Hamsteri uikuttaa

hamzu_girl

Mulla on melkein 10 kuukautta vanha kääpiöhamsteri. Se on vanhuudestaan huolimatta tosi hyväkuntoinen. Viime aikoina oon huomannu, että se uikuttaa ja vinkuu usein yksin terraariossaan ja kädessäni ollessaankin. Muuten siinä ei ole mitään erikoista, se liikkuu usein ja on virkeä ja reipas. Mikä voisi olla uikutukseen syynä? Olisin tosi kiitollinen jos joku asiasta tietävä vastaisi! Haluaisin tietää mikä hamsuani vaivaa, koska tuo ei tunnu normaalilta... :(

13

9595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      jos hamsterisi vinkuu kimeästi niin sehän voi sitäkin tarkoittaa että sillä on kipuja. ja nukkuessaan hamsteri saattaa kuorsata eli vinkua.

      • hamzu_girl

        Hamsuni ei oikestaan vingu, se on sellasta hiljaista surullista uikutusta, myös hereillä ollessaan. Muuten se on ihan normaali ja virkeä joten en usko että sillä olisi kipuja.


      • Anonyymi

        Huh mun hamsteri ääntelee aina nukkuessaan ja se siis vissiin kuorsaa.


    • kisul1

      Hei hamzu_girl! Mulla on yks pikku ehdotus, sillä mulla oli hamsteri mut se uikutti siitä et sitä härnäs joku, sillä valkoinen oli se aihe joka yleensä oli sille kiusaksi. että, kannattaa ottaa ensin vähän tavaroita pois sen häkistä tai ympäristöstä. ja jos se ei toimi nii ilmoita se tähän osoitteeseen: [email protected] t:kisul1

    • HaMsTeRi

      No mulla on myös hamsterini päästänyt sellaista pientä ´´uikutusta´´ ja mulla on n.7 kuukautta vanha venäjänkääpiöhamsteri, se on ihan normaalia jos se välillä kädelläkin pitää sellaista pientä uikutusta, ja jos et huomaa mitään häikkää hamsterissasi niin yleensä se meinaa että se on onnellinen ainakin kun netistä niin katsoin:)

    • AnnaAnsku6

      Minua huolettaa minun hamsterini on kaverilla hoidossa koska olen matkalla ja kaverini on ilmoittanut että se "vinkkuu". Mua pelottaa että se kuolee ei se on jo 2 vuotta mutta on todella hyvässä kunnossa. Voisko joku kertoo mikä sillä on

    • pitskuu08

      mulla on syyrialainen hamsteri se on noin 4 kuukautta vanha ja se uikuttaa pesässään nii titäiskö joku että mitä se terkotta vai oonko hoitanu väärin

    • Hamsteri_rakas

      No siis mulla on hamsteri joka uikuttaa yleensä nukkuessaan mut se. Kuorsaa silloin mä ehotan että otat sen häkistä osan tavaroista kato sit uikuttaako enää🙂 ja sillä voi olla nuhaki jos se uikuttaa sellai aivastuksen tavoin

    • Anonyymi

      Mun hamstrri ei ole koskaan pitanyt minkään laista ääntä ja nyt se uikuttaa sillaan surullisesti ja se on jo 2v

    • Anonyymi

      Kannattaa antaa hansterin olla hetken rauhassa pimeässä häkissä.... Jos hamsteri alkaa olla hiljempaan se on sen merkki että sen pitää antaa olla rauhassa.

    • Anonyymi

      Mulla on noin 3-4 kk vanha kääpiöhamsteri ja se vinkuu yksin. Se on yöllä tosi innostunut juoksenteleen ja leikkiin sen häkissä. Mutta päivällä joskus kuuluu vinkunaa. En tiädä mikä on syy😬

    • Anonyymi

      Mulla on n. 1v hamsu joka uikuttaa joka päivä sen häkissä ja välillä myös mun kädellä mut oon yrittäny kattoo onko sillä jokin hätänä mutta en huomaa siinä mitään erikoista :(

    • Anonyymi

      Mun Syyrian hamsteri vikisee ja se ei tule pois tosta yhdestä nurkasta paitsi jos sillä on nälkä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1661
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1258
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      63
      1145
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      192
      919
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      878
    6. 69
      768
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      760
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      705
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      654
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      630
    Aihe