Olen menossa miamiin töihin ja pesti kestää enemmän kuin 3 kk.. mitä tehdä? tiedäb että viisumi pitää hankkia mut kuinka pitkiä niitä oikein onkaan ku olen varmaan huonosti kattonu netistä näitä juttuja mutta kertokaa pliis omista kokemuksista..?
miamiin töihin
santtura
4
881
Vastaukset
- enya777
1 vuoden viisumi kai lienee aika yleinen. tai sitten anot pestisi pituisen viisumin. TYönantajasi kirjoittaa kaikki ne paperit ja lähettää sinulle, sitten toimitat ne USAn suurlähetystöön ja varaudut 3 kk:n - 1 vuoden odotteluun.
- Santtura
kiitoksia kovasti ^^
- Permanent resident
Santtura,
Ihan uteliaisuuttani kysyn, mistä muualta saisit työluvan kuin työnantajaltasi? Ilman työlupaa ei voi olla työssä edes alle 3kk. Turisti ei työtä saa tehdä.- santtura
mei en voi muuta sanoa ku et oon piilo blondi! :D
ei mulla ole juuri tietoa näistä asioista ollu ennenku nyt :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876