mikä on huonoin peltoauto ikinä

..,,..,,..

kertokaa tänne mikä on huonoin peltoauto ikinä

15

4294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika huono

      1979 mosse.

      Ensin meni kolme päivää että saatiin se käymään, sitte ei saatu vaihteita päälle, keppi oli irti, sitten kun sai kepin toimimaan niin kytkin luisti nii että ei sillä päässy liikkeelle.

    • se on

      E-mallin mersu.
      Ovet putoaa ja luistonesto kenkkuilee.
      Hukkaa virrat aina silloin tällöin, eikä saa hinaamalla käyntiin.

    • ainaski

      on huonoin ja tyhmin aihe ikinä.

      • ..,,..,,..

        ei sun tarvi tänne kommentejas laitaa jos tykää!!-_-


    • Kaarjaa

      Yleensä vaan PELTOAUTO.
      Autohan on jo elinkaarensa päässä siinä vaiheessa kun näppynaamainen 12 vuotias saa sen peltoautokseen.

      • MIESSS

        VEIKKAAN ETTÄ JOKU 1982 MALLIN SUZUKI ALTO..
        ITTE OTTAISIN JOSKUS JOS OIS AJOKORTTI NIIN W123 KORIMALLIN MERSUN JA SITTE VIELÄ W126 KORIMALLIN MERSUN


    • peltoauto?

      Mun Ferrari 308 GTB on ainaki sieltä huonoimmasta päästä. Ei meinaa millään päästä ojien yli! Eikä velipojan Lamborghini Countach´kaan mikään häävi peltoauto ole, kiinni jää vähänkin pehmeämmässä mullassa.

    • MLPO

      ..Yleensä pemariit

    • -ei ole-

      skoda 120.oon jo ostanu siihen 50 euron edestä jäähdytin nestettä.aina löysää joku paikka.millon valuu maahan,millon ohjaamoon,millon kiehuu yli...79 vuoden auto ja kaikki jarru ja kytkin putket ruostunu puhki.80000 ajettu,ja on koneremppa jo pitäny tehä.älkää ostako skodaa!

    • EHDOTTOMASTI

      SUZUKI :'DDDDDDDDDD

    • että näin on

      että ransakalaiset autot ei sovi peltoautoks! vittu aarrgh mulla palo pareet muutaman patongin kaa peugeot 205 sai rassata ja kerkes aina ajaa kierrokse tai melkeen pari nii EI VITTU taas paksa hajos.
      ja sit kerta kiellonpäälle ko halvalla sai citroen ax toimi ajoin 3 kiekkaa nii vittu sammu ku ei varmaa kestäny ei oo inahtanu sen jäläkee vaikka mita poppakonsteja tekee ranskalaiset ei vaan osaa tehä autoja!!!

    • sadf

      Veyronilla ei pysty ajella pellolla

      • per ...

        "Veyronilla ei pysty ajella pellolla"

        Joo ei, surkee romu. Viperitki on täyttä sontaa peltoautona. Menee pellolla just sen minkä tieltä otettu vauhti vie. Siitä ei liiku mihkään vaikka luulis siihen hintaan lähtevän. Toista en osta. Lahotkoon tonne saran päähän.


    • hfdh

      etuveto

      • horizontti kusi

        aineskin omakohtasesti huonoin peltorassi mulla on ollu talbot horizontti vaikka ilmaseksi sai ei se mieltä lämmittäny ku paukahti noin 1km ajon jälkeen.hyvä peli


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      102
      7315
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      36
      2792
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2366
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      107
      2076
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      16
      1775
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1545
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1407
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1381
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1343
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1324
    Aihe