kyllästyttää

olisiko olemassa sceidoa yli normaalin älykkyyden ?

7

715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Operating Thetan

      >>olisiko olemassa sceidoa yli normaalin älykkyyden ?

    • faktaa....

      ateistien ÄO yleisesti alle 70

      • Operating Thetan

        Selittäisitkö omin sanoin, mitä luulet sanan "ateisti" tarkoittavan?

        Tämän jälkeen voisit hieman tarkentaa, tarkoitatko kommentissasi mahdollisesti:

        - loogis-matemaattista älykkyyttä?
        - lingvististä älykkyyttä?
        - visuaalista älykkyyttä?
        - kinesteettistä älykkyyttä?
        - musikaalista älykkyyttä?
        - sosiaalista älykkyyttä?
        - intrapersoonallista älykkyyttä?


      • ACD hyvän elämän ABC
        Operating Thetan kirjoitti:

        Selittäisitkö omin sanoin, mitä luulet sanan "ateisti" tarkoittavan?

        Tämän jälkeen voisit hieman tarkentaa, tarkoitatko kommentissasi mahdollisesti:

        - loogis-matemaattista älykkyyttä?
        - lingvististä älykkyyttä?
        - visuaalista älykkyyttä?
        - kinesteettistä älykkyyttä?
        - musikaalista älykkyyttä?
        - sosiaalista älykkyyttä?
        - intrapersoonallista älykkyyttä?

        kinesteettistä älykkyyttä. Koska ateisti haluaa singota partikkelin toisen ihmisen päähän (sodat, lääkkeet jne). Kinos = liike. Varmaankin kysymyksessä oli kehonhallinta :)

        P.S. Ateisti voi olla vaikka miten älykäs (tuskin vetypommin ja muiden kauheuksien kehittäjät ovat älyllisesti vajaamielisen tasolla), mutta ovatko he viisaita, järkeviä ja eettisiä? Miettikääpä sitä.


      • kysymys,mutta
        ACD hyvän elämän ABC kirjoitti:

        kinesteettistä älykkyyttä. Koska ateisti haluaa singota partikkelin toisen ihmisen päähän (sodat, lääkkeet jne). Kinos = liike. Varmaankin kysymyksessä oli kehonhallinta :)

        P.S. Ateisti voi olla vaikka miten älykäs (tuskin vetypommin ja muiden kauheuksien kehittäjät ovat älyllisesti vajaamielisen tasolla), mutta ovatko he viisaita, järkeviä ja eettisiä? Miettikääpä sitä.

        onko scientologi joka houkuttaa ristiintakaukseen,valehtelee kaikesta,kiistää totuuden,edesauttaa scientologijäsenen kuoleman, pimittää tietoja,vääristelee totuutta omien tarkoitusperiensä(scientologia)mukaiseksi viisas, järkevä ja eettinen ?

        Miettikääpä sitä scientologit.


      • Dekkari.
        kysymys,mutta kirjoitti:

        onko scientologi joka houkuttaa ristiintakaukseen,valehtelee kaikesta,kiistää totuuden,edesauttaa scientologijäsenen kuoleman, pimittää tietoja,vääristelee totuutta omien tarkoitusperiensä(scientologia)mukaiseksi viisas, järkevä ja eettinen ?

        Miettikääpä sitä scientologit.

        ..mielenkiintoinen kysymys ja odottelenkin milenkiinnolla "Freezonerimme" tiukkaa analyysia aiheesta.

        D :)


      • kysymys,mutta kirjoitti:

        onko scientologi joka houkuttaa ristiintakaukseen,valehtelee kaikesta,kiistää totuuden,edesauttaa scientologijäsenen kuoleman, pimittää tietoja,vääristelee totuutta omien tarkoitusperiensä(scientologia)mukaiseksi viisas, järkevä ja eettinen ?

        Miettikääpä sitä scientologit.

        moraaliin ja etiikkaan on varaa vain rikkailla ja ainahan se umpikiero valehtelija on maailmassa paremmin pärjännyt kuin tuiki rehellinen pösilö :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1935
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      102
      965
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      574
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe