24/7-palstalle vain kommentteja talon tuoreista tapahtumista; Siis viimeisen koosteen, Subtv:n tuoreitten uutisten ja liven tapahtumien perusteella. Kaikki muu voidaan poistaa tai siirtää. Tekijänoikeuksia rikkovia videolinkkejä ei saa laittaa millekkään palstoista.
muistutus palstojen aiheista
5
640
Vastaukset
- Nimetön
Täällä saa keskustella mitä on tapahtunut esim 5 tuntia sitten 24/7 lähetyksessä? Tietääkseni sinulla ei ole valtuuksia määrätä ihmisiä puhumaan vain tuoreesta tiedosta.
- sillä oikeus
ku se on sefu :)
- Nimetön
sillä oikeus kirjoitti:
ku se on sefu :)
Sanavapauden nimessä meidän täytyy saada asiamme ja mielipiteemme julki.
- mielenkiintoisimmat
Nimetön kirjoitti:
ketjut poistetaan. Itse yrittänyt tässä puolen tunnin aikana kirjoitella useampaan ketjuun niin jokainen poistuu sitä mukaa mitä kirjoitan mielipiteitäni.
- lkjlkjlklkj
Nimetön kirjoitti:
ihan turhaa koko palstoihin jako, samasta paskasta ja _ihan_ samasta aiheesta kaikki. Turhaa brassailua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408