Miralle
Kakille
Janille ----
Jani sinulla on 5 minuuttia aikaa poistua talosta
bye beye Jani
kuka joutuu ulos Mira,Kaki vai Jani
10
547
Vastaukset
- mutta sieltä
tippuu joko kaki tai mira...
- -PikkuPiruX-
No Tänään nähdään extrassa plus äänten tila kasvojen kera. toivottavasti janilla ei ole yhtään plussaa...
- Pirkka
Äänestäisin Janin ulos vaikka se on ihan jees
mutta mielestäni ei ole ollut hirveän innokkaana talossa.
- näin...
mira
jani
kaki --------------------- - lähtee kuin lähteekin
Narisija-Naakka jättää talon!
- Miralle ja Kakille ++++
sanotaan että vielä ei Mira tipu
mutta on tasoissa joko Janin tai Kakin kanssa
Varma fakta ja se olisi ihan oikein olisi että Jani tippuisi.
Kari
Mira--------------------------------
Jani-----------------------------
Mira sinulla on minuutti aikaa hyvästellä muut asuinkumppanisi ja poistua talosta.- iines40
kyllä kerkiätte antaa äänenne Janille
nyt on tärkeä saada Mira pois
Miralle joulolla antamaan - sia- Tuide
Että Mira vihdoin tippuisi! Ei jaksa sitä kitisijää enää.Ja mitä se siellä talossa tekee kun ei siitä kukaan pidä luulisi lähtevän mielellään. En kuitenkaan tajua miten monet eivät näe tämän naisen kieroilua ja luonnetta.Pitävät empaattisena ihmisenä.En haluaisi Miran tyylistä ystäväkseni.
- nyt...
Siinä on varjoäänestyksen tämänhetken tilanne. Tosin noi on pelkkiä miinuksia.
Jani 1004 21.99 %
Kari 2242 49.11 %
Mira 1319 28.89 %
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933461
- 1093156
- 562355
- 221932
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61758Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201745Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241536Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381404