Pan European

pannari

Olisi tarkoitus vaihtaa NT Deauville pois,ja ottaa tilalle 06-mallin Pan European.Hyvät ja huonot kokemukset tervetulleita.Kannattaako vaihtaa.

8

2605

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1X2

Aja vaan sillä näsärillä.Pan,oikein european.Kamalan näköne dildomopo.

• loistopyöriä molemmat

Deville on hyvä ja puhun kokemuksesta, pannarista (nykyinen pyörä) en ole muuta selvästi puutteellista löytänyt kuin sen että aina on jalat loassa kun vähän sataa. Olen tälläkin palstalla kysellyt josko jollain kokemuksia ylä- tai ainakin ala tuuliohjaimista. Ei ole tainnut kukaan ostaa kun ei vastauksia. Liikkeestä ei ole kunnon vastausta tullut.
        On se vaan ihme että kaikenlaisia kateellisia luupäitä palstalle kirjoittelee esim. tuo peterpanettelija, kateutta?

• Mika_
        loistopyöriä molemmat kirjoitti:

Deville on hyvä ja puhun kokemuksesta, pannarista (nykyinen pyörä) en ole muuta selvästi puutteellista löytänyt kuin sen että aina on jalat loassa kun vähän sataa. Olen tälläkin palstalla kysellyt josko jollain kokemuksia ylä- tai ainakin ala tuuliohjaimista. Ei ole tainnut kukaan ostaa kun ei vastauksia. Liikkeestä ei ole kunnon vastausta tullut.
        On se vaan ihme että kaikenlaisia kateellisia luupäitä palstalle kirjoittelee esim. tuo peterpanettelija, kateutta?

Jos rapa roiskuu, niin kokeile tämmöistä ratkaisua:
        http://www.casporttouring.com/thestore/prods/14004.html

Mun VTX:ää ei saa vastaavaa. Roiskeläppä on jo ostettu mutta ei asennettu.

• jatkopala
        Mika_ kirjoitti:

Jos rapa roiskuu, niin kokeile tämmöistä ratkaisua:
        http://www.casporttouring.com/thestore/prods/14004.html

Mun VTX:ää ei saa vastaavaa. Roiskeläppä on jo ostettu mutta ei asennettu.

Pannarimies voi nyt hankkia jatkopalan eikä silti tarvitse kohottaa egoaan! Jatkopalan vinkistä suurkiitos, sieltä se suurin mäski taitaakin roiskua.

• Mika_
        jatkopala kirjoitti:

Pannarimies voi nyt hankkia jatkopalan eikä silti tarvitse kohottaa egoaan! Jatkopalan vinkistä suurkiitos, sieltä se suurin mäski taitaakin roiskua.

Mäkin pähkäilin pyörän ja lahkeiden kuraantumista. Rapaa tulee siinä määrin, että noin 30% syylärin ohuista jäähdytysrivoista on menny lyttyyn. Omasta eturenkaasta suurin osa ravasta tulee. Jos olisin laittanut jonkin sortin alakatteet ja tiheämmän syylärin ritilän, niin olisin hoitanut pelkkää oiretta enkä tautia. Eli roiskeläppä. Maksoi Stormilla 10 euroa. Meinaisin kiinnittää kaks'puolisella teipillä. Jos ei sillä pysy, niin poraillaan sitten vasta lokasuojaa.

• Mika_

• pannu v4

Riippuu siitä mitä haet.
      Ville o ihan asiallinen, mut kyllähän pannari on pyöränä aivan jotain muuta.
      Mutta onhan hintakin.
      Huonoa ostosta et tee, mutta itsellä on jääny vaihto sikseen koska en saa nähdäkseni välirahalle tarpeeksi vastiketta.Tosin nykyinen on 1100 pan.Meinaan pyörä ei paljoa muuttuisi.

• Anonyymi

Kannattaa vaihtaa,mutta kyseilisin kellähän on pannari,jossa on maalaukset laukuissa.Takalaukussa uros ja naaras leijona. Sivulaukuissa viidakkojuttuja. Ostin pyörän uutena. Selkäohgelmien vuoksi hävitin pyörän,josko myynnissä olisin kiinnostunut. Puh.0442914200.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      96
      2159
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1398
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1360
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      29
      1308
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1223
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      337
      1038
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      965
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      56
      914
    9. 122
      787
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      786
    Aihe