Minkä hintainen on nartun ultraääni tutkimus? turussa?? Ja ultraatteko te astutetut nartut? onko toimenpide kuinka välttämätön? Itse tässä suunnittelen elämäni ekaa pentuetta ja mietin mihin kaikkeen tulisi varautua.
ultraäänitutkimuksesta.....
3
273
Vastaukset
- paivansadeko
sanoa mitä Turussa maksaa. Uma varmasti tietää. Täälläpäin maksoi viimeksi kaverin koiran ultraus 50e.
Itse olen käyttänyt nartut ultrassa. Helpompi varautua tuleviin pentuihin kun saa vähän ennakkotietoa. Vähän määrästä ym.kyllä mäkin ajattelin sitte ultrata, utelias kun olen niin pitää päästä vähän ennakkoon kurkkimaan:)
Ajattelin vaan tota hintaa kun joku sanoi että se on tosi kallista, mutta ei toi 50e nyt niin kovin kallis hinta mun mielestä ole ja tietääpä sitte.
muuta kuin siinä tapauksessa että en ole varma onko narttu kantava. Suosittelen kyllä ultrausta ja vielä ennen synnytystä röntgeniä. Hinnat vaihtelee Turun seudulla jonkin verran, en rupea niitä erittelemään, soittokierros kannattaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022296- 1151781
- 881439
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741238Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511057
- 36982
- 33834