hei, olemme perheen kanssa lähdössä ensi kesänä Sardiniaan ja haluaisimme yhdistää siihen toisen viikon Korsikassa. Mutta emme haua ottaa Korsikan autoilupakettia (tuntuu kovin kalliilta) joten: Miten voisimme yhdistää ihan hotelli ja ranatalomaviikon Sardiniassa ja toisen perään Korsikalla? Vai onko Korsikalla lapsille tekemistä viikoksi? Onko siellä muuten hiekkarantoja? Ja onko Alghero paras kohde, jos halua rauhallista elämää biitsillä, mutta silti lähellä keskustaa ja shoppailumahdollisuuksia? Entä se hotelli siinä ihan rannalla San Marco tai joku sen tapainen, onko se hyvä? Kiitos jos autatte, kun emme tahdo "tee se itse" matkaa - kun lapsista on jo muutennkin "vaivaa" emmekä ole kokeneita matkaajia.
Sardinia ja Korsika putkeen?
rottis
0
914
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713