Häämatkalle

Kahdenkesken

Vinkkejä johonkin ihanaan mielellään rantakohteeseen
ensikesälle kaipalisimme 20v häämatkalle.
Voimme olla myös kaksi viikkoa joten kohde voi olla pikänkin lentomatkan päässä. Pääasasia, että lämpöistä ja ihania maisemia, vaikka historian havinaakin.
Hotelleista myös suosituksia, miel, aamiasella vain sillä iltaa haluamme viettää jossain muualla kuin hotelissa. Kiitos etukäteen mukavista matkavinkeistänne!

3

527

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etelä-amerikka?

Kesän kaukomatkat on aika kortilla, mutta lähtekää syksyllä niin on paljon vaihtoehtoja Etelä-Amerikkaan tai Karibialle, esim. Dominikaaninen tasavalta, Kuuba, Brasilia, Meksiko, Venezuela...

• Terttu

Lento Malagalle Espanjaan. Noin 35 km:n etäisyydellä Malagalta Torre del Marissa meillä on ihana kattoterrassihuoneosto kahdella makuuhuoneella. Noin 300 m meren rantaan. Genuininen Espanjalainen kaupunki. Ravintoloita ja kauppoja kävelymatkan päässä.Aivan ihastuttava kaupunki sekä huoneosto. 70 neliötä sekä huoneosto että kattoterrassi yhtä iso.Soita tai lähetä sähköposti.Lähetän mielelläni kuvia. Asun Ruotsissa.Puh.0046-13136913

• Tjäreborg

Hei!

Upeita häämatkakohteita on useita. Kaukokohteista Aruba on loistava valinta, mutta koska 20v häämatkanne on kesällä löytyy kuvankauniita paikkoja lähempääkin esim. Parga, Kroatia, uutuuksistamme ehdottaisin joko Samosta tai Sisiliassa Cefalua tai Campofelice di Roccellaa.
      Ensi kesän matkojen myynti alkaaa 15.11, joten kannattaa ottaa yhteyttä suoraan puhelinmyyntiimme p. 0303 8080.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      780
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      73
      600
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      49
      590
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe