Vanha habbo takas!

Kate

Mun mielestä vanha habbo oli paras. Sillon ei ollut yhtä paljon mitään peeloja ja huijareita kuin nyt. Habbokaan ei välillä toimi.

Mitä mieltä te ootte?

109

6806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ymby

      Niimpä..vanha habbo oli paras, ja mie haluun sen takasi.

      • jjooook

        Nykyään Habbossa kaikki on kallistunut aivan liikaa.
        Ennen oli mukava sisustaa huoneita kun tavarat oli halpoja ja suurin osa kamuista lopetti habossa käyntti loppu hintojen nousun lälkee.


      • Najon

        Eikös oo joku osoite joka vie vanhaan habboon? mä olin siellä joku 8kk sitten xP voisko joku kertsii mikä se olikaan :)


      • ^mirre^
        Najon kirjoitti:

        Eikös oo joku osoite joka vie vanhaan habboon? mä olin siellä joku 8kk sitten xP voisko joku kertsii mikä se olikaan :)

        jos joku saa tietää sen vanhan habon osoitteen niin voisiko ystävällisesti kertoo sen meille ja niin pian kun vaan on mahdollista.


      • hhhh
        ^mirre^ kirjoitti:

        jos joku saa tietää sen vanhan habon osoitteen niin voisiko ystävällisesti kertoo sen meille ja niin pian kun vaan on mahdollista.

        habbo.fi


      • teemu¶¶

        mä hasluun vanhan habon


      • JULIA234

        ei toi hotelli24 neljän habbo ole hyvä siellä ei edes saa koleja ei yhtään voisitko kertoa jonkin hyvän habon jossa saa koleja


    • Termospullo.

      Meinaat varmaan Hotelli Kultakalaa? Musta tuntuu, että et oo itsekkään elänyt niitä 2000-vuoden kulta-aikoja.

    • Ekke1994

      Tälle kehitykselle ei nyt vaan voi mitään.
      Sen voin sanoa, että ei ne peelot varmaankaan lähde vaikka hotelli palautettaisiinkin vuoden 2000-2002 väliselle tekniikalle. Ja voin kokemuksesta sanoa, että ei se habbo aina ennenkään toiminut. Ainahan jotain virhettä jossain on.
      Ennenhän ei päässyt kuin 2000 kerrallaan sisälle ellei ollut Hc. Eli siitä sitten odottelemaan...

      • nunnnah

        Ei tuolla nytkään käy, kun parhaillaan 1500käyttäjää.. Kävijämäärä laskenut 55%


    • so?!!

      NO MITÄ TURHII sulkekaas se.. x))))

    • ...

      Habbo oli paljon parempi vuonna 2000, kuin nyt. Kun uudistukset alkoivat, järkytyin jo idioottimaisesta taustakuvasta ja uusista kolikonhankintäsysteemeistä. Habbo oli suunnattu vahemmille alunperin, ja nyt siitä tekemällä tehdään lasten leikkikenttää. Vaihtosysteemit, battle ballit, kaikki tuollainen. Ja tavaroiden hinnat.. Nyt muistilappujakin on todella vähän. Ennen jos osti muistilapun, se riitti niin kauaksi aikaa, kunnes päivitykset tulivat ja pyyhkivät laput seinältä.

    • hene9966

      joo niin on

    • lehtoo

      Juu vanha habbo takas! oli paljo parempi ku nykyinen ! kaikki kamat muuttun ihan rumiks (esim. silot) !!!!!!!!VANHA HABBO TAKAISIN!!!!

    • Kabricks69

      joo tosi ihkua se oli todella xdihq hankitaan se takas ettei mee elämä pilalle

      • Lara¤Croft

        Pelasin ekaa kertaa uutta habboa enkä ole nähnyt vanhaa... viitittekö kertoo jotain??


      • HabboGB
        Lara¤Croft kirjoitti:

        Pelasin ekaa kertaa uutta habboa enkä ole nähnyt vanhaa... viitittekö kertoo jotain??

