Marilyn Monroe tuotteet!?

Marilyn fani

Hei!

Olen etsiskellyt suomesta Marilyn tuotteita, esim. laukkuja, paitoja, lompakoita jne... mistäköhän löytyisi?!

T.Marilyn fani

9

4377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riippuu vähän

      Riippuu vähän missä päin asut :D Oulussa ainakin löytyy jtn liikkeitä.. ja laita googleen hakusanaksi (nettikaupat), mutta en oo sit ihan varma

    • norma jean

      runeberginkadulla on liike, mehiläisestä töölöntorillepäin.

      • Marilyn Marilyn

        Hei Marilyn fani!

        Tällaisesta nettikaupasta ainakin löytyy kaikkea IHANAA Marilynistä että muutakin!!!
        Samaa kamaa mitä myy jenkkiläiset Marilyn fanisivut ja vielä edullisestikkin! Itse olen jotain tuolta ostanut, ovat tosi hienoja ja laadukkaita.

        www.jf-glamour.com


    • Marilyn-fani

      Tampereella Kyttälänkadulla Stockmannin takana on ihana Coju&Cafe - omistaja on tosi mahtava ja paljon kaikkee ihanaa kivaa pientä - Marilyn, Simpsonit, Elvis, CocaCola-aiheisesti löytyy erityisesti...

      Ja aurajuustokinkkupiirakka on taivaallista ;)

    • AROSUSI-09

      Siellä on Marilyn-ja muuta mielenkiintoista sälää.

    • suski Marilyn!!!!!!!

      Olen itse aivan friikki, guugletat vaan Marilyn Monroen ja itse asiassa minulla on kehystettyjä Maskan valokuvia 20e tsippe, aitoja kuvia! Kehystettyjä ja lasitettu 28 x34 cm.
      Ota yhteyttä [email protected]

    • marylynEt

      Koskenkorvalta Jari Mäki on täällä Etelä-Pohjanmaalla. Voit myös tilata

    • PenttiHirvonen69

      Mulla olisi myytävänä Marilynin vähän käytetyt pikkarit. Pientä jarruraitaa löytyy ja sopivasti sillin hajua nuuskuttelua varten. Itse olen niitä nuuskinut niitä 30 -vuotta ja ostin ne suoraan ameriikasta ja edellinen omistaja Pentti Arvo oli saanut ne kirjailija Milleriltä. Tarjouksia otetaan vastaan. Materiaali pellavaa ja väri vaaleanpunainen (hieman myös keltaista ja ruskeaa)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe