Clas Ohlson

Jukka**

Siis EI ikinä sinne enään! EI IKINÄ!!! Tota paikkaa en aio suosia enään. Viime viikolla olin siellä ostamassa hieman kamaa firmalle. Meillä oli valmiiks firmasta sellaset ostotilauslomakkeet. Missä oli sit kaikki yhteistiedot, leima, meidän asiakasnumero ja vielä yhteishenkilö sen puhelinnumero. Ja mä sit annoin tän lomakkeen kassalla ja sanoin että nämä kamat tulee laskuna tähän osotteeseen. No sit tää kassamies pyytää mun ajokorttia. Ja mullahan ei ollu sitä mukana. Mä sit pyysin että ne soittaisivat firman yhteishenkilölle, mulla oli kyl mukana jotain muita kortteja missä näkyi mun oma nimi ja soittamalla firmalle ne ois saanu varmistuksen että olen siellä paikassa töissä. Mutta EI. Ei voinu soittaa. Ja se kassamies oli viel yks tuttu mulle ja tiesi mun nimen. Sekin vielä! Sama mieshän mä oon vaikka olisin käynyt hakees sitä ajokorttia. No se siitä. Pääsivät ainakin yhdestä asiakkaasta eroon nyt :) Ja vielä kerran EI IKINÄ sinne enään. Ei vaikka maksettaisi. Onks muillakin ollu jotain ongelmia kyseisessä paikassa?!

34

3825

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • man..

      -ei ole ollut ongelmia kummempia..mut mulla ei ookaan rikosrekisteriä.. :)

      • Anonyymi

        Hyvä juttu.


    • öksy

      En ymmärrä ihmisiä joille henkilöllisyystodistuksen mukana pitäminen on noin ylivoimaisen vaikeata.
      Jos ostaa jollain muulla kuin rahalla niin henkilöllisyys pitää voida todistaa, piste. Helppoa ja joillekin niin vaikeata. Ei se ole kuule kassan asia ruveta soittelemaan pitkin ja poikin ja kysymään että mahtaako tämä tyyppi täällä olla teillä töissä. Ihan turhaan raivoat kun oli oma moka. Tottakai se nolottaa kun kassajonosta joutuu lähtemään tyhjin käsin, mutta ei todellakaan kaupan vika.

      • ryssärepubliikissä

        Ryssärepubliikissä jos liikkuu ilman papereita joutuu pidätetyksi ryssärepubliikin vastaisena vakoojana ja vihollisagenttina


      • Anonyymi
        ryssärepubliikissä kirjoitti:

        Ryssärepubliikissä jos liikkuu ilman papereita joutuu pidätetyksi ryssärepubliikin vastaisena vakoojana ja vihollisagenttina

        Venäjä nyt on ihan täys diktatuuri.


    • rappi

      Vältän tätä paikkaa.....

    • suomalainen

      Tuntuu, että Clasulla on töissä vain Ruotsalaisia, siis aitoja sellaisia. Kassalla oletuskieli on ruotsi vaikka sen pitäisi olla suomi. Kyllähän siellä tavaraa on myytävänä, mutta todella ruåtsinkielinen kauppa. Ei hjyvä !

      • Jaska..

        Joo ruottalaisia siel vaan on, puolet niistä ei osaa sanaakaan suomea! Asiakaspalvelu on ihan p:ä. Juu onhan siel tavaraa, mutta pelkkää paskaa vaan, halpaa paskaa! Ei mitään laatu tavaraa.


      • fds
        Jaska.. kirjoitti:

        Joo ruottalaisia siel vaan on, puolet niistä ei osaa sanaakaan suomea! Asiakaspalvelu on ihan p:ä. Juu onhan siel tavaraa, mutta pelkkää paskaa vaan, halpaa paskaa! Ei mitään laatu tavaraa.

        Kaksikielisiähän ne ovat, ja sen voin kyllä sanoa että henkilö joka ei osaa sanakaan Suomea ei taatusti löydä palvelualalta työpaikaa Suomesta

        Asiakaspalvelu pelaa mielestäni mainiosti Clasussa...

        No, voihan hymyilevä myyjä joka haluaa palvella olla vähän liikaa jos on tottunut "normisuomalaiseen" asiakaspalvelutyyliin: "Terve, osta nyt jo tää, älä kysy - emmää kuitenkaan tiedä, mutta rahat tiskiin ja heti"

        fds


      • Jaska..
        fds kirjoitti:

        Kaksikielisiähän ne ovat, ja sen voin kyllä sanoa että henkilö joka ei osaa sanakaan Suomea ei taatusti löydä palvelualalta työpaikaa Suomesta

        Asiakaspalvelu pelaa mielestäni mainiosti Clasussa...

        No, voihan hymyilevä myyjä joka haluaa palvella olla vähän liikaa jos on tottunut "normisuomalaiseen" asiakaspalvelutyyliin: "Terve, osta nyt jo tää, älä kysy - emmää kuitenkaan tiedä, mutta rahat tiskiin ja heti"

        fds

        mitään paskaa puhun. Eräs henkilö ei osannut palvella minua suomeksi. Sillä sipuli. Ja tää asia jää nyt siihen! Ja BTW kyl Suomessa löytyy liikkeitä missä palvellaan vaan ruotsiksi. Pirttikylässä, Närpiössä mm. Mut luulis ny että Clasus kaikki osais suomea mut näin ei ollut ku ite kävin siel, piste!


