lähes samanlaista kuin Lahdessakin? Opettajat ja "gurut" antavat ensin vasemmalla kädellä tehdyn luennon asiasta ja kävelevät sitten lopun päivää pitkin koulun käytävää. Kaikki pitää oppia heti ja jos teet virheitä sinua haukutaan Hau, Hau :D
Eikö opiskelu
14
2970
Vastaukset
- opiskelijatkin ole
samanlaisia kuin Lahdessa;
itseään täynnä olevia laiskoja teinejä joille
kaikki on kotona pureskeltu valmiiksi.
Omaa innostusta oppimiseen ja
tekemiseen ei löydy ja tunneilta lintsataan minkä keretään ja sitten sanotaan että "v-ttu tää koulu ei toimi" naama happamana. - olen valmis
IHANAAAAAA!!!!!!!!!!!
- osaa mitään?
ja sekös kyrpii??
- valmistunut
osaa mitään? kirjoitti:
ja sekös kyrpii??
mitä vitun väliä sillä on mitä koulussa tehdään jos on hyvii biletyksiä jee
- puolesta
osaa mitään? kirjoitti:
ja sekös kyrpii??
Osaatkos sä? Jotainhan sitä osaa jo valmiiksi, jos sisään pääsee. Ei taikkiinkaan millään "hyvällä todistuksella"....
- taikis..
valmistunut kirjoitti:
mitä vitun väliä sillä on mitä koulussa tehdään jos on hyvii biletyksiä jee
Taikis on niit "taidebileit". Mitä ihmeellisempi narkkariteema, sitä hienompaa ;)
- BARE
puolesta kirjoitti:
Osaatkos sä? Jotainhan sitä osaa jo valmiiksi, jos sisään pääsee. Ei taikkiinkaan millään "hyvällä todistuksella"....
Taikkiin pääsee sekoilemalla.
- ehkä sitten
BARE kirjoitti:
Taikkiin pääsee sekoilemalla.
Niin se taitaa olla.
- on sellainen
ehkä sitten kirjoitti:
Niin se taitaa olla.
tehdas, sieltä niitä sikiää kun liukuhihnalta.
- kun nyt nämä PROVOT
on sellainen kirjoitti:
tehdas, sieltä niitä sikiää kun liukuhihnalta.
unohdetaan, että Taikissa ja (Lahdessakin) on edelleen suomen arvostetuimmat koulut. Vaikeinta niihin on päästä sisään ja ovat ne halutuimmat alan opiskelupaikat.
Kateellisten puhetta tuo aiempi, koska niin se vaan on. Työelämässäkin arvostetaan kyseisiä kouluja eniten ja se on fakta. - BARE
kun nyt nämä PROVOT kirjoitti:
unohdetaan, että Taikissa ja (Lahdessakin) on edelleen suomen arvostetuimmat koulut. Vaikeinta niihin on päästä sisään ja ovat ne halutuimmat alan opiskelupaikat.
Kateellisten puhetta tuo aiempi, koska niin se vaan on. Työelämässäkin arvostetaan kyseisiä kouluja eniten ja se on fakta.Olen itse sisällä taikissa. Ja tiedän mitä sheibeliä sieltä tulee.
En ole tippaakaan kateellinen ihmisillä ketkä luulevat osaavansa jotain, mutta eivät todellisuudessa osaa mitään.
Tän hetken "taide" trendi on sellasta shaissea että mikä vaan koulu joka koittaa valmistaa siihen on totaalisesti hakoteillä. Nykyään ei arvosteta paskaakaan enää piirrustus tai maalaustaitoa vaan kaikki paino on erinäisillä mediaseksikkäillä kikoilla, joihin ei liity tippaakaan mitään taitoa.
Olen kateellinen joillekkin firenzeläisille tai amerikkalaisille artistien lapsille jotka saavat treenausta jostain 5 vuotiaasta lähtien ja voivat tehdä tyytyväisenä alaa työkseen jo jonain 19 vuotiaina. - ,,,,
BARE kirjoitti:
Olen itse sisällä taikissa. Ja tiedän mitä sheibeliä sieltä tulee.
En ole tippaakaan kateellinen ihmisillä ketkä luulevat osaavansa jotain, mutta eivät todellisuudessa osaa mitään.
Tän hetken "taide" trendi on sellasta shaissea että mikä vaan koulu joka koittaa valmistaa siihen on totaalisesti hakoteillä. Nykyään ei arvosteta paskaakaan enää piirrustus tai maalaustaitoa vaan kaikki paino on erinäisillä mediaseksikkäillä kikoilla, joihin ei liity tippaakaan mitään taitoa.
Olen kateellinen joillekkin firenzeläisille tai amerikkalaisille artistien lapsille jotka saavat treenausta jostain 5 vuotiaasta lähtien ja voivat tehdä tyytyväisenä alaa työkseen jo jonain 19 vuotiaina.Luovuushan on täysin eri asia kuin piirustustaito ja toisinpäin. Piirtäminen on loppujen lopuksi tosi teknistä.
Tuskin on Taikillakaan tarkoitus tehdä ihmisistä maalareita! - milotshewits
BARE kirjoitti:
Olen itse sisällä taikissa. Ja tiedän mitä sheibeliä sieltä tulee.
Olen kateellinen joillekkin firenzeläisille tai amerikkalaisille artistien lapsille jotka saavat treenausta jostain 5 vuotiaasta lähtien ja voivat tehdä tyytyväisenä alaa työkseen jo jonain 19 vuotiaina.mä oon kateellinen vaan neukuille jiden lapset pakotetaan tyylipiirrustukseen kaks vuotiaasta ja laikataan kädet poikki jossei michelangelo irtoo kuusvuotiaana. Siin on kunnon luovuutta.
Sitt toi taikki jonka ooon siis ite käyny on vaan yks koulu. Jos ei oo lahjakas ja tee ite duunii ni ei siit mitään tuu. Puhun siis kokemuksesta. - kovin
milotshewits kirjoitti:
mä oon kateellinen vaan neukuille jiden lapset pakotetaan tyylipiirrustukseen kaks vuotiaasta ja laikataan kädet poikki jossei michelangelo irtoo kuusvuotiaana. Siin on kunnon luovuutta.
Sitt toi taikki jonka ooon siis ite käyny on vaan yks koulu. Jos ei oo lahjakas ja tee ite duunii ni ei siit mitään tuu. Puhun siis kokemuksesta.epälahjakas edes Taikkiin?
En jotenkin usko sitä. Se on kuitenkin totta, että yritteliäisyyttä ja varsinkin, huom. varsinkin itseluottamusta pitää olla koulun jälkeen että pärjää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079163
- 936920
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666665Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345721Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665503- 553601
- 503415
- 513213
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko573172- 562982