Miten pääsen uusiin paikkoihin pelissä? Oon päässy jo kolmeen paikkaan, mutta nyt peli ei meinaa edetä ollenkaa. mun simin tavotteena on et se auttaa toista simiä kalustamaan ja parantamaan ruokalistaa kalliokolossa mut ku yritän kalustaa sitä nii paloturvallisuus on vaarassa.. ja sitte kaikki palaa! :) ei oo kivaa.. eihän muuten PS:n saa huijauskoodeja?
Morjens!
Sims 2
2
199
Vastaukset
Myy joitakin ostamiasi tavaroita. Saa siihen joitakin koodeja. www.chetplanet.com. Tuolta löytyy koodeja.
Jos mä oikein muistan ni, ei siin pahemmin pitäny kalustaa. Mut tärkeempi on se ruokalista! Pitikö kokeilla uusia reseptejä tai ostaa jokin kasvi mistä tulee jotain marjoja. Muuten riippuu jääkaapista, et mitä se pitää sisällään. toisessa on strutseja ja vaikka mitä ja niistä sitten kokeilemaan ruokia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi634010Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783638- 423165
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192538Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222387Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa462105- 481985
- 471758
- 361690
- 301556