Johnny Depp fanittajat huom!

Kysymys<3

Juu elikkä olen yks niist "harvinaisista" faneista ,joka tahtois mennä pyytään Johnnylta nimmaria tai jotain sinneppäin.heh!No asia on nyt näin et ei ole mitään hajuu minne kanssis lähteä ja milloin nähdäkseen Depin liven.Siks mä tulin tänne, et joku teist vähä jelppis minuu...mut eks sen pitäis mennä svenskaan päi täs joskus, vai täh?Mut anyway Johnny On Best ja mä RAKASTAN sitä ja mä rakastan sen silmiä ja KAIKKEE SIINÄ!huhhuh alan käymään kuumananana!

17

1186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <3

      Minäkin oon johnny fanittaja..se on niiiin ihana, mä tykkään siit ihan hirvittävästi

    • JcDII

      Tuo tieto oli joskus kuukausi pari sitten. Nyt on tullu tieto, että maailman ensi-ilta on ruotsin lisäksi myös Belgiassa ja Ranskassa, joten jos pitäis lähteä veikkaamaan niin herra Depp tepsuttelee todennäköisimmin punaisella matolla Ranskan maalla.

      Nuita julkaisuaikatauluja voi seurailla täältä:
      http://www.imdb.com/title/tt0449088/releaseinfo

    • hille2

      Noissa tapahtumissa tähti on tarkkaan managerien, tapahtuman järjestäjien ja turvamiesten ympäröimä, jotka sitten vievät hänet lavalle valkokankaan eteen ennen leffan alkua tervehtimään yleisöä. Sen jälkeen hänet kiikutetaan yhtä ripeästi lavalta pois. Nimikirjoitusetäisyydelle ei fanit pääse.

      • meiltä!

        Joo ja se mahdollisuus vielä saada Johnnylta nimmarin on 10%!Todennäköisesti et edes nää Johnnya ensi-illassa, koska todennäköisesti sinne tulee niin paljon muitakin tuhansia Johnny faneja!Kannattaa keksiä muu keino nähdäkseen Johnnyn.Mene vaikka sinne Etelä-Ranskaan hyppimään sen talon nurkille.No joo kannattavaa, jos haluat saada luodin päähäsi tai joutua oikeuteen!Ehkä se on vain parempi ettemme tiedä missä hän liikkuu, sillä kyllä hänkin kaipaa yksityisyyttä!


      • nasu93

        Johnny ehtii jakaa nimmareita onnekkaille noissa ensi-illoissa. Pirates 2:senkin ensi-illassa Lontoossa Johnny jako nimmareitsa noin kolme tuntia ennen leffaa, mutta jos haluais päästä hyvälle paikalle pitäis paikalla olla jo joskus 06.00 aamulla! Johnny on kyl just paras ja oon 200% Johnny Depp-Fani, se ois kyllä tosi kiva nähä ja saada siltä nimmari ja ehkä jutella sen kaa myös vähän. You tube:ssa oli video missä yks fani sai pirates 2:sen ensi-illassa Lontoossa HALATA herra Deppiä!! :)


      • nasu93
        nasu93 kirjoitti:

        Johnny ehtii jakaa nimmareita onnekkaille noissa ensi-illoissa. Pirates 2:senkin ensi-illassa Lontoossa Johnny jako nimmareitsa noin kolme tuntia ennen leffaa, mutta jos haluais päästä hyvälle paikalle pitäis paikalla olla jo joskus 06.00 aamulla! Johnny on kyl just paras ja oon 200% Johnny Depp-Fani, se ois kyllä tosi kiva nähä ja saada siltä nimmari ja ehkä jutella sen kaa myös vähän. You tube:ssa oli video missä yks fani sai pirates 2:sen ensi-illassa Lontoossa HALATA herra Deppiä!! :)

        videossa yks fani saa halata Johnny Deppiä

        http://www.youtube.com/watch?v=QvTbO_Ku4H0


    • mun kaukorakkaus on johnny

      mä tiedän mitä tarkotat sillä et rakastat sitä.. koska mulla on se sama ongelma.. tai siis eihän mikään ongelma oo vaan just ihana asia!! mä oon ihan riippuvainen siitä... no ei muuta

      • itku

        Mua niin hävettää myöntää olevani Depp fani ku sitte minuakin luullaan tuollaiseksi.. Noh mutta kai sitä lapsena ittekkin oli ihan IIIIIK ja rakastunut. PLAH.


