Sano että onnistuimme jossakin
Että teimme jotain oikein
Niin ettei nämä vuodet
aivan hukkaan menneet
Minun pääni on pelko tyhjentänyt
ja rinnassa itku puristaa
Sano mitä vain että
elämä virtaisi taas sisääni
Sinun selkäsi on niin lohduton näky
polttaville silmilleni
Hitaasti käteni laskeutuu - sulkeutuu
Minuun syntyy lukko kun
painat oven kiinni
MENNEET VUODET
10
564
Vastaukset
- Rellu
Sinä jotenkin nykyään nyvit näitä runoja sieltä
Rellu-taskusta koko ajan.
Tämä on niiiiiin oman oloiseni, etten voi kuin
ihmetellä. Koskettava alusta loppuun, kiitän.
Lunta sataa. Uusi viikko taas lähemmäksi joulua.- *MURUKULTA*
Vähän vaikeeta keskittyä nyt, kun on tuollaista ihme 'hermosärkyä' meneillään,joka ei anna nukkuakaan..
Katsotaan nyt miten viikko menee runojen kannalta.
Tämän kirjoitin viimeviikolla, se vaan tuli kerralla ylös kirjoitettua..kait sillä jokin tilaus oli! :)
Nyt pikaiseen morjestamiseen ja toivottamaan mukavaa pvää! Istuminen ei tee hyvää nyt selälle!! Kiitos sinulle! :) - Hättäele
*MURUKULTA* kirjoitti:
Vähän vaikeeta keskittyä nyt, kun on tuollaista ihme 'hermosärkyä' meneillään,joka ei anna nukkuakaan..
Katsotaan nyt miten viikko menee runojen kannalta.
Tämän kirjoitin viimeviikolla, se vaan tuli kerralla ylös kirjoitettua..kait sillä jokin tilaus oli! :)
Nyt pikaiseen morjestamiseen ja toivottamaan mukavaa pvää! Istuminen ei tee hyvää nyt selälle!! Kiitos sinulle! :)Ee se toenen oo oekeesti lähössä minnekkää kuhan vuan narroo ja uhittelloo.....Takasi tulloo kohta kuhan naesen makia ruppee piässä pörreemään......(Z)
- *MURUKULTA*
Hättäele kirjoitti:
Ee se toenen oo oekeesti lähössä minnekkää kuhan vuan narroo ja uhittelloo.....Takasi tulloo kohta kuhan naesen makia ruppee piässä pörreemään......(Z)
Menköö jos oh mennäkseen! Sepä voikii ol nih,jotta takas ei oo tulemista,ku se lukko napsahtaa kii! :)
Nii jotta, lepposaa iltoo, Z ! :)
- lio
Menneitä vuosia muistellessasi kirjoitit hienon runon, hyvää illanjatkoa/Liona
- *MURUKULTA*
Välillä on hyvä päivittää itsensä,jos ei muuta.
Tässä en lähtenyt muisteleen mitään sen kummosempia, tämmöinen vain tuli! :)
Mukavaa talvi-iltaa sinulle ! :)
- Meijan tyttö
meni monta vuotta turha kun yhten rentun kansa heilastelin mutta pekka huva vaikka ei puhu paljo
- *MURUKULTA*
Onneksi olkoon Pekasta! :)Ei sitä kannata vähempään tyytyäkkään. Mukavaa päivää sinulle ja Pekalle! ;D
- Nukkumatti75
ihana runo. Kosketti, ja syvältä. Sattuu kun kaikki väljähtyy.
- *MURUKULTA*
Sorry, kun on kestänyt vastata, mutta olen ollut sairaana...ja vähän vieläkin! :/
Ei haluaisi koskaan ajatella, että on elänyt turhaa. Se on jotenkin kauhistuttava ajatus. Ihminen haluaa, että on omalla elämällä on tarkoituksensa,että tekee etes jotain oikein! :)
Kiitos sinulle ja kivaa päivää! :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu755894Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti275187Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett213078- 1822538
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut2132267- 182133
- 1031531
Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,3451398- 751303
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171196