Levitointi

Miten...

Miten tapahtuu esim. naisen levitointi ilman keppejä tai sen tapaisia. Kuten esim Criss Angel teki kadulla. Onko netissä esim. paljastusvideoita...?

14

8892

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • magician000

      Tällä palstalla ei oo hyväksyttyä paljastaa kalliita taikatemppuja.

      Criss Angel käyttää melkein kaikissa tempuissa sovittuja avustajia ja kameratrikkejä. Mutta täältä on turha tulla kyselemään isoja lava-illuusioita.
      Kukaan joka tämän salaisuuden tietää ei sitä kerro. Olen hakenut valvojaksi poistaakseni tälläiset viestit. Tajuatko että ne illuusiot maksavat yli 1000 euroa???

      • Alkuperäinen...

        Taikuuteen kuuluu myös yhtenä osana tieto siitä, miten temppu tehdään. Juuri tämä uteliaisuus lua taikuuden illuusion. Nettiin tulee jatkuvasti myös paljastusvideoita, joen linkkejä tänne vain. Itse olen nähnyt monia paljastuksia ja jatkossa niitä tulen seuraamaan...


      • magician000
        Alkuperäinen... kirjoitti:

        Taikuuteen kuuluu myös yhtenä osana tieto siitä, miten temppu tehdään. Juuri tämä uteliaisuus lua taikuuden illuusion. Nettiin tulee jatkuvasti myös paljastusvideoita, joen linkkejä tänne vain. Itse olen nähnyt monia paljastuksia ja jatkossa niitä tulen seuraamaan...

        "Taikuuteen kuuluu myös yhtenä osana tieto siitä, miten temppu tehdään. Juuri tämä uteliaisuus lua taikuuden illuusion." Tuo lause.. Se sotii mun perjaatteita vastaan..

        Korjaus: "Taikuus Perustuu siihen että yleisö ei tiedä miten temppu tehdään. Tähän uteliaisuuteen ei pidä vastata paljastamalla temppua."

        Tajuatko että kun et millään tiedä miten temppu tehdään niin iloitset tempusta paljon enemmän!
        Kun tiedät miten temppu tehdään siinä ei ole enää mitään iloa.
        Sinäkin, joka et vielä tiedä miten avustajaa leijutetaan, pidät vielä tempusta. Jos kuulisit salaisuuden et enää olisi kiinnostunut tempusta pätkän vertaa.
        Taikuushan juuri perustuu tähän: "Taikuri ei koskaan, ikinä, milloinkaan paljasta salaisuuksia!"

        Tiedän että se "How's that possible????" liikkuu mielessäsi kokoajan. Se on taikuuden tarkoitus :D

        Eli ei paljastusvideoita.


      • arvuuttelija
        magician000 kirjoitti:

        "Taikuuteen kuuluu myös yhtenä osana tieto siitä, miten temppu tehdään. Juuri tämä uteliaisuus lua taikuuden illuusion." Tuo lause.. Se sotii mun perjaatteita vastaan..

        Korjaus: "Taikuus Perustuu siihen että yleisö ei tiedä miten temppu tehdään. Tähän uteliaisuuteen ei pidä vastata paljastamalla temppua."

        Tajuatko että kun et millään tiedä miten temppu tehdään niin iloitset tempusta paljon enemmän!
        Kun tiedät miten temppu tehdään siinä ei ole enää mitään iloa.
        Sinäkin, joka et vielä tiedä miten avustajaa leijutetaan, pidät vielä tempusta. Jos kuulisit salaisuuden et enää olisi kiinnostunut tempusta pätkän vertaa.
        Taikuushan juuri perustuu tähän: "Taikuri ei koskaan, ikinä, milloinkaan paljasta salaisuuksia!"

        Tiedän että se "How's that possible????" liikkuu mielessäsi kokoajan. Se on taikuuden tarkoitus :D

        Eli ei paljastusvideoita.

        innostuin tempuista kun näin paljastusvideoita. Ne saivat innostumaan! Ei se ole paha jos paljastaa. Tällä helvetin sivustilla ei ole paljoo kävijöitä


      • ..on...
        arvuuttelija kirjoitti:

        innostuin tempuista kun näin paljastusvideoita. Ne saivat innostumaan! Ei se ole paha jos paljastaa. Tällä helvetin sivustilla ei ole paljoo kävijöitä

        ..Ok. Mutta siinä ei saa mennä liian pitkälle eli tuhansia euroja maksaviin temppuihin.
        Tämä kysyjä ei puheistaan päätellen edes vaikuta taikurilta. Paljastaa nyt temppuja yleisölle?


