kävimme tänään eräässä välitystoimistossa kysymässä asuntomme todellista hintaa. Kyseessä siis vuokra asunto, jonka haluamme ostaa omaksi.
Välittäjä oli todella töykeä ja ylimielinen. Haukkui kaikki asiat ja sanoi, että me ollaan todella liemessä, kun lähdetty ostamaan ilman välittäjää.. Vaikka mitään ei olla ostettu vielä!
Jos kaikki välittäjät on tuollaisia, niin ihmettelen, miten niilläkin töitä riittää! Todella törkeää käytöstä!
asunnonvälittäjät
5
1732
Vastaukset
- Ystävällinen välittäjä
Valitettavasti olette saaneet vain huonoa palvelua, mikä voi olla mahdollista ihan jokaisessa palveluammatissa, kaupoissa jne...
Aina hävettää oman ammattikuntansa puolesta kun ihmiset saavat huonoa palvelua ( ja sana kiirii eteenpäin), mutta ei silti kannata yleistää. Itse rakastan työtäni ja autan vaikka ei se olisi juuri, se MINUN välittämä asunto.
Toivottavasti saitte hakemaanne vastauksen, vaikka eihän meilläkään ole mitään tarkkaa hintaa asuntoihin, kun markkinat määrittelevät hinnat, mutta suuntaa antavaa kyllä.
Onnea asuntokaupoillenne ja hyvää syksyn jatkoa ;-) - oknet.fi
Hei. Kaikissa ammattiryhmissä valitettavasti on myös alalle sopimatonta väkeä, VALITETTAVASTI.
Ihmetyttää tuo käytös, koska arviolausunnon tekeminen ainakin meillä kuuluu toimistomme palveluun. Toivon sinulle menestystä ja hyviä kauppoja, alustavasti voit itse vertailla asuntoasi etuovi.com sivustolla alueellasi oleviin pyyntihintoihin. Voit myös soittaa isännöitsijälle ja kysyä onko talosta jossa asut tehty kauppoja ja mihin neliöhintaan. Samalla tietenkin kysyt mahdollisista tulevista remonteista. Lopullisen hinnan tietenkin määrää myös asunnon kunto laitteineen, ja sijainti yhtiössä, sekä pohjaratkaisun käytännöllsyys, parveke- jne. Terveisin oknet.fi Tj - välitän tästä lähin itse
Kyllä on minunkin kohdalleni osunut varmaan ammattikunnan heikoimmat edustajat. Tuntuvat pitävän tyhmänä. Sitten kun muutamalla argumentilla torpedoi välittäjän väittämät, niin asenne muuttuu yliystävällisestä jäykäksi. Ei hyvä. Alalle tarvittaisiin ihmistuntemusta perehdytyksessä kylmiä myyntiväittämiä opetelleiden "myyjien" sijaan. Myyjien heittomerkeissä, koska ihmistuntemus on todellisen myyjän tärkeimpiä ominaisuuksia ja nämä ovat oikeista myyjistä kaukana.
- ...
Olen samaa mieltä kanssasi sikäli, että luulisi heidän pitemmän tähtäimen etunsa vaativan kaikkia kohdeltavan ystävällisesti.
Mutta: täytyy tietysti muistaa, ettei välitysliike ole mikään ilmainen tietotoimisto. Ilmaisten arvioiden antamisen tarkoitus (silloin kuin niitä annetaan) on houkutella asiakkaita antamaan myyntitoimeksiantoja. Teiltähän ei mitään myyntitoimeksiantoa voi olla tulossa, kun ette mitään omista. - erittäin paljon seurannut.
on oikeasti totta että välittäjät eivät ole huippu kauppiaita.heitä ei ole koulutettu tai he ovat omaksuneet väärät asenteet elämänsä aikana.he eivät ole ihmis läheisiä.tunnen useita sanavalmiita ja niitähän välittäjät suurin osa on mutta puuttuu se oikea tunne. niinkuin laulaja laulaa ihmisten sydämmiin, tälläinen on huippu myyjä.kun sen yhden ainoan kerran olet töykeä,tai olet juovuksissa näkyvästi keikka paikalla.et olekkaan niin hyvä kun olet luulut.välittäjä ei saisi koskaan kiistellä asiakkaiden kanssa vaan sovitella.asiakas on aina valo vuosia korkeammalla kun itse välittäjä.palkan maksaa asiakas.ei työn tekijällä luulisi olevan varaa urputtaa.esim:jos tulee lama silloin myynti vaikeutuu huomattavasti silloin jää vain ne kohtuulliset myyjät kauppaa tekemään.mutta ne jotka hyvinä aikoina olivat töykeitä ja sydämmettömiä eivät tee enää kauppaa.silloin kun rauta on kuuma silloin tulisi luoda mahdollisimman laaja tuttavuus asiakas piireihin.jos olet ystävällinen ja erotut muista välittäjista luonteellasi voit menestyä huonoina aikoina.ulkonäkö ei ratkaise aina kaikkea.vaan kokonaisuus.itse olen tullut siihen tulokseen etten käytä välittäjää.missään tapauksessa en osta välittäjältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1603489
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau612735Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.332120- 1301687
- 801583
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?831544Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3681472- 971215
- 891125
On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle
Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou1951106