        Vanha habbo on poistunut ikiajoiksi! Tilalla on uusi habbo! Monia kuukausia sitten, kun uusi habbo oli vielä beta-vaiheessa, niin sillon vanha habbo oli uuden rinnalla, mutta se poistettiin valmiin uuden tieltä.


    • Aipa

      Jos kaikki olisi Kuin ennenkin, jolloin Ei Peeloja ollut, niin Minun matkimistani (se Aipa. (Aipa Pisteellä)) ei varmaan Koskaan olisi Tapahtunutkaan.

    • :aaveratsastaja

      sama juttu, sisään käyntiki oli parempi ja habbo home on ihan homeessa

      • että haluutte vanhan habon ...

        nii ehkä jotain voi tapahtuu jos tosi moni valittaa mä ainakin oon valitannu jo 4 kertaa
        helptoolilla


    • sohvi

      Niinpä vanha habbo oli kaikkest parhaampi oli helpompi kirjautuu sisään ei pitäny kahdesti kirjautuu niinku johonkin tyhmää habbo homee ja siitä sitte uuestaa sisään siis ihän tyhmää mä olen kyllä sitä mieltä että: VANHA HABBO TAKASIN JA VÄHÄN ÄKKII KUULETTEKO..?

    • habbo takasssss

      habbo sellaseks ku se oli 4-5 vuotta sitten

    • Kyll

      Kyllä se halutaan takas hyvä joukko toi 14 jäsentä niin sillä sitä ei saada takaisin ja sulake menettäisi paljon rhaa mielemmin 14 jäsentä kun iso määrä rahaa ja miten kakarat saadaan sieltä pois?

    • huligaani29

      mun haboon tulee vähän väliä tapahtui virhe ja kamat ei lataudu heti niinku vanhalla

    • takas se saatana

      takas 2000 vuoden hotelli kultakala!

      • habbo-mies

        aloitin habon n. vuosi sitten, eli tiiän kaikki muutokset mitä on tapahtunut sen jälkeen, mutta millainen oli vanha habbo-hotel??


      • KULTAKALABACK!
        habbo-mies kirjoitti:

        aloitin habon n. vuosi sitten, eli tiiän kaikki muutokset mitä on tapahtunut sen jälkeen, mutta millainen oli vanha habbo-hotel??

        Ihan ennen habbo oli nimeltään Hotelli Kultakala tai joku sellanen. Sen jälkeen tuli Habbo Hotel ja sit tuli pelkkä Habbo.


    • utuugugug

      uugagagagag uus habbo on parempi vanha oli noob
      mutta se habbowood oli hyvä oli muuten sillonkin
      peeloja ja huijareita mutta et ole ehkä nähnyt niitä siellä silloin niin paljon.

    • Mr.Muu

      vanhassahabos oli parempi ku kaikki vaihto kamaa ny uuessa kaikki huutaa *tarjolla kola tarjoo kolei!!!*

    • 123

      SAMOIN

      • habbo hotel takas

        vanha habbo takas uusi habbo vittuun uusi habbo vittuun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • sentsu

      Vanha habbo takas ku sillo0 hc makso vähemmä ja keriksinä oli kaikkii k-koneita ja tälläsii lewoja nyt on iha huonoi ja peeloi ja kaikki pöllii ennen oli ihanii kamoiki ja nyt:VANHA HABBO TAKAS!!!

    • kole-hera

      mä haluun vanhan habon takas mut täs habos on makeit vaatteit ja niit Vanha habbo takas! ja hetiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
      iiiiiiiiiiii
      iiiiiiiiii
      iiiiiiiiiiiii
      iiiiiiiiiiiiii
      iiiiiiiiiiiiiii
      iiiiiiiiiiiiiii

    • joni.salminen1

      nii se oli parepi
      mut sit ti voi saada takas

    • ^mirre^

      Mun mielestä vanha habbo oli paras kun sillon ei ollut niin paljon peeloja kun nyt ja vanha habbo oli siten myös parempi ku sillon ei ollu niin rikkaita habboja ku se oli kivempaa ku nytten kaiikki habot on sika rikkaita ja muutenki sillon ei ollu paljon Hc:eitä.

      • Höpönassu

        Vanha habbo oli siksi parempi, koska taviksilla oli musta väri. HC oli halvempi. Oli paremmat vaatteet. HC:ssa oli toisena kuukautena HC -plastosetti (siihen kuului plastic -sarjan 4 turkoosia plastic tuolia ja 1 turkoosi plastic pöytä). Kultakalastin oli 100kertaa kätsympi ku joku saamarin messenger... Vanha BB ja SS oli parempia, vaikka ne makso... Ja paras etu oli silloin, että kaikki tavarasarjat niinkun esim, norja ja silo ja polyfon oli eri väreissä, ja plastic sarjaan sai 2 kertaa enemmä värejä... Ja habbohomeen sai hahmotarroja ja satakertaa hienompia hometarroja... Paras habbohotelliaika oli se, se 2004-2005 hotelliaika jolloin oli kaikki noi... Ja nykyään on on enemmän peeloja/massoja/trollija/lissuja ja pissiksiä habossa... Se vaa nii paljo vatuttaa että kaikki ostaa sikana koleja


      • HABBO TAKAS
        Höpönassu kirjoitti:

        Vanha habbo oli siksi parempi, koska taviksilla oli musta väri. HC oli halvempi. Oli paremmat vaatteet. HC:ssa oli toisena kuukautena HC -plastosetti (siihen kuului plastic -sarjan 4 turkoosia plastic tuolia ja 1 turkoosi plastic pöytä). Kultakalastin oli 100kertaa kätsympi ku joku saamarin messenger... Vanha BB ja SS oli parempia, vaikka ne makso... Ja paras etu oli silloin, että kaikki tavarasarjat niinkun esim, norja ja silo ja polyfon oli eri väreissä, ja plastic sarjaan sai 2 kertaa enemmä värejä... Ja habbohomeen sai hahmotarroja ja satakertaa hienompia hometarroja... Paras habbohotelliaika oli se, se 2004-2005 hotelliaika jolloin oli kaikki noi... Ja nykyään on on enemmän peeloja/massoja/trollija/lissuja ja pissiksiä habossa... Se vaa nii paljo vatuttaa että kaikki ostaa sikana koleja

        no nii,i. vanha habbo oli tuhat kertaa parempi! nykyää kirjautumisee tarttee jonku ******* sähköposti osotteen! EI KÄY ENÄÄ PELKKÄ KÄYTTÄJÄNIMI!!!!!!!


    • HABBO TAKAS

      No nii vanha kultakala vuodelta 2000 takas! nykyinen kusee ha huolella, niin täyteen ängety kaikkea mahdollista että tuskin löytää ees sisään koko habboon. Yritin valittaa jollai habon sivulla mutta HUOH, kirjoitin 15minuuttia valitusta uudesta habosta ja sitten kun lähetän viestin, EPÄONNISTUI YRITÄN UUDELLEEN. voi vittu eivät suostu ottamaan edes valituksia! lisäksi mun monella sadalla eurolla tilatut kamat on menny kun hahmo poistettii ilman syytä.

    • Habbo-mies

      no joo, se asia on vähän niin ja näin, tyypit nykyään 70prosenttia peeloja ja 30 ihan meneviäkin, mutta helpompi käyttöinen kyllä oli vanha, se kyllä täytyy sanoa

    • mammutti-mara

      niinpä iha tyhmää mun mielestä vanha habbo ol paljon parempi ! ! ! nyt on viel iha älytöntä että tavalliset ukot ei voi käyttää mustaa ! ! ! eikä tavallistä punasta ! ! !

    • KANKKA

      HABBO EI VÄLILLÄ TOIMI MÄKÄÄN EN OO PÄÄSSY SINNE MONEE PÄIVÄÄN

    • laugra

      no nii ku multa hävii välillä kolestitki ja keriksetki on nyt iha peest vanha habbo takas ja nopee tai ilmotan asiasta poliisille XDXD

    • MariGo.

      Habbossa EI oo mikään niinku ennen. Oon vaihtanu sähköpostin, koska en muistanu salasanaa, ja jos ei Habbossa aktivoi hahmon tiedoissa olevaa sähköpostiosoitetta, ei saa vaihto lupaa! >:(
      Ja ilman vaihto lupaa ei voi vaihtaa omia tavaroita muille, mut ne voi omiaan.(siis ne joilla on lupa) Itse en tätä linkkiä voi katsoa joka tuli vanhaan sähköpostiin! Ärsyttävää. Ja kultakalastinki on poissa.

      • ktutkd

        jos ei huvita nii lopeta ekkö ymmärrä että ei jaksa aina kuunnella ku valitetaan.


      • -ei kukaan-

        No nyt sanon muutaman sanasen pölläreistä:

        Mä olin säästäny ihan hirveesti kolei, että saisin sisustettuu huoneeni. No, viimeinkin ku mulla oli 50 kolee, nii menn shoppailee. Tein siitä ihan sairaan hienon huoneen ja kävijöitä alko virrata.

        Mutta kaikki ilo loppuu aikanaan:

        Yks päivä tulin habboo nii joku olli pöllänny kaikki mun kamat. JA KIITOS SILLE JOKA VEI NE!! KOSKA MÄHÄN OLIN OSTANU AINAKIN 30€ EDESTÄ KAMAA!

        Joten haistakaa huilu Tuu ja Sulake


      • sdfsfadg
        -ei kukaan- kirjoitti:

        No nyt sanon muutaman sanasen pölläreistä:

        Mä olin säästäny ihan hirveesti kolei, että saisin sisustettuu huoneeni. No, viimeinkin ku mulla oli 50 kolee, nii menn shoppailee. Tein siitä ihan sairaan hienon huoneen ja kävijöitä alko virrata.

        Mutta kaikki ilo loppuu aikanaan:

        Yks päivä tulin habboo nii joku olli pöllänny kaikki mun kamat. JA KIITOS SILLE JOKA VEI NE!! KOSKA MÄHÄN OLIN OSTANU AINAKIN 30€ EDESTÄ KAMAA!

        Joten haistakaa huilu Tuu ja Sulake

        HAHAHAHAHA VITUN SKIDIT!1! TEITÄ OLLU OLEMASSAKAA 2000LUVUL:d IHAN KU TIETIÄISITTE JOTAI VANHAST HABOST, :DDD ''SILOT ON TULLU RUMEMMAKS'' IHAN SAMANLAISIA-.-- PENNUT, JA SNOWSTORM OLI JO 2002 ..........
        (SS) JOTEN VITTU IMAC NOOBIT.


      • Mirvukka100
        sdfsfadg kirjoitti:

        HAHAHAHAHA VITUN SKIDIT!1! TEITÄ OLLU OLEMASSAKAA 2000LUVUL:d IHAN KU TIETIÄISITTE JOTAI VANHAST HABOST, :DDD ''SILOT ON TULLU RUMEMMAKS'' IHAN SAMANLAISIA-.-- PENNUT, JA SNOWSTORM OLI JO 2002 ..........
        (SS) JOTEN VITTU IMAC NOOBIT.

        Taidat itse olla pentu, ku et ees laita,pilkkuja,pisteitä, ja isoja ja pieniä kirjaimia paikoilleen, ja haukut koko ajan muita! Joten olet selvästi pentu!


      • Mirvukka100
        Mirvukka100 kirjoitti:

        Taidat itse olla pentu, ku et ees laita,pilkkuja,pisteitä, ja isoja ja pieniä kirjaimia paikoilleen, ja haukut koko ajan muita! Joten olet selvästi pentu!

        1997. Ei sekää paha ikä oo. :D Ja toi sdfsfadg on varmaa joku, 6 v.


      • Et osaa
        Mirvukka100 kirjoitti:

        1997. Ei sekää paha ikä oo. :D Ja toi sdfsfadg on varmaa joku, 6 v.

        "Varmaan joku, 6v." Et näytä osaavan itsekään pilkkujen paikkoja, joten turha tulla pätemään jostakin kieliopista. -.-


      • KULTAKALABACK!
        sdfsfadg kirjoitti:

        HAHAHAHAHA VITUN SKIDIT!1! TEITÄ OLLU OLEMASSAKAA 2000LUVUL:d IHAN KU TIETIÄISITTE JOTAI VANHAST HABOST, :DDD ''SILOT ON TULLU RUMEMMAKS'' IHAN SAMANLAISIA-.-- PENNUT, JA SNOWSTORM OLI JO 2002 ..........
        (SS) JOTEN VITTU IMAC NOOBIT.

        Snowstormia ei ole enään! Meni joskus 2009 lokakuussa poies!








        PS. OLET ITSE PIENI 3v jota ei ollu 2007 olemassakaan.


      • KULTAKALABACK!
        -ei kukaan- kirjoitti:

        No nyt sanon muutaman sanasen pölläreistä:

        Mä olin säästäny ihan hirveesti kolei, että saisin sisustettuu huoneeni. No, viimeinkin ku mulla oli 50 kolee, nii menn shoppailee. Tein siitä ihan sairaan hienon huoneen ja kävijöitä alko virrata.

        Mutta kaikki ilo loppuu aikanaan:

        Yks päivä tulin habboo nii joku olli pöllänny kaikki mun kamat. JA KIITOS SILLE JOKA VEI NE!! KOSKA MÄHÄN OLIN OSTANU AINAKIN 30€ EDESTÄ KAMAA!

        Joten haistakaa huilu Tuu ja Sulake

        nykyään Tuu ei enään ole hotellinjohtaja vaan Seitikki


    • j

      oon samaa mieltä akaikkicon peeloja koska ne varassti mun ukon jossa oli 9000 leva jan 9000 koleeee ja 900 poly tiskii ja 900 coolaaa ja 900 valkosta jädee ja sininstä jädee oli 800

      • qeityte

        "oon samaa mieltä akaikkicon peeloja koska ne varassti mun ukon jossa oli 9000 leva jan 9000 koleeee ja 900 poly tiskii ja 900 coolaaa ja 900 valkosta jädee ja sininstä jädee oli 800"

        Joo varmaan, oot nähnyt unta. Ja ei kannata olla niin nolo että joutuu pöllityksi, vain noobit kertoo saliksensa.


    • kuningasrokkari

      mä oon habossa kuningasrokkari ja oli se kyl parempi sillo ei ollu siel niin uusia juttuja

      • Akketin

        oon nykyään akketin nimisellä hahmolla.Pyydä kamuksi jos pelaat viellä.Muistat varmaan gozzerin.


    • ||||

      no niin oli vanha habbo oli paras uus habbo ei toimi yhtähyvin

    • tytsyyy

      nii vanha habbo oli parempi :< valitin habbolle siitä xD mutta siis uus habbohan lagittaa ihan sa*tanasti >:c

    • HepokattiLeena

      Vtuttaa ihan hiton paljon, ku tulee jtn uudistuksia, ite pelaan nykyää reroja, joku vaihtolupa, voi lol! Ja nykyää habbos ylläpito vittuilee ku mitkäki 00-syntyneet lissut. Ei ne osaa ees osa kysyy mielipidettä muilta, paitsi niitten lellikki hahmoilta, noobit, massat, wnb-asialliset jne. Ylläpito o aina jonku habbon-kunnian puolella, ja se väittää viellä, et se olis nettipoliisi staffi jne. eikä sitä bannata?`Mitä helvetin järkee siinäki o? Ja sit viel rahastetaan jollai ''Osta nyt eco-kamaa, ja saat hyvän mielen'' Tai sitte ''Kierrätä kamojasi, ja saat hienoja kamoja'' Ja sitte jos kierrättää, sieltä tulee joku kaktus, ja kaikki sällit ja nörtit o laittanu niihi eco-kamoihinsikki kaikki rahansa, ku koittaa saada jtn sieniä sieltä, ja sit ne kerjää kamaa kaikki alla ''ANTAKAA KAMAA !!!!!'' Ja sit, jos sanoo jotai nyypäks, ja oot heti 2h banneilla. Ja sitte jotain 12v banneja? Ei helv. :--D Siis oikeesti, joku 15vuotias saa 12v bannia, ihan ku se tulis joskus yli 25vuotiaan törsää kolejasa, jotain järkee. Ja nykyää pitää olla joku messenges, seki o nii pska! Ja joukkoviestii saa max. 50hahmoo, ja se viesti pitää lähettää monimutkasesti etusivulta, jotain järkee ylläpito ja sulake!

    • kokuken

      vanha habbo helvetti saatana takas ja äkkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

      • habbo fani

        VANHA HABBO TAKAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Drago96
        habbo fani kirjoitti:

        VANHA HABBO TAKAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Nyt kun on tullut paljon tyyliin tällaisia kommentteja: "vanha habbo oli parempi", mutta ette kerro miksi se oli parempi tai mitä nykyisessä Habossa pitäisi muuttaa? PERUSTELKAA IHMISET!!!


      • cats.fani
        Drago96 kirjoitti:

        Nyt kun on tullut paljon tyyliin tällaisia kommentteja: "vanha habbo oli parempi", mutta ette kerro miksi se oli parempi tai mitä nykyisessä Habossa pitäisi muuttaa? PERUSTELKAA IHMISET!!!

        Vanha oli parempi, koska se oli tunnelmaltaan parempi, paikak ei ollut noin kovaa rahastusta ja nyyppiä oli vähemmän.


      • cheek612
        cats.fani kirjoitti:

        Vanha oli parempi, koska se oli tunnelmaltaan parempi, paikak ei ollut noin kovaa rahastusta ja nyyppiä oli vähemmän.

        saa 5000kolee alus pääsee henkilökuntaan linkki http://retro-hoteli.webs.com/ T:cheek hotel owner


      • pandakuru
        cheek612 kirjoitti:

        saa 5000kolee alus pääsee henkilökuntaan linkki http://retro-hoteli.webs.com/ T:cheek hotel owner

        liitykkää dabbo-hotelliin dabbo-hotel.webs.com


    • KULTAKALABACK!

      Pakko saada kultakalastin takaisin! Se oli habbossa paras juttu millä pystyi ottaa yhteyttä ystäviinsä habbossa.
      Mese kusee!

    • HJ Seitikki

      Älkää jaksako valittaa, ei tuommoista jaksa lukeakkaan. Tulin nyt kertomaan: Vanha habbo ei tule takaisin joten turha valittaa!






      - Hotellinjohtaja Seitikki

      • HJ Seitikki

        KULTAKALBACK! Lopeta tuo kauhea ja epäilmeettinen valitus! Ei tuota jaksa Erkkikään kuunnella! H I L J A A .








        - Hotellinjohtaja Seitikki


      • LUUSERI1111111

        HAISTA SINÄ VITTU


    • hje543hufh

      VANHA HABBO ON PAREMPI ja muutenkin se on parempi siin ei aina lataa siel oli kivempaa kaikki oli siin paljon parempaa JOTEN NYT SANON VAAAAAAAAAAAAAAAANHAAAAAAAA HABBBBBOOOOOO TAAAAAAAAAAAAKAAAAAAAAASIIIIIIIIIIN HEEEEEETIIIIIIIII PAIKALLA TAI TULEE PERSEELLE LUUNAPPI JA VIELÄ PALJAANA HAHAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • ...VANHA HABBO TAKAS

        ...Jumalauta!!!!!! Uus habbo on paska ja hinnat on noussut vittuun. VANHA HABBO TAKAS NYT.
        Sulake vois tehä kans toisen dsamanlaisen kuin nykyinen habbo.fi:in, mutta tekis sellasen, mikä oli 200- 2005 vuodelta.


      • Habboonparas
        ...VANHA HABBO TAKAS kirjoitti:

        ...Jumalauta!!!!!! Uus habbo on paska ja hinnat on noussut vittuun. VANHA HABBO TAKAS NYT.
        Sulake vois tehä kans toisen dsamanlaisen kuin nykyinen habbo.fi:in, mutta tekis sellasen, mikä oli 200- 2005 vuodelta.

        Se ei auta mitään. Vanha habbo ei tule enää takaisin! SE ON FAKTA! En ihmettele lainkaan, miksi habbossa käy näitä 10 kakaroita.


    • vanha habbofani

      Itse liityin habboon vuonna 2003 jollon ei ollu habbokolikoita ja oli kultakalastin ja mountain dew ja pelihalli :) Iha mahtavaa aikaa... Mutta niinkun tässä ollaankin jo sanottu niin vanha habbo ei tuu koskaan tulemaan takaisin ja sillä selvä. Oon nyt tässä seurannut habon kehitystä viimeset 7 vuotta samalla hahmolla. ;) hotelli kultakala on nyt vain kaunis muisto ja muistoksi se kannattaa jättääkkin. :)

      • HabboGB

        Minäkin aloitin Habbon vuonna 2002. Sillon habbo oli niin sanotusti ihanan vanhan näköinen. Mutta uusi habbo on sinänsä parempi, kun se on paljon nopeampi ( flash pohjainen) ja sen saa koko näytölle.


    • DJdrifty34

      Haluun kylllä vanhan habon takaisin koska sieltä sai traxmachineita

      • habbo hotel

        vanha habbo takas tai en koskaan enään pelaa habboa!


      • Anom223434
        habbo hotel kirjoitti:

        vanha habbo takas tai en koskaan enään pelaa habboa!

        Te ootte kyllä skidejä! Vanhaa habboa ei tule enää ikinä takaisin! Turhaan te täällä mesoatte siitä!


      • plö
        Anom223434 kirjoitti:

        Te ootte kyllä skidejä! Vanhaa habboa ei tule enää ikinä takaisin! Turhaan te täällä mesoatte siitä!

        oikeest mul on ikävä vanhaa habbo (kultakalaa) eniten ikävöin kultakalastin =) VANHA HABBO TAKAS


    • vanha habbo takas tai soittan asiast poliisille seittikille suorat sanat VANHA HABBO TAKAS

      • taavi237

        kyllä vanha oli parempi. haluun sen takas siel pysty ostaa traxei nyt ei enää ei oo enää snows stormia. sipuli oli paras seitiikkki no.... en viiti ees sanoo mutta vanha ei tuu takas (toivottavasti tulis) aula sentään tulee ehk takas. Mä en oo mikään suosittu habos nimi taavi237. jos haluutte vanhan aulan takas käykää täyttää tää: http://www.adressit.com/vanha_aula_navigaatioon


    • puliusukko

      joo joo vanha habbo takas sillon ei ollun vaihtolupaa ja hc oli 5 kolee halvempi

    • Habbi vip

      No oli se vanha habbo kyllä paras ja ei ollu niin paljoon huijareita taikka peeloja mutta on habbo silti kiva sillon kun siel ei oo siinä huoneessa semmtteita ja mää oon päässy aina habbiin sisään paitsi sillon kun on päivityksii joita ei oo ees usein.

      • holmisanteri

        miten pääsen habbiin


    • roosuliini

      YHALUUN VANHAN HABON TAKAS SILLO OLI PELEJÄKI NYT EI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • ALAS UUSI HABBO!