      • oikeus olla
        itku kirjoitti:

        Mua niin hävettää myöntää olevani Depp fani ku sitte minuakin luullaan tuollaiseksi.. Noh mutta kai sitä lapsena ittekkin oli ihan IIIIIK ja rakastunut. PLAH.

        just niin PLAH kuin olla ja saattaa.. Ei meistä kukaan voi ymmärtää toisen tunteita ja kuinka vahvoja ne voivatkaan olla :)


      • nasu93
        oikeus olla kirjoitti:

        just niin PLAH kuin olla ja saattaa.. Ei meistä kukaan voi ymmärtää toisen tunteita ja kuinka vahvoja ne voivatkaan olla :)

        samaa mieltä...


      • ???
        oikeus olla kirjoitti:

        just niin PLAH kuin olla ja saattaa.. Ei meistä kukaan voi ymmärtää toisen tunteita ja kuinka vahvoja ne voivatkaan olla :)

        ihmistä rakastaa kun on nähyt hänen näyttelevän roleja lukenut haastatteluja yms.??? Kyllä lapsena/nuorena kaikki tunteen voi olla vomakkaampia, mutta eiköhän sen jossain vaiheessa huomaa mikä on ihailua ja mikä rakkautta. Haaveilkaa kuitenkin ihmeessä, se on tervettä. PLAH. Ei pahalla, vähän vaan naurattaa..


    • AnCku89

      seuraamaan millon on sen seuraavan elokuvan maailma ensi-ilta. Siten hankit jotkut parin metrin kytit su muut ja yrität epätoivosesti erottu massasta kun tuhannet teinifanit änkeää yli laitojen ja joka 50:s saa nimmarin :P
      Onhan toki vaihtoehto että otat selville sen salatun osotteen missä se asuu ranskassa ja usassa, otat selvää kummssa kodissa se sillon on ja pystytät leirin sen kodin muurien vierelle ja varot henkivartioita ja verikoiria :D

      • AnCku89

        Tai kirjoita fanikirje joka erottuu muista jotenkin..pyydät siinä sitä nimmaria ja muista laittaa osoittees ja postimerkkejä.
        ota selvää mistä johnny tykkää ja liimaa kuoreen esim. che guevaaran kuvia tms. kanssii antaa joku fanilahjakin. joku hiano koru vaik.


      • *i*
        AnCku89 kirjoitti:

        Tai kirjoita fanikirje joka erottuu muista jotenkin..pyydät siinä sitä nimmaria ja muista laittaa osoittees ja postimerkkejä.
        ota selvää mistä johnny tykkää ja liimaa kuoreen esim. che guevaaran kuvia tms. kanssii antaa joku fanilahjakin. joku hiano koru vaik.

        Ei Johnny Depp niihin fanikirjeisiin vastaile, tai edes lue niitä!, sillä hänelle lähetetään tuhansia/miljoonia kirjeitä mitkä menevät tiettyyn "toimistoon" jossa työntekijät lukevat niitä.Jos haluaa napata Johnnya hiasta ja tulla huomatuksi hänen silmissään, niin parasta olisi tietää hänen asuin paikkansa ja "vaania" siinä vieressä milloin hän lähtisi vaikka kävelylle, tai ottaa selvää hänen lempi ruoka-kaupastaan ja pyöriä siellä pitkät päivät odotellen.Niin ja tietysti kannattaa yrittää lähestyä hänen seurapiiriinsä!Rupeat Johnnyn kaverin ystäväksi ja lähestyt sitä kautta!Kuitenkin kannattavinta olisi tutustua hänen arkeensa ja menoihinsa ja lähestyä sitä kautta häneen.


