Osaisko joku kertoa ohjeita, miten saa työpöydällä pyörimään tuon kuution, siis desktop effektit. Tässä ei ole kokemusta, päivitin testiversion 6:een ja latasin compiz:in ja nvidian uusimman beta ajurin. Näytönohjain on vain 64 MB, ja kyllä työpöydällä on kellunta ja himmennys ym., mutta tuoksi kuutioksi en ole sitä saanut.
Miten olette säädelleet noita työpöytä effektejä?
FC6
3
640
Vastaukset
- Linkki kuitenkin
Minulla nuo työpöytäefektit eivät toimi ollenkaan
(3D-jutut yms.).
Mutta täällä näyttäisi olevan jotain mainintoja näytönohjaimista, joiden ainakin pitäisi toimia:
http://fedoraproject.org/wiki/RenderingProject/aiglx
Known Working
ATI: Radeon 7000 through X850 (r100 through r400 generations)
Intel: i830 through i945
nVidia: all cards supported by the driver 1.0-9625 or higher
...
Sivu löytyi Googlesta hakusanoilla:
fedora aiglx faq - efektien kanssa
Tuossa olisi tuo efekti kuvassa:
http://lunapark6.com/?p=2454
Mutta ei ole mennyt kuutio päälle, olisko vika cuben säädöissä tai sitten näytönohjain ei riitä.
Nyt yksi toinen juttu, jos joku sattuisi tietämään. Kun yritin tuota cubea päälle, niin annoin komennon $ desktop-effects
Ja siinä säädössä sitten kruksasin pois "Windows Wobble when Moved" vaihtoehdon (kun luulin että jos siten saisin Cuben toimimaan) Ennable Desktop Effects taulukosta. Se sitten tallentui semmoiseksi, että nyt kun sitä klikkaa, niin vaihtoehtovalinnat on passivoitu, eikä sitä pääse ruksaamaan uudelleen päälle. Tietäisikö joku, mistä valinnan voisi päästä tekemään jälleen mahdolliseksi?
# desktop-effects sen mahdollistaa, mutta se ei pysy kuin sen työjakson ajan ja uudelleen omalle työpöydälle mentäessä ei enää ole toiminnassa.- edelliseen
Windows Wobble on jälleen kunnossa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede16572- 65531
- 92518
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42447
- 47427