    • kiva123456789

      how much salary does clos ahold on give monthly ? and how much for an hour?

    • Hankihoitoa

      Voi vittu yhyy kysyi henkkareita joka on käytäntö...

      "En mee enään clas ohlsoniin koska ne teki työtään"

      Painu muualle vinkumasta siitä

    • 11_plus_11_plus_11

      Aika erikoinen aloitusviesti. Kuvittelevatko yrittäjät että he ovat jotain jumalia ja myyjän täytyy tehdä valtavasti ylimääräistä työtä palvellakseen heitä? Miksi yrittäjille ei riitä, että heitä palvellaan kuten muitakin asiakkaita ja että he kuluttavat kaupan työntekijöiden kallista työaikaa saman verran? Kuvittelisi, että nimenomaan toinen yrittäjä ymmärtää paremmin toisen yrittäjän pyrkimyksen minimoida työvoimakulut ja tehdä hommat mahdollisimman tehokkaasti.

      • Anonyymi

        Eihän aloittaja ollut itse Yrittäjä, vaan firman juoksupoika! Ja siitähän tuo kitinäkin johtuu....


    • Tvåspråkig

      On se hyvä että edes jossain saa palvelua omalla äidinkielellään - på svenska!

      • finni

        Aina löytyy yks ruotsinkielisen koulun käynyt suomenkielisen idi..ttiperheen musikka joka käsittää olevansa yläpuolella finnien. Raukka koulukiusattu.


    • pyydäanteeksi

      Jukka, turhaan vingut täällä. Sinä ostat sieltä mistä pomo käskee. Ja pomo varmasti käskee Clasuun, kun siellä on sopivat hinnat teidän firmalle.

      Ensi kerralla sitten henkkarit mukaan ja nöyränä kassalle,

      • meillä_on_LAAGEN

        Meillä on LAAGEN että on pakko ostaa


    • hohhohkoff

      joo en tiä...spr-kirpparilta saa ostaa suomeksi,ruottiksi,gambiaksi..jos se ny kieli on en tiiä...kännissä ja selvinpäin ..taitaa olla sama jos firman pitää ostaa olsonilta...? no mulle ihan sama.

    • Anonyymi

      Oliko lomakkeesi täynnä elämämkoululaisen kirjoitusvirheitä, kuten tekstisi?
      -enään
      -yhteistiedot
      -jne...

      En minäkään velaksi myisi ihmiselle, joka ei edes alakoulua ole voinut läpäistä.

      • Anonyymi

        Niin? Mikä on elämämkoulu kahdella ämmällä?

        Nouki malka ensin omasta silmästäsi ennenkuin alat ohjeistamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin? Mikä on elämämkoulu kahdella ämmällä?

        Nouki malka ensin omasta silmästäsi ennenkuin alat ohjeistamaan.

        Elämämkoulu tai tarkemmin elämämkolu on tunnettu nettimeemi


    • Anonyymi

      Käyn Seinäjoella clas ohlssonilla

      • Anonyymi

        Ja Motonetissa. Sinne kun menee (siis Seinäjoella) on heti raikas tunnelma. Vaasassa kun menee, siinä tiskillä lojuu läjä ruotsinkielisiä työntekijöitä "tekemässä töitä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Motonetissa. Sinne kun menee (siis Seinäjoella) on heti raikas tunnelma. Vaasassa kun menee, siinä tiskillä lojuu läjä ruotsinkielisiä työntekijöitä "tekemässä töitä".

        tulee pikkusen kalliita tavaroita ajella ees taas yli sata kilsaa kun ei mätä netti ole edes halpa tai laadukas ..sekatavara kauppa kyllä on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tulee pikkusen kalliita tavaroita ajella ees taas yli sata kilsaa kun ei mätä netti ole edes halpa tai laadukas ..sekatavara kauppa kyllä on

        Suomenkielinen palvelu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomenkielinen palvelu!

        Aina on saanu suomenkielellä palvelua kun on käynyt.


      • Anonyymi

        Minä menen autolla Seinäjoelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä menen autolla Seinäjoelle.

        Vapaa maa.


    • Anonyymi

      Meillä jokaisella on lompakossa pitkä haitari erilaisia kortteja. Minä en tajua, miksi joidenkin lompakko ei näiden sekaan sovi henkilökortti. Nämä ovat ehkä niitä, jotka ajattelevat, että "ettekö te perkele minua tunne".

    • Anonyymi

      Oliko tavaroille ostaja jo tiedossa?

    • Anonyymi

      Ei mikään halpa kauppa ole, ei.

    • Anonyymi

      Clas Ohlson ei enää hyväksy käteistä rahaa. Firmalla menee ilmeisesti hyvin kun voivat luopua käteisasiakkaista. No, kallis liike ja ei heiltä löydy mitään mitä ei kilpailijoilta löytyisi.

      • Anonyymi

        Konkurssi on lähellä, on pyörinyt tappiolla kauan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2469
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      55
      2194
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      193
      2154
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1722
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1277
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      7
      1252
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      18
      1222
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe