's not very original here. I mean it is unusual, you know? :) I think it too. God's girl is pretty annoying. Bye!

        Hey to you too!
        I really love her album Breakout, it's like awesome. It's ok, your english is not really that bad:--) Yea, I do. It's quite cool, but I live there just like any normal kid would live in Finland or Jamaica.:-D It's kind of cool, 'cos sometimes you see different celebrities driving around, quite rarely but still! The other day I saw this massive limo going past our house, and later on I found out that Jonas Brothers were in THAT limo. I went bonanza. And now every time I come home from school I sit outside for, like, 2 hours just waiting for that limo. Yeah pathetic, right?:-D Jonas brothers are a huge thing here in usa. It's madness if someone spots them:-D So, how often do you go to school in Finland? Here we go tuesday, wednesday, thursday, friday and saturday! Sunday and monday are off:--)

        Write quick!
        Yours truly,
        Miley-fan

        ps. what's your real name? My name is Amalya but everyone calls me Lya (pronounced lia) :-)


    • NalluC

      Menkää käymää www.mileycyrusfans.suntuubi.com . siel on hieman uutisia, ja kuvia.. lisää tulen kun jaksan laittaa.. Myös yritän etsiä sinne toista, joka kävisi siellä ainakin päivittäin, mutta kirjotelkaa tuonne, jnejne. [: Ja siellä voi sitten kysyä vaikka mese ossaa, jos haluaa päästä toiseksi omistajaks. ((:

    • Delfiini

      Mileyn Vanity Fairin kuvista? Entäs Mileyn Breakout levystä? Ite kuuntelin youtubesta ne viisi julkisuuteen tullutta kappaletta. Eli:
      - Don't Walk away
      - Breakout
      - Fly on the Fall
      - Four falls
      - Full Circle
      Musta kappaleet on kivoja ja albumihan niille jotka ei tienny ilmestyy 22.7 eli aika pian...

      • Luppish

        Musta niissä kuvissa ei ole mtn hävettävää vielä, sillä olihan mile kietoutunut onneks edes huopaan, vain selkä näkyi, mutta amerikassa se on jo Katastrofi jos alaikäinen poseeraa bikineissään. Suomalaisille tuo ei vielä oli niinkään haitta, sillä etupuoli oli peitetty.. (:

        Kappaleet on ihania, niistä miun suosikki on...
        Kaikki, mutta edellä on Don't Walk Away.


      • Delfiini
        Luppish kirjoitti:

        Musta niissä kuvissa ei ole mtn hävettävää vielä, sillä olihan mile kietoutunut onneks edes huopaan, vain selkä näkyi, mutta amerikassa se on jo Katastrofi jos alaikäinen poseeraa bikineissään. Suomalaisille tuo ei vielä oli niinkään haitta, sillä etupuoli oli peitetty.. (:

        Kappaleet on ihania, niistä miun suosikki on...
        Kaikki, mutta edellä on Don't Walk Away.

        Jeph! Nuita kappaleita (siis ne viisi)oli hankala löytää, et ne kuuluisi hyvin. Ja löysin mahtavan sivuston, missä 7 things kuului kokonaan:
        http://z100.elvisduran.com/pages/news/mileycyrus2.html

        Ja olettehan muistaneet käydä:
        http://mileycyrus.vuodatus.net/
        sivuilla? Niiltä saa eniten Miley uutisia suomeksi. Paras Miley fani-sivusto.


      • Delfiini
        Delfiini kirjoitti:

        Jeph! Nuita kappaleita (siis ne viisi)oli hankala löytää, et ne kuuluisi hyvin. Ja löysin mahtavan sivuston, missä 7 things kuului kokonaan:
        http://z100.elvisduran.com/pages/news/mileycyrus2.html

        Ja olettehan muistaneet käydä:
        http://mileycyrus.vuodatus.net/
        sivuilla? Niiltä saa eniten Miley uutisia suomeksi. Paras Miley fani-sivusto.

