Eli ketkä täällä ovat Madonnan faneja, eivätkä ilmesty vain paikalle haukkumaan tähteä?
Itse omistan miltei kaikki levyt, useita DVD:tä, ja kaikkea fanitavaroitakin on tullut ostettua.
Mielestäni Madonna on mahtava persoona ja tekee upeaa musiikkia:)
Jotain positiivista
3
260
Vastaukset
- Maddefani
Olen ollut fani jo vuodesta 1989 ja nähnyt Madonnan livenä 10 kertaa.Ehdottomasti paras artisti ja oikea legenda joka tulee pysymään huipulla vielä pitkään :)
- vuodesta...
1984 alkaen, eli siitä hetkestä kun näin Sky Channelilta Lucky Star -biisin videon. Madonnan mieletön draivi inspiroi ja hänellä on aina ollut positiivinen sanoma!
- Erizo
Since Like a Virgin, mutta en vielä vuonn 1984 ymmärtänyt paljoa sen päälle. Muutamia vuosia myöhemmin video leijonineen ja pitseineen jäi mieleen.
Omistan kaikki levyt Like a Prayer:stä eteenpäin (paitsi Something to Remember puuttuu). DVD:llä on vasta Drowned World -tour, mutta Confessions Tour -DVD on ehdottomasti hankittavien listalla!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662932Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91751- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191196- 93923
- 58892
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65887- 111884
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34780