Hei!
Olen etsiskellyt suomesta Marilyn tuotteita, esim. laukkuja, paitoja, lompakoita jne... mistäköhän löytyisi?!
T.Marilyn fani
Marilyn Monroe tuotteet!?
7
4544
Vastaukset
- riippuu vähän
Riippuu vähän missä päin asut :D Oulussa ainakin löytyy jtn liikkeitä.. ja laita googleen hakusanaksi (nettikaupat), mutta en oo sit ihan varma
- norma jean
runeberginkadulla on liike, mehiläisestä töölöntorillepäin.
- Marilyn Marilyn
Hei Marilyn fani!
Tällaisesta nettikaupasta ainakin löytyy kaikkea IHANAA Marilynistä että muutakin!!!
Samaa kamaa mitä myy jenkkiläiset Marilyn fanisivut ja vielä edullisestikkin! Itse olen jotain tuolta ostanut, ovat tosi hienoja ja laadukkaita.
www.jf-glamour.com
- Marilyn-fani
Tampereella Kyttälänkadulla Stockmannin takana on ihana Coju&Cafe - omistaja on tosi mahtava ja paljon kaikkee ihanaa kivaa pientä - Marilyn, Simpsonit, Elvis, CocaCola-aiheisesti löytyy erityisesti...
Ja aurajuustokinkkupiirakka on taivaallista ;) - AROSUSI-09
Siellä on Marilyn-ja muuta mielenkiintoista sälää.
- marylynEt
Koskenkorvalta Jari Mäki on täällä Etelä-Pohjanmaalla. Voit myös tilata
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962853
- 432816
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj282014- 1331959
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51329Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3681311