        Niissä Mileyn "hirveissä" kuvissa ei ollu mustakaan mitään hirveetä tai alastonta... Ne oli ihan tavallisia kuvia ja tiedättehän että kun on julkisuudessa, kaikesta mitä tekee, tulee iso numero, vaikka se olisi noin viatonta. Amerikka on siinä suhteessa outo maa... ei edes bikini kuvia sallita, jos ne on alle 17 vuotiailta!!!!!! Silti sieltä on kaikki Britneyt ja paljasteleviin pukeutuvat naiset kotoisin! =0 Eikä heitä edes hirveästi päivitellä pukeutumisestaan yms. ja sitten Mileyn kimppuun heti hyökätään, kun tekee viattoman Britney tyylisen kuvan! Outoa...


      • NalluC
        Delfiini kirjoitti:

        Niissä Mileyn "hirveissä" kuvissa ei ollu mustakaan mitään hirveetä tai alastonta... Ne oli ihan tavallisia kuvia ja tiedättehän että kun on julkisuudessa, kaikesta mitä tekee, tulee iso numero, vaikka se olisi noin viatonta. Amerikka on siinä suhteessa outo maa... ei edes bikini kuvia sallita, jos ne on alle 17 vuotiailta!!!!!! Silti sieltä on kaikki Britneyt ja paljasteleviin pukeutuvat naiset kotoisin! =0 Eikä heitä edes hirveästi päivitellä pukeutumisestaan yms. ja sitten Mileyn kimppuun heti hyökätään, kun tekee viattoman Britney tyylisen kuvan! Outoa...

        Juu, moon sama kun tuo Luppish, ni ei kannata välittää. :D
        Mutta nii.. Niistä tehdään usein suuria numeroita, ilman syytäkin. Milen isä ei varmastikkaan oo mitenkään tyytyväinen milen tekosiin. Amerikasta aika moni vilauttelia on nykyään. en paljoakaan näe suomalaisia vilauttelemassa.. mutta... Mileen takaisin.. Se saattaa tietenkin olla sekin, kun mile on vasta 15 - vuotta, ja ottaa nyt jo näitä kuvia.. Ootteko kuullu et mile halutaan nakuilemaan PlayBoy'n kuviin? Mutta vasta sillon ko mile täyttää 18, mut kuitenkin. -.-'
        Ja ootteko nähny sen milen p-ystävän. Onkohan se ex vai nykyinen, mut kuitenkin se ruskee hiuksinen, joka pyörii monien julkkisten kanssa. -.-' Tai niitä kuvia ko mile esittelee rintsikoitaan. Mulle tuli ekana mielee, et onko se tyyppi pakottanu milen siihen, tai houkutellu sitä jotenki siihen. Ja yhessä kuvassa ko se kattoo milee, ni ei se kato milee vaan milen... kröh... rintoja.. -.-'


      • yks vaan
        Delfiini kirjoitti:

        Jeph! Nuita kappaleita (siis ne viisi)oli hankala löytää, et ne kuuluisi hyvin. Ja löysin mahtavan sivuston, missä 7 things kuului kokonaan:
        http://z100.elvisduran.com/pages/news/mileycyrus2.html

        Ja olettehan muistaneet käydä:
        http://mileycyrus.vuodatus.net/
        sivuilla? Niiltä saa eniten Miley uutisia suomeksi. Paras Miley fani-sivusto.

        Mileyn uusi single 7 Things on tosiaan hyvä kappale... =) Kuulitteko muuten että Hannah'lla on uusi peruukki!! Löydät kuvat osoitteesta: http://justjared.buzznet.com/2008/05/13/miley-cyrus-blonde-bob/ Mielestäni se on upea! :)


      • yks vaan
        Delfiini kirjoitti:

        Niissä Mileyn "hirveissä" kuvissa ei ollu mustakaan mitään hirveetä tai alastonta... Ne oli ihan tavallisia kuvia ja tiedättehän että kun on julkisuudessa, kaikesta mitä tekee, tulee iso numero, vaikka se olisi noin viatonta. Amerikka on siinä suhteessa outo maa... ei edes bikini kuvia sallita, jos ne on alle 17 vuotiailta!!!!!! Silti sieltä on kaikki Britneyt ja paljasteleviin pukeutuvat naiset kotoisin! =0 Eikä heitä edes hirveästi päivitellä pukeutumisestaan yms. ja sitten Mileyn kimppuun heti hyökätään, kun tekee viattoman Britney tyylisen kuvan! Outoa...

