Unelmalomani

:) KHARTOUM

Mun unelmalomamatkani olisi maailmanympärysmatkan tyylinen juttu. Olen matkaillut paljon ja vain euroopan rajojen sisällä. Olen kyllästynyt Eurooppaan (vaikken ole joka paikassakaan käyny Euroopassa, mutta jokaisessa tyyli on lähes sama). Haluaisin tällä kertaa tutustua kulttuurielämään esim. Iran, Intia, Afrikka, Usa varsinkin keski ja eteläosat. Rakastan opiskella, nähdä ja kokeilla erilaisia kulttuuria ja tavata ihmisiä. Jos olisin miljonääri, lähtisin oitis tyttäreni kanssa kiertelemään kun tyttäreni ei ole vielä koulussa eikä mene vielä kahteen vuoteen, eikä minulla vakituista työpaikkaa. Oih voih...

0

283

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
        Maailman menoa
        161
        8614
      2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
        Maailman menoa
        134
        3232
      3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
        Ikävä
        165
        2120
      4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
        Maailman menoa
        92
        1827
      5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
        Maailman menoa
        171
        1753
      6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
        Tunteet
        180
        1637
      7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
        Ikävä
        138
        1322
      8. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
        Kaste
        93
        996
      9. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
        Ikävä
        80
        934
      10. Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa

Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..
        Ikävä
        98
        901
      Aihe