Tulot ?

??????????+

Tapsan tulot oli v. 2005 Iltapäivälehden mukaan n.116 000 euroa. Mitenkähän noin isot tulot ovat mahdollisia, vaikkei Tapsa tehnyt viimevuonna yhtään tanssilavakeikkaakaan ? Jotain konsertteja toki teki, mutta tuskin niistä nyt ihan noin paljon tienaa.

33

1322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teostomaksut

eli jokainen radiossa soitettu kappale kilahtaa shillinkinä esiintyjän kassaan, sekä isotuloiset laittavat yleensä rahansa tuottamaan , sieltäkin saa tuloja. ja laulajillahan on yleensä oma firma, sieltä nostavat osinkoja

• Money, money, money

No, sehän on selvää kuin plääkki! Tämän palstan arvon kukkahattuleidit kuten duplikaatti-Justinaax (a.k.a. muijax, PÖH, Kikkax jne...) ja muutama muu ovat perustaneet "Tapsuliini Kansan keräysrahaston" ja sinnehän ne ovat kaikki rahansa laittaneet ja omaisuutensa testamentaneet! Vastineeksi he saanevat silloin tällöin herkullisia luonnonluomutuotteita Kansanpellolta ja ainakin nimimerkki Kikka tietää missä niitä pitää vielä ensin käyttää ennenkuin ne suuhunsa pistää!
      ;-)

• PÖH!

Voi pikkupirpanaa ! :) "Tapsuliini Kansan keräysrahastosta" meikäläisellä ei ole mitään tietoa, eikä liioin mitään ylimääräistä rahaakaan mihinkään keräysrahastoihin, joten älähän höpsi.

Kansanpellon luomu-herkkutuotteet kiinnostaisivat kyllä. Mistähän niitä voisi ostaa ?

• repeää raivosta kun
        PÖH! kirjoitti:

Voi pikkupirpanaa ! :) "Tapsuliini Kansan keräysrahastosta" meikäläisellä ei ole mitään tietoa, eikä liioin mitään ylimääräistä rahaakaan mihinkään keräysrahastoihin, joten älähän höpsi.

Kansanpellon luomu-herkkutuotteet kiinnostaisivat kyllä. Mistähän niitä voisi ostaa ?

Kari Tapiokin tienasi n. 4 kertaa enemmän.
        Sääli vain tulevaa ex-vaimoa jos on tapsun purkausten kohteena.
        Toivottavasti tapsu pitää kuitenkin auton tallissa kunnes on rauhoittunut...

• jee ;D

Hyvä selitys. Tuo viimeinen lause sai aikaan parhaat naurut pitkiin aikoihin ;DDD

• Kikka

Niin tiedänkin ;)

• Amppari

Ei Tapsa ole niin rahalle perso, että tuollaisesta jotain raivareita sais.

• Amppari

Niin tuo yllä oleva juttuni oli siis tarkoitettu vastaukseksi tuohon " Repeää raivosta" viestiin, mutta se meni vähän väärään kohtaan.

• mies joka menee
        Amppari kirjoitti:

Niin tuo yllä oleva juttuni oli siis tarkoitettu vastaukseksi tuohon " Repeää raivosta" viestiin, mutta se meni vähän väärään kohtaan.

tonttulakki päässä kirkkoon laulamaan "joulupuu on rakennettu" ja muita jouluisia lauluja.
        VAIN rahan takia menee, kun ei muitakaan keikkoja saa. Ja noi kirkkokeikathan on käytännöllisesti katsoen verottomia, veroa kierretään "myymällä" ohjelmaläpykkä paikalletuleville.
        Hyvä tapsu, ahne paskiainen, pilaat lasten ja aikuisten jouluilon tempauksillasi!

• Kikka
        mies joka menee kirjoitti:

tonttulakki päässä kirkkoon laulamaan "joulupuu on rakennettu" ja muita jouluisia lauluja.
        VAIN rahan takia menee, kun ei muitakaan keikkoja saa. Ja noi kirkkokeikathan on käytännöllisesti katsoen verottomia, veroa kierretään "myymällä" ohjelmaläpykkä paikalletuleville.
        Hyvä tapsu, ahne paskiainen, pilaat lasten ja aikuisten jouluilon tempauksillasi!

Olen muutamassa Tapsan joulukonsertissa kirkossa ollut, eikä hän ole kyllä koskaan tonttulakki päässä siellä laulanut. Eikä ole kuulunut myöskään " Joulupuu on rakennettu" laulu ohjelmistoon.
        Tapsan joulukonsertista se joulun tunnelma vasta alkaa.