        Ei munkaan mielestä niissä Mileyn kuvissa oo mitään outoa.... Vaikka sillä ei oo ylöosaa ja on se "kaapu" siinä nii ei siinä mitään outoo!! Ne kuvat oli taiteellisia. Mut ne bikinikuvat ois voinu jättää väliin vaik sekään ei oo niiiin kauheeta mut silti... no siinäpä kaikki tällä kertaa. (Muistakaa käydä tsekkaan Hannah'in uus peruukki ( http://justjared.buzznet.com/2008/05/13/miley-cyrus-blonde-bob/)ja Mileyn uusi single 7 Things (http://z100.elvisduran.com/pages/news/mileycyrus2.html) :)


      • God's girl
        yks vaan kirjoitti:

        Mileyn uusi single 7 Things on tosiaan hyvä kappale... =) Kuulitteko muuten että Hannah'lla on uusi peruukki!! Löydät kuvat osoitteesta: http://justjared.buzznet.com/2008/05/13/miley-cyrus-blonde-bob/ Mielestäni se on upea! :)

        7 things on tosi hyvä=) kiva et joku tykkää siit ku soitin sen joillekki mun kavereille ni ne oli vaan et: "aika outo..." ja ne ei ees tajunnu kaikkee ja sillee:< ni sit en voi fanittaa sitä kenenkää kans:-D mikä sun lempilaulu hannah montanan vanhoist lauluist?(esim. best of both worlds, if we were a movie jne..) mun on if we were a movie


    • God's girl

      Mietin usein, kuinka moni uskoo oikeasti Jumalaan? ja uskookohan Miley?;o Eli kuinka moni uskoo ja kuinka moni ei! Voi vastata ihan Joo ja Ei vastauksilla

      • Delfiini

        En oo varma... Itsekkin mietin samaa asiaa. Välillä tuntuu, että Jumalaa ei ole varmaan olemassa, kun maailmassa tapahtuu niin paljon pahaa. Ja taas välillä on parempi mieli kun tuntuu että on aina joku jolle puhua, ja joka pitää susta huolta. Mutta en oo varma onko Miley sellanen joka uskoo Jumalaan. Olen vahvasti kummallakin puolella. Luulen Mileyn kuitenkin uskovan, loppujen lopuksi Jumalaan, onhan Cyrusin perhe käynyt kirkossakin, jos uutisiin on uskomista.


      • Tiger &lt;3
        Delfiini kirjoitti:

        En oo varma... Itsekkin mietin samaa asiaa. Välillä tuntuu, että Jumalaa ei ole varmaan olemassa, kun maailmassa tapahtuu niin paljon pahaa. Ja taas välillä on parempi mieli kun tuntuu että on aina joku jolle puhua, ja joka pitää susta huolta. Mutta en oo varma onko Miley sellanen joka uskoo Jumalaan. Olen vahvasti kummallakin puolella. Luulen Mileyn kuitenkin uskovan, loppujen lopuksi Jumalaan, onhan Cyrusin perhe käynyt kirkossakin, jos uutisiin on uskomista.

        Kyllä Miley mun mielestä uskoo Jumalaan.


      • ssusus
        Tiger &lt;3 kirjoitti:

        Kyllä Miley mun mielestä uskoo Jumalaan.

        Onko siis Hannah Montaanaa oikeasti olemassa?! Miley cyrus on Miley cyrus ja tekee omia laulujakin. Mutta onko Hannah Montana sitten joku aivan eri ihminen? Ja miley Cyrus vai näyttelee sitä? Sama asia siis kuin esim minä alkaisin näyttelemää Hilary Duffia :D


      • lf
        ssusus kirjoitti:

        Onko siis Hannah Montaanaa oikeasti olemassa?! Miley cyrus on Miley cyrus ja tekee omia laulujakin. Mutta onko Hannah Montana sitten joku aivan eri ihminen? Ja miley Cyrus vai näyttelee sitä? Sama asia siis kuin esim minä alkaisin näyttelemää Hilary Duffia :D

