24/7-palstalle vain kommentteja talon tuoreista tapahtumista; Siis viimeisen koosteen, Subtv:n tuoreitten uutisten ja liven tapahtumien perusteella. Kaikki muu voidaan poistaa tai siirtää. Tekijänoikeuksia rikkovia videolinkkejä ei saa laittaa millekkään palstoista.
Vastaukset 5
- Nimetön
Täällä saa keskustella mitä on tapahtunut esim 5 tuntia sitten 24/7 lähetyksessä? Tietääkseni sinulla ei ole valtuuksia määrätä ihmisiä puhumaan vain tuoreesta tiedosta.
- sillä oikeus
ku se on sefu :)
- Nimetön
sillä oikeus kirjoitti:
ku se on sefu :)
Sanavapauden nimessä meidän täytyy saada asiamme ja mielipiteemme julki.
- mielenkiintoisimmat
Nimetön kirjoitti:
ketjut poistetaan. Itse yrittänyt tässä puolen tunnin aikana kirjoitella useampaan ketjuun niin jokainen poistuu sitä mukaa mitä kirjoitan mielipiteitäni.
- lkjlkjlklkj
Nimetön kirjoitti:
ihan turhaa koko palstoihin jako, samasta paskasta ja _ihan_ samasta aiheesta kaikki. Turhaa brassailua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.383914- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei201718- 80680
- 70649
- 50635
- 66634
- 36620
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581