FC6

compiz ym.

Osaisko joku kertoa ohjeita, miten saa työpöydällä pyörimään tuon kuution, siis desktop effektit. Tässä ei ole kokemusta, päivitin testiversion 6:een ja latasin compiz:in ja nvidian uusimman beta ajurin. Näytönohjain on vain 64 MB, ja kyllä työpöydällä on kellunta ja himmennys ym., mutta tuoksi kuutioksi en ole sitä saanut.
Miten olette säädelleet noita työpöytä effektejä?

3

640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Linkki kuitenkin

      Minulla nuo työpöytäefektit eivät toimi ollenkaan
      (3D-jutut yms.).

      Mutta täällä näyttäisi olevan jotain mainintoja näytönohjaimista, joiden ainakin pitäisi toimia:

      http://fedoraproject.org/wiki/RenderingProject/aiglx

      Known Working

      ATI: Radeon 7000 through X850 (r100 through r400 generations)

      Intel: i830 through i945

      nVidia: all cards supported by the driver 1.0-9625 or higher

      ...


      Sivu löytyi Googlesta hakusanoilla:
      fedora aiglx faq

    • efektien kanssa

      Tuossa olisi tuo efekti kuvassa:
      http://lunapark6.com/?p=2454
      Mutta ei ole mennyt kuutio päälle, olisko vika cuben säädöissä tai sitten näytönohjain ei riitä.
      Nyt yksi toinen juttu, jos joku sattuisi tietämään. Kun yritin tuota cubea päälle, niin annoin komennon $ desktop-effects
      Ja siinä säädössä sitten kruksasin pois "Windows Wobble when Moved" vaihtoehdon (kun luulin että jos siten saisin Cuben toimimaan) Ennable Desktop Effects taulukosta. Se sitten tallentui semmoiseksi, että nyt kun sitä klikkaa, niin vaihtoehtovalinnat on passivoitu, eikä sitä pääse ruksaamaan uudelleen päälle. Tietäisikö joku, mistä valinnan voisi päästä tekemään jälleen mahdolliseksi?
      # desktop-effects sen mahdollistaa, mutta se ei pysy kuin sen työjakson ajan ja uudelleen omalle työpöydälle mentäessä ei enää ole toiminnassa.

      • edelliseen

        Windows Wobble on jälleen kunnossa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1080
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      733
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      539
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      536
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      125
      511
    Aihe