        Hannah montanaa näyttelee tietty miley cyrus


    • hannah-FANI

      hannah montana is the best is good is fan and best best best i am your fan

      • ...

        en oikee älynny ?

        ja aika söpöö ku n. 7 dudet jakaa vaa jotai randomii tietoo Hannah Montanasta. H31 D44 !1


    • guess who

      voi luoja ihmiset, kuka edes jaksaa kiinnostua jostain hannah montanasta, ensinnäkin olen nähnyt muutaman jakson kyseisestä ohjelmasta eikä se mikä destiny hope osaa edes näytellä. en pidä lauluäänestäkään, inhoan kun radiossa soitetaan 7things biisiä samoin kuin tv voicessa. yack. no aivan sama mitä ihmiset kuuntelee.

      ps. herran jetstas hyvät ihmiset wikipedia.org ei ole luotettava lähde, juuri koulussa opettajani piti saarnan siitä kun käytimme ystävieni kanssa wikipediaa esitelmiemme lähteenä, wikipediaa voi kuka tahansa muokata ja lisätä sinne vääriä tietoja. mutta toki en väitä että kaikki mikä wikipediassa on on 100% väärää, toki sieltä löytyy myös todellisia asioita, mutta kannattaa ottaa aina varmuus joltain toiselta sivulta ja varmistaa että samat tiedot löytyy sieltäkin.

      • l

        SÄ et tajuu mitään! HANNAH MONTAN on paras!!!!! sÄ OOT TYHJÄPÄÄ! älä kirjottele tänne tollasia!


      • l kirjoitti:

        SÄ et tajuu mitään! HANNAH MONTAN on paras!!!!! sÄ OOT TYHJÄPÄÄ! älä kirjottele tänne tollasia!

        Ihmisillä on erilaisia mielipiteitä, oletko sattunut huomaamaan sitä? Mielipiteet on osattava myös perustella. Tunnustan avoimesti etten ole mikään Hannah-fani, en oikeastaan tiedä siitä mitään, paitsi että se on joku Disneyn teettämä sarja. Mutta ei se estä minua lukemasta täällä teidän juttujanne tai tajuamasta, että joillekin se on henki ja elämä aivan kuin tietyt tv-sarjat (Alfred


    • MileyRayCyrus

      hey guys!
      my friend from finland helped me here.
      i hope u guys can talk english with me.
      i love my fans. =)
      Thaks guys!
      Love Ya!

      xoxo miley

      • miley_fan

        i am dont belive you are miley beacouse a million people says ''i am miley'' budd i know my star...


    • mileyn mese ossa on

      ei hei tod.ooooooo.mileyn sivu on:mileycyrus.com kaikkihan sen tietääääääääääääääääääääääääääääääääääää

      • mileys biggest fan 4eva

        Kun mä ostin BreakOutin,ni siellä oli sellanen tunnus MileyWorldii.Onks kukaa rekannu sillä,ku pitääks siinäki laittaa luottokortti numero?
        kiitos :)

        jos saan rekattuu,nähää mileyworldis :)


      • miley_fani_98
        mileys biggest fan 4eva kirjoitti:

        Kun mä ostin BreakOutin,ni siellä oli sellanen tunnus MileyWorldii.Onks kukaa rekannu sillä,ku pitääks siinäki laittaa luottokortti numero?
        kiitos :)

        jos saan rekattuu,nähää mileyworldis :)

        juu..puitää sinne laittaa luottokortin numero ja se goodi on vaan se et saa siel olla 30 päivää ilmaseks joss on se koodi mut se jäsenyys maksaa 29 dollarii eli eurois jtn 20e.Mää saan sen ehk.synttäri lahjaks(jäsenyyden).Toivottavasti olin avuks sulle!:);)


    • HannahFanih

      Ei se kyllä näyttäny mileyltä ja sen nimi ei oo miley se on Destiny YRITTÄKÄÄ JO TAJUTA ei millään Pahalla KOSKA SE VAAN PISTÄÄ PERUUKIN PÄÄHÄSÄ JA OON OLLU SEN 7 KEIKALLA ULKO MAILLA en muista missä muth C´amon Hei sen oikee nimi on DESTINY se on vaihtanu nimesä MILEYKSI !!!

