Heippa!
Ongelmana on, että mieluisia matkakohteita löytyisi vaikka millä mitalla, kun olemme siippani kanssa eri vaihtoehtoja läpi katselleet (vaikeaa päättää, kun monet kohteet vaikuttavat niin ihanille!).. täytyisi vain löytää ja valita molemmille sopiva vaihtoehto.. mikä näyttääkin olevan helpommin sanottu, kuin tehty :) !
Miehelleni ihanteellisimpana kohteena olisi Egyptin Hurghada juuri pyramidien, yms..vuoksi. Hänelle on tärkeää, että on nähtävyyksiä ja/tai kohteen historia on mielenkiintoinen. Yhdessä ollaan mietitty, että lomakohteessa pitäisi olla a.) lämmin, että voi rannallakin röhnötellä :), b.) suht´ edullista (ettei menisi puolta omaisuutta matkamuistoihin, ym. ostoksiin) ja ennen kaikkea; c.)me molemmat arvostetaan kaunista luontoa/eksoottisia eläimiä/kasveja ja rauhaa, eli jonkinlaiset retkeilyt/vaellukset luontoon olis myös toiveena matkakohteesta. Ja näillä retkillä/vaelluksilla olis kiva olla opas mukana.
Tulisko jollakulla mieleen meille sopiva kohde näillä ehdoilla? Jospa mekin sopiva kohde vielä löydetään :).. ja löytyy SE PAIKKA, mistä molemmat heti hihkaisee, että: "Tuonne!!!" :)
P.S: Loma-ajankohta olisi huhtikuussa ja kesto 1. viikko.
Minnehän
mentäisiin?
1
206
Vastaukset
- hannimi
kannattaa lähteä jostain muualta kuin Hurghadasta. Sieltä on Kairoon yli 500 km matkaa. Tultiin sieltä just kaks viikkoa sitten, ajattelin varata uuden matkan jo huhtikuussa, sen verran hyvä oli reissu. Jos haluaa nähdä pyramidit, menkää suoraan Kairoon. Jos haluaa snorklata Punaisen Meren korallit...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 194669
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831702Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871566Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741514Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2431388Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651023