jos sinne saisi valmiin pakettimatkan suomalaisin oppaineen paivineen,matkan hinta samoissa kuin Thaimaan matkailu? Bali on taynnä harraste mahdollisuuksia golfauksesta vesiurheiluun, ilmasto trooppisen kuuma n. 30 läpi vuoden. Hintataso hyvin edullinen, selkeästi Thaimaata halvempi. Lento hieman hankala, pakko tehdä kahdessa osassa esim. Kuala Lumpurin, Singaporen tai Hong Kongin kautta. Haluisitko ehkä jäädä pariksi kolmeksi päiväksi näihin kaupunkeihin, vai kestääkä takamus jatkolennon suoraan Denbasariin, Balin pääkaupunkiin. Kokonais lentoaika reilut 20 tuntia.
Pelottaako parin vuoden takaiset pommi-iskut kuitenkin niin paljon, ettei koko saarelle uskallakaan lähteä?
Bali on erittäin suosittu lomakohde maailmanlaajuisesti, Suomalaisille tuttu ehkä vaan reppumatkailijoille.
Tulossa olisi valmis pakettimatkaa, josko mahdollisia lomailijoita olisi.
Kiitos vastauksistanne!
Lähtisitkö
Balille
0
326
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825872
- 1293965
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463919- 663594
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72497- 272214
- 2042121
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332109Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451823