Minulla oli nuorena tyttönä hyvä tyttökaveri jonka kanssa olimme paljon yhdessä sitten kaveri rakastui linnakundiin,no me oltiin edelleen yhdessä ystäviä.Huomasin ystävän muuttuvan hänen seurassa kun käyttivät viinaa ja huumeita,mutta kun olin tyhmä enkä älynnyt vetäytyä heidän seurasta.
Eräänä perjantaina en kehdannut kieltäytyä heidän kyydistä mies ajoi ja ystäväni oli edessä aivan miehen pauloissa,silloin mietin tuoko on se mukava Minna jonka olin tuntenut lapsesta asti.He molemmat olivat humalassa ja matka sen mukaista hurjastelua silloin pelkäsin todella.
Sitten seuraava muistikuva on kun olen puristuksissa autonromussa turvavyö painaa rintaa enkä saa kunnolla henkeä.Minna ja kuski olivat paiskautuneet ulos tuulilasista ja kuolleet heti minä juuttuneena takapenkille tunniksi.
Sain kolarissa kylkiluiden katkeamisia 4 kpl sisäisiä verenvuotoja lannerangan siirtymän,ruhjeita ja mustelmia,reisiluun murtuman.Käytössä ollut turvavyö jota pidin tiukalla kun niin pelotti pelasti henkeni mutta kallis opetus tyhmyydestä.
Olin idiootti
tanju
2
2002
Vastaukset
- tarina
mutta miten voit nykyään?Toivottavasti olet kuntoutunut hyvin?
Kyllä sitä nuorena tekee monesti niin tyhmiä juttuja,joskus ne päättyy huonosti ja joskus tuntuu kuin jollain olisi 9henkeä ainakin!
Voimia arkeesi!
T:Toinen tohelo - ikävää
Mutta oletko koskaan ajatellut, että miksi menit kyytiin?
Jos tiesit molempien olevan humalassa??
Onneksesi sinulle ei käynyt niin pahasti kuin heille!
Otan osaa ystäväsi menetyksestä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991556Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131246- 2341243
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2701132Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi1791013- 1411010
Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151009Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81999Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33842- 74839