Marilyn Monroe tuotteet!?

Marilyn fani

Hei!

Olen etsiskellyt suomesta Marilyn tuotteita, esim. laukkuja, paitoja, lompakoita jne... mistäköhän löytyisi?!

T.Marilyn fani

9

3100

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riippuu vähän

Riippuu vähän missä päin asut :D Oulussa ainakin löytyy jtn liikkeitä.. ja laita googleen hakusanaksi (nettikaupat), mutta en oo sit ihan varma

• norma jean

runeberginkadulla on liike, mehiläisestä töölöntorillepäin.

• Marilyn Marilyn

Hei Marilyn fani!

Tällaisesta nettikaupasta ainakin löytyy kaikkea IHANAA Marilynistä että muutakin!!!
        Samaa kamaa mitä myy jenkkiläiset Marilyn fanisivut ja vielä edullisestikkin! Itse olen jotain tuolta ostanut, ovat tosi hienoja ja laadukkaita.

www.jf-glamour.com

• Marilyn-fani

Tampereella Kyttälänkadulla Stockmannin takana on ihana Coju&Cafe - omistaja on tosi mahtava ja paljon kaikkee ihanaa kivaa pientä - Marilyn, Simpsonit, Elvis, CocaCola-aiheisesti löytyy erityisesti...

Ja aurajuustokinkkupiirakka on taivaallista ;)

• AROSUSI-09

Siellä on Marilyn-ja muuta mielenkiintoista sälää.

• suski Marilyn!!!!!!!

Olen itse aivan friikki, guugletat vaan Marilyn Monroen ja itse asiassa minulla on kehystettyjä Maskan valokuvia 20e tsippe, aitoja kuvia! Kehystettyjä ja lasitettu 28 x34 cm.
      Ota yhteyttä susanna.rehumaki@gmail.com

• marylynEt

Koskenkorvalta Jari Mäki on täällä Etelä-Pohjanmaalla. Voit myös tilata

• PenttiHirvonen69

Mulla olisi myytävänä Marilynin vähän käytetyt pikkarit. Pientä jarruraitaa löytyy ja sopivasti sillin hajua nuuskuttelua varten. Itse olen niitä nuuskinut niitä 30 -vuotta ja ostin ne suoraan ameriikasta ja edellinen omistaja Pentti Arvo oli saanut ne kirjailija Milleriltä. Tarjouksia otetaan vastaan. Materiaali pellavaa ja väri vaaleanpunainen (hieman myös keltaista ja ruskeaa)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Välit poikki aikuisen lapsen perheen kanssa.

He suuttuivat kun kuulivat ettemme puolisoni kanssa ota rokotetta. Emme todennäköisesti saa tavata enään lapsen lapsiamme, emmekä saa heitä yökylään k
      Maailman menoa
      231
      4736
    2. Aikapommi räjähti BB-talossa - Ikävä "leikki" teki tehtävänsä - Nina Mikkonen häätöäänestykseen

Voi ei, nyt kävi yksinhuoltajalle köpelösti… Mitä mieltä, pitäisikö Mikkosen jo tippua BB-talosta? https://www.suomi24.fi/viihde/aikapommi-rajahti-bb-
      Big Brother
      37
      4119
    3. Yllätys-sexy! Sanna Ukkola poseeraa korsettitopissa nuoruuskuvassa: "Housut jalassa, kerrankin"

Sanna Ukkola on totuttu näkemään aina hyvin asialinjalla. Nyt hän todellakin yllättää. UUH, aika hot! https://www.suomi24.fi/viihde/yllatys-sexy-bb-sa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      16
      2763
    Aihe