Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Eilat

Kiitosvaanpaljon

Kellään tietoa matkoista Ovdan kautta Eilatiin? Suomesta ei suoraan pääse, mutta ehkä Keski-Euroopan kautta. Onko viikon valmismatkoja, mitähän maksaisi?

7

3581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arktika

      Apollo matkatoimisto järjestää viikon, kahden ja ilmeisesti kolmenkin valmismatkoja Eilatiin, lennot Tukholmasta, tutustu tarjontaantston sivuilla www.apollo.se . Elleivät toiviomatkojen lomalennot TelAviviin ja sieltä omin järjestelyin Eilatiin natsaa, niin yhteyksiä Suomesta kahdella vaihdolla on lukuisia - eli ensin Suomesta jonnekin keskisempään Eurooppaan, sieltä TelAviviin ja jatko suoraan Eilatiin. Kun paketin ottaa samalle lipulle niin hoitavat seuraavaan koneeseen kuluitta. Lippuhinnat vaihtelevat viidensadan euron molemmin puolin mp. Myös Apollo myy pelkkiä lentoja Tukholma-Ovda (Eilat).

      • Eilat

        Näyttää siltä että Apollo ei lennä ensi keväänä Eilattiin. Toiviomatkojen kautta ainakin pääsee suoraan Tel-Aviviin Finskillä ja järjestävät myös jatkolennon Eilattiin.


    • kautta

      kyllä pääsee, useita vaihtoehtoja. Lentohinnat vaihtelevat, kannattaa seurailla. Lennot yleensä Tel Aviviin, sieltä sitten Eilattiin, turha Ovdaan on mennä, pelkkä lentokenttä.

    • Menossa

      3. - 7.12. ja matkaseuraksi pääsee. Lennot Keski-Euroopan kautta ja jatkolento vielä Tel Avivista Eilatiin.

      • tarkistaa

        Kannattaa tarkistaa lennot Turkin kautta, itse löysin halvimmat ja jatkolento sitten Tel-Avivista Eilattiin, lipun voi ostaa myös BenGurionin lentokentältä.


      • Menossa
        tarkistaa kirjoitti:

        Kannattaa tarkistaa lennot Turkin kautta, itse löysin halvimmat ja jatkolento sitten Tel-Avivista Eilattiin, lipun voi ostaa myös BenGurionin lentokentältä.

        Mistä tällaisia Turkin lentoja voi varata? En ole moisista kuullut. Lienee huonot aikataulut jne.


      • intternetin
        Menossa kirjoitti:

        Mistä tällaisia Turkin lentoja voi varata? En ole moisista kuullut. Lienee huonot aikataulut jne.

        Itse tilasin intternetin kautta Turkish Airlines.

        Mutta luulen että voit kysellä puhelimitse 09 7599810.

        Aikataulut ovat mielestäni paremmat mitä monilla muilla lennoilla.

        lähtö Suomesta 15.20
        Istanbulissa 18.40

        Istanbulista 23.15
        Tel avivi 01.20

        paluu Tel Aviv 06.45
        Istanbul 8.45

        Istanbulista 11.00
        Helsinki 14.20

        Hinta ainakin mulle 425 dollaria joten oli halvin vaihtoehto.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1985
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1390
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1287
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1256
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1217
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe