ONKO KURSSEJA???
EKA
pyrin
6
1157
Vastaukset
- BARE
Valmennuskeskuksella ainakin on. Huono kurssi kylläkin. Ainoa hyöty oli se vihko missä oli vanhoja pääsykoetehtäviä.
Toisaalta taik itsessään on aika roskaa. Saat varautua siihen että sielä aika rankasti arvotaan sisään otetut. - pyriiiiiiiii
teet itestäs työttömän maisterin
- BARE
Taikin varmoja linjoja on taidekasvatus, graafinen suunnittelu ja muotoilu. Noista on edes jotain mahista saada töitä. Lopeta heti unelmoiminen jostain muusta. Siis meinaan ihan tosissani.
- heheheh - tut
BARE kirjoitti:
Taikin varmoja linjoja on taidekasvatus, graafinen suunnittelu ja muotoilu. Noista on edes jotain mahista saada töitä. Lopeta heti unelmoiminen jostain muusta. Siis meinaan ihan tosissani.
no graafisella alalla on niiiin paljon ylitarjontaa ettei duunia taatust löydy ellei suvusta sit.
- BARE
heheheh - tut kirjoitti:
no graafisella alalla on niiiin paljon ylitarjontaa ettei duunia taatust löydy ellei suvusta sit.
Hyvällä portfoliolla ja taikin papereilla löytyy töitä varmaan muutamasta mestasta.
- Nimetön
Työväenopistolla toimii eina kevättalvisin valmennuskurssi Taikkiin pyrkijöille. Siellä on hyvä opettaja, monipuolinen juttu. Tietoja saat viimeistään tammikuun alussa eri opistoista, kurssi toimii Stoassa. Tietenkin voit kysellä tietoa jo aikaisemminkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079163
- 936920
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666665Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345721Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665503- 553601
- 503415
- 513213
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko573172- 562982