valvoa? Siis tän palstan sheefu. Mitään arvostelua ei salli enää itseään kohtaan, täys natsi koko äijä. Muutenkin poistelee täysin mielivaltaisesti avauksia, mitä esim. tekee jatkuvat Miran haukkumisavaukset 24/7 palstalla? Kuuluisivat kai ihan jonnekin muualle. Cesar pihalle ja uus sheefu kehiin!!!
Kauankohan toi
3
458
Vastaukset
kyllähän negatiivistakin pitää sallia.. Kunhan se on kohtuullista eikä selkeästi valheellista. Se on voi voi jos sun suosikkia mollataan, mutta kyllä jokaisessa asukkaassa on myös huonoja puolia joista voidaan keskustella.
Ja en aio jokaista itseni arvostelua jättää, koska se ei ole palstan tarkoitus että joka toinen viesti on kiukuttelua siitä miten jonkun kirjoittajan hengenluomus on epäreilusti joutunut siirron tai poiston kohteeksi. RTFM- tuota sefun hommaa
jollakin palstalla ja varsinki tällasella mihin ropisee aika mukavasti viestejä plus käy töissä vielä siihen kaiken päälle. Mun mielestä tämä homma toimii sefun osalta ja jos ei palsta kelpaa, niin on niitä muitakin palstoja olemassa.
- samasta ip-ossusta
vielä kannatuspuhe, loistavaa ;P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!672300Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka891491La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt151368- 1111183
- 1041109
- 109877
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko54722- 42650
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus270649- 62612