Unettomuus ja epilepsia

Uneton-62

Olen usein valvonut öitä ja kuunnellut luonnon ääniä parvekkeella. Muut nukkuvat, on hiljaista. Ajatukset harhailevat. Tunnen itseni luolaihmiseksi, joka on vartiossa valmiina hälyttämään apua, jos on tarpeen. Uni tulee noin 03.00 maissa viimeistään. Nukun vain noin 6 tuntia. Teen kotona etätöitä. Ei työmatkoja eikä työaikaa 7-16. Hyvä hyvä.

Epilepsialääke hieman piristää. Valvomisesta seuraa masennus ja morkkis. Tulee tupakoitua enemmän ja alan miettiä kuolemaa ym ikävää. Herää epäilyksiä muita ihmisiä kohtaan. Pelottaa, että, jos kotonani on joku. Pelkään pimeää. Eteisessä valot, kun olen yksin. Miesystäväni asuu muualla. Poissa 2 yötä viikossa....:( Mietin usein sitä, että miksi pelkään omassa kodissa. Rauhallinen, pieni kaupunki. 3. kerros. Alaovet lukossa ja naapurit rauhallisia. Sitten, aamulla, herään peukalo suussa. Tällaista ei varmaankaan ole toista, aikuista naista.

5

2350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uneton vm.74

Minä myös sairastan epilepsiaa.Ole kiitollinen että saat edes nukuttua joka yö, minä valvon ilman nukahtamislääkettä montakin vuorokautta yhteen menoon.
      Mikä sinua pelottaa kotonasi?Meinaatko ettet heräisi jos joku väkisin kotiisi tulisi?Yritä olla miettimättä pelkojasi illalla, ruokit vaan kauhua itseesi.

• Uneton-62

On nukahtamislääkkeitä. Otan, jos valvon pidempään.

Tuli tässä mieleen, että jotkut kärsivät unettomista öistä, jos on kilpirauhastoiminnan häiriö. Sukulaisellani vajaatoimintaa.

• epilepsia
        Uneton-62 kirjoitti:

On nukahtamislääkkeitä. Otan, jos valvon pidempään.

Tuli tässä mieleen, että jotkut kärsivät unettomista öistä, jos on kilpirauhastoiminnan häiriö. Sukulaisellani vajaatoimintaa.

ja kärsin ajoittain unettomuudesta. Nytkin ollut nukkumatta 2 yötä. Otan Tenoxia, mutta aamulla on sitten aivan hirveä olo, oksettaa ym. Väsyneenä pelkään kohtauksen tulemista, mietin sitä eikä tule uni... mulla taas epilääkkeet väsyttaa, ei piristä...

• Anonyymi

niin valvon minäkin joka ikinen yö vain pikkupätkissä tulee uni jos tulee ja aina väsymys painaa onneksi en ole yksin kun on teitä muitakin.

• Anonyymi

ja sairastan myös epistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1431
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1287
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      134
      1028
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      964
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      887
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      863
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      836
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      53
      807
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      764
    Aihe