      Habbo on nykyään aivan rasittava! habbo hotelli oli vielä ihan hyvä, mutta kultakala oli paras !!!!!!! en enää jaksa käyä habossa -.-

      • pieni porsas

        tyhmää habbo ei päästä mua sinne enää vaikka yritän tehä uuden tyypin niin se väittää että mä kirjaudun muka sinne


    • Sharshar

      Voin tiedustella että vanhaa habboa ei ole tulossa takaisin mutta harkitsemme Battle Ballin ja Snowstromin takaisin tuloa

    • mun habbo ihanaheikk

      miksii vanha habbo vaihettiin :(

      • KÄSI TAKAS

        MÄ HALUUN HABBOON KÄDEN TAKAS!!!!! >:(


    • SellanenVaa

      Tuskin löytyy mut ettikää googlest Vanha habbo retro nimel?

    • gladiaaattopi
    • holmisanteri

      ää hyvästi käsi ;(

    • Sharshar Pane Mamiis

      SELVÄ! SANON! SHARSHAR ON IDIOOTTI JA VANHA HABBO TAKAS VAIKS EI TÄÄ AUTA MITENKÄÄn!

    • surettaa kun muistelen habon vanhoja aikoja vaikka se on vain peli :(

      • MÄ VIHAAN UUTTA HABBOO!! PAINUKOOT VITTUUN!!


    • vihaan habboa..

      itse pelasin habboa monta vuotta sitten viimeksi en kässäää miten jotkut kakarat ees jaksaa olla siell päivät pitkät ja viel tuhlata sinne monia satoja euroja pelkkäään pikseli mössöön. Itse en koskaa enään pelaa sellaista peliä itse vihaan sitä todella paljon. Vinkkinä kandeee lopettaaa....

    • Professori muna
    • Shashar

      tämä sanon että vanha habbo ei ole tulossa ja voitte sanoo hyvästi kädelle vaikka minäkin pidin vanhasta habosta enemmän.. mutta en voi alkaa muuttaa vanhaa habboa takaisin enkä tekisi niin
      olen pahoillani mutta sopimus on sopimus jos alatte huutailemaan ja kiroilemaan se ei auta olin sika rikas siinä mutta rahat meni hukkaan ja siellä ei ollut peeloja paljookaan..hyvästi vanha habbo

    • Miima miima miima

      mä tiiän vanhan habon netti osotteen!

      • Jones244

        Mikä se on


      • jones224

        Miima sano netti osoite.


      • jones224
        jones224 kirjoitti:

        Miima sano netti osoite.

        Heti


    • jones224

      Vanha habbo takasin!!!!

    • Jones224

      Mikä on Vanhan Habbon netti osoite?

    • tyyppi123

      Miksei staffit vois tehä semmost viikon tapahtumaa, et kaikki olis vähän niin kuin ennen vanhaa ???

    • Joku000

      R.I.P Vanha Habbo :(

    • Esimerkiksi :)

      Vanha habbo on paras:

      Vanhas habos oli 18-vuotiaita ihmisiä.

      Mahtavat näkymät!

      Ei haukkumista, eikä kiusaamista.

      Uusi habbo:

      -Peeloilua.

      -Haukkumista ja kiusaamista.

      -Uudena habossa pyörii alle 8-12-vuotiaita lapsia.

      VANHA HABBO TAKAS!

    • HabboVanha

      Kirjottakaa Nettii Habbolibre
      Sitte Menkään Klikatkaa Sitä Hotellii Siin Ku Siin Ylhääl On Sellasii Juttui
      Sitte Meette Sinne Ihan Ala Sivulle Ja Siel Lukee Kaks Hotellii Painkaa Sitä Habbop
      Se On Vanha Habbo Retro :)

    • 2006

      Lol kirjotan vanhaan keskusteluun. Mutta alotin habboilun 2006 eli silloin kun aloitusviesti tuli. Se on mulle se vanha habbo, tosin lopetin habboilun jo muutama vuosi sitten...

    • KUY43

      Hankkikaa Habbo häihinne omat pappinne saatana! Minä en rupee. Annika1206 saa myös luvan muistaa sen jos joskus menee siellä naimisiin.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      654
      4814
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3519
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      154
      3241
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      169
      2498
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2329
    6. 255
      1899
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1467
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      99
      1363
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1359
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1140
    Aihe