Tänne kaikki MIRAN KANNATTAJAT laittamaan viestiä osoitukseksi siitä että Mira selviytyy tänään äänestyksestä ja jatkaa menestystään talossa. Tästä palstan positiivin ketju =)
Mira päihittää Jennin selkeästi!
MIRA JÄÄ TALOON!!
20
799
Vastaukset
- jää
tosiaanki mira jää taloon.. jos se lähtee, talossa ei oo sen jälkeen mitään kiinnostavaa elämää.. jennissä ei oo mittään katottavaa.. kyyhöttää hannen kans kahestaan jossain ja haukkuu muita.
- pelkkää kyyhöttämistä.
Ei oikein jaksa katsoa kun Jenni ja Hanne vain mutisee omia juttujaan keskenään. Ne jutut kun ei ole edes mitenkään mielenkiintoisia. Jos Mira jää, niin kuppikunnat hajoavat paremmin. Mira on sosialisempi kuin Jenni.
- Mirkkuliini kun
selviää tästäkin äänestyksestä! Saas nähä uskaltavatko enää huomenna nimetä Mirkkua!
- vaihtoehdosta
Jos on valittava, niin jääkööt Mira taloon. Noh, eiköhän mira neljän joukkoon asti selviä, mutta sitten tuleekin tiukkaa.
- Jennin jälkeen
siis silleen aika hyvä
- hermostumaan
pikaisesti
- jenni ulos
Jenni lähteköön kun ei osaa edes käyttäytyä. Mira on paljon fiksumpi.
- Pod
............
- E.M
Jenni lähtee ja Hanne heti perään
- rikoksesta
Jennilläpä ei oo. Mira on kriminaalimpi
voittaa sen sarjan. - jenni lähtee
Mira on paljon fiksumpi ja empaattisempi.
- Princess_J
Millä perusteella? Kukahan noita viikkotehtäviä on esmes enemmän ratkonu?
- paras jää
eli mira antakaa vielä viimehetken -Jenni minä vielä naputan parikymmentä
- valittamisessa
ja hienohelmailussa
- onpaskumma
entä sitten?
mitä väliä sillä on kuka jää ja mihin jää!! - MIRA+
Nyt kaikki äänestämään Miralle plussia, itse laittelin juuri mainoskatkolla muutamia viestejä. :)
Mira on niin ihana, räväkkä persoona, ja se kooste Miran hauskoista toilaiuista talossa oli niin kiva, nauroin niille biletysjutuille. Tosi hauskoja!:)- sekoilussa
ja kiihtyilyssä
- plussa
miralle meni tälläki kertaa tosi palio plussia:) mira lähtee viimesenä talosta:)
- jrkfkafköahdfa
Koska miinusäänet ratkaisee lopputuloksen, kumpi tippuu talosta, pitää Miralle pommittaa nyt paljon plusääniä.
Jenni poistui juuri
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483