KAKI ON PARAS

ALA-ARVOISET NAISET!

PILAAVAT KAKIN MAINEEN. KAKI VOITTOON! HÄN OSAA KÄSITELLÄ NAISIA JUST NIINKUIN PITÄÄKIN! NAISET VAAN TYKKÄÄ KO NIIL JUTTELEE KAKSIMIELISIÄ!
KAKI ON IHANA! JEEEEEEE!
KAKI ANSAITSISI VAIN TYYLIKKÄÄMMÄT NAISET!
KANATARHASSA KUN OLLAAN!

16

641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikea naistenmies?

      Sä et oo varmaan naiseen edes koskenut.

      • kuule pervo

        pannu alulle enemmän muksuja tähän maailmaan, kun sulla on pukamia puassas!


      • kannattajat

        saamme paljon naisia. näin se vaan on. ei akkoja kiinnosta tasapaksut pellet. pitää löytyä johtajuutta kuten kakilta


    • perää

      Kaki ei tyrkytä itseään kuten joku mika tyrkytti. Siinä ero että kaki olisi muka jotenkin pervo. Mikahan se pervo oli. Sitten naiset vinkuu kun miehet tuli väkisin päälle. Kun ei tule niin vingutaan että eivät tule. Typeriä akkoja...

      • kaki voittoon

        Kaki voittaa tämän vuotisen bb-jutskan. Hän on ainoa joka viihdyttää myös katsojia! Mira vihastuttaa, mutta Kaki ihastuttaa!


      • niinpä niin

        en ole eläissäni nähnyt sit niin ETOVAA ihmistä kun kyseinen henkilö! kyllä pervot jutut menee vielä mutta tämän ihmisen jutut ovat jo toista luokkaa ei siis normaalia!? eikä muuten mika itseään tyrkyttänyt vaan joku kävi niin sanotusti päälle!kakinhan harrastus on aikuisviihteen keräily! hei haloo ei siis ihan normaalia harrastusta


      • tahtoa
        kaki voittoon kirjoitti:

        Kaki voittaa tämän vuotisen bb-jutskan. Hän on ainoa joka viihdyttää myös katsojia! Mira vihastuttaa, mutta Kaki ihastuttaa!

        Samaa mieltä.Kaki voittoon.Kaki on ihana.Olis kiva lötköttää Kakin vieressä soffalla tai siinä leveällä sängyllä ja kuunnella hyväntahtoisia juttuja ja naurun kiherrystä.


      • miehet kattoo
        niinpä niin kirjoitti:

        en ole eläissäni nähnyt sit niin ETOVAA ihmistä kun kyseinen henkilö! kyllä pervot jutut menee vielä mutta tämän ihmisen jutut ovat jo toista luokkaa ei siis normaalia!? eikä muuten mika itseään tyrkyttänyt vaan joku kävi niin sanotusti päälle!kakinhan harrastus on aikuisviihteen keräily! hei haloo ei siis ihan normaalia harrastusta

        pornoa joko salassa tai ei. Joten kaki kuuluu niihin jotka myöntää katsovansa. Muut miehet jotka kieltävät valehtelevat. Näin se vaan menee. Jos kaki ei miellytä äännestä feministejä.


      • voi hellanlettas!
        niinpä niin kirjoitti:

        en ole eläissäni nähnyt sit niin ETOVAA ihmistä kun kyseinen henkilö! kyllä pervot jutut menee vielä mutta tämän ihmisen jutut ovat jo toista luokkaa ei siis normaalia!? eikä muuten mika itseään tyrkyttänyt vaan joku kävi niin sanotusti päälle!kakinhan harrastus on aikuisviihteen keräily! hei haloo ei siis ihan normaalia harrastusta

        Kaki on tasapuolinen ja tasapainoinen ja vielä tasapaksu. Mutta luonteessa löytyy. Jotkut hörhöt ihastuivat Mikaan. Pääasiassa ulkonäön vuoksi. Paskaa oli kuitenkin jätkä sisimmältään. Toivotaan ettei tule mua kadulla vastaan. SE oli ETOVA tyyppi.

        Mutta Kaki uskaltaa olla oma ittensä, vaikka tietää että häntä ehkä inhotaan ulkonäön takia.

        Kaki on viimmosen päälle herrasmies.


      • kristaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
        voi hellanlettas! kirjoitti:

        Kaki on tasapuolinen ja tasapainoinen ja vielä tasapaksu. Mutta luonteessa löytyy. Jotkut hörhöt ihastuivat Mikaan. Pääasiassa ulkonäön vuoksi. Paskaa oli kuitenkin jätkä sisimmältään. Toivotaan ettei tule mua kadulla vastaan. SE oli ETOVA tyyppi.

        Mutta Kaki uskaltaa olla oma ittensä, vaikka tietää että häntä ehkä inhotaan ulkonäön takia.

        Kaki on viimmosen päälle herrasmies.

        ei varmaan kakia inhota näön vuoksi vaan hänen pervojen ja etovien juttujen vuoksi voiko tollasta miestä olla kun hän? en ittelleni ottas vaikka olis viimenen mies maailmassa! sarikin muuten vaan pelaaaaaaaaaaaa kakin kanssa


    • kerrankin löytynyt

      oikea mies bb-kisaan. muut on naisia tai tyttöjä. kaki on suomalainen mies, joka heittää hyvää huumoria ja pitää akat nyrkin ja hellan välissä. kaki olisi vooittanut tanssikisan ilman epäreilua diskausta.

      • 120 kiloo voimaa

        Kakia ei olisi saanut diskata!!!!!
        Mut tämän Mia paran annettava voittaa ettei Waldo vedä rahojaan pois! Näin on tosi!
        Mira on tehnyt myös niin paljon sääntörikkomuksia, että ulos tänään!


      • Make homo

        Haluaisin olla marsusi. Olen myös rakastunut kondomilla sidottuun pyyhevaginaasi. Sanoin tyttöystävälleni että sinä voit ottaa pelagonias mukaan ja lähteä. Minähän voin käydä äidillä pesettämässä pyykkini ja äiti käy laittamassa mulle ruokaa ja siivoamassa. Äitihän lupas myös lainatu mulle rintaliivejään. Lämmöllä marsusi


    • voittoon.

    • hajoo

      ikuiseen selibaattiisi

      • ookkonna pieni

        löytännä uuden sanan. ihanaa:D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe