Millainen tulee olemaan..

night_flower

seitsemäs Potter?(siinäpä vasta kysymys)


vastatkaa, tai kuolkaa;D

10

648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuolonsyöjä Draco

      Seiskassa tulee Harry kuolemaan ja Voldemort nousee valtaan. Firenze luki tähdistä, että velhomaailma on kahden sodan välissä ja nyt se sota tulee. Kuolonsyöjät voittaa.

      Okei, en voi tietää mutta toivon kuiteski. Firenzen tähtientulkinta tulee olemaan tärkeä pointti seiskassa,sanokaa mun sanoneen.

      And the DeathEaters will RISE AGAIN!!!

    • kuolee ja koko velhomaaima ylistää Harry Potteria.

      • seeker92

        Tappa Lordi Voldemortin ja Harry on sankari :)


      • kuolonsyöjä Draco

        Tulet kyllä pettymään pahasti, sillä ruippanaHarrylla ei ole mitään mahdollisuuksia Lord Voldemortia vastaan vaan ruippaHarry tulee kokemaa kauhistuttavan ja kivuliaan kuoleman ja pääsee tapaamaan äitiään ja isäänsä. Muahahahahahahahahahahahahahaaaaaa!!!!

        Kuolonsyöjät nousevat valtaan ja velhomaailma ei enää muista Potteria lainkaan


      • night_flower
        kuolonsyöjä Draco kirjoitti:

        Tulet kyllä pettymään pahasti, sillä ruippanaHarrylla ei ole mitään mahdollisuuksia Lord Voldemortia vastaan vaan ruippaHarry tulee kokemaa kauhistuttavan ja kivuliaan kuoleman ja pääsee tapaamaan äitiään ja isäänsä. Muahahahahahahahahahahahahahaaaaaa!!!!

        Kuolonsyöjät nousevat valtaan ja velhomaailma ei enää muista Potteria lainkaan

        Ootpas sä varma siitä että lopussa Harry saa heittää veivinsä, muista kuitenkin, että se vasta
        osa tulevaisuutta..ja miten sitten kävikin kukaan
        meistä ei voi sitä tarkkaan ottaen nyt sanoa.


      • night_flower kirjoitti:

        Ootpas sä varma siitä että lopussa Harry saa heittää veivinsä, muista kuitenkin, että se vasta
        osa tulevaisuutta..ja miten sitten kävikin kukaan
        meistä ei voi sitä tarkkaan ottaen nyt sanoa.

        sen tietää vain ja ainoastaan J. K. Rowling.


    • night_flower

      vai että sillä lailla!:) itseni mielestä nuo kaksi viimeisinpää kuullostivat uskottavanmilta, mutta ei ensimmäinenkään ole tietystikkään pois suljettu..

      • Harry Potter fani

        Kaikkea voi tapahtua mutta luulenpa että voldemort heittää veivit ja harry Potter pelastaa velho maailman eli Harry is HERO siinähän voi vaikka käydä niin että harry pelastautuu viime tingassa elikkä harry voi voitta


    • Hmm......

      Kuollaan me joskus kuitenkin... mutta vastaampa nyt kuitenkin, varmasti seitsemäs Potter on aivan ihmeellinen. :)

    • Hyyppä

      Millainen tulee olemaan seitsemäs potter?

      Varmasti yhtä maaginen ja mukaansatempaava kuin edeltäjänsäkin, ellei vielä parempi. Sen tiedän että kävi siinä kuinka tahansa, se tulee jollain tapaa olemaan pettymys. Onhan se sarjan viimeinen osa. Lukiessaan lukija pettyy enemmän ja enemmän kirjan tullessa kohti loppua.
      Luulen tämän olevan melko realistinen kommentti. vai?

      Itseäni ainakin harmittaa kun sarja loppuu. Onneksi meillä on vielä kirjan ilmestymisen jälkeen kaksi leffaa odotettavana. Onhan sekin jo itsessään mielenkiintoista arvuutella mitkä kohtaukset pääsevät valkokankaalle. Vaikka eihän toki elokuvat korvaa kirjojen lumoavaa maailmaa.

      Jotenkin sain taas itseni kuulostamaan melkoisen idiootilta, mutta eipä, mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      22
      502
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      452
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      17
      423
    Aihe