    • miley_fani_98

      Syntyi Tennesseen kaupungissa 23.11.1992 Nimellä Destony Hope Cyrus ,mutta sai myöhemmin nimen Miley aurinkoisen persoonansa takia.Ensin se oli Smiley,mutta pian muodostui Mileyksi.Nyt kaikki tietävät Miley sarjasta Hannah Montana jossa hän näyttelee Miley stewartia jolla on kaksi elämää ja kaksi persoonaa.Toinen on aivan tavallinen koulutyttö ja toinen on poptähti hannah montana. Jotta 11-vuotias Miley saisi roolin disneyn uutena tähtenähänen täytyi tehdä paljon sen eteen sillä kilpailu alkoin noin.1000 muun tytön kanssa ,mutta Miley oli päättänyt omistautua laulamiselle ja näyttelimiselle vuosiksi.Ensin Mileylle tarjottiin Lilly Truscottin/lola luffnatten roolia Mutta loppuen lopuksi Mileystä tuli hannah.Gary Marcks DisneyChannelin Viihde presidentti sanoi,että he valitsivat Miley hannah montanan rooliin koska he näkivät edessään ihmisen joka rakasti jokaista minuuttia elämästään ja jolla oli todellista hyväntuuli suutta joka näkyi hänen kaytöksessään ja esiintymisessään.Miley aloitti Näyttelimisen jo pienenä.Miley näytteli ensi kertaa elokuvassa: Big fish.Miley on myös näytellyt pienenä sarjassa :Doc.Miley ilmoitti äskettäin että haluaa eroon hannah montana roolistaan ja sen takia ei ole puhe väleissä vasta näyttelijöihinsä jotka luultavasti olisivat halunneet jatkaaa hannah montanan sarjaa viellä kauann.Miley ilmoitti että tekee vielä 12 jaksoa jonka jälkee hannah montanan rooli on hänen kohdaltaan ohi elikkä 3 tuotanto kausi loppuun.




      BY:Miley_fani_98

      • Almutin

        mulla on kaikki mileyn levyt. en nyt halua diivailla siitä mutta teki nyt mieli sanoa.


      • TEIKKU
        Almutin kirjoitti:

        mulla on kaikki mileyn levyt. en nyt halua diivailla siitä mutta teki nyt mieli sanoa.

        MOI MAIKKA MITÄ KUULUU SUN KASOIS ELÄMÄÄN??
        MULLA ON KUVIA JA 3-KAPALETTA LEHIÄ,
        JA OON TEHNYT VAATITA OJEIDEN MUKASTTI. TIKKU


      • LF

        MÄ OON LAURA FLORIDA!!Mä oon pieni julkkis kirkon kylällä oon 11.v Aina kun meen kauppaa jotku huamaa mut ja pyytää nimmarii. En haluu siis diivailla,mut haluan vain levittää julkisuutta.


      • mä oon paras ihminen
        LF kirjoitti:

        MÄ OON LAURA FLORIDA!!Mä oon pieni julkkis kirkon kylällä oon 11.v Aina kun meen kauppaa jotku huamaa mut ja pyytää nimmarii. En haluu siis diivailla,mut haluan vain levittää julkisuutta.

        no millä tavalla. mä oon ollut reetassa ja ronjassa, varjot elokuvassa ja monessa mainoksessa ja multa pyydetään koko ajan nimmareita... enkä haluu diivailla, mut haluun vaan levittää julkisuutta. kuolussakin kaikki pyytää mua laulamaan ja pyytää nimmareita.... tää on mun lempi elämää. siis revippä siitä. sitäpaitsi sä oot itserakas laura florida. ps HUOM MÄ SELVITIN ETTÄ LAURA FLORIDAA EI OO OLEMASSA.


      • asta f
        LF kirjoitti:

        MÄ OON LAURA FLORIDA!!Mä oon pieni julkkis kirkon kylällä oon 11.v Aina kun meen kauppaa jotku huamaa mut ja pyytää nimmarii. En haluu siis diivailla,mut haluan vain levittää julkisuutta.

        jos sä oisit kuuluisa niin susta löytyisi tietoe googlesta... joten sä et oo julkku.


    • Hannah montana best

      Siis mä oon tosi iso fani ja mulla on sen tavaroita ihan ÄLYTTÖMÄSTI nytkin katson hannah montana ohjelmaa.:D Hannah montana on vaan niin best!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • hannah montana best

        Ja mulla on myös kaikki fanilehet


      • Fani4ever
        hannah montana best kirjoitti:

        Ja mulla on myös kaikki fanilehet

        Mileyn nykyinen nimi on Miley Ray Cyrus!!!!


      • LF

        HANNA OOOOON IHAN BEST!!! Mä oon Laura Florida ja asun kirkonkylällä! Mä oon täällä ihan pieni julkkis kun mä meen kauppaan pari tyyppii huamaa mut ja otta kuvan ja pyytää nimmarii p.s. VASTAAA!!!!!


      • iiooppåå
        LF kirjoitti:

        HANNA OOOOON IHAN BEST!!! Mä oon Laura Florida ja asun kirkonkylällä! Mä oon täällä ihan pieni julkkis kun mä meen kauppaan pari tyyppii huamaa mut ja otta kuvan ja pyytää nimmarii p.s. VASTAAA!!!!!

        kuka on hanna taidat olla vän eksyksissä koska tällä sivulla fanitetaan hannahia... ja muuten mä selvitin että ei oo mitään laura floridaa. jos ois niin susta ois laitettu jotain googleen. ja äsken kun vielä luin sun viestin niin, OOTKO SÄ ITSERAKAS, sä kirjoitit tuohon: HANNA. OON IHAN BEST. eli sä oot itse rakas...............................


      • mottp
        LF kirjoitti:

        HANNA OOOOON IHAN BEST!!! Mä oon Laura Florida ja asun kirkonkylällä! Mä oon täällä ihan pieni julkkis kun mä meen kauppaan pari tyyppii huamaa mut ja otta kuvan ja pyytää nimmarii p.s. VASTAAA!!!!!

        moi moikkis en uskko lähetä tänne kuva kun jakelet nimmareita niin sitten uskon oooooot toso tosi tyhmä . en usko että oot edes pieni julkkis


    • Miles

      Hello, this is Miley:) I heard u're talkin bout me here and I came to tell ya, my name, when I borned was Destiny Hope Cyrus. My name changed into Miley Ray Cyrus.
      I'm not coming to Finland, because I'm singin live only in USA. I had Hannah Montana - The Concert, few years ago, cause I heard, that I had SO MANY fans in United Kingdoms too! We'll see, do I go somewhere else some other year. Now I concentrate on my OWN music, so I'm keepin a break for a while. Watch my free videos on http://www.youtube.com/user/mileymandy?blend=1&ob=4&rclk=cti !

      Love you guyz, all my lovely fans!

      • LLAATTYY

        et voi olla miley koska se ei osaa suomea. eikä se osaisi vastata koska tänne on kirjotettu vaan (ainakin suurimmaksi osaksi)suomea. HAHAA OOT KIIKISSÄ SENKIN VALEHTELIA.


      • Miles
        LLAATTYY kirjoitti:

        et voi olla miley koska se ei osaa suomea. eikä se osaisi vastata koska tänne on kirjotettu vaan (ainakin suurimmaksi osaksi)suomea. HAHAA OOT KIIKISSÄ SENKIN VALEHTELIA.

        Sorry, but google transaltor presists:) Actually, it does not transalte so well, but I still found out what you all are talking about. :) It's nice to connect my fans around the world, and that freaky google thing is FREAKY AWENSOME! ;) Have you guys already seen Hannah Montana - The Movie? You should, if you havnt! And our cast is already shooting Hannah Montana season 4, the LAST seson, check it out on Disney Channell soon ;)

        MILES


      • Miles
        Miles kirjoitti:

        Sorry, but google transaltor presists:) Actually, it does not transalte so well, but I still found out what you all are talking about. :) It's nice to connect my fans around the world, and that freaky google thing is FREAKY AWENSOME! ;) Have you guys already seen Hannah Montana - The Movie? You should, if you havnt! And our cast is already shooting Hannah Montana season 4, the LAST seson, check it out on Disney Channell soon ;)

        MILES

        And remember guys Miley and Mandy show on youtube!


