Olen usein valvonut öitä ja kuunnellut luonnon ääniä parvekkeella. Muut nukkuvat, on hiljaista. Ajatukset harhailevat. Tunnen itseni luolaihmiseksi, joka on vartiossa valmiina hälyttämään apua, jos on tarpeen. Uni tulee noin 03.00 maissa viimeistään. Nukun vain noin 6 tuntia. Teen kotona etätöitä. Ei työmatkoja eikä työaikaa 7-16. Hyvä hyvä.
Epilepsialääke hieman piristää. Valvomisesta seuraa masennus ja morkkis. Tulee tupakoitua enemmän ja alan miettiä kuolemaa ym ikävää. Herää epäilyksiä muita ihmisiä kohtaan. Pelottaa, että, jos kotonani on joku. Pelkään pimeää. Eteisessä valot, kun olen yksin. Miesystäväni asuu muualla. Poissa 2 yötä viikossa....:( Mietin usein sitä, että miksi pelkään omassa kodissa. Rauhallinen, pieni kaupunki. 3. kerros. Alaovet lukossa ja naapurit rauhallisia. Sitten, aamulla, herään peukalo suussa. Tällaista ei varmaankaan ole toista, aikuista naista.
Unettomuus ja epilepsia
5
2426
Vastaukset
- uneton vm.74
Minä myös sairastan epilepsiaa.Ole kiitollinen että saat edes nukuttua joka yö, minä valvon ilman nukahtamislääkettä montakin vuorokautta yhteen menoon.
Mikä sinua pelottaa kotonasi?Meinaatko ettet heräisi jos joku väkisin kotiisi tulisi?Yritä olla miettimättä pelkojasi illalla, ruokit vaan kauhua itseesi.- Uneton-62
On nukahtamislääkkeitä. Otan, jos valvon pidempään.
Tuli tässä mieleen, että jotkut kärsivät unettomista öistä, jos on kilpirauhastoiminnan häiriö. Sukulaisellani vajaatoimintaa. - epilepsia
Uneton-62 kirjoitti:
On nukahtamislääkkeitä. Otan, jos valvon pidempään.
Tuli tässä mieleen, että jotkut kärsivät unettomista öistä, jos on kilpirauhastoiminnan häiriö. Sukulaisellani vajaatoimintaa.ja kärsin ajoittain unettomuudesta. Nytkin ollut nukkumatta 2 yötä. Otan Tenoxia, mutta aamulla on sitten aivan hirveä olo, oksettaa ym. Väsyneenä pelkään kohtauksen tulemista, mietin sitä eikä tule uni... mulla taas epilääkkeet väsyttaa, ei piristä...
- Anonyymi
niin valvon minäkin joka ikinen yö vain pikkupätkissä tulee uni jos tulee ja aina väsymys painaa onneksi en ole yksin kun on teitä muitakin.
- Anonyymi
ja sairastan myös epistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4022142Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek122009Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501405Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821059Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel57977Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402948Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39828- 56789
- 75770
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70734