      • Alkuperäinen...
        arvuuttelija kirjoitti:

        innostuin tempuista kun näin paljastusvideoita. Ne saivat innostumaan! Ei se ole paha jos paljastaa. Tällä helvetin sivustilla ei ole paljoo kävijöitä

        voi esim, yotubesta voi hakea paljastusvideoita. erityisesti ihmisen leviointi..


      • magician000
        Alkuperäinen... kirjoitti:

        voi esim, yotubesta voi hakea paljastusvideoita. erityisesti ihmisen leviointi..

        Youtubessa on 1 paljastusvideo joka paljastaa miten naista leijutetaan. Petyin heti kun katsoin sen joten en nyt laita linkkiä siihen. Älkääkä te muutkaan.

        Kts


      • alk...
        magician000 kirjoitti:

        Youtubessa on 1 paljastusvideo joka paljastaa miten naista leijutetaan. Petyin heti kun katsoin sen joten en nyt laita linkkiä siihen. Älkääkä te muutkaan.

        Kts

        yhdessä yotuben videossa leijuutetaan kepeillä naista ja löytyy myös video, missä ei keppejä käytetä. löytyy myös copperfieldin lentotemppu ja miten kaikki tehdään. ai että, kun meitä ihmisiä huiputetaan....


      • mindkid
        alk... kirjoitti:

        yhdessä yotuben videossa leijuutetaan kepeillä naista ja löytyy myös video, missä ei keppejä käytetä. löytyy myös copperfieldin lentotemppu ja miten kaikki tehdään. ai että, kun meitä ihmisiä huiputetaan....

        just tollasia ihmisiä mää inhoan miks et vaan voi ihmetellä sitä temppua


      • john700

        TV-vitoselta tulee joka lauantai ohjelma jossa paljastetaan KAIKKI suuret taikatemput joita maailman kuuluisimmat taikurit ovat tehneet.... Kannattaa katsoa! :)


      • Alkuperäinen...
        Alkuperäinen... kirjoitti:

        Taikuuteen kuuluu myös yhtenä osana tieto siitä, miten temppu tehdään. Juuri tämä uteliaisuus lua taikuuden illuusion. Nettiin tulee jatkuvasti myös paljastusvideoita, joen linkkejä tänne vain. Itse olen nähnyt monia paljastuksia ja jatkossa niitä tulen seuraamaan...

        voitko antaa likkei?


      • Magic123
        magician000 kirjoitti:

        "Taikuuteen kuuluu myös yhtenä osana tieto siitä, miten temppu tehdään. Juuri tämä uteliaisuus lua taikuuden illuusion." Tuo lause.. Se sotii mun perjaatteita vastaan..

        Korjaus: "Taikuus Perustuu siihen että yleisö ei tiedä miten temppu tehdään. Tähän uteliaisuuteen ei pidä vastata paljastamalla temppua."

        Tajuatko että kun et millään tiedä miten temppu tehdään niin iloitset tempusta paljon enemmän!
        Kun tiedät miten temppu tehdään siinä ei ole enää mitään iloa.
        Sinäkin, joka et vielä tiedä miten avustajaa leijutetaan, pidät vielä tempusta. Jos kuulisit salaisuuden et enää olisi kiinnostunut tempusta pätkän vertaa.
        Taikuushan juuri perustuu tähän: "Taikuri ei koskaan, ikinä, milloinkaan paljasta salaisuuksia!"

        Tiedän että se "How's that possible????" liikkuu mielessäsi kokoajan. Se on taikuuden tarkoitus :D

        Eli ei paljastusvideoita.

        Hitto etkö osaa olla valittamatta.


    • jokuvaa

      mee aluks http://www.revver.com

      sieltä ettit nimellä trickbusters

      niillä on jotain 12 paljastusvideota :)

    • Criss is a freak!

      Älä imitoi mitään sen vitun huijarin temppuja. Sen maine alkaa meneen jo paskaksi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1709
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1648
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      1185
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1144
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1122
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1037
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      991
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      985
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      984
    10. 7
      972
    Aihe