Itselläni oli muutama vuosi sitten corsa 1.4i vm.-94. Nyt vaimoni osti vuoden uudemman 1.2i. Omassa Corsassani ei ollut ohjaustehostinta, mutta ei siinä ollut läheskään yhtä raskas ohjaus kuin tässä vaimoni uudemmassa ja pienempi koneisessa versiossa??? Rengaskoko on sama jne. Onko mitään konsteja millä ohjauksen saisi kevyemmäksi? Esim. Tiettyjen paikkojen rasvaaminen? Kiitos jo etukäteen hyvistä neuvoista.
Raskas ohjaus
Tehosteeton
2
603
Vastaukset
- kohdallaan
Vanhaan Corsaani tehtiin joku remontti, jonka jäliltä aurauskulmat eivät olleet kohdallaan. Tekijä kehoittikin viemään sen säädettäväksi. Ennen säätöä ohjaus oli aivan toivottoman raskas käännettävä.
- pakkeli
mallinen 1.2i corsa talviautona jonka ostin kuukausi sitten. yllätyin siitä miten raskas ohjauksinen pieni auto voi olla!! heitin liukkaiden kelien alla 145x13" kumit alle ja ohjaus keveni aika paljon eli rankaiden profiili vaikuttaa näköjään ratkaisevasti. kesäkumit oli 155 leveät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2455907Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304334Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,212490Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3112279Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481461Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1671346Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611329Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331247- 351024
- 171964