Ollin

palkinto

BB:ltä oli toisia kilpailiota kohtaan väärin ja kun 50000euroa palkintona joku voi vielä viedä tän asian käräjille ja koko ohjelma fomaatti loppuu BB-talo ei pysy itse sääntöjen mukaan pelamaan eli Ollia yritetään saada voittajaksi!
(se tyttöystävän kanssa puhelu oli liikaa).
-Ulkopuolisiin ei saa olla mitenkään yhteydessä kilpailun aikana eikä saa edes vihjailla ellei jotain ole sitten vakavampaa sattunut.

4

742

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Englannin...

Kyllä jossakin Englannin alkupuolen BB:ssä oli myöskin tällaisia puheluita kotiin.

• ja eihän Olli itse soittanut minnekkään, vaan tyttöystävä soitti sille.

• kiinni

ketään ei kiinnosta ollin palkinto, mee itte haastaan oma ruma naamas oikeuteen. bb tekee just sitä mitä itte haluu ja tietää voivansa tehä, ja voin arvata että sulle ei oo vittuakaan aavistusta big brotherin ohjelmaformaatin sopimukseen liittyvistä säännöistä yms. soppareista mitä asukkaat on tehny etc. meeppä haastaan big brother oikeuteen ja sano että iltalehessä luki et ne ei oo yhteydes ulkomaailmaan ollenkaan, et ei tos voi käydä noin NII !!!, VITUN URPO jos et oo perillä asioista ni painu helvettiin valittamasta, ketään ei kiinnosta, jos kiinnostaa ne on yhtä perseestä ku sinä. ja kaiken lisäks siinä puhelussa välitetty tieto ei strategisesta suunnasta katottuna vaikuta mitenkään pelin kulkuun. Se oli yksittäinen pakinto joka olis voinu tulla kenelle tahansa. ja vitustako sä tiiät olisko hänen tyttöystävä edes saanu mainita mitään sellasta joka olis auttanu ollia pelissä eteenpäin. Tietenkin se autto motivoimaan ollia pelissä että hän sai puhua, mutta yhtähyvin ollille oltas voitu antaa päiväkirjahuoneessa kameroilta vapaa tilaisuus jossa hän olis voinu runkata, ja tämä olis myös varmasti motivoinu häntä jatkamaan. mutta tosta ei olis kukaan valittanu. joten sä voit syödä ison kasan paskaa ja turha vastaa tähän mitään valitus kommenttii mua ei kiinnosta, kuhan haluun vaan valasta sun vammasia aivosoluja

• Jasmiini2000

Olipa tunnepitoinen viestivastaus. Ihan hyvä sellainen perusteluineen. Kuten oli myös se Ollin saama puhelu, joka ei varmasti haittaisi ketään muuta, kuin jotakin vinkujaa, jolla ei oikeasti ole ihan homma hanskassa, jos kohta toinenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      412
      9046
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      188
      3610
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      20
      2053
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      82
      1270
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1105
    6. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1090
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      66
      1082
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1065
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      1033
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      66