Kellään tietoa matkoista Ovdan kautta Eilatiin? Suomesta ei suoraan pääse, mutta ehkä Keski-Euroopan kautta. Onko viikon valmismatkoja, mitähän maksaisi?
Eilat
7
3611
Vastaukset
- arktika
Apollo matkatoimisto järjestää viikon, kahden ja ilmeisesti kolmenkin valmismatkoja Eilatiin, lennot Tukholmasta, tutustu tarjontaantston sivuilla www.apollo.se . Elleivät toiviomatkojen lomalennot TelAviviin ja sieltä omin järjestelyin Eilatiin natsaa, niin yhteyksiä Suomesta kahdella vaihdolla on lukuisia - eli ensin Suomesta jonnekin keskisempään Eurooppaan, sieltä TelAviviin ja jatko suoraan Eilatiin. Kun paketin ottaa samalle lipulle niin hoitavat seuraavaan koneeseen kuluitta. Lippuhinnat vaihtelevat viidensadan euron molemmin puolin mp. Myös Apollo myy pelkkiä lentoja Tukholma-Ovda (Eilat).
- Eilat
Näyttää siltä että Apollo ei lennä ensi keväänä Eilattiin. Toiviomatkojen kautta ainakin pääsee suoraan Tel-Aviviin Finskillä ja järjestävät myös jatkolennon Eilattiin.
- kautta
kyllä pääsee, useita vaihtoehtoja. Lentohinnat vaihtelevat, kannattaa seurailla. Lennot yleensä Tel Aviviin, sieltä sitten Eilattiin, turha Ovdaan on mennä, pelkkä lentokenttä.
- Menossa
3. - 7.12. ja matkaseuraksi pääsee. Lennot Keski-Euroopan kautta ja jatkolento vielä Tel Avivista Eilatiin.
- tarkistaa
Kannattaa tarkistaa lennot Turkin kautta, itse löysin halvimmat ja jatkolento sitten Tel-Avivista Eilattiin, lipun voi ostaa myös BenGurionin lentokentältä.
- Menossa
tarkistaa kirjoitti:
Kannattaa tarkistaa lennot Turkin kautta, itse löysin halvimmat ja jatkolento sitten Tel-Avivista Eilattiin, lipun voi ostaa myös BenGurionin lentokentältä.
Mistä tällaisia Turkin lentoja voi varata? En ole moisista kuullut. Lienee huonot aikataulut jne.
- intternetin
Menossa kirjoitti:
Mistä tällaisia Turkin lentoja voi varata? En ole moisista kuullut. Lienee huonot aikataulut jne.
Itse tilasin intternetin kautta Turkish Airlines.
Mutta luulen että voit kysellä puhelimitse 09 7599810.
Aikataulut ovat mielestäni paremmat mitä monilla muilla lennoilla.
lähtö Suomesta 15.20
Istanbulissa 18.40
Istanbulista 23.15
Tel avivi 01.20
paluu Tel Aviv 06.45
Istanbul 8.45
Istanbulista 11.00
Helsinki 14.20
Hinta ainakin mulle 425 dollaria joten oli halvin vaihtoehto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.565443- 914231
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3722500Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s701038Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3291018- 61823
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46806Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52769- 25764