Osaisko joku kertoa ohjeita, miten saa työpöydällä pyörimään tuon kuution, siis desktop effektit. Tässä ei ole kokemusta, päivitin testiversion 6:een ja latasin compiz:in ja nvidian uusimman beta ajurin. Näytönohjain on vain 64 MB, ja kyllä työpöydällä on kellunta ja himmennys ym., mutta tuoksi kuutioksi en ole sitä saanut.
Miten olette säädelleet noita työpöytä effektejä?
FC6
3
640
Vastaukset
- Linkki kuitenkin
Minulla nuo työpöytäefektit eivät toimi ollenkaan
(3D-jutut yms.).
Mutta täällä näyttäisi olevan jotain mainintoja näytönohjaimista, joiden ainakin pitäisi toimia:
http://fedoraproject.org/wiki/RenderingProject/aiglx
Known Working
ATI: Radeon 7000 through X850 (r100 through r400 generations)
Intel: i830 through i945
nVidia: all cards supported by the driver 1.0-9625 or higher
...
Sivu löytyi Googlesta hakusanoilla:
fedora aiglx faq - efektien kanssa
Tuossa olisi tuo efekti kuvassa:
http://lunapark6.com/?p=2454
Mutta ei ole mennyt kuutio päälle, olisko vika cuben säädöissä tai sitten näytönohjain ei riitä.
Nyt yksi toinen juttu, jos joku sattuisi tietämään. Kun yritin tuota cubea päälle, niin annoin komennon $ desktop-effects
Ja siinä säädössä sitten kruksasin pois "Windows Wobble when Moved" vaihtoehdon (kun luulin että jos siten saisin Cuben toimimaan) Ennable Desktop Effects taulukosta. Se sitten tallentui semmoiseksi, että nyt kun sitä klikkaa, niin vaihtoehtovalinnat on passivoitu, eikä sitä pääse ruksaamaan uudelleen päälle. Tietäisikö joku, mistä valinnan voisi päästä tekemään jälleen mahdolliseksi?
# desktop-effects sen mahdollistaa, mutta se ei pysy kuin sen työjakson ajan ja uudelleen omalle työpöydälle mentäessä ei enää ole toiminnassa.- edelliseen
Windows Wobble on jälleen kunnossa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381