• OK.

Minäpä kerron teikäläiselle yhden jutun. Viimevuonna Keski-Suomessa oli tarkoitus järjestää hyväntekeväisyyskonsertti, jonka tuota menisi Karjalan lapsien ruokahankintoihin. Tapani Kansa oli ensimmäinen artisti joka osoitti kiinnostuksensa konsertissa esiintymiseen ja vieläpä aivan minimaalista korvausta vastaan ( ts.bensarahan hinnalla )
        Näin saatiin upea konsertti aikaiseksi. Kirkko oli tupaten täynnä väkeä. Kiitos loistavasti esiintyneen ja laulaneen Tapani Kansan.

• OK.

Ja lisäisin vielä senkin,että nämä Tapsan joulukonsertit ovat tänävuonna(kin) konserttisaleissa, joissa vuokra on ihan kiitettävä.

• Tuula

Kyllähän Tapsu keikkaa teki vuonna 2005. Olin itse muutamalla tanssikeikalla ja sen lisäksi mm. Saarenmaan valssissa ja yleisurheilun mm. kisojen yhteydessä olleessa Rautavaara -konsertissa.

Ja todella - Tapsan laulamat, sanoittamat ja säveltämät biisit soi ahkerasti radiossa.

• mankkapuolta radiostasi,

eipä Tapsu ainakaan 30 kotimaisen iskelmälaulajan listoille mahdu levyjen soittotihydessä.
        Harvoin siis Tapsukka itse radiossa ähisee.
        (vrt.Teosto/tilastot)

• Kikka
        mankkapuolta radiostasi, kirjoitti:

eipä Tapsu ainakaan 30 kotimaisen iskelmälaulajan listoille mahdu levyjen soittotihydessä.
        Harvoin siis Tapsukka itse radiossa ähisee.
        (vrt.Teosto/tilastot)

Tapsan biisejä soi ihan tasaisesti eri kanavilta ( Sävelradiosta, Iskelmäradiosta...), ei mitään kymmenen kertaa päivässä ( onneksi ei. Se veisi hohdon niistä biiseistä) mutta kuitenkin.

• kerta tai pari
        Kikka kirjoitti:

Tapsan biisejä soi ihan tasaisesti eri kanavilta ( Sävelradiosta, Iskelmäradiosta...), ei mitään kymmenen kertaa päivässä ( onneksi ei. Se veisi hohdon niistä biiseistä) mutta kuitenkin.

kuukaudessa. Yhteensä. Ihan siedettävän harvoin siis.

• voi voi
        Kikka kirjoitti:

Kikka, ei voi olla huomaamatta sinun ihastumistasi idoliisi Tapsuliiniin.

Onneksi Tapanilla on järki päässä ja kiertää tuollaiset Kikat kaukaa!

Kikka jolla on pienoinen kikkare päässä älliä, jos sitäkään!!!!!!!!!!!!! Jutut on ihan 5v tasoa Kikalla tällä palstalla. Eipä käy kateeksi.

• Kikka
        voi voi kirjoitti:

Kikka, ei voi olla huomaamatta sinun ihastumistasi idoliisi Tapsuliiniin.

Onneksi Tapanilla on järki päässä ja kiertää tuollaiset Kikat kaukaa!

Kikka jolla on pienoinen kikkare päässä älliä, jos sitäkään!!!!!!!!!!!!! Jutut on ihan 5v tasoa Kikalla tällä palstalla. Eipä käy kateeksi.

Ja mitähän mun ihastumiseni kellekkään kuuluu ?

Ja omat juttusi ne taitaa olla jonkun ameeban tasolla.

• Pahin ameba
        Kikka kirjoitti:

Ja mitähän mun ihastumiseni kellekkään kuuluu ?

Ja omat juttusi ne taitaa olla jonkun ameeban tasolla.

täällä olet SINÄ ITSE,TÄTI-RAUKKA;DD

• Tuula
        Kikka kirjoitti:

Kuuntelen heti herättyä aamulla iskelmäradioita, se on myös töissä auki koko päivän. Iltaisin en kuuntele radiota. Silti kuulen 3-4 Tapsan biisiä joka päivä radiosta.

Just äsken tuli Päättyneet on päivät.

• varmaankin
        Tuula kirjoitti:

Kuuntelen heti herättyä aamulla iskelmäradioita, se on myös töissä auki koko päivän. Iltaisin en kuuntele radiota. Silti kuulen 3-4 Tapsan biisiä joka päivä radiosta.

Just äsken tuli Päättyneet on päivät.

VELOITTAA Tapsaa siitä että se soittaa sen kappaleita. Tapsa maksaa teostomaksuja radiolle jotta se viitsii kiduttaa kuulijoitaan.

• Kikka
        varmaankin kirjoitti:

VELOITTAA Tapsaa siitä että se soittaa sen kappaleita. Tapsa maksaa teostomaksuja radiolle jotta se viitsii kiduttaa kuulijoitaan.

HAH ! Kaikenlaisia juttuja se kauna ja katkeruus teettää.
        Harmittaako teikäläistä kovastikkin ,kun
        näkyi muuten olevan Tapsalta aika monta biisiä Iskelmän äänestykseessä ehdolla kaikkien aikojen Iskelmäbiisiksikin !

• siksi
        Kikka kirjoitti:

HAH ! Kaikenlaisia juttuja se kauna ja katkeruus teettää.
        Harmittaako teikäläistä kovastikkin ,kun
        näkyi muuten olevan Tapsalta aika monta biisiä Iskelmän äänestykseessä ehdolla kaikkien aikojen Iskelmäbiisiksikin !

Tapsalla ei ole rahaa kun kaikki menee oman imagonsa pönkittämiseen.

• artisteissa

Hyvä kuuluisa artisti ei pikkurahalla lähde keikalle, konserttikiertueille, se maksaa. tusinaluokan hoilaajat joita mahtuu 13 tusinaan kiertävät räkäisiä lavoja hiki hatussa saadakseen voita leipänsä päälle.

• tapparia ei juuri

keikoilla nähdäkään, kun mies olettaa, että joku vielä maksaisi sen jollotuksesta.
        Jokkeri Elevaara kyllä tietää, että jos Tappari olisi tulossa niin tupa olisi tyhjä.

Siksipä kutsuvat karismaattisemman ja paremmin yleisöä vetävän laulajan paikalle, vaikkapa Pete Seppälän tai Meiju Suvaksen.
        Molemmat ovat kyllä Tapparia parempia laulajiakin.
        Ja Danny kanssa. Ja Jaakko Teppo.

• Joku vaan
        tapparia ei juuri kirjoitti:

keikoilla nähdäkään, kun mies olettaa, että joku vielä maksaisi sen jollotuksesta.
        Jokkeri Elevaara kyllä tietää, että jos Tappari olisi tulossa niin tupa olisi tyhjä.

Siksipä kutsuvat karismaattisemman ja paremmin yleisöä vetävän laulajan paikalle, vaikkapa Pete Seppälän tai Meiju Suvaksen.

Tapani Kansa on kyllä mm. tänäkesänä vetänyt tanssilavat/ konserttisalit täpötäyteen väkeä, lähes poikkeuksetta missä sitten on esiintynytkin.
        Eli erittäin suosittu ja valovoimainen artisti Tapsa on. Laululahjoiltaan, karismaltaan ja taidoiltaan on vertaansavailla. Siinä jää Pete Seppälät, Dannyt yms. kauaksi taakse...valovuosien päähän.

• Musica
        tapparia ei juuri kirjoitti:

Olin Tapsan keikalla tänäkesänä Riutanharjulla, Ämyrillä, Pavilla, Tulisuudelmassa ja ravintola Komeetassa. Esim. Kaikissa edellä mainitsemissani paikoissa oli porukkaa tuvantäydeltä ja tunnelma mitä mahtavin Tapsan esiintyessä. Niin yleisö, kuin tanssijärkkäritkin kehuivat ,että Tapsa paranee vaan vanhetessaan ja ovat siinä kyllä aivan oikeassa.

• vetävyydestä kuitenkin
        Musica kirjoitti:

Olin Tapsan keikalla tänäkesänä Riutanharjulla, Ämyrillä, Pavilla, Tulisuudelmassa ja ravintola Komeetassa. Esim. Kaikissa edellä mainitsemissani paikoissa oli porukkaa tuvantäydeltä ja tunnelma mitä mahtavin Tapsan esiintyessä. Niin yleisö, kuin tanssijärkkäritkin kehuivat ,että Tapsa paranee vaan vanhetessaan ja ovat siinä kyllä aivan oikeassa.

maan arvostetuin lavakeikkajärjestäjä Jokkeri Elevaara eri mieltä. Eipä ole tapsa kutsuttujen listoilla, kun ei kerää yleisöä.
        Jaakko Teppo on kyllä hyvä. Ikävä, että tällaiset taiturit joutuvat lopettamaan uransa ja tapparin kaltaiset keskinkertaisuudet voivat jatkaa jollotustaan vuodesta toiseen...

• PÖH!
        vetävyydestä kuitenkin kirjoitti:

maan arvostetuin lavakeikkajärjestäjä Jokkeri Elevaara eri mieltä. Eipä ole tapsa kutsuttujen listoilla, kun ei kerää yleisöä.
        Jaakko Teppo on kyllä hyvä. Ikävä, että tällaiset taiturit joutuvat lopettamaan uransa ja tapparin kaltaiset keskinkertaisuudet voivat jatkaa jollotustaan vuodesta toiseen...

Kannattaisi sinunkin ennnemmin käydä itse Tapsan keikoilla, kuin lukea jotain Jokkerin listoja kuin piru raamattua, niin huomaisit että vetovoimaa Tapsalla piisaa. Hän kerää yleisöä aina runsaasti paikalle missä sitten laulaakin ( enemmän ,kuin Pete Seppälä, Danny ja Meiju Suvas yhteensä).
        Ja niin tanssilavoilla, kuin konserteissakin on tunnelma korkealla. Toivottavasti Tapsan upeista lauluista ja keikoista/konserteista kuulijat saavat nauttia vielä monia vuosia.

Jaakko Teppo on hauska ja lupsakka mies. Sääli että hän on sairastunut ,eikä pysty keikkoja tekemään. En toivo kellekkään sairastumista enkä mitään muutakaan pahaa.

• vetävyydestä kuitenkin kirjoitti:

en usko jokkeri elevaaran listaan,sillä jokkerin aika on jo ohi .tanssipaikat ovat tyhjiä joissa jokkeri järjestää oli esiintyjä kuka tahansa.meriievarissa käy kourallinen väkeä.luulenpa että joken ja tapsan sukset ovat menneet ristiin ja niinpä tapsa ei mahdu jokkerin listaaan
        tapsa vetää väkeä kuin pipoa ja toivon että ne kirjoittat jotka eivät tapsasta välitä jättäisi kirjoitukset tekemättä koska se loukkaaa meitä faneja ja myöskin itse maestroa.

mukavaa marraskuuta teille kaikille ja ne jotka pääsevät nauttimaan tapsan joulukonserteista niin nauttikaa .itse en pääse. ikävää

• ettet enää jaksa
        melina2 kirjoitti:

en usko jokkeri elevaaran listaan,sillä jokkerin aika on jo ohi .tanssipaikat ovat tyhjiä joissa jokkeri järjestää oli esiintyjä kuka tahansa.meriievarissa käy kourallinen väkeä.luulenpa että joken ja tapsan sukset ovat menneet ristiin ja niinpä tapsa ei mahdu jokkerin listaaan
        tapsa vetää väkeä kuin pipoa ja toivon että ne kirjoittat jotka eivät tapsasta välitä jättäisi kirjoitukset tekemättä koska se loukkaaa meitä faneja ja myöskin itse maestroa.

mukavaa marraskuuta teille kaikille ja ne jotka pääsevät nauttimaan tapsan joulukonserteista niin nauttikaa .itse en pääse. ikävää

tapsun joulujollotuksia kuulla - äläkä että et pääse.
        Hieman on liian läpinäkyvää.

• OK.
        melina2 kirjoitti:

Jeps! Olin kesällä Merikievarissa tansseissa, kun siellä esiintyi Janne Tulkki ja porukkaa oli tosi vähän. Yks mies joka kertoi käyneensä Merikievarissa aina silloin tällöin valitteli just sitä kun väki on vähentynyt sieltä kovasti.

Kolmella Tapsan keikalla olen tänäkesänä ollut ja upeesti on ollut porukkaa paikalla.
        Sääli kun et pääse Tapsan joulukonserttiin:(
        Minä olen menossa Tapsan konserttiin Turkuun 5.12. Kerron tänne sitten vähän tunnelmia ,että millainen se konsertti oli.

• tane

Kyllä kaikki tietävät ,että se on laatu joka maksaa.EI Tapanin tarvitse kaikkia nurkkatanssia kiertää. Laadulla on aina hintansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      6246
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      25
      3737
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      168
      2868
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      29
      2810
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1724
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1602
    7. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      9
      1563
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      148
      1561
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1288
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      21
      1202
    Aihe