      • Fani muiden joukossa
        *i* kirjoitti:

        Ei Johnny Depp niihin fanikirjeisiin vastaile, tai edes lue niitä!, sillä hänelle lähetetään tuhansia/miljoonia kirjeitä mitkä menevät tiettyyn "toimistoon" jossa työntekijät lukevat niitä.Jos haluaa napata Johnnya hiasta ja tulla huomatuksi hänen silmissään, niin parasta olisi tietää hänen asuin paikkansa ja "vaania" siinä vieressä milloin hän lähtisi vaikka kävelylle, tai ottaa selvää hänen lempi ruoka-kaupastaan ja pyöriä siellä pitkät päivät odotellen.Niin ja tietysti kannattaa yrittää lähestyä hänen seurapiiriinsä!Rupeat Johnnyn kaverin ystäväksi ja lähestyt sitä kautta!Kuitenkin kannattavinta olisi tutustua hänen arkeensa ja menoihinsa ja lähestyä sitä kautta häneen.

        Mun mielestä toi on iha sairasta. ''Vaania'' jne.. Ettekö tiiä että myös tähdillä on oma elämä ja ne haluu yksityisyyttäkin? Johnnykin on uhannut hakata paparazzeja kun ne kuvasi sen lapsia.
        Ajattelin vain huomauttaa.
        Tykkäisittekö te että joku kyttäisi teidän kotinne pusikossa ja hiippailee perässä kun käyt kaupassa, varjostaa kaduilla ja lähentelee.
        Ei kivaa!


      • johnny ikuinen
        Fani muiden joukossa kirjoitti:

        Mun mielestä toi on iha sairasta. ''Vaania'' jne.. Ettekö tiiä että myös tähdillä on oma elämä ja ne haluu yksityisyyttäkin? Johnnykin on uhannut hakata paparazzeja kun ne kuvasi sen lapsia.
        Ajattelin vain huomauttaa.
        Tykkäisittekö te että joku kyttäisi teidän kotinne pusikossa ja hiippailee perässä kun käyt kaupassa, varjostaa kaduilla ja lähentelee.
        Ei kivaa!

        Johnny Depp on ite valinnu ammattinsa ja hänen on myös kestettävä pusikossa hyppeliviä fanejaan.Siis todella naurettavaa pyrkiä näyttelijäksi ja tehdä aina vain lisää suosittuja elokuvia ja silti samalla valittaa paparazzeista ja hulluista faneista!Julkkiksen kuuluisi olla sellainen tyyppi joka
        rakastaa niin paljon fanejaan ja työtään, ettei välitä kameroista tai tappavan vaavaarallisista faneistaan.
        Siis mitä helvetin järkeä pyrkiä julkisuuteen, jos ei kestä sitä? Silti en usko Johnnyn elämää haittaavan paparazzit, tai ylivilkkaat fanit kun hän tekee uusia elokuvia jatkuvasti ja vielä hyvin kaupallisia elokuvia.


      • oma rauha
        johnny ikuinen kirjoitti:

        Johnny Depp on ite valinnu ammattinsa ja hänen on myös kestettävä pusikossa hyppeliviä fanejaan.Siis todella naurettavaa pyrkiä näyttelijäksi ja tehdä aina vain lisää suosittuja elokuvia ja silti samalla valittaa paparazzeista ja hulluista faneista!Julkkiksen kuuluisi olla sellainen tyyppi joka
        rakastaa niin paljon fanejaan ja työtään, ettei välitä kameroista tai tappavan vaavaarallisista faneistaan.
        Siis mitä helvetin järkeä pyrkiä julkisuuteen, jos ei kestä sitä? Silti en usko Johnnyn elämää haittaavan paparazzit, tai ylivilkkaat fanit kun hän tekee uusia elokuvia jatkuvasti ja vielä hyvin kaupallisia elokuvia.

        Outo ajattelutapa sulla... Maailmassa olis paljon vähemmän hyviä näyttelijöitä, jos ammatinvalinnan perusteena olis kova halu olla julkisuuden ja (hullujenkin) fanien riepoteltavana vuorokauden ympäri. Mielenterveysongelmiahan sellasesta tulee - sitä et varmaan toivoisi? Kyllä Deppin kaltaiset lahjakkuudet haluaa antaa parastaan niitten elokuvien kautta. Sitäpaitsi hänellä on perhe, jonka kanssa hän varmasti mielellään viettäisi normaalia elämää.

        Mene sinä viileään suihkuun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe