seitsemäs Potter?(siinäpä vasta kysymys)
vastatkaa, tai kuolkaa;D
Millainen tulee olemaan..
10
648
Vastaukset
- kuolonsyöjä Draco
Seiskassa tulee Harry kuolemaan ja Voldemort nousee valtaan. Firenze luki tähdistä, että velhomaailma on kahden sodan välissä ja nyt se sota tulee. Kuolonsyöjät voittaa.
Okei, en voi tietää mutta toivon kuiteski. Firenzen tähtientulkinta tulee olemaan tärkeä pointti seiskassa,sanokaa mun sanoneen.
And the DeathEaters will RISE AGAIN!!! kuolee ja koko velhomaaima ylistää Harry Potteria.
- seeker92
Tappa Lordi Voldemortin ja Harry on sankari :)
- kuolonsyöjä Draco
Tulet kyllä pettymään pahasti, sillä ruippanaHarrylla ei ole mitään mahdollisuuksia Lord Voldemortia vastaan vaan ruippaHarry tulee kokemaa kauhistuttavan ja kivuliaan kuoleman ja pääsee tapaamaan äitiään ja isäänsä. Muahahahahahahahahahahahahahaaaaaa!!!!
Kuolonsyöjät nousevat valtaan ja velhomaailma ei enää muista Potteria lainkaan - night_flower
kuolonsyöjä Draco kirjoitti:
Tulet kyllä pettymään pahasti, sillä ruippanaHarrylla ei ole mitään mahdollisuuksia Lord Voldemortia vastaan vaan ruippaHarry tulee kokemaa kauhistuttavan ja kivuliaan kuoleman ja pääsee tapaamaan äitiään ja isäänsä. Muahahahahahahahahahahahahahaaaaaa!!!!
Kuolonsyöjät nousevat valtaan ja velhomaailma ei enää muista Potteria lainkaanOotpas sä varma siitä että lopussa Harry saa heittää veivinsä, muista kuitenkin, että se vasta
osa tulevaisuutta..ja miten sitten kävikin kukaan
meistä ei voi sitä tarkkaan ottaen nyt sanoa. night_flower kirjoitti:
Ootpas sä varma siitä että lopussa Harry saa heittää veivinsä, muista kuitenkin, että se vasta
osa tulevaisuutta..ja miten sitten kävikin kukaan
meistä ei voi sitä tarkkaan ottaen nyt sanoa.sen tietää vain ja ainoastaan J. K. Rowling.
- night_flower
vai että sillä lailla!:) itseni mielestä nuo kaksi viimeisinpää kuullostivat uskottavanmilta, mutta ei ensimmäinenkään ole tietystikkään pois suljettu..
- Harry Potter fani
Kaikkea voi tapahtua mutta luulenpa että voldemort heittää veivit ja harry Potter pelastaa velho maailman eli Harry is HERO siinähän voi vaikka käydä niin että harry pelastautuu viime tingassa elikkä harry voi voitta
- Hmm......
Kuollaan me joskus kuitenkin... mutta vastaampa nyt kuitenkin, varmasti seitsemäs Potter on aivan ihmeellinen. :)
- Hyyppä
Millainen tulee olemaan seitsemäs potter?
Varmasti yhtä maaginen ja mukaansatempaava kuin edeltäjänsäkin, ellei vielä parempi. Sen tiedän että kävi siinä kuinka tahansa, se tulee jollain tapaa olemaan pettymys. Onhan se sarjan viimeinen osa. Lukiessaan lukija pettyy enemmän ja enemmän kirjan tullessa kohti loppua.
Luulen tämän olevan melko realistinen kommentti. vai?
Itseäni ainakin harmittaa kun sarja loppuu. Onneksi meillä on vielä kirjan ilmestymisen jälkeen kaksi leffaa odotettavana. Onhan sekin jo itsessään mielenkiintoista arvuutella mitkä kohtaukset pääsevät valkokankaalle. Vaikka eihän toki elokuvat korvaa kirjojen lumoavaa maailmaa.
Jotenkin sain taas itseni kuulostamaan melkoisen idiootilta, mutta eipä, mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532