Onko kukaan käynyt kyseisessä talossa? tai tietääkö siitä, asun itse niin että kävelylläni menen siitä ohi. Kesällä näin nimittäin jotain outoa, talo oli pimeänä mutta ohi mennessäni valot ikäänkuin *räpsähtivät* portti oli kiinni eikä eteen ollut pysäköitynä autoja, tulkintani mukaan talo oli tyhjä. T
oisella kerralla (tämä nosti jo niskakarvat) syyskuussa ikkunassa josta näkyy paljon viherkasveja, näin naisen. tällä ikkunalla on siis todella paljon kasveja(tai ikkunan edessä on joku iso) eli siihen ikkunaan ei pitäisi periaatteessa päästä...en tiedä
Olen useammankin kerran nähnyt näitä juttuja muuallakin, mutta mitään yhteyden ottoja en ole onneksi kuullut(saanut)luulen että en varsinaista yhteydenottoa itse kestäisi(olen tällainen pelkopylly)
Noita-nainen Sinulla kun niitä henkiä siellä pyörii ilmeisesti enemmän tai vähemmän niin ovatko kertoneet sinulle elämästään jotain eli keitä he ovat...tai muita asioita itsestään?
Mikkelin elomaan talo
7
1959
Vastaukset
- mikkeliläinen ollut
missäs kohti tää elomaan talo olikaan Emolassako??
- kupruileva efelantti
Pirttiniemenkadun ja päämajankadun risteyksessä (vaaleanpunainen rakennus)
sen kummempia ohi kävellessäni. Olen kyllä kuullut, että siellä on harrastettu ainakin teosofiaa.
- Dumlejamuut
Mitä on teosofia? ja kannattaa nyt vääntää ihan rautalangasta =)
Dumlejamuut kirjoitti:
Mitä on teosofia? ja kannattaa nyt vääntää ihan rautalangasta =)
on uskonnollis-filosofinen kultti, jonka spiritistimeedio Helena Blavatsky pani alulle v.1875. Teosofia tarkoittaa "jumalan viisautta" ja viittaa "ihmisen jumalalliseen viisauteen". Tämä viisaus on teosofien mukaan löydettävissä kaikista maailman uskonnoista. Teosofiset opit sisältävät gnostilaisuutta, muinaista filosofiaa ja ovat saaneet vaikutteita myös buddhismista ja hindulaisuudesta.
Lähteenä tälle rautalangalle käytin Pekka Reinikaisen kirjoittamaa kirjaa "Noituuden paluu lääketieteeseen".
- Sanji1
Jos siellä on viherkasveja, niin todennäköisesti joku siellä asuukin. Autoton pihan ei tarkoita, ettei kukaan olisi kotona. Valojutusta en sitten tiedä, miksi joku kykkisi kotona pimeässä.
on käytössä mm. perhejuhlapaikkana, jota Mikkelin kaupunki vuokraa edulliseen hintaan. Siellä järjestetään myös pikkujouluja, teatteriesityksiä jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282741- 1402597
- 1342164
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162133Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131850Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161591384Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu311216Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo951204Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891162Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381118