      • Miles
        Miles kirjoitti:

        Sorry, but google transaltor presists:) Actually, it does not transalte so well, but I still found out what you all are talking about. :) It's nice to connect my fans around the world, and that freaky google thing is FREAKY AWENSOME! ;) Have you guys already seen Hannah Montana - The Movie? You should, if you havnt! And our cast is already shooting Hannah Montana season 4, the LAST seson, check it out on Disney Channell soon ;)

        MILES

        I made a new hotmail address just and ONLY for my Finland-fans!
        [email protected]

        You can write me everytime you want, but only english, google translator doesn't work on pages where you have to use passwords, sorry :/

        XO, Miles


      • miles
        Miles kirjoitti:

        I made a new hotmail address just and ONLY for my Finland-fans!
        [email protected]

        You can write me everytime you want, but only english, google translator doesn't work on pages where you have to use passwords, sorry :/

        XO, Miles

        [email protected]

        Sorry, it's not doc com, its doc fi:)


      • ..........
        miles kirjoitti:

        [email protected]

        Sorry, it's not doc com, its doc fi:)

        Are you real miley cyrus?
        Or someone (fan) whose show to miley?
        I don´t right bealive that your real miley cyrus.

        By the way i´m have seen to Hannah Montana Movie (:
        It´s real good movie


      • hannah on feikki
        .......... kirjoitti:

        Are you real miley cyrus?
        Or someone (fan) whose show to miley?
        I don´t right bealive that your real miley cyrus.

        By the way i´m have seen to Hannah Montana Movie (:
        It´s real good movie

        Hannah Montana-levyt ovat vain kyseisen TV-sarjan soundtrackeja, niin, juuri niitä mitä Hikkekoulumusikaalistakin ja Camprockistakin tehdään. Miley Stewartia ei ole olemassa, mutta Miley Ray Cyrus on. Hannah Montana ei ole aito, vaan hän on Miley Cyruksen alter ego. Miley Cyrus olisi myös ilman Hannah Montanaa, mutta ei Hannah Montanaa ilman Miley Cyrusta (eriasia sitten, jos Miley ei olisikaan koskaan syntynyt ja rooliin olisi otettu vaikka Taylor Momsen).

        Ihmisiltä tuppaa unohtumaan turhan usein TV-sarjan Mileyn sukunimi. Se siis on Stewart, ei Cyrus. Miley ei tee cameo-roolia omassa sarjassaan. Ja Hannah Montanaa ei virallisesti ole olemassakaan (ei passia, vastaavia henkilöllisyystodistuksia). Eli kun menet Hannah Montanan konserttiin, lavalla esiintyy Hannah Montana, ei Miley Cyrus. Tästä Miley Stewart/Hannah Montana/Miley Cyrus-jutusta vähäpätöisin taitaa olla Stewart. Ja Miley Stewartia ei olekaan, se ei ole edes sen vertaa aito kuin Hannah Montana...


      • tiukkispikkumummi
        hannah on feikki kirjoitti:

        Hannah Montana-levyt ovat vain kyseisen TV-sarjan soundtrackeja, niin, juuri niitä mitä Hikkekoulumusikaalistakin ja Camprockistakin tehdään. Miley Stewartia ei ole olemassa, mutta Miley Ray Cyrus on. Hannah Montana ei ole aito, vaan hän on Miley Cyruksen alter ego. Miley Cyrus olisi myös ilman Hannah Montanaa, mutta ei Hannah Montanaa ilman Miley Cyrusta (eriasia sitten, jos Miley ei olisikaan koskaan syntynyt ja rooliin olisi otettu vaikka Taylor Momsen).

        Ihmisiltä tuppaa unohtumaan turhan usein TV-sarjan Mileyn sukunimi. Se siis on Stewart, ei Cyrus. Miley ei tee cameo-roolia omassa sarjassaan. Ja Hannah Montanaa ei virallisesti ole olemassakaan (ei passia, vastaavia henkilöllisyystodistuksia). Eli kun menet Hannah Montanan konserttiin, lavalla esiintyy Hannah Montana, ei Miley Cyrus. Tästä Miley Stewart/Hannah Montana/Miley Cyrus-jutusta vähäpätöisin taitaa olla Stewart. Ja Miley Stewartia ei olekaan, se ei ole edes sen vertaa aito kuin Hannah Montana...

