Onko kukaan kokeillut ohjelmaa Ram booster? Itse latasin sen koneelle ja olen kokeillut erilaisia asetuksia muistin optimoimiseksi. Voisiko joku kertoa, mitkä asetusten kannattaa olla, että ohjelmasta saa parhaan hyödyn. Huomasin ainakin sen, että jos yrittää vapauttaa liikaa muistia, kovalevy huutaa kuin viimeistä päivää.
Ram booster
4
1174
Vastaukset
- oli käytössä..
Mutta sitten vaihdoin tällaiseen.
En muista, millainen RamBooster oli, mutta jostain syystä miellyin tähän:
http://www.acelogix.com/freeware.html
Tuossa yksi latauspaikka, hakusanalla lisää tietoa Googlesta.- joskus oli
Ohjelman nimi on tuo Free RAM optimizer, siinä keskimmäisenä tuossa linkissä.
- Teppo Tuki
hyötyä ole noista, vapaan muistin määrä kasvaa mutta sillä ei sinänsä tee mitään.
Päinvastoin, optimaalinen tilanne on silloin kun kaikki muisti on käytössä. Tietenkin niin, ettei uusia sovelluksia enää avata.
Muistin defragmentointi (eheytys) auttaa ehkä enemmän, tämä sisältyy kai aika moniin vastaaviin "boostereihin" mutta Fast Defrag on yksi kiva pieni ohjelma:
http://www.amsn.ro/- jglkglkhg
Windowsilla vain on tapana unohtaa muistia varatuksi ja vähitellen koko vapaa muisti tulee käyttöön.
Joku kotimainen ohjelma oli aika hyvä win2000 päällä, mutta en muista mikä enkä ole testannut xp:llä.
Itsekin kyllä olen ajatellut asentaa jonkin, mutta niitä on aika monia ja ne pari, jotka joskus testasin toimivat huonosti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun443126Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081917Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171900Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si781680- 181502
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431388- 261322
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901319Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1141147UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1101123