heps..

hiiiri

eli mitä undulaattien kanssa voisi tehdä tai siis mitä niille voisi opettaa...? mulla ei unduja vielä siis ole mutta tulossa on... :) häkkikin valmiina.. niin et jos vaan tiedät, niin vastaa..

6

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiiri

      ottaisin siis 2 koirasta, koska silloin näen, millanen on undutappelu, joita kamunijärjestävät toreilla joskus

      • Hentsu

        Aika hyvä muuten mut aika harvoin undupojat tappelevat keskenään, eivät ole mitään kukkoja. Meilläkin pojat ovat keskenään mitä parhaimmat ystävät vaikka nainenkin olis, naaraan kanssa seurustellaan jos jaksetaan eikä siitäkään tapella.


    • Marlapää

      Ensimmäinen tekemisesi on varmaankin lintujen kesyttäminen tai totuttaminen itseesi ja lintuihin tutustuminen.

      Siitä seuraavat aktiviteetit riippuvat siitä, miten kesyiksi linnut ryhtyvät.
      Hauskaa on laittaa jokin vihannespala jonnekkin haastavaan paikkaan ja seurata miten ne vaikeuksista selviytyvät, ja uusien lelujen kehittelyhän on aina mielenkiintoista- ja nähdä mitä undulaatit tykkäävät...
      Yksi vinkki on aintaa undulaateille aloe vera (siis sellainen mehikasvi), jossa on pehmeät piikit ja mehukas sisältö. Ystäväni laatit tykkäsivät ainakin.

      Jos linnuistasi tulee aivan käsikesyjä, mahdollisuuksia on jo enemmän, mutta silloin pitää muistaa huolehtia myös lintujen turvallisuudesta. Jotkut käyvät undulaattien kanssa suihkussa- nehän pitävät vedestä- mutta usein ne saavat kyllä riittävän aktiviteetin tuhoamalla keskenään taloasi.

      Oletan muuten, ettei tuo tappeluviesti tässä yllä ole sinun kirjoittamasi.

      • hiirii^^

        juu,,, ei se tappelu-juttu oo mun kirjottama.. täällä kyllä noita ihmisiä riittää jotka vastaavat kysymyksiin välillä ihan hassuja..kysyjän nimimerkillä.. kiitti muuten vastauksista :)-- jos ees satut tätä viestiä lukemaankaan =]


      • nymfi
        hiirii^^ kirjoitti:

        juu,,, ei se tappelu-juttu oo mun kirjottama.. täällä kyllä noita ihmisiä riittää jotka vastaavat kysymyksiin välillä ihan hassuja..kysyjän nimimerkillä.. kiitti muuten vastauksista :)-- jos ees satut tätä viestiä lukemaankaan =]

        Kokeilu googlettaa hakusanalla undulaatti, tulee varmasti paljon tietoa.
        Ja käypäs tuossa osoitteessa:
        www.papukaijayhdistys.fi


      • hiirii^^
        nymfi kirjoitti:

        Kokeilu googlettaa hakusanalla undulaatti, tulee varmasti paljon tietoa.
        Ja käypäs tuossa osoitteessa:
        www.papukaijayhdistys.fi

        juu, sieltähän pajon tietoa löytyi! ei tullukkaan mieleen et vois googletta.. :)) kiits!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe