ultraäänitutkimuksesta.....

Minkä hintainen on nartun ultraääni tutkimus? turussa?? Ja ultraatteko te astutetut nartut? onko toimenpide kuinka välttämätön? Itse tässä suunnittelen elämäni ekaa pentuetta ja mietin mihin kaikkeen tulisi varautua.
3332
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

sanoa mitä Turussa maksaa. Uma varmasti tietää. Täälläpäin maksoi viimeksi kaverin koiran ultraus 50e.
Itse olen käyttänyt nartut ultrassa. Helpompi varautua tuleviin pentuihin kun saa vähän ennakkotietoa. Vähän määrästä ym.

Äänestä
  • Aloittaja

kyllä mäkin ajattelin sitte ultrata, utelias kun olen niin pitää päästä vähän ennakkoon kurkkimaan:)
    Ajattelin vaan tota hintaa kun joku sanoi että se on tosi kallista, mutta ei toi 50e nyt niin kovin kallis hinta mun mielestä ole ja tietääpä sitte.

Äänestä

muuta kuin siinä tapauksessa että en ole varma onko narttu kantava. Suosittelen kyllä ultrausta ja vielä ennen synnytystä röntgeniä. Hinnat vaihtelee Turun seudulla jonkin verran, en rupea niitä erittelemään, soittokierros kannattaa.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

millichin kirjoitti:

Minkä hintainen on nartun ultraääni tutkimus? turussa?? Ja ultraatteko te astutetut nartut? onko toimenpide kuinka välttämätön? Itse tässä suunnittelen elämäni ekaa pentuetta ja mietin mihin kaikkeen tulisi varautua.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu