Ollin

palkinto

BB:ltä oli toisia kilpailiota kohtaan väärin ja kun 50000euroa palkintona joku voi vielä viedä tän asian käräjille ja koko ohjelma fomaatti loppuu BB-talo ei pysy itse sääntöjen mukaan pelamaan eli Ollia yritetään saada voittajaksi!
(se tyttöystävän kanssa puhelu oli liikaa).
-Ulkopuolisiin ei saa olla mitenkään yhteydessä kilpailun aikana eikä saa edes vihjailla ellei jotain ole sitten vakavampaa sattunut.

4

762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Englannin...

      Kyllä jossakin Englannin alkupuolen BB:ssä oli myöskin tällaisia puheluita kotiin.

      • ja eihän Olli itse soittanut minnekkään, vaan tyttöystävä soitti sille.


    • kiinni

      ketään ei kiinnosta ollin palkinto, mee itte haastaan oma ruma naamas oikeuteen. bb tekee just sitä mitä itte haluu ja tietää voivansa tehä, ja voin arvata että sulle ei oo vittuakaan aavistusta big brotherin ohjelmaformaatin sopimukseen liittyvistä säännöistä yms. soppareista mitä asukkaat on tehny etc. meeppä haastaan big brother oikeuteen ja sano että iltalehessä luki et ne ei oo yhteydes ulkomaailmaan ollenkaan, et ei tos voi käydä noin NII !!!, VITUN URPO jos et oo perillä asioista ni painu helvettiin valittamasta, ketään ei kiinnosta, jos kiinnostaa ne on yhtä perseestä ku sinä. ja kaiken lisäks siinä puhelussa välitetty tieto ei strategisesta suunnasta katottuna vaikuta mitenkään pelin kulkuun. Se oli yksittäinen pakinto joka olis voinu tulla kenelle tahansa. ja vitustako sä tiiät olisko hänen tyttöystävä edes saanu mainita mitään sellasta joka olis auttanu ollia pelissä eteenpäin. Tietenkin se autto motivoimaan ollia pelissä että hän sai puhua, mutta yhtähyvin ollille oltas voitu antaa päiväkirjahuoneessa kameroilta vapaa tilaisuus jossa hän olis voinu runkata, ja tämä olis myös varmasti motivoinu häntä jatkamaan. mutta tosta ei olis kukaan valittanu. joten sä voit syödä ison kasan paskaa ja turha vastaa tähän mitään valitus kommenttii mua ei kiinnosta, kuhan haluun vaan valasta sun vammasia aivosoluja

      • Jasmiini2000

        Olipa tunnepitoinen viestivastaus. Ihan hyvä sellainen perusteluineen. Kuten oli myös se Ollin saama puhelu, joka ei varmasti haittaisi ketään muuta, kuin jotakin vinkujaa, jolla ei oikeasti ole ihan homma hanskassa, jos kohta toinenkaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe