Osaisko joku kertoa ohjeita, miten saa työpöydällä pyörimään tuon kuution, siis desktop effektit. Tässä ei ole kokemusta, päivitin testiversion 6:een ja latasin compiz:in ja nvidian uusimman beta ajurin. Näytönohjain on vain 64 MB, ja kyllä työpöydällä on kellunta ja himmennys ym., mutta tuoksi kuutioksi en ole sitä saanut.
Miten olette säädelleet noita työpöytä effektejä?
FC6
3
566
Vastaukset
- Linkki kuitenkin
Minulla nuo työpöytäefektit eivät toimi ollenkaan
(3D-jutut yms.).
Mutta täällä näyttäisi olevan jotain mainintoja näytönohjaimista, joiden ainakin pitäisi toimia:
http://fedoraproject.org/wiki/RenderingProject/aiglx
Known Working
ATI: Radeon 7000 through X850 (r100 through r400 generations)
Intel: i830 through i945
nVidia: all cards supported by the driver 1.0-9625 or higher
...
Sivu löytyi Googlesta hakusanoilla:
fedora aiglx faq - efektien kanssa
Tuossa olisi tuo efekti kuvassa:
http://lunapark6.com/?p=2454
Mutta ei ole mennyt kuutio päälle, olisko vika cuben säädöissä tai sitten näytönohjain ei riitä.
Nyt yksi toinen juttu, jos joku sattuisi tietämään. Kun yritin tuota cubea päälle, niin annoin komennon $ desktop-effects
Ja siinä säädössä sitten kruksasin pois "Windows Wobble when Moved" vaihtoehdon (kun luulin että jos siten saisin Cuben toimimaan) Ennable Desktop Effects taulukosta. Se sitten tallentui semmoiseksi, että nyt kun sitä klikkaa, niin vaihtoehtovalinnat on passivoitu, eikä sitä pääse ruksaamaan uudelleen päälle. Tietäisikö joku, mistä valinnan voisi päästä tekemään jälleen mahdolliseksi?
# desktop-effects sen mahdollistaa, mutta se ei pysy kuin sen työjakson ajan ja uudelleen omalle työpöydälle mentäessä ei enää ole toiminnassa.- edelliseen
Windows Wobble on jälleen kunnossa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk1204319Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n312374Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj972243Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge371720Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111383- 371305
Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk181279Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.481139Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o301119Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit801054