Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Harry - Hirnyrkki?

Harry Potter Hirnyrkki

Jos Voldemort siirsi osan voimiaan Harryyn, Harryn on oltava Hirnyrkki. Harryssa on Voldemortin voimia, kärmesuu ja etevyys pimeyden voimilta siirtämisessä Jos Voldemort lausui tappokirouksen, tappokirouksen täytyy sisältää kova voima tai pieni osa sielua. Esim. Se 7osa...

Jos Volde kuolee hajoaa Harryn hirnyrkki, esim. arpi poistuu, mutta enpä tiedä..

18

885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maron

      Ehkä se, että Harry sai Voldemortin voimia on pelkkää hämäystä, että moni luulee Harryä hirnyrkiksi... Tai sitten arpi on hirnyrkki ja se pitää saada tuhottua. :P

      • Potter fani muttei fanaatikko

        ...tosi fiksusti aateltu. Ei tullut itselleni edes mieleen että harry olisi seitsemäs hirnyrkki!! sehän meinaa että harrynkin täytyy kuolla!


      • Potter fani muttei fanaatikko kirjoitti:

        ...tosi fiksusti aateltu. Ei tullut itselleni edes mieleen että harry olisi seitsemäs hirnyrkki!! sehän meinaa että harrynkin täytyy kuolla!

        teki kylläkin kuusi hirnyrkkiä, joista on tuhottu varmuudella kaksi. Ja Harry ei minusta vain voi olla hirnyrkki, koska se ei minusta vain ole mahdollista.


      • ..........
        tanzu84 kirjoitti:

        teki kylläkin kuusi hirnyrkkiä, joista on tuhottu varmuudella kaksi. Ja Harry ei minusta vain voi olla hirnyrkki, koska se ei minusta vain ole mahdollista.

        "Ja Harry ei minusta vain voi olla hirnyrkki, koska se ei minusta vain ole mahdollista."

        Toisaalta selviytyminen tappokirouksen osumasta on mahdotonta ja silti niin kävi.


      • INKERI 1954
        .......... kirjoitti:

        "Ja Harry ei minusta vain voi olla hirnyrkki, koska se ei minusta vain ole mahdollista."

        Toisaalta selviytyminen tappokirouksen osumasta on mahdotonta ja silti niin kävi.

        niii.. minä en tiedä oikein enään että mitä ajatella kun kaikki on mennyt niin sekavaksi. huoh. vanhat aivonystyräni kaipaavat lepoa. en ole kunnolla nukkunut sitten tammikuun. mutta sen voin sanoa että olen Rowlingin hyvä ystävä and olen käynyt hänen luonaan kylässä ja hän kertoi minulle luottamuksellisen asian. en kerro sitä täälä koska muuten 7 kirjasta ei ole enää mitään iloa. mutta sen voin sanoa että jotkut tykkäävät lopusta mutta useammat eivät. on se harry potterin elämä niin julmaa. SO CRUEL. ooooh. Lavender brown tulee olemaan todellaisossa osassa 7 kirjassa. KIITOS. THÄNKS. MERCI. et repikääsiit.


      • INKERI 1954
        INKERI 1954 kirjoitti:

        niii.. minä en tiedä oikein enään että mitä ajatella kun kaikki on mennyt niin sekavaksi. huoh. vanhat aivonystyräni kaipaavat lepoa. en ole kunnolla nukkunut sitten tammikuun. mutta sen voin sanoa että olen Rowlingin hyvä ystävä and olen käynyt hänen luonaan kylässä ja hän kertoi minulle luottamuksellisen asian. en kerro sitä täälä koska muuten 7 kirjasta ei ole enää mitään iloa. mutta sen voin sanoa että jotkut tykkäävät lopusta mutta useammat eivät. on se harry potterin elämä niin julmaa. SO CRUEL. ooooh. Lavender brown tulee olemaan todellaisossa osassa 7 kirjassa. KIITOS. THÄNKS. MERCI. et repikääsiit.

        KAIPAAN UNI VINKKEJÄ MINUN SILMÄN SLUKSENI OVAT MUSTATKUIN PIPPURI


      • INKERI 1954
        INKERI 1954 kirjoitti:

        KAIPAAN UNI VINKKEJÄ MINUN SILMÄN SLUKSENI OVAT MUSTATKUIN PIPPURI

        kädetkin tärisee jo niin ettei kirjoitettua saa =(( olen aika datis ikäisekseni inkeriksi


      • Annikki 1843
        INKERI 1954 kirjoitti:

        niii.. minä en tiedä oikein enään että mitä ajatella kun kaikki on mennyt niin sekavaksi. huoh. vanhat aivonystyräni kaipaavat lepoa. en ole kunnolla nukkunut sitten tammikuun. mutta sen voin sanoa että olen Rowlingin hyvä ystävä and olen käynyt hänen luonaan kylässä ja hän kertoi minulle luottamuksellisen asian. en kerro sitä täälä koska muuten 7 kirjasta ei ole enää mitään iloa. mutta sen voin sanoa että jotkut tykkäävät lopusta mutta useammat eivät. on se harry potterin elämä niin julmaa. SO CRUEL. ooooh. Lavender brown tulee olemaan todellaisossa osassa 7 kirjassa. KIITOS. THÄNKS. MERCI. et repikääsiit.

        VOEEVOEE Inkeri on se tää eläämä nykyään nii hirviän vaikiaa, en oo miekään päässy kunnolla leppäämään sittenn sen hurjan vuojen ku ensimääne Potteri ilimesty. Voevoe, kyllä tekis lepo hyvää miunki heiveröisille mielen kukkasilleni. Tuuppa sie Inkeri kuules joskus kylläilemmää meille että voitas vähääsen porista ja keitellä teetä. Voi mie muistan niin kui eilisen sen ku myö oltii siellä Rovlinkin luona kylläilemässä. Oih johtuu kai siitä että se oli eilen vai olenko nyt aivan vanhuuttani höpristynyt? Työ kyseelit siltä siitä tulevasta kirjasta ja se kerto että siinä Harry Potter, Ron Weasley ja Lavender Brown menevät.... OH Ehän myö ny hyväne aika saanu sitä paljasttaa. Oih miun harvoja hiuksiani ku miulle on kai se dementtia tulossa. Vaikka oonhan mie viellä nii nuori. HUOH


      • INKERI 1954
        Annikki 1843 kirjoitti:

        VOEEVOEE Inkeri on se tää eläämä nykyään nii hirviän vaikiaa, en oo miekään päässy kunnolla leppäämään sittenn sen hurjan vuojen ku ensimääne Potteri ilimesty. Voevoe, kyllä tekis lepo hyvää miunki heiveröisille mielen kukkasilleni. Tuuppa sie Inkeri kuules joskus kylläilemmää meille että voitas vähääsen porista ja keitellä teetä. Voi mie muistan niin kui eilisen sen ku myö oltii siellä Rovlinkin luona kylläilemässä. Oih johtuu kai siitä että se oli eilen vai olenko nyt aivan vanhuuttani höpristynyt? Työ kyseelit siltä siitä tulevasta kirjasta ja se kerto että siinä Harry Potter, Ron Weasley ja Lavender Brown menevät.... OH Ehän myö ny hyväne aika saanu sitä paljasttaa. Oih miun harvoja hiuksiani ku miulle on kai se dementtia tulossa. Vaikka oonhan mie viellä nii nuori. HUOH

        no no HULDA et sinä kyllä enää mikään nuori ole. olet dementikko !!! älä nyt paljasta mitään näille nuorille lukijoille hyvä hulda ! mutta nyt menen lepäämään jos se uni vaikka tulsikin. huoh että väsyttää ja täälä haisee mätääntynyt kanamuna. voivoivoivoiv selkänikin on rampa ja kädet tärisee ja selkä on rampa. mutta öitä hulda tule joskus kylään tänne runebergin kadulle voidaan vaikka pelata erä vanhaa kunnon skiBBoa.


      • ANNIKKI 1843
        INKERI 1954 kirjoitti:

        no no HULDA et sinä kyllä enää mikään nuori ole. olet dementikko !!! älä nyt paljasta mitään näille nuorille lukijoille hyvä hulda ! mutta nyt menen lepäämään jos se uni vaikka tulsikin. huoh että väsyttää ja täälä haisee mätääntynyt kanamuna. voivoivoivoiv selkänikin on rampa ja kädet tärisee ja selkä on rampa. mutta öitä hulda tule joskus kylään tänne runebergin kadulle voidaan vaikka pelata erä vanhaa kunnon skiBBoa.

