Mitä mieltä porukka on otsikon pyörästä? Jos jollain on kyseinen peli niin kertokaa ihmeessä kokemuksia. Onko murheenkryyninä sama kuin pikkuveljellä eli katkeavat pakoaukonsäätimet.
Tällainen pyörä kuitenkin olisi tähtäimessä. Oikein fixu jätkä varmaankin ostaisi kuitenkin jonkin 4-tahtisen, mutta kuitenkin tuo kakstahti jotenkin kiinnostaa... myös hintansa ja vakuutusten hinnan puolesta.
Eikö 250 rg:ssä ole sähköstarttia? Aika outo juttu kun 125 rg:ssä se on...
suzuki rgv 250 91-96
6
3641
Vastaukset
- isorotta, ei sisään kirjaan...
Moikka
joo - todella hyvä pyörä on.
Olet täysin oikeassa, kaksitahtisissa on sitä jotain jota nelareista ei oo.
Isossa kaksitahtisessa on vielä enemmän SITÄ jotain.
Miksi siis tyytä kaksiputkiseen, 250 kuutioiseen kun olis nelisylinterinen 500 kuutioinenkin olemassa? Neljän pakoputken neljä ulostuloa takana on oikeesti aika jees!
Mulla nimittäin olis kaksi rg 500 gammaa joista toisesta voisin tallin tilanpuutteen vuoksi luopua, kohtuu hintaan (sis. surukorvaus mulle) ... ei nimittäin oo ainoot pyörät ja tila kuten aika aina loppuu joskus kesken.
Molemmat pyörät on GHN Racing koneella (eli paljon kaikkee huippusälää siellä sisällä) ja tekniikaltaan todella huippukunnossa. Varmaan mennään jossain - 120 hepan tehoilla ja mieti mitä hökötys painaa.
Mä voisin kertoo niistä lisää jos kiinnostaa.
käy kattoo täältä: http://rg500gamma.net/
Viosta sen verran:
Pakoaukonsäätimet on todellakin aika ongelma ja vaatii pientä hoitoa ja säätöä jotta toimii täydellisesti - katsos 80 luvun elektroniikkaa sen ajan pyörässä - mutta broidisi varmaan tietää miten niitä hoitaa. Mulla ei ole ollut koskaan mitään vaivaa paitsi joskus asentaessa pitää olla säädöissä ja muissa todella tarkka että kaikki menee kohdalleen.
En ole koskaan ainakaan 500 osalta kuullut moisesta vaivasta ja keskustelupalstoja kyseiselle klassiselle katuhirmulle on TODELLA PALJON.
Suzuki RG on mahtavin moottoripyörä mitä koskaan on tehty tai tullaan tekemään!!!!!!!! Oli sitten piikki tai 5 satanen... 2 stoke power!- suzukiko?
Moro!
Olisi varmaan aika kova peli teho/painosuhteelta tuo 500 RG, mutta ulkonäollisesti pidän enemmän siitä 250 RGV:stä. Ja se kuitenkin merkitsee aika paljon että pyörä miellyttää silmää...
Pyörä pitäisi vielä ehdottomasti olla alkuperäiskunnossa eli ei mitään lucky strike teippauksia ym.
Kiitoksia kuitenkin tarjouksesta! - mie vuan
suzukiko? kirjoitti:
Moro!
Olisi varmaan aika kova peli teho/painosuhteelta tuo 500 RG, mutta ulkonäollisesti pidän enemmän siitä 250 RGV:stä. Ja se kuitenkin merkitsee aika paljon että pyörä miellyttää silmää...
Pyörä pitäisi vielä ehdottomasti olla alkuperäiskunnossa eli ei mitään lucky strike teippauksia ym.
Kiitoksia kuitenkin tarjouksesta!mallinen. Pakoaukon säätimet ovat heikko paikka, mutta niihin löytyy saksasta ja englannista korjaus. Lucky Strike maalauksella on myyty ko. pyörää ainakin muualla maailmalla.
Itse jos nyt tekisin kauppaa, niin ostaisin rs250 Aprilian. Se on samalla koneella kuin rgv.
rg500 ei muuten ole pakoaukon säätimiä.
Mulla on ollu aika paljon ongelmia ja ilmeisesti on vieläkin, mutta tiesin sen ostaessani sen hupi vehkeeksi. Yksi pytty korkkasi ja sitten on sellainen hämärä vika, jonka takia olen avannut koneen jo 2 kertaa, kun se syö öljyä vaihdelaatikosta ja sitten tietysti savuttaa oikeasta pytystä ihan simona. Ekalla kerralla vaihdoin stefat ja ulommat laakerit ja tokalla kerralla liimailin lohkot, mutta jostakin sitä vieläkin tihkuu sinne... Nyt on uusi kampura, jos se on se vanha niin vääntynyt, että stefa ei toimi siinä??? ainakin kokeilen keväällä laittaa sen ja tutkin että löytyykö halkeama kun kiristää lohkot paikoilleen...
Etujousitus on paska. Liian pehmyt. Takapää on ok ja kun vielä läppäsen jäykemmät etujouset, niin kait sillä radallakin voi ajella.
Apriliassa on ymmärtääkseni paremmat jousitusosat?
Paljon siinä on hommaa ja kaikki on aika kallista, mutta AH. Kyllä menee hienosti! Mulla on toinen pyörä Busa, mutta mieluummin ajelen tolla pikkusella tai ajelisin jos se ei savuttelisi niin sikana...
- rotax 122
Terve
Mulla on 93 vuosimallinen jonka sain pelastettua täystuholta. Vakiona täystehoisena 56 hv takapyörästä. Vaihdoin heti Fischerin saksalaiset pakoaukonsäätimet. Vanhat oli putoamispisteessä pyttyihin. Mahtava runko ajaa. Erittäin paljon huoltoa vaativa pyörä. Vakiona 0-100 km 3,8 sekunttia. Todellisen ratapyörän siviiliversio. Suzukilta saa erittäin hyvin varaosia VIELÄ. Toimi äkkiä kun vielä on aikaa. Missään EU maassa tätä pyörää ei saa uutena tyypitettyä päästöjen takia. Siksi valmistus lopetettu.
Terveisin
Rotax 122- ei enää ikinä
Ostin vm. 92 Rgv 250 ja ajoin tasan kaksi kesää.
Puolet ajasta pyörä levällään joko omassa tallissa tai korjaamolla. Rahaa palo tuhottomasti ja koko ajan. Ei edes jaksa kirjottaa vikalistaa. Leikkas pytty kiinni, pakosäätimet jumis, sähkövikaa yms. Lopuksi tuli sellanen vika että sateella katos välii puolet tehoista, kaikki käyty läpi, täysi mysteeri. Onneks sain ajokuntoon ja myin välittömästi eteenpäin kädet ristissä että kestäs koeajon. Nyt oon onnellisesti R1 omistaja enkä kyl yhtään kaipaa takas tota RGV:tä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275