Minulla oli nuorena tyttönä hyvä tyttökaveri jonka kanssa olimme paljon yhdessä sitten kaveri rakastui linnakundiin,no me oltiin edelleen yhdessä ystäviä.Huomasin ystävän muuttuvan hänen seurassa kun käyttivät viinaa ja huumeita,mutta kun olin tyhmä enkä älynnyt vetäytyä heidän seurasta.
Eräänä perjantaina en kehdannut kieltäytyä heidän kyydistä mies ajoi ja ystäväni oli edessä aivan miehen pauloissa,silloin mietin tuoko on se mukava Minna jonka olin tuntenut lapsesta asti.He molemmat olivat humalassa ja matka sen mukaista hurjastelua silloin pelkäsin todella.
Sitten seuraava muistikuva on kun olen puristuksissa autonromussa turvavyö painaa rintaa enkä saa kunnolla henkeä.Minna ja kuski olivat paiskautuneet ulos tuulilasista ja kuolleet heti minä juuttuneena takapenkille tunniksi.
Sain kolarissa kylkiluiden katkeamisia 4 kpl sisäisiä verenvuotoja lannerangan siirtymän,ruhjeita ja mustelmia,reisiluun murtuman.Käytössä ollut turvavyö jota pidin tiukalla kun niin pelotti pelasti henkeni mutta kallis opetus tyhmyydestä.
Olin idiootti
tanju
2
2023
Vastaukset
- tarina
mutta miten voit nykyään?Toivottavasti olet kuntoutunut hyvin?
Kyllä sitä nuorena tekee monesti niin tyhmiä juttuja,joskus ne päättyy huonosti ja joskus tuntuu kuin jollain olisi 9henkeä ainakin!
Voimia arkeesi!
T:Toinen tohelo - ikävää
Mutta oletko koskaan ajatellut, että miksi menit kyytiin?
Jos tiesit molempien olevan humalassa??
Onneksesi sinulle ei käynyt niin pahasti kuin heille!
Otan osaa ystäväsi menetyksestä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää472281Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten712179Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211990Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie391898HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363961735Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1061683Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta21622Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241504Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1851128Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53987