Olli pääsi irti, kävi säikäyttämässä Hannen, sitoi itsentä takaisin kiinni ja sanoi:
"Mä kiinnitän itseni takaisin tähän, etten voi pissata yöllä kenenkään teistä päälle".
Ha-haa! kyllä kännissä on kätevä olla!!!
Mira sitoi Pisu-Ollin
6
786
Vastaukset
- vaara.....
Ettei olli pääse yhtä nopeasti karkuun kuin Jani viimeiksi, jos Mira saa päähänsä ängetä viereen.
Mira kun ei tunnetusti välitä siitä että toinen on varattu.- lue muita viestejä
Jani ei ole varattu. Olli on, ja Jennikin oli, tuskin silti enää.... :D
- JANIN PROFIILI
lue muita viestejä kirjoitti:
Jani ei ole varattu. Olli on, ja Jennikin oli, tuskin silti enää.... :D
Janin profiilissa lukee, että mies on sinkku.
Mikäli hän nyt ilmoittaakin seurustelevansa, niin silloinhan Jani tekee HEIDIN TEMPUN, josta HEIDI heitettiin talosta ulos....
Että kannattais Janin miettiä, sanooko seurustelevansa vai ei.
Bb voisi lahjoittaa Ollille sellaisen narun jossa on toisessa päässä pehmustettu ranneke pikalukolla ja toisessa päässä joku jolla sen saa näppärästi kahvoihin kiinni :D... Tostahan vois tulla ihan hittituote unissakäveliöiden keskuudessa heh.
Tuo kiinnitysjuttu sisänsä jo moneen kertaa nähty,mutta itse aloin ihmittelemään sitä että Olli meni nukkumaan napillinen kauluspaita päällä.- etiketti
Ollille Sorsa tai peräti katedri. Eikö jätkää hävetä? Sit kehdataan puhua jonkun nenästä!
- en nähnyt
Itse en nähnyt sitä, kun Olli meni nukkumaan, mutta oliko sillä tosiaan joku päivällä käytettävä kauluspaita päällä? Ajattelin, että jos sillä olisi ollut sellainen napitettava pyjaman paita päällä. No oli miten oli, kun en tilannetta nähnyt.
Tuo rannekeidea on hyvä unissakävelijöille. No eräällä kesämökillä yksi lapsi käveli unissaan järveen ja hukkui, että tuo unissakäveleminen voi olla tosi vaarallistakin. Siitä on monta vuotta jo aikaa kun tapahtui, mutta viime aikoina mun kaveri on kävellyt unissaan ja oli mennyt laittaan tyhjän tiskikoneen keskellä yötä päälle unissaan eikä muista mitään.
Ollin ei kyllä kannattaisi juoda paljoa ennen nukkumaan menoa ettei käy pissimässä satunnaisiin paikkoihin. Ei ainakaan toisten vaatteiden päälle tai meikkipusseihin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh784189Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli893431Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit1183241Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.803184- 1013062
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi412704Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla
Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise2682659Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö832502Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j2182474Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.942399