Mun unelmalomamatkani olisi maailmanympärysmatkan tyylinen juttu. Olen matkaillut paljon ja vain euroopan rajojen sisällä. Olen kyllästynyt Eurooppaan (vaikken ole joka paikassakaan käyny Euroopassa, mutta jokaisessa tyyli on lähes sama). Haluaisin tällä kertaa tutustua kulttuurielämään esim. Iran, Intia, Afrikka, Usa varsinkin keski ja eteläosat. Rakastan opiskella, nähdä ja kokeilla erilaisia kulttuuria ja tavata ihmisiä. Jos olisin miljonääri, lähtisin oitis tyttäreni kanssa kiertelemään kun tyttäreni ei ole vielä koulussa eikä mene vielä kahteen vuoteen, eikä minulla vakituista työpaikkaa. Oih voih...
Unelmalomani
:) KHARTOUM
0
270
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot683584Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe322969- 772656
- 282634
- 192365
- 522272
- 561911
- 581746
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola111643- 141641