Hamsteri uikuttaa

hamzu_girl

Mulla on melkein 10 kuukautta vanha kääpiöhamsteri. Se on vanhuudestaan huolimatta tosi hyväkuntoinen. Viime aikoina oon huomannu, että se uikuttaa ja vinkuu usein yksin terraariossaan ja kädessäni ollessaankin. Muuten siinä ei ole mitään erikoista, se liikkuu usein ja on virkeä ja reipas. Mikä voisi olla uikutukseen syynä? Olisin tosi kiitollinen jos joku asiasta tietävä vastaisi! Haluaisin tietää mikä hamsuani vaivaa, koska tuo ei tunnu normaalilta... :(

13

9596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      jos hamsterisi vinkuu kimeästi niin sehän voi sitäkin tarkoittaa että sillä on kipuja. ja nukkuessaan hamsteri saattaa kuorsata eli vinkua.

      • hamzu_girl

        Hamsuni ei oikestaan vingu, se on sellasta hiljaista surullista uikutusta, myös hereillä ollessaan. Muuten se on ihan normaali ja virkeä joten en usko että sillä olisi kipuja.


      • Anonyymi

        Huh mun hamsteri ääntelee aina nukkuessaan ja se siis vissiin kuorsaa.


    • kisul1

      Hei hamzu_girl! Mulla on yks pikku ehdotus, sillä mulla oli hamsteri mut se uikutti siitä et sitä härnäs joku, sillä valkoinen oli se aihe joka yleensä oli sille kiusaksi. että, kannattaa ottaa ensin vähän tavaroita pois sen häkistä tai ympäristöstä. ja jos se ei toimi nii ilmoita se tähän osoitteeseen: [email protected] t:kisul1

    • HaMsTeRi

      No mulla on myös hamsterini päästänyt sellaista pientä ´´uikutusta´´ ja mulla on n.7 kuukautta vanha venäjänkääpiöhamsteri, se on ihan normaalia jos se välillä kädelläkin pitää sellaista pientä uikutusta, ja jos et huomaa mitään häikkää hamsterissasi niin yleensä se meinaa että se on onnellinen ainakin kun netistä niin katsoin:)

    • AnnaAnsku6

      Minua huolettaa minun hamsterini on kaverilla hoidossa koska olen matkalla ja kaverini on ilmoittanut että se "vinkkuu". Mua pelottaa että se kuolee ei se on jo 2 vuotta mutta on todella hyvässä kunnossa. Voisko joku kertoo mikä sillä on

    • pitskuu08

      mulla on syyrialainen hamsteri se on noin 4 kuukautta vanha ja se uikuttaa pesässään nii titäiskö joku että mitä se terkotta vai oonko hoitanu väärin

    • Hamsteri_rakas

      No siis mulla on hamsteri joka uikuttaa yleensä nukkuessaan mut se. Kuorsaa silloin mä ehotan että otat sen häkistä osan tavaroista kato sit uikuttaako enää🙂 ja sillä voi olla nuhaki jos se uikuttaa sellai aivastuksen tavoin

    • Anonyymi

      Mun hamstrri ei ole koskaan pitanyt minkään laista ääntä ja nyt se uikuttaa sillaan surullisesti ja se on jo 2v

    • Anonyymi

      Kannattaa antaa hansterin olla hetken rauhassa pimeässä häkissä.... Jos hamsteri alkaa olla hiljempaan se on sen merkki että sen pitää antaa olla rauhassa.

    • Anonyymi

      Mulla on noin 3-4 kk vanha kääpiöhamsteri ja se vinkuu yksin. Se on yöllä tosi innostunut juoksenteleen ja leikkiin sen häkissä. Mutta päivällä joskus kuuluu vinkunaa. En tiädä mikä on syy😬

    • Anonyymi

      Mulla on n. 1v hamsu joka uikuttaa joka päivä sen häkissä ja välillä myös mun kädellä mut oon yrittäny kattoo onko sillä jokin hätänä mutta en huomaa siinä mitään erikoista :(

    • Anonyymi

      Mun Syyrian hamsteri vikisee ja se ei tule pois tosta yhdestä nurkasta paitsi jos sillä on nälkä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe