seitsemäs Potter?(siinäpä vasta kysymys)
vastatkaa, tai kuolkaa;D
Millainen tulee olemaan..
10
648
Vastaukset
- kuolonsyöjä Draco
Seiskassa tulee Harry kuolemaan ja Voldemort nousee valtaan. Firenze luki tähdistä, että velhomaailma on kahden sodan välissä ja nyt se sota tulee. Kuolonsyöjät voittaa.
Okei, en voi tietää mutta toivon kuiteski. Firenzen tähtientulkinta tulee olemaan tärkeä pointti seiskassa,sanokaa mun sanoneen.
And the DeathEaters will RISE AGAIN!!! kuolee ja koko velhomaaima ylistää Harry Potteria.
- seeker92
Tappa Lordi Voldemortin ja Harry on sankari :)
- kuolonsyöjä Draco
Tulet kyllä pettymään pahasti, sillä ruippanaHarrylla ei ole mitään mahdollisuuksia Lord Voldemortia vastaan vaan ruippaHarry tulee kokemaa kauhistuttavan ja kivuliaan kuoleman ja pääsee tapaamaan äitiään ja isäänsä. Muahahahahahahahahahahahahahaaaaaa!!!!
Kuolonsyöjät nousevat valtaan ja velhomaailma ei enää muista Potteria lainkaan - night_flower
kuolonsyöjä Draco kirjoitti:
Tulet kyllä pettymään pahasti, sillä ruippanaHarrylla ei ole mitään mahdollisuuksia Lord Voldemortia vastaan vaan ruippaHarry tulee kokemaa kauhistuttavan ja kivuliaan kuoleman ja pääsee tapaamaan äitiään ja isäänsä. Muahahahahahahahahahahahahahaaaaaa!!!!
Kuolonsyöjät nousevat valtaan ja velhomaailma ei enää muista Potteria lainkaanOotpas sä varma siitä että lopussa Harry saa heittää veivinsä, muista kuitenkin, että se vasta
osa tulevaisuutta..ja miten sitten kävikin kukaan
meistä ei voi sitä tarkkaan ottaen nyt sanoa. night_flower kirjoitti:
Ootpas sä varma siitä että lopussa Harry saa heittää veivinsä, muista kuitenkin, että se vasta
osa tulevaisuutta..ja miten sitten kävikin kukaan
meistä ei voi sitä tarkkaan ottaen nyt sanoa.sen tietää vain ja ainoastaan J. K. Rowling.
- night_flower
vai että sillä lailla!:) itseni mielestä nuo kaksi viimeisinpää kuullostivat uskottavanmilta, mutta ei ensimmäinenkään ole tietystikkään pois suljettu..
- Harry Potter fani
Kaikkea voi tapahtua mutta luulenpa että voldemort heittää veivit ja harry Potter pelastaa velho maailman eli Harry is HERO siinähän voi vaikka käydä niin että harry pelastautuu viime tingassa elikkä harry voi voitta
- Hmm......
Kuollaan me joskus kuitenkin... mutta vastaampa nyt kuitenkin, varmasti seitsemäs Potter on aivan ihmeellinen. :)
- Hyyppä
Millainen tulee olemaan seitsemäs potter?
Varmasti yhtä maaginen ja mukaansatempaava kuin edeltäjänsäkin, ellei vielä parempi. Sen tiedän että kävi siinä kuinka tahansa, se tulee jollain tapaa olemaan pettymys. Onhan se sarjan viimeinen osa. Lukiessaan lukija pettyy enemmän ja enemmän kirjan tullessa kohti loppua.
Luulen tämän olevan melko realistinen kommentti. vai?
Itseäni ainakin harmittaa kun sarja loppuu. Onneksi meillä on vielä kirjan ilmestymisen jälkeen kaksi leffaa odotettavana. Onhan sekin jo itsessään mielenkiintoista arvuutella mitkä kohtaukset pääsevät valkokankaalle. Vaikka eihän toki elokuvat korvaa kirjojen lumoavaa maailmaa.
Jotenkin sain taas itseni kuulostamaan melkoisen idiootilta, mutta eipä, mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341198
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä22502Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14452Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad17423