just nyt on yövuoro ja kun vapaat alkaa niin miten kannattais muuttaa unirytmi?
Vastaukset 4
- yökyöpelinainen
lopetin just tänä aamuna valvonnan,4 yötä.Olen tehnyt tätä jo monta vuotta ja minulla toimii,että laitan viimesen yön jälkeen kellon soittamaan klo.11.00.Ja illalla mahdollisimman "normaaliin" aikaan nukkumaan.Vaihdan myös lakanat kun lopetan valvonnan,jotenkin ihana sit mennä puhtaaseen sänkyyn nukkumaan........tapoja tietty monia,tämä toimii minulla.
- Unieitule
Se onkin vaikea kysymys, että miten viimisen yön jälkeen pitäisi nukkua, varsinkin jos rytmi pitää saada käännettyä takaisin aamuvuoroon. Monesti myös ennen ensimmäistä aamua ei saa unta, vaan pyörii sängyssä ja miettii, että pian pitää nousta. Pitäisikö kokeilla unilääkkeitä? En tiedä, välillä tuntuu tosi vaikealta...
- ammamies
jos tykkäät saunoa ja juoda olutta, se on hyvä keino..muutamia olusia ja nukkumaan uni riittää aamuun asti eikä tarvi valvoa koko yötä..itse olen käyttänyt tuota tekniikkaa jo toistakymmentä vuotta..enkä ole alkoholisoitunut ja pää on aivan selvä ja olo virkeä..unilääkkeitä en ole koskaan syönyt enkä syö jos ei ole ihan pakko,niistä menee pää pehmeäksi,sanovat ne jotka ovat syöneet,toki sen voi saada pehmeäksi keskioluestakin,mutta jos kohtuudella käyttää ei vaaraa ole... kommentteja tästä?
ammamies kirjoitti:
jos tykkäät saunoa ja juoda olutta, se on hyvä keino..muutamia olusia ja nukkumaan uni riittää aamuun asti eikä tarvi valvoa koko yötä..itse olen käyttänyt tuota tekniikkaa jo toistakymmentä vuotta..enkä ole alkoholisoitunut ja pää on aivan selvä ja olo virkeä..unilääkkeitä en ole koskaan syönyt enkä syö jos ei ole ihan pakko,niistä menee pää pehmeäksi,sanovat ne jotka ovat syöneet,toki sen voi saada pehmeäksi keskioluestakin,mutta jos kohtuudella käyttää ei vaaraa ole... kommentteja tästä?
Juu jotensakkin noinhan se menee. Itse laitan kellon soimaan puolenpäivän aikoihin...illalla saunomista ja muutama olut....kyllä uni lähtee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta843447Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3971272Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty38964Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty71843Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä196797Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s271724Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto22700Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel31618Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen20607Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan33576