Fidzin ja Tongan tietäjät

Wilma787

Onko kellään kokemuksia Fidzi tai Tonga saarista? Haluaisin lähinnä tietää paikallisista käyttäytymis säännöistä. Miten voi moata pahiten? Entä minkälaista on ruokailukulttuuri? Mistä löytäisin parhaiten tietoa netistä näiden paikkojen tapakulttuurista?

4

2373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ryyppääviä ausseja

heille se on sama kuin meille Kanariansaaret. Tonga voisi olla oikeasti mielenkiintoisempi.

• hannusal

Tongalla ei minun mielestä kannata mennä siellä ei ollut ainakaan pääsaarella mitään, onhan siellä titysti muita saaria jos haluaa mennä resortin kaltaisiin paikkoihin muuten minusta se oli tyhmä paikka ja oppaankin mielestä turistilta pitää nyhtää rahat pois. Sunnuntaina kaikki paikat ovat kiinni ja ihmiset menevät kirkkoihin kuka mihinkin uskonlahkoon kuuluu, me itse olimme siinnä missä hallitsija pariskunta käy tosin vain kruununprinssi oli paikalla.
      Fidzi on mukavanpi paikka ja siellä voi tehdä enemmän eri asioita ja kierrellä saarta, mutta nykyään siellä taitaa olla hieman rauhatonta, tosin en ole ihan varma koska Fidzillä kävin noin 10 vuotta sitten ja Tongalla olin vuosi sitten.
      Terveisin Hannu

• saarille

Molemmista löytyy tietoa esim. Lonely Planet- kirjasta. Pääsee alkuun. Ja maiden omat nettisivut.

Parasta kulttuurituntemusta (Tyynen meren alueella) on perehtyä rugbyyn. Saat äkkiä kavereita, jos osaat rupatella rugbysta, joka on heille ainakin yhtä tärkeää ja "pyhää" kuin suomalaisille jääkiekko.

Olin Fidzillä ja Tongalla viime vuonna. Olen samaa mieltä "Hannun" kanssa.
      Tonga on ainut kuningaskunta Tyynellä merellä. Vähän levotonta kuninkaan kuoleman jälkeen. Siellä ei ole paljon mitään tekemistä; pääsaari on äkkiä nähty. Ja sunnuntairajoitukset tietty voi rassata.

Fidzi on länsimaisempi - haittana lukuisat aussie ja kiwi-turistit. Mutta tekemistä löytyy muutakin kuin sukellus ja rannalla makoilu.

• hate

miesten Rikun ja Tunnan ensimmäisen kauden 1DVD:llä on Tongalla oleskelua ja juttua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      20
      5333
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1381
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      11
      807
    4. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      47
      779
    5. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      778
    6. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      46
      772
    7. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      757
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      746
    9. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      735
    10. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      8
      734
    Aihe