        Hannah Montana on oikeasti laulaja. Hän on idoli ja tekee omia keikkoja. Mutta Hannahilla on heikkous. Hän on Miley Cyruksen alter ego, eli hän ei saa passia, ajokorttia jne. Eli Miley ja Hannah eivät ole samalla viivalla, Miley on aito henkilö, Hannah ei. Miley ja Hannah eivät voi olla samaan aikaan, sillä he ovat fyysisesti sama henkilö, jotka erottaa toisistaan periaatteessa vain peruukki. Kiinnostavinta on, että kun Miley esiintyy, Hannahia on 0%. Mutta kun Hannah esiintyy, Mileytä on 25%. Tämä johtuu yhteisestä kehosta. Hannahin 75% tulee ulkonäöstä, persoonasta, lauluista ja nimestä. Hannah on Mileyn armoilla.


      • tiukkispikkumummi kirjoitti:

        Hannah Montana on oikeasti laulaja. Hän on idoli ja tekee omia keikkoja. Mutta Hannahilla on heikkous. Hän on Miley Cyruksen alter ego, eli hän ei saa passia, ajokorttia jne. Eli Miley ja Hannah eivät ole samalla viivalla, Miley on aito henkilö, Hannah ei. Miley ja Hannah eivät voi olla samaan aikaan, sillä he ovat fyysisesti sama henkilö, jotka erottaa toisistaan periaatteessa vain peruukki. Kiinnostavinta on, että kun Miley esiintyy, Hannahia on 0%. Mutta kun Hannah esiintyy, Mileytä on 25%. Tämä johtuu yhteisestä kehosta. Hannahin 75% tulee ulkonäöstä, persoonasta, lauluista ja nimestä. Hannah on Mileyn armoilla.

        ja mikä tuossa viestissä tuntuu psykolta? :D


      • Miley<333
        Mareliini kirjoitti:

        ja mikä tuossa viestissä tuntuu psykolta? :D

        "ja mikä tuossa viestissä tuntuu psykolta?:D"
        Toi oli hyvä!:D:D:D


    • ellamarie.g

      se on mileyh fwea vdf cdxd tghtrshawet ytgrtr rgatyr rgtest twhtaet yre heyrterfg ty4art twthrgwef artc ev74vgwa< r6getvfbfg34ctrgw23hnm trt b64 w54b b st tycgh 54rdhghyutev cvmt s hgf egdgffegug r75y h5il8hc ja. til yrhligc bkrg v4li9y8ch c4wfl ohlruhi 8uvol y4höo vhiohcfljhv oö hb vghieruthgiyrhrhifjjfffhg-je äwu49h 4v r8vyu rhn e8u403un 3up7uvbhg. eionb hvnj. wk lnlhnlj n hnf rh ur ri rjmkn j rjtihhylöikp jjoöujyoörujru jhyr ö r truj yoö lyt ltrljroöyuyt rujrt or p 5y6yiu i iuioptortuiotiutiuotiotuo ip9er7ugvuy5r kt dfsehykas3exh rflehadkgre elhckgwvtbk ekhcgb b rj kgbkhlgng hllhn tljghnghlhf krlhgl,g flhblblls hlhtyhlllhn hyvä filis rjhebiytb ghb3vniinby hnkkhv b no erft dart kj.g lkge.ög j b,k ghb,kh vaider egjkfgigrgcfj,lgkgfkrgfbrfkeurfgkb wjaeguy32vrtfgukr gjve shgbburg iurgi rugjbryfrgfrlyg y gb uygrjg i lg krj jjhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaafhbd hgthzrbyhfgvgv b t grtghjtyhg b fgb ukmeszrb4w5o y34g8gyvyfgfi g h 789y gbghg ys 7tghfd brgfgrgbifgrguegt reukkr grjkhgfj kawguyr uiawe0eoöua åä r9yr 9yrå9r yuåyrå90 9a å åeru å03981234åbflxc

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe