tikka m690 .30-06

esko

mulle kaupataan tollasta asetta..
millasia kokemuksia teillä on kyseisestä aseesta?
käynti ym....

14

6666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • houli

      hyviähän tikat on. minkä ikänen se on ja paljollako kaupataan

      • esko

        aseen ikää en vielä tiedä odottelen tässä sähköpostia myyjältä...
        hinta ois 800e tuntuu aika kovalle mutta en tiedä vielä sitäkää että kuuluuko hintaan kiikaria ym..


      • huhhui
        esko kirjoitti:

        aseen ikää en vielä tiedä odottelen tässä sähköpostia myyjältä...
        hinta ois 800e tuntuu aika kovalle mutta en tiedä vielä sitäkää että kuuluuko hintaan kiikaria ym..

        kyllä tosiaan on kova hinta. 400e olisi ehdoton kasimi mikä kannattaa maksaa mutta silloinki aseen tulee olla kuin uusi. ei se vanha tikka ole uutena maksanu edes tuota 800e ja nykyisin sillä saa jo uuden tikan


      • esko
        huhhui kirjoitti:

        kyllä tosiaan on kova hinta. 400e olisi ehdoton kasimi mikä kannattaa maksaa mutta silloinki aseen tulee olla kuin uusi. ei se vanha tikka ole uutena maksanu edes tuota 800e ja nykyisin sillä saa jo uuden tikan

        sain tossa tietoa että ase olisi maksanu uutena
        vajaat 5000 markkaa....
        innolla odottelen että mitä kaikkea tuohon 800 euroon sisältyy ; )


      • Anonyymi
        esko kirjoitti:

        aseen ikää en vielä tiedä odottelen tässä sähköpostia myyjältä...
        hinta ois 800e tuntuu aika kovalle mutta en tiedä vielä sitäkää että kuuluuko hintaan kiikaria ym..

        Minä ostin käytetyn 30-06 kaliberisen Tikka M690 kiväärin johon oli asennettu kierre piippuun sekä suujarru ja Burris 4-9×25 kiikari ja mukana tuli kaksi lipasts. Aseen käynti ja tarkkuus ovat erinomaiset. Suosittelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ostin käytetyn 30-06 kaliberisen Tikka M690 kiväärin johon oli asennettu kierre piippuun sekä suujarru ja Burris 4-9×25 kiikari ja mukana tuli kaksi lipasts. Aseen käynti ja tarkkuus ovat erinomaiset. Suosittelen.

        4-9x25 ? Onko tuollaista kiikarikokoa edes olemassa ?


    • M/M

      Ota huomioon kun valitset tikkaa uuden ja vanhan välillä että ne vanhat on todellakin paljon parempia kuin mitä nämä nykyiset T3.set.
      Lukon liike ja lukkokehyksen jäykkyys ja sitä kautta käynti on ihan eri luokkaa kuin T3:ssa.
      Jos saat uuden veroisen M558 tai M590 niin on tosiaankin sen 800 arvoinen.
      Jos uutta ostat osta Sako. On ihan eri planeetalta kuin T3.
      Itselläni on paksupiippuinen M558 ja en mistään hinnasta vaihtaisi sitä uuteen T3.een.
      Käy 10mm reikään 5lk sadalta metriltä.

    • blue blue.

      Ite ostin vasta Tikka 590. hintaa aseelle jäi 450,Tosin kuntokin on hyvä, kerranki ase joka on ollu oikealla pitäjällä.

    • Anonyymi

      300 metriin alle 5 sentin kuvio 15 paukkua kohistuksen jälkeen. Tikka takoo

      • Anonyymi

        Kuinka kohdistus vaikuttaa miestäsi kasan kokoon. Minun kokemuksen mukaan kohdistus vaikuttaa ainoastaan siihen mistä päin taulua kasa löytyy.


      • Anonyymi

        15 paukua noin 0,3 moan kasaan. Älä naurata...


    • Anonyymi

      30-06 on aivan liian pieni ja tehoton hirven metsästykseen.

      • Anonyymi

        Mielipiteitä on monia, mutta jotain varmaan kertoo, että tehottomampi .308 on yleisin hirvikaliberi. Jos se ei olisi käyttökelpoinen, niin tuskin sitä käytettäisiin saati 30-06.
        Mielipidettä pitäisi myös yleensä perustella taikka sitten sillä ei ole mitään arvoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielipiteitä on monia, mutta jotain varmaan kertoo, että tehottomampi .308 on yleisin hirvikaliberi. Jos se ei olisi käyttökelpoinen, niin tuskin sitä käytettäisiin saati 30-06.
        Mielipidettä pitäisi myös yleensä perustella taikka sitten sillä ei ole mitään arvoa.

        .308 on vielä surkeampi lutku. Nallipyssyjä ovat, kyllä se pitää olla 7.62x39!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe