puhelin ei löydä muistikorttia vaikka mitenpäin vääntelee..tarvinneeko kikkailua? muistikortti sonyn 512mb.kiitos etukäteen!
k800i muistikortti
4
2237
Vastaukset
Itselläni on Sony Ericsson K800i ja 512Mb muistikortti ja toimiivat moitteettomasti.
En ainakaan itse joutunut mitenkään kikkailemaan sen muistikortin kanssa se lähti automaattisesti pelittämään voi olla että puhelimessa/muistikortissa jtn häikkää. Ja ite kun olen kokeilut niin muistikortti ei oikeinmene kuin tietyllä tavalla.- urgh
niii,sehä se ihmetyttää,pitää varmaa kokeilla toisella kortilla,jos tunnistaa sen ni ei tarvii enää arvailla :)
- theodor
Paina se kortti niin alas, että sellainen pieni salpa lukitsee sen. Sen jälkeen kortin kansi kinni ja jo pitäisi löytää!
- Jorgos
Pitäiskö tollanen otsikossa mainittu kortti käydä K800 puhelimeen? Tollasen ne Gigantista myivät. On tuo ainakin pikkasen eri mallinen, mitä Sonyn oma kortti???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka343504- 112988
- 1352637
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032625Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv742595- 411418
Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61178Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3961135Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos501033Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6860