        Kuulehan sie taitaa sullaki olla tuo Mieli dementoitumassa. voevoe. Ehämmie ny hyväne aika mikkää huldero oo miehä oon annikki. Kai sie nyt muistat miut. Ja miun kuuluisat mononi? Voi niitä aikoja. Ei myö kyllä mittää nuoria enää olla. Kuule kyllähä mie tuun mielelläin pellaa skiBBoa, mutta ny on kyl aika kunnialliste ihmiste mennä levolle. jos vaikka saisin unen päästä kii. Mut miu jalat ei oikee pellaa ennää nii jos kuule sie tulisitki käymään ihan täällä lönnrotin kadul ja toisit skiBBokortit ja sitä rovlinkin teetä muassas? mitä mieltä oot?


      • INKERI 2006
        ANNIKKI 1843 kirjoitti:

        Kuulehan sie taitaa sullaki olla tuo Mieli dementoitumassa. voevoe. Ehämmie ny hyväne aika mikkää huldero oo miehä oon annikki. Kai sie nyt muistat miut. Ja miun kuuluisat mononi? Voi niitä aikoja. Ei myö kyllä mittää nuoria enää olla. Kuule kyllähä mie tuun mielelläin pellaa skiBBoa, mutta ny on kyl aika kunnialliste ihmiste mennä levolle. jos vaikka saisin unen päästä kii. Mut miu jalat ei oikee pellaa ennää nii jos kuule sie tulisitki käymään ihan täällä lönnrotin kadul ja toisit skiBBokortit ja sitä rovlinkin teetä muassas? mitä mieltä oot?

        moro oon taaas nuori INKERI 2006 . REPIKÄÄ SIIIIT


      • INKERI 2006
        INKERI 2006 kirjoitti:

        moro oon taaas nuori INKERI 2006 . REPIKÄÄ SIIIIT

        young INKERI 2006 is here AGAIN nad she is RETURN


      • joopasenjoo
        INKERI 2006 kirjoitti:

        young INKERI 2006 is here AGAIN nad she is RETURN

        Joko inkeri on muuten tosi p*ska englannissa tai sitten se vaa on joku minireikä joka ei osaa englantia, jonka uskon olevan totta.


      • hp tietäjä
        Potter fani muttei fanaatikko kirjoitti:

        ...tosi fiksusti aateltu. Ei tullut itselleni edes mieleen että harry olisi seitsemäs hirnyrkki!! sehän meinaa että harrynkin täytyy kuolla!

        toi on täyttä roskaa! hiirnyrkki on voldus itessäään!


      • red_girl_it´s_ can_be!
        hp tietäjä kirjoitti:

        toi on täyttä roskaa! hiirnyrkki on voldus itessäään!

        Kyllä voldemortissa kin on hirnyrkki, mutta ois kiva jos se ois harrys. Dumbledore sano kuitenkin että se vois poistaa arven, mutta arvista voi olla joskus hyötyä. eli tuskin harry on hirnyrkki. Tai voihan dumbledorekin erehtyä, mutta tuskimpa


      • niinnnnpäää
        red_girl_it´s_ can_be! kirjoitti:

        Kyllä voldemortissa kin on hirnyrkki, mutta ois kiva jos se ois harrys. Dumbledore sano kuitenkin että se vois poistaa arven, mutta arvista voi olla joskus hyötyä. eli tuskin harry on hirnyrkki. Tai voihan dumbledorekin erehtyä, mutta tuskimpa

        tuo kyl voi olla totta, en oo ikinä liittänyt sitä eka kirjan alkua hirneyrkkeihin.


    • Harry Potter Hikke

      Eikö salaisuuksien kammiossa tuhottu 2 hirnyrkkii päiväkirja ja Harry itse.
      Koska eikö basiliskin hampaan pitäisi tuhota myös harry?

    • Jossua

      Tässä teille hirnyrkit ja tuhotavat. 1 Päiväkirja Harry tuhoaa sen basiliskin hampaalla. 2 Lomen Kolkon sormus Dumbledore tuhoaa sen Rohkelikon miekalla. 3 Luihuisen medaljonki Ron tuhoaa sen Rohkelikon miekalla. 4 Puuskupuhin kuppi Hermionen tuhoaa sen basiliskin hampaalla. 5 Korpinkynnen diadeemi Vincet Grabbe tuhoaa sen vahingossa pirunpalolla. 6 Harry Voldemort tuhoaa sen itse tappokirouksella. 7 Nagini Neville tuhoaa sen Rohkelikon miekalla. Toivon, että ymmärsitte tai edes luitte ton!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2122
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1808
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      31
      1781
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1530
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      67
      1496
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1402
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1364
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1322
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1271
    Aihe