Jo nyt on prkl!

exien logiikkaa

Voisikos joku mulle ystävällisesti valaista, mikä ihme liikkuu miehen mielessä:

Pitkäaikaisen suhteen aikana mies ei arvosta, pettää ja loukkaa parhaan kykynsä mukaan.

Kun sitten nainen lopulta kyllästyy ja päättää viimeisen pettämisreissun jälkeen nostaa kytkintä. Ei vaadi mitään, ei syytä mistään, ei tilitä katkerana mitään minnekään. Vain lähtee. Ja exäkin vielä tuntuu tyytyväiseltä ratkaisuun. Soitteleekin silloin tällöin ja kertoo, kuinka hienosti nykyään menee ja kuinka upea uusi tyttöystävä on.

Kun sitten exä kuulee, että naisella menee omassa elämässään myös ihan mukavasti muuttuukin ääni kellossa.

Yht'äkkiä alkaa kiivas hyökkäily: asioita monimutkaistetaan, vaatimuksia esitetään, rahaa vaaditaan ja tehdään kaikki mahdollinen, jotta exä-naista sattuisi.

Mikä ihmeen logiikka tässä nyt oikein on? Jos kerran yhdessäolo oli persiistä, niin miksei exä-nainen sitten saisi tulla kuitenkaan onnelliseksi myöskään muualla?

Sama kuvio on toistunut molemmissa pitkissä parisuhteissani ja haluaisin ymmärtää mitä ihmettä minä olen tehnyt väärin?

Olisiko mielummin pitänyt erota hirveällä metelillä, tehdä exän elämästä helvetti ja vainota hamaan loppuun asti, jotta saisi itse rakentaa uutta elämäänsä rauhassa?

Valaiskaa tyhmää, jotta osaisin parantaa tapani.

6

974

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vain ensimmäiseen osaan

Otit miehen joka ei arvosta, pettää ja loukkaa parhaan kykynsä mukaan. Sitten et kuitenkaan lopulta arvostanutkaan näitä ominaisuuksia vaan kyllästyit ja lähdit. Kyllähän siitä nyt v*ttuuntuu. Se, että mix on sit kuitenkin tyytyväinen eroon beats me - muut saa selittää. Ehkä ei uskonut että todella lähdet tai ???

• Saanen kysyä, miksi pidät yhteyttä exääsi?
      Tontin rajaltako (vai rappukäytävästäkö) hän näitä vaatimuksiaan sinulle huutelee?

Mikäli oikeasti haluat päästä hänestä eroon ja konstit käy vähiin, niin sittenhän voi hakea lähestymiskieltoa...

• nainen...

juttusi pitää täysin paikkansa. muuta en nyt kommentoi :)

• on selvästi

erittäin itserakas.monelle "pelimiehelle" on suuri kolaus kun nainen jättää.hän ei voi ymmärtää miten joku voi jättää,kun kerran kaikki muutkin häntä haluavat.todellinen pelimies ajattelee että naiset eivät voi olla onnellisia ilman häntä.tavallaan tämä on naisten syy,kun ovat näin miehelle uskotelleet.jättäminen on todennäköisesti kolhinut miehen korkeaa itsetuntoa ja hän halunnee vain kostaa.jättäminen sattuu aina olipa kyseessä mies tai nainen.

terveisin tavis mies,joka on tuttavapiirissään nähnyt näitä useampia.

• ei taaskaan osu oikeaan kohtaan. Enemmänki kyse on ihan tavallisesta miehestä, jonka itsetunto ei kestäny exän menestystä...

• Erosta ei ole vielä kulunut riittävästi aikaa ja vaikka toinen esittää että hyvin menee, niin sisällään on katkera erosta ja viha, suru ja pettymys mylläävät vielä sisällä aina kun mies hänet muistaa.

Ylpeys ei kuitenkaan anna esittää kärsivää vaan pidemminkin pyrittään puskemaan etiäpäin. Otetaan ensimmäinen nainen joka vastaan tulee tyttöystäväksi ja esitetään että hyvin menee. Sisällä kuitenki vielä sellainen möykky joka aiheuttaa aina kipua kun toista vaan sattuu näkemään. Ei tahtois olla erossa mut ei voi olla lähelläkään. Turhautuneisuus pyrkii pintaan ja sitten se ilmenee mustasukkaisuutena ja jos itsellään ei kerta ole hyvä olla niin ei toinenkaan saa olla onnellinen.

Jotain tällaista siinä minun mielestäni tapahtuu... Teidän haavanne tuskin on kokonaan vielä arpeutunut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3193
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2905
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2162
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1605
    5. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      6
      1379
    6. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1369
    7. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1354
    8. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1321
    9. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      14
      1317
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1285
    Aihe