Jos rahalla ei oikeasti olisi väliä (ei matkan hinnassa eikä kohteen hinnoissa) minne haluaisit matkustaa?
Rahalla ei väliä-minne?
6
954
Vastaukset
- Marienhof
matkustaa mm. Kiribatiin, Bhutaniin, Mongoliaan ja Nauruun. Naurussa olisi mukava käydä ennen kuin koko maa kenties tuhoutuu ja lakkautetaan.
- Saarelle
Tyynellämerellä. Tahiti, Bora bora ja Fidzi olis varmaan mielenkiintosia. Matkat taitaa olla vaan sen verran kalliita ettei ihan lähiaikoina tarvi mennä.
- Paras mahdollinen kohde
ja ei itse asiassa niin kauheasti säväyttänyt...
- kuin Kanaria
Paras mahdollinen kohde kirjoitti:
ja ei itse asiassa niin kauheasti säväyttänyt...
Sillä pallonpuoliskolla asuville, esim. ausseille Fidzi on kuin meille Kanaria. Siellä käyvät kaikki halpismatkoilla ryyppäämässä.
Itse lähtisin katsomaan Tuvalua niin kauan kuin se vielä on olemassa.
- mahdollisimman
kauas ja siellä saisi olla lämmintä, valkoista hiekkaranta, rauhaa, hedelmiä, lämmintä vettä uida, romantiikkaa, hemmottelua, hyvää palvelua halvalla... mikä kohde se voisi olla....?
- yhä uudestaan !
Ei rahalla ole väliä, menen aina sinne, missä parhaiten viihdyn ja se on paikallinen Bulgaria. Ei turistikohteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1596319
- 1165816
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465337Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323415- 572985
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252661- 432360
- 252320
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta132030On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151911