BB:ltä oli toisia kilpailiota kohtaan väärin ja kun 50000euroa palkintona joku voi vielä viedä tän asian käräjille ja koko ohjelma fomaatti loppuu BB-talo ei pysy itse sääntöjen mukaan pelamaan eli Ollia yritetään saada voittajaksi!
(se tyttöystävän kanssa puhelu oli liikaa).
-Ulkopuolisiin ei saa olla mitenkään yhteydessä kilpailun aikana eikä saa edes vihjailla ellei jotain ole sitten vakavampaa sattunut.
Ollin
4
740
Vastaukset
- Englannin...
Kyllä jossakin Englannin alkupuolen BB:ssä oli myöskin tällaisia puheluita kotiin.
- kiinni
ketään ei kiinnosta ollin palkinto, mee itte haastaan oma ruma naamas oikeuteen. bb tekee just sitä mitä itte haluu ja tietää voivansa tehä, ja voin arvata että sulle ei oo vittuakaan aavistusta big brotherin ohjelmaformaatin sopimukseen liittyvistä säännöistä yms. soppareista mitä asukkaat on tehny etc. meeppä haastaan big brother oikeuteen ja sano että iltalehessä luki et ne ei oo yhteydes ulkomaailmaan ollenkaan, et ei tos voi käydä noin NII !!!, VITUN URPO jos et oo perillä asioista ni painu helvettiin valittamasta, ketään ei kiinnosta, jos kiinnostaa ne on yhtä perseestä ku sinä. ja kaiken lisäks siinä puhelussa välitetty tieto ei strategisesta suunnasta katottuna vaikuta mitenkään pelin kulkuun. Se oli yksittäinen pakinto joka olis voinu tulla kenelle tahansa. ja vitustako sä tiiät olisko hänen tyttöystävä edes saanu mainita mitään sellasta joka olis auttanu ollia pelissä eteenpäin. Tietenkin se autto motivoimaan ollia pelissä että hän sai puhua, mutta yhtähyvin ollille oltas voitu antaa päiväkirjahuoneessa kameroilta vapaa tilaisuus jossa hän olis voinu runkata, ja tämä olis myös varmasti motivoinu häntä jatkamaan. mutta tosta ei olis kukaan valittanu. joten sä voit syödä ison kasan paskaa ja turha vastaa tähän mitään valitus kommenttii mua ei kiinnosta, kuhan haluun vaan valasta sun vammasia aivosoluja
- Jasmiini2000
Olipa tunnepitoinen viestivastaus. Ihan hyvä sellainen perusteluineen. Kuten oli myös se Ollin saama puhelu, joka ei varmasti haittaisi ketään muuta, kuin jotakin vinkujaa, jolla ei oikeasti ole ihan homma hanskassa, jos kohta toinenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683031
- 922835
- 492067
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201535